Let me feed on your nightmares



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me feed on your nightmares

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowstrike
Member
Let me feed on your nightmares DPKsfdL
Shade Softpaw
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender:
Rank:
Shadowstrike
BerichtOnderwerp: Let me feed on your nightmares   Let me feed on your nightmares Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 21:08

De prooischaarste in Shadowclan begon hem de keel uit te hangen. Ditmaal had de grijze kater de benen genomen en was in de richting van de twoleg places gewandeld, waar hij hoopte nog enkele muis te kunnen vangen. Als hij vandaag weer terug zou komen zonder prooi zouden de andere warriors echt kwaad op hem worden. Shadowstrike zuchtte zachtjes en keek om zich heen, zijn blauwe ogen opvallend kalm. De nacht begon te vallen en hij bedacht zich dat ie geen idee had hoelaat die weer terug zou moeten zijn in het kamp. Ach, ze waren hem waarschijnlijk toch liever kwijt dan rijk, dus hij kon best nog eventjes rond struinen hier. Een geur deed hem opkijken en direct schoten zijn blauwe ogen naar de kat achter hem. "Wie ben jij?" vroeg hij op kalme toon.

[First post for Amy]


Let me feed on your nightmares IQckSKZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy
Member
Let me feed on your nightmares DPKsfdL
Denise
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons old ~
Gender:
Rank:
Amy
BerichtOnderwerp: Re: Let me feed on your nightmares   Let me feed on your nightmares Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 21:27

Amy had nog niet erg lang haar vorige leven de rug toegekeerd, ze vond het gewoon niks. Eigenlijk werd haar leven toen bepaald door haar huismensen maar nu niet meer, nu is ze vrij. Wat Amy nog steeds deed bij de tweebeen plaats wist ze niet, al wist ze wel dat ze hier weg wou gaan en snel ook. Ze was wel mager geworden en gelukkig voor haar had ze als ze ging jagen soms geluk gehad. Door pootstappen schrok ze uit haar gedachten, eerst ging ze die negeren maar toen de pootstappen gevolgd werden door een stem werd ze gedwongen om te antwoorden "Wie ben jij?" ze merkte dat de kat voor haar stond, hoe kon ze hem nou niet gezien hebben? "My name is Amy, and what is your name dear?" ze zwaaide even met haar staart en liet haar kijkers rond de omgeving afgaan, kijken of er andere katten in de buurt waren. Ze rook voorzichtig, de kater had een stinkende, sinistere geur om hem heen, een geur die haar liet bibberen. Haar blik gleed omhoog, kijkend naar wolken die misschien een storm zouden aankondigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me feed on your nightmares
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: