Where you at?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where you at?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowblossom
Member
Where you at? 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Where you at?   Where you at? Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 23:14


De kastanje bruine ogen keken even kort rond. Ze verveelde zich vandaag. Ze moest nog jagen, eigenlijk wou ze dat gaan doen met Glowpaw maar hij leek niet geevonden te willen worden ofzo. Maakte ook niet uit. Het duurde niet lang voor ze haar mentor, Strawberry bij de kampingang zag lopen. Meteen sprong ze op uit haar liggende positie en sprintte naar haar toe. "Strawberry, wat gaat u doen?" vroeg ze nieuwschierig.

~Strawberry~


Where you at? 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Where you at? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 10:09

Wat afwezig staarde Strawberry voor zich uit terwijl ze naar de kampuitgang liep. Ze moest weg, ze moest even buiten het kamp ademhalen. Het werd haar te benauwd. Ze knipperde dan ook even verbijsterd met haar ogen toen een enthousiaste pluizenbol haar kant op sprintte. Ze besefte zich al snel genoeg dat het haar apprentice was, Snowpaw. Naar de rogueplaatsen gaan zat er vandaag duidelijk niet in, ze ging niet eens proberen om eronder uit te praten. "Oh hallo Snowpaw," miauwde de poes, "Ik ging de Shadowclan grens, er zijn fluisteringen geweest dat er overtredingen zijn geweest en ik wilde het zelf een keer zien."


Where you at? T4W3e3N
Stamps
Where you at? PS18GM0Where you at? W0qAlxRWhere you at? EjrsROFWhere you at? FWu1gsfWhere you at? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Where you at? 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 18:12

Kort sloeg haar staart vrolijk heen en weer op een langzaam tempo. Haar kastanje bruine ogen op haar mentor gericht. Ze leek wat afwezig, ze keek zelf verbijsterd door Snowpaw. Even hield de apprentice haar kopje scheef maar vergat het toen al weer snel. Strawberry begon te praten. Zoals vrijwel altijd luisterde ze naar de woorden en keek toen even het kamp uit. Even wachtte Snow voor ze antwoord gaf maar keek toen weer naar Strawberry. "Overtredingen van de Shadowclan of Thunderclan?" vroeg ze. Het klonk best dom maar het kon. "Mag ik mee?" vroeg ze daarna voorzichtig. Hier in het kamp had ze toch niets te doen.


Where you at? 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Where you at? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 0:55

Strawberry's staartpunt bewoog rustig wat heen en weer terwijl ze luisterde naar haar apprentice. "Overtredingen van de Shadowclan of Thunderclan?" vroeg deze. "Mag ik mee?" Kwam er vervolgens uit. Strawberry keek eventjes naar de uitgang van het kamp voordat ze antwoordde, kijkend of niemand haar eigenlijk niet zo nette woorden kon horen jegens de clan. "Ik geloof beide," verzuchtte de poes, "Maar wat betreft meegaan, je mag wel mee. Maar probeer alsjeblieft geen ruzie te zoeken met de Shadowclan. Dat kunnen we op het moment niet gebruiken. Hoe erg die moddervreters je ook uitdagen."


Where you at? T4W3e3N
Stamps
Where you at? PS18GM0Where you at? W0qAlxRWhere you at? EjrsROFWhere you at? FWu1gsfWhere you at? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Where you at? 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 14:59


Snowpaw wachtte rustig op het antwoordt van haar mentor terwijl ze haar poten een beetje beter onder haar lichaam zette. "Ik geloof beide," antwoordde die uiteindelijk. Nieuwsgierig draaide Snow haar oren naar Strawberry en keek haar aan. Thunderclan had een fout begaan? "Maar wat betreft meegaan" meteen schudde ze haar gedachte weg en keek naar strawberry, mocht ze mee, dit leek haar wel leuk om te doen. "je mag wel mee. Maar probeer alsjeblieft geen ruzie te zoeken met de Shadowclan. Dat kunnen we op het moment niet gebruiken. Hoe erg die moddervreters je ook uitdagen." maakte de poes af. Snowpaw knikte even. Geen ruzie met shadows maken, okeey, dat moest lukken toch. Zo moeilijk was het niet.


Where you at? 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Where you at? DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 0:22

Toen haar apprentice knikte, besloot Strawberry door te lopen. "Nou, kom maar mee dan," miauwde de poes, waarna ze met lichte, rustige passen doorliep zodat de jongere poes het ook bij kon houden. Ze richtte haar blik weer op het woud voor haar en begon weer te spreken. "Het spijt me dat ik de laatste tijd zo druk ben geweest Snowpaw," miauwde de poes, "Heb je wel de oefeningen gedaan die ik je opgegeven heb op het vlak van jagen en vechten?"


Where you at? T4W3e3N
Stamps
Where you at? PS18GM0Where you at? W0qAlxRWhere you at? EjrsROFWhere you at? FWu1gsfWhere you at? D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Where you at? 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Where you at?   Where you at? Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:51


Rustig stapte ze ritmisch achter Strawberry aan toen die begon te lopen. Ze draaide haar oren naar haar mentor toen die begon te spreken. "Ja Strawberry, ik ben zelf nog bezig geweest met Nimblepaw, we hebben een das verjaagd" sprak ze vrolijk, haar ondertoon trots dat ze goed nieuws kon brengen naar haar mentor. "Het maakt niet uit, u heeft het vast druk gehad" mauwde ze waarna ze rustig door stapte. Licht benieuwd of ze een Shadowclanner op hun pad zouden vinden.


Where you at? 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where you at?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: