| STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) | |
|
|
Melige poll: Ben je Steelfangist? | Ja, ik ben een trouwe Steelfangist | | 68% | [ 23 ] | Ja, maar ik ben gewoon vaak melig | | 12% | [ 4 ] | Nee | | 20% | [ 7 ] |
| Totaal aantal stemmen : 34 | | |
|
67
| CAT'S PROFILEAge: I was 20 moons old when Darkfire killed meGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 10:32 | |
| GROTE SCHOEN/ POORT MET GROTE SCHOEN! |
|
| |
67
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 10:35 | |
| (YAY MAS dubbelpost)
uhm... voor degene die Hyves hebben: STEELFANGISMEHYVE!!!
(gewoon een IDtje (ideetje)) |
|
| |
199
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 10:41 | |
| Kun je me even een link sturen? I can't find it |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 10:44 | |
| uhm... sorry... ik had een idee om een STEELFANGISMEHYVE op te richten... sorry voor alle problemen... maar, WIE wil die hyve oprichten??? |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 12:27 | |
| ik denk dat dat een beetje vaag is aangezien de echte Steelfang geen hyves heeft, XP |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 12:36 | |
| ... STEELFANGISME RULEZ!!!<3! |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 13:01 | |
| |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 19 maa 2011 - 13:11 | |
| okee... kan ik Skywalker toevoegen als de MAS (dorps)gek? |
|
| |
67
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) ma 21 maa 2011 - 20:26 | |
| YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 26 maa 2011 - 19:38 | |
| Mag ik oowk nog iets zijn? |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 14 mei 2011 - 19:17 | |
| Cloudsong is een Fluffy MAS xp
weet niet waarom mar gew.
het awesome woord NEKO HEERST!!! tis Japans voor kat of iets in die richting
NEKO!!! (uitgesproken als nekko) NEKO
NEKO NEKO NEKO NEKO!
voeg Whitekit toe als Lady of Lolz |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 14 mei 2011 - 20:13 | |
| Hier komt: Lady of Lolz (goedgekeurd door de oppergod en god der meligheid STEELFANG! ;D) |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) za 14 mei 2011 - 20:27 | |
| De MAS GEBODEN 1. een dag niet lachen, is 1 dag taakstraf. 2. vermijd onmeligheden. 3. gij zal niet lachen met uw mond vol. 4. Gij zal geen goden van Lot'an beledigen door een slechte grap te maken, indien het Nergens opslaande grappen zijn is het toegestaan. 5. uw vijand is Henry! geen deftige namen zijn lollig. 6. Henk, Sjon, geis zijn heilige namen. 7. Gij zal geen vieze moppen vertellen tussen half 1 en 2 uur s'nachts, dan wekt u Henry op. 8. Als gij een late reactie geeft op een hillarische grap, zal u een bedevaart moeten maken door uw achtertuin en al hinkelend vragen om vergeving. 9. Enkel mensjus van Lot'an mogen deze regels 1 maal per dag weigeren te gehoorzamen. 10. dat zijn de negen regels van het MAS celibaat. 11. Gij zal genoegen nemen met 9 regels. 12. Gij krijgt een taakstraf als gij een zondaar bent en verder gelezen hebt dan regel 11!. 13. als u toch verder heeft gelezen om u hachie te redden, hierbij bent u on-zondarig verklaart!. 14. Wij vonden 13 regels ongeluk brengen. GIJ ZAL DIT TOEVOEGE AAN DIT TOPIC QUICKFUR |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) zo 15 mei 2011 - 15:04 | |
| IK STA ER NIET TUSSEN! Verder: wat een ongelooflijk **** topic! (Positief!) |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) do 2 jun 2011 - 21:08 | |
| Ik wil met Jumpfoot iets.
Godin van de Moppen en grapjes. |
|
| |
67
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) vr 3 jun 2011 - 20:40 | |
| oké, ik ben een lange tijd inactief geweest met Quickfur, maar heb nu weer mijn taken als Poortwachter/Steelfangisme-leden-bijhouder-achtig-iets... EN ik heb een melige poll ingesteld :3!!!
MAS!!! |
|
| |
63
| |
| |
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) vr 10 jun 2011 - 15:37 | |
| IK HEB SLECHT NIEUWS VOOR ALLE STEELFANGISTEN!
Henry (ja ik noem ZIJN naam) is op deze wereld in mensenvorm! Hij heeft het lichaam overgenomen van Aaron Thielens (Ja, serieus. Aaron zei vanmorgen dat hij zijn naam had veranderd in Henry) en gaat misschien deze site hacken zodat hij van het internet verdwijnt!!! |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) vr 10 jun 2011 - 15:56 | |
| oke Henry is onze vriend vanaf nu is onze vijand
BABALOUSH
iedereen wie hem ziet, lache hem uit terwijl je tot 10 telt. |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) wo 15 jun 2011 - 15:07 | |
| hoe ziet Lot'an er eigenlijk uit? Hoe zien de goden er eigenlijk uit?
(informatie die ik nodig heb voor steelfangisme tekening :3) |
|
| |
| Onderwerp: Re: STEELFANGISME (godsdienst der meligheid) | |
| |
|
| |
|