Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jul 2014 - 18:25

Cyber zag de paniekerige blik van de rosse poes. "Rustig, niet in paniek raken. We jagen snel die vos weg en dan zullen we de volwassene vos wel moeten aanvallen. We halen het wel." De rogue kater zij het zelfzekerder dan hij zich voelde, wel was hij rustig. Rustig maar ook bezorgd om Buzzard en de kits. "Nu moeten we snel zijn" mauwde hij terwijl hij nog een extra duw gaf aan de jonge vos die al op rennen stond, nu strompelde de vos nog wat. Maar al snel zal de vos beginnen rennen en dan zou het vossenjong hoogstwaarschijnlijk niet meer terugkomen, of toch niet zolang hij nog een vossenpup was. Als hij volwassen is kan het zijn dat hij nog terugkomt, al is hij blind en dus veel minder gevaarlijk. "weg!" snauwde hij nog eens. Het vossenjong begon te rennen, en dan te sprintte. Het beest stootte een bange hoge kreet uit en verdween, maar hij verdween niet zomaar.. het vossenjong verdween achter een grote, minstens twee keer zo grote, vos.. de moeder. De vader zou niet komen, vaders van vossen hielden zich niet bezig met de jongen. Maar deze moeder was Gigantish. "Ow, hallo.." zei hij geschrokken.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:00

Buzzard keek opgelucht toen de vos verdween totdat ze doorhad dat de moeder er was. Ze was zo groot. Ze verstijfde meteen en keek de moedervos met grote felle ogen aan. Deze vos was al moeilijk genoeg geweest laat staan hoe een boze moeder zou zijn. Ze trildde even op haar poten en tilde er eentje nerveus op. Haar haren waren al omhoog gaan staan en ze keek Cyber nerveus aan. Ze gromde zacht terwijl ze haar neus rimpelde. Bah wat een lucht!


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:24

Cyber knikte kort naar Buzzard. "Het positieve is dat de vos zich nu redenlijk ver van de kits is." fluisterde hij de rosse poes toe. Al snel volgde de zwart-witte kater het voorbeeld van Buzzard en zonk met overeind staande haren al sissend en grommend in elkaar. Hij was groot van gestalte, en sterk gebouwd. Buzzard was nog jong en redenlijk kwetsbaar dus. De Rogue kater hief zelfzeker een poot uit en sloeg dreigend scherpe sterke sneeuwwitte nagels uit, ze gericht naar de kwade vos voor hun neus. Hij sprong dreigend naar voren en lande voor de vos, maar wel zo dat de vos hem onmogenlijk in één hap kon bijten, de vos zou nog minstens twee stappen moeten zetten om hem te verwonden. Hij zette zich recht en hief zijn borst imponerend omhoog "Grauwauhw!" Spuugde hij luid en dreigend naar de moedervos. Zijn doel was niet de vos zo bang te krijgen, maar om te laten zien dat hij niet bang was van het stinkende beest. "Laat niet zien dat je bang bent." waarschuwde hij de poes, "Dan weet ze dat je zwakker bent dan haarzelf." Cyber ontbloote vervaarlijk zijn bovenste rij tanden en legde zijn zwarte oren plat in zijn nek.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:38

Cyber knikte kort naar Buzzard. "Het positieve is dat de vos zich nu redenlijk ver van de kits is." fluisterde hij de rosse poes toe. Hij had gelijk de kittens waren veilig. Ze zuchtte opgelucht. Ook al waren het niet haar kittens ze wist dat het goed was. Ze bleef nog even staan. Haar klauwen uitgeslagen en haar tanden gevaarlijk ontbloot. Ze was nog steeds verzwakt door het bloedverlies maar wist dat het goed zou komen. Ze zette een stap vooruit op het moment dat Cyber weer sprak. ''Laat niet zien dat je bang bent." waarschuwde hij de poes, "Dan weet ze dat je zwakker bent dan haarzelf." Cyber ontbloote vervaarlijk zijn bovenste rij tanden en legde zijn zwarte oren plat in zijn nek. Hij had gelijk. Buzzard voelde zich niet veilig maar wist dat ze moest. Ze kon de kater niet alleen laten vechten en sprong met grote stappen naar voren. Ze sloeg haar nagels uit in de flank zodat de vos zou merken dat ze jong maar sterk was.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 18:48

De vos leek het niet direct leuk dat ze beiden zo agressief en zelfzeker tegen haar deden, op dit moment waren ze nog aan de winnende hand. Hij liet nog een gevaarlijke grom horen en volgde Buzzards voorbeeld door ook zijn blinkende klauwen in de flank van de vos te steken. Hij sprong naar voren, de vos hapte vervaarlijk dicht in de buurt van zijn hoofd. Maar de tanden van de vos konden enkel nog maar lucht happen, zonder hem te raken. De zwart-witte kater pinde zijn poten vast aan de vos en beet in haar flank. Hij beet niet één keer, hij beet wel tientallen keren achter elkaar. Telkens net iets verder weg van de eerste beet. Als snel voelde hij zijn tanden makkenlijker door de dunne vel van de moedervos gaan en zag zijn mond rood van het bloed. Cyber liet los en trok zich terug, met een soepele sprong lande hij weer buiten bijt-afstand van de moedervos en zonk in een dreigende houding met zijn dikke vacht recht, de littekens van eerdere hevige gevechten werden goed duidenlijk. Zijn kilgroene ogen keken de moedervos dreigend aan met een vuur van kilgroene vlammen.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 10:55

Buzzard merkte tussen een waas van vacht en bloed door dat Cyber ook flink de moedervos onder handen nam. Ze spuugde een stuk vacht uit en beet zich stevig vast in de achterhand van de vos. Ze werd nu van twee kanten belaagd en het vossenjong kon hun geen kwaad meer. Het was blind. Het zou ze moeilijk kunnen raken. Ze merkte door de geluiden die het jong maaktte wel dat het in paniek was. Buzzard sprong toen ook weg en rende naar Cyber toe. Haar flanken bewogen snel op en neer en het bloed van de vos was gemengd met haar eigen bloed. Ze verzwakte langzamerhand al snel. Ze duwde haar borst vooruit en probeerde zo een sterke indruk te maken. Ze mocht niet opgeven. Als de vos een zwak punt zag..


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:43

Cyber merkte dat Buzzard het moeilijker kreeg, en als hij het merkte zal het niet lang duren totdat de moedervos het merkte. Met een snelle haal sprong hij naar voren en nam het gezicht van de vos onder hande, met snelle bewegingen haalde hij zijn scherpe, geoefende nagels over diens face. Zijn poten zagen rood van het bloed. Maar de moedervos verraste hem totaal toen plots een grote poot op hem afkwam en hem neerhaalde. Met een plof en een luide zucht die zijn adem uit zijn longen leet ontsnappen belande hij voor de vos haar poten. Snel zette hij zijn tanden in diens poot en wou net achteruitspringen toen sterke kaken om hem heen kwamen en hem van de grond opheften. Verschrikt haalde Cyber zijn poten over diens snoet maar hij werd meedogenloos heen en weer geschud als een nog half levende prooi.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:34

Buzzard keek opgelucht naar Cyber toen hij de moedervos afleidde door de vos weer aan te vallen. Geschrokken sprong Buzzard naar voren toe toen de vos Cyber in haar bek had en sprong tegen haar op krabbelde op de rug van de vos en haalde haar bebloede nagels over de vos haar neus heen. Waarna ze zich slap vastpinde op de vos haar grote kop. Ze hoopte dat de vos Cyber zou laten gaan. Ze keek om zich heen. Waren de kittens nog veilig?


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 13:51

Wat Buzzard deed leek even te werken, de kaken rond Cyber's lijf verslapten en met moeite kon hij de vos een ferme schop tegen zijn bakkes geven. Maar eenmaal hij weg zich uit de bek probeerde te wringen verstevigde de moedervos haar greep aanzienelijk. Buzzard hing slap aan het gezicht "De ogen! krab in de ogen!" stootte de zwart-witte kater hijgend uit waarna ook hij met zijn voorpoten de vos probeerde te verwonden. De moedervos stopte ondertussen niet met hem als een oude lappenpop heen en weer te zwieren.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 15:06

"De ogen! krab in de ogen!" stootte de zwart-witte kater hijgend uit waarna ook hij met zijn voorpoten de vos probeerde te verwonden. De moedervos stopte ondertussen niet met hem als een oude lappenpop heen en weer te zwieren. Buzzard wierp haar nagels met nieuwe kracht in de ogen van de vos. Ze trok haar nagels door omhoog zodat er lelijke krassen ontstonden. De vos verslapte weer iets en ze zuchtte opgelucht. Met moeite hield ze stand tegen de lelijke vos. Ze gromde zacht en trok hard aan het oor van de vos.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 15:34

Met een plof lande Cyber op de grond, de moedervos had haar kaken verslapt en hem laten vallen. "Gelukt!" Cyber toverde een grimas en sprong naar achteren toen de vos hem leek te willen bijten. "How how lelijk gedrocht, deze keer niet!" grijnsde hij. Met enkele snelle geoefende passen sprong hij tot de achterhand van de vos en sprong makkenlijk op diens rug. "Katjchaaaa!" klonk zijn onozele strijdkreet terwijl hij in diens nek begon te krabben en te bijten. Meerdere keren probeerde de vos hem zonder succes te bijten en gaf Cyber die lelijke kop telkens een littekentje erbij.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 12:20

Buzzard keek opgelucht naar de kater. Hij leefde nog... Ze sprong van de vos af en keek afwachtend rond. De jonge vos en zijn moeder waren woest maar konden niet zo veel meer. De vossen wouden al weer weg rennen en Buzzard grauwde triomfantelijk. Eindelijk waren die rotbeesten weg.

OOC: Topic uit?


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 20:19

Cyber draaide zich met een triomfantelijke grijns om naar de rosse poes en gaf haar een vriendschappelijke lik tegen haar wang "Bedankt Miss." zei hij met een respectvol knikje. De grote vos verdween samen met haar jong langzaamaan in de verte "Je kan gaan nu, ik zeg wel tegen de kittens dat de vos weg is" en zonder op antwoord te wachten keerde de grote zwart-witte Rogue kater zich om en liep met lichte stappen naar Het Hol Van De Wolf. "Blacky! Je kan uit de boom komen nu! De moedervos en jong zijn weg!" riep hij grijnzend naar de zwarte kitten. Met een triomfantelijke zwaai keerde hij naar de ingang van Het Hol Van De Wolf waar hij de rest van de kittens in had gedwongen toen de moedervos op het toneel had verschenen. Zonder moeite liep hij naar binnen en liet zijn stem galmen tegen de wanden van het verlaten dassenhol "De moedervos en jong zijn weg! Kust is veilig en jullie kunnen terug naar buiten komen! Daddy heeft een verassing voor jullie!" Een geamusseerde glimlach vervangde de brede grijns en hij liep weer naar buiten. Daar liet hij een dik konijn neervallen dat hij had gevangen op zijn terugtocht tot hier, hier zullen de kits wel willen! Na die miezerige prooi en dunne muisjes van de laatste tijd.


OCC; Buzzard is uit topic. Vanaf nu is het topic OPEN en mogen de KITTENS OOK REAGEREN.


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:24

"Wat voor een verrassing?" Vroeg Lola nieuwsgierig. Maar haar vader liep al naar buiten. Snel sprintte ze hem achterna. Toen ze uit het donkere hol naar buiten stapte was het licht van de buitenwereld heel fel. Maar al snel wende ze eraan en haar ogen zochten naar haar vader. Ze zag de grote zwartwitte kater naast een dik konijn staan. Het water liep haar al in de mond. "Is dat voor ons? Lekker!" Mauwde het poesje. Ze had wel zin in een dik konijn, de laatste tijd was de prooi mager geweest, amper een mondvol. 


OCC: met mijn mobiel gepost dus daarom niet zo lang


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)   Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:29

Cyber moest even grinniken bij de reactie van de jonge poes, "Nee dat is voor mij,.... dat is voor jullie gekkie!" plaagde hij terwijl hij geduldig wachte tot de anderen kwamen "Haal je broertje en twee zusjes maar, je eet niet voor de anderen er zijn!" draagde hij de kitten half grijnzend op. "Blacky zit daar in de boom trouwens" zei hij terwijl hij met het witte puntje op de eind van zijn zwarte staart in Blacky's richting wees.

OCC; ultiem kort.. sorry


Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 AdnfjaWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 2gxnp75Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Cyber_pixelWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 34nodx3Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 10pvxmwWaar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 Teeth_dogs
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber) - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar ben ik?! (Buzzard en Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: