Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Improve Warriors Fighting Skills

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Otterflight
StarClan
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jul 2014 - 16:54

Innerghost riep alle katten van de Clan uit de den's. Verdwaasd hief ze haar kop en keek rond of ze Crossroad vinden kon. Misschien dat ze met hem trainen kon. Maar de kater aan wie ze haar hart gegeven had was al weg. Op jacht waarschijnlijk besefte ze. Langzaam ging ze de den uit en keek naar hoe Nevermind probeerde weg te gaan. Ze wierp hem ongezien een kille koude blik toe en wendde haar kop toen af. Toen alle katten het Camp uit waren zag ze dat alleen Innerghost en Nevermind er waren en een team vormden. Ze fronste haar wenkbrauwen en zag dat de Apprentices zich ook samenschaarden. Wat verloren staarde ze naar haar witte poten. Echter, ze liet niet zien dat het haar dwars zat het was immers zo dat ze nu alleen zat. Zichzelf afvragend wie haar tegenpartij zou zijn gaf ze haar vacht dan maar een wasbeurt. Ze moest toch wachten op een andere Warrior.

Tag; Nobody
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 12:27

NAME: Ravenheart
TAG: Otterflight
In this fire that makes us yearn. We're fighting our fear of the silence. We're running through walls where they stand. Let us burn.
notes should go here!
De zwarte kater rekte zich uit en kwam uit de warriors den zodra hij zijn moeder had horen roepen. Zijn ogen knepen zich wat samen voordat hij uit de den stapte. Hij wist dat er wat dingen gaande waren tussen zijn moeder en zijn vader en dat meerdere katten er in betrokken waren. Hij had zijn oren niet bepaald op zijn kont zitten en hij vond het erg jammer dat hij zelf nog niks gehoord had hierover. Eigenlijk voelde hij zich een beetje achtergelaten in de clan. Ook omdat hij hier niet echt heel veel vrienden had.
Ravenheart keek rond en luisterde naar de uitleg. Verschillende katten hadden zich verzameld bij Innerghost haar vaste plek en luisterde naar haar. Trainen was inderdaad wel nodig om de clan sterk te houden. Teams begonnen zich te vormen en hij stapte op Otterflight af, die haar vacht een wasbeurt gaf. Waarschijnlijk wachtte ze op iemand die haar aansprak. "Heb jij al iemand om mee te trainen, Otterflight?" vroeg hij haar toen. Zijn staart zwiepte een keertje voordat hij bij haar ging zitten.
'Cause my choices are mine, it's my fate



I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 12:55

Ze was klaar met haar vacht wassen en wist nog steeds niet helemaal met wie ze nu moest gaan trainen. Haar gedachtes begonnen nu langzamerhand af te dwalen naar de plek waar ze Crossroad had ontmoet. Glimlachend in zichzelf staarde ze voor zich uit totdat een stem haar uit haar gedachtes haalde. Het was Ravenheart de vroeg of zij al een trainingspartner had. "Helaas nog niet, zullen wij samen trainen?" miauwde ze toen en trok een glimlach op haar gelaat. Het was echter een wat vreugdeloze glimlach als je haar beter kende maar de kater die met haar ging trainen kende ze nog niet zo goed. En hij haar ook niet.
Innerghost had nog niet gezegd dat ze mochten beginnen met de training dus sloeg ze haar staart voor haar poten. Waarschijnlijk kon ze na deze training weer opnieuw beginnen met haar vacht maar dat was nu niet zo belangrijk. Ze wilde graag beginnen en omdat Ravenheart pas sinds kort een Warrior was zou hij zijn trainingen vast nog goed kunnen herinneren. Het puntje van haar staart bewoog kort en lag toen stil. Haar blik ging naar Innerghost, wachtend op het start sein.

Tag; Ravenheart
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 16:04


Strawpaw

Strawpaw rekte zich uit. Haar slaap was grondig verstoord door Innerghosts oproep. Met haar gebruikelijk stramme passen liep ze naar de katten toe die rond de deputy zaten. Toen de oproep gedaan was liet ze haar blik langs de katten glijden. Het was een goede oefening, maar een partner kiezen daar zag ze tegenop. Ze kreeg de zoon van de leider in het oog en ging daarop af. Hij praatte tegen Innerghost en Nevermind. Het was duidelijk te zien dat ze al samen zaten. Straw tikte met haar staart op Tallpaws schouder. Ze draaide haar oren naar een rustig plekje. Stroefjes wandelde ze op de aangewezen plek af en ging daar zitten.

{Tag; Tallpaw}

Wolfpaw

Wolfpaw ging nu wat trager lopen. Zodra ze op een beleefde afstand van Innerghost waren ging ze zitten. Ze wende zich tot Slenderpaw. "Ik zou het echt super spannend vinden." Ze glimlachte, al was het niet van harte. "Wat zou jij als achtervoegsel willen?"

{Tag; Slenderpaw}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:30

Een poes tikte hem op de rug, en eigenlijk was de kater wel even blij weg te kunnen bij de twee warriors die niet zoveel zeiden, hij knikte, verontschuldigde zich tegen de twee anderen en liep toen achter haar aan. "Ja?" Vroeg hij beleefd, terwijl zijn hersenen bezig waren de poes te linken aan een naam, Strawpaw.

- Tag: Strawpaw


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 18:32


"Ja?", vroeg Tallpaw beleefd. Strawpaw glimlachte. "Niet zo beleefd.", grinnikte ze vriendelijk. Ze wees met haar oortjes even naar Innerghost. "Zegt partners kiezen." Haar oortjes draaide zich weer naar Tallpaw. "Jij partner willen zijn?" Haar stem was vriendelijk, maar vreemd zoals altijd.

{Tag; Tallpaw}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 19:19

Hij keek de poes met een schuin kopje aan en haalde instemmend zijn schouders op toen ze het hem op een ietwat aparte manier vroeg. "Sure," Mauwde hij, mede als teken dat het hem niet echt uitmaakte. "Al veel getraind?" Je wist maar nooit wie er een mentor had in tijden als deze, veel mentoren hadden zelfs twee apprentices.


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 19:25


"Sure. Al veel getraind?" Strawpaw knikte. "Zelf. Ik geen mentor hebben.", legde ze uit.  Ze wierp een blik op Innerghost om te kijken of die al klaarstond om te vertrekken. Maar die leek gewoon nog te kletsen, of te wachten op nog meer katten. Ze focuste haar aandacht terug bij Tallpaw. "Jij?"

{Tag; Tallpaw}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 1:53


Ze verbeelde het zich vast maar want opeens ging Wolfpaw weer een stuk trager en bleven ze op een afstandje van Innerghost zitten. Het kwam vast van de stress. Het was ook best spannend want eindelijk kon ze eens trainen met iemand anders dan Petalpaw of Innerghost zelf. 'Ik zou het echt super spannend vinden.' Slenderpaw knikte. "Dat is het ook. Ik ben benieuwd naar wie ik zal mogen opleiden. Dan zal ik proberen een even goede mentor als Innerghost te worden. Ik zal de clan niet teleurstellen!" Te ver weg in haar gedachten schrok ze op van de vraag over haar achtervoegsel. "Ah hmm. Ik weet niet. Ik vind 'night' wel een mooi achtervoegsel. Of 'wolf'. Ik ben benieuwd wat Shrewstar me zal geven." Iets wat nerveus door de vraag van haar achtervoegsel die aan de stress van de ceremonie deed denken staarde ze een beetje voor zich uit. Wat nou als ze haar niet lieten meedoen? Wat nou als ze geen warrior mocht worden!

Tags; Wolfpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 10:32

De zwarte kater liet zijn heldergroene blik over de katten gaan die druk bezig waren een partner te zoeken. Wolfpaw teamde met Slenderpaw, Bluepaw en Petalpaw werden een duo en ook Tallpaw en Strawpaw stonden samen te praten. Forestpaw gaf een zwiep aan zijn staart. Misschien moest ook hij maar eens een gevechtspartner zoeken. Nu was hij dus op zoek naar een eenzame apprentice die wel met hem zou willen vechten. Hij stapte op de dichtstbijzijnde af. "Hallo," begon hij vrolijk. "Heb jij al iemand?" Het leek er niet echt op, maar voor de zekerheid. Misschien was de partner van de apprentice die hij aansprak even een praatje maken met een bekende ofzo. In ieder geval kon hij het altijd proberen. Vragen stond vrij, toch? Zijn oren wiebelden heen en weer en zijn zwiepte zachtjes, tot hij daarmee stopte en naar een leeg plekje wees. "Zullen we even daarheen lopen?" miauwde hij vragend.
(Tags: None, open | Words: 153 | Notes: Join please :3)


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 11:04

De stem van Innerghost was bij de grijze kater aangekomen. Echter was deze weer zo koppig om eerst zijn maal op de eten voordat hij de kattin en de stoet volgde. Eenmaal klaar met zijn karige maal stond hij op en volgde de overduidelijke geur van de andere, ondanks dat ze al uit het zicht waren. Ace had honger, zijn maag maakte een geluid alsof hij drie manen niet had gegeten in plaats van drie minuten. Toch beende de grote apprentice door tot hij de andere zag. Wat loom wachtte hij tot er iemand over bleef, want de meeste bekende hadden al een partner. Zelfs zijn P.I.C. zat al met een of andere te trainen. Hmff. Maar al snel kwam er een eind aan zijn eenzaamheid; "Hallo," De grijze kater draaide zich naar de ander toe. Wait, hoe heette hij? Kom aan, zoveel zwarte mannelijke apprenticen waren er ook weer niet. Iets met hout, iets met blaadjes… Leafpaw? Neh, te vrouwelijk. Barkpaw? Neh, dat stond hem niet. Treepaw. Nope. Forest? Ja? Vast wel. ‘Hey’ antwoordde hij terug. "Heb jij al iemand?" De kater schudde zijn kop. ‘Nope, ben eenzaam’ een spottend grijnsje sierde zijn gelaat. Dit was zijn standaard lach en de ander hoefde zich er niet druk om te maken. ‘Je bent Forest toch?’ Het klonk eerder als een bevestiging, hij was er al uit. Of de kater zo heette of niet; Ace ging hem zo noemen. "Zullen we even daarheen lopen?" Hij volgde diens blik naar een leeg plekje en knikte. Eenmaal op het lege plekje keek hij de ander onderzoekend aan. Zijn partner in deze training was ouder als hem maar Ace had al de grote en breedte van een gemiddelde warrior. Het kon nog interessant worden.

Tag;; Forestpaw


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 11:19

De grijze kater beantwoordde zijn blik met een kort knikje. Forestpaw volgde hem nar het door hem aangewezen plekje. "Ik ben Forestpaw trouwens, inderdaad," beantwoordde hij de vraag van de ander, ondanks dat het meer een bevestiging was geweest. "En, ik heb hier met Acepaw te maken, nietwaar?" Het leek er wel op. De tabby tom was makkelijk herkenbaar aan zijn grijze stippen die door zijn tabby patroon heen struinden. Omdat zijn naam ook redelijk bijzonder was had de zwarte apprentice deze makkelijk kunnen koppelen aan zijn gevechtspartner. Hij bestudeerde de grote tabby even. Acepaw was groter en breder dan hijzelf, maar hij was wel ouder. Even stond Forest na te denken. Wat zou de tactiek van de kat zijn? Natuurlijk, hij was veel groter en sterker, maar zou hij daarbij nog een tactiek hebben. De zwarte kater was nu wel erg benieuwd. Hoe zou het gevecht zo verlopen? "Ben je een vechter of een jager?" vroeg hij nieuwsgierig aan de brede apprentice tegenover hem.
(Tags: Acepaw | Words: 165 | Notes: Hij is beter in namen dan ik x3)


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 11:40


Innerghost kreeg nogal het gevoel onderschat te worden, al onderschatte ze Nevermind niet. Maar het was iets waar de deputy niet van hield. Als of ze teder en zwak was, haar eigen klauwen niet wist te gebruiken. "Maar... Beloof me dat je wegrent als het te erg word..." Innerghost lachte, en schudde met haar kop. "Ik wil niet dat... Er iets gebeurd..." vervolgde hij. "Maak jij je maar geen zorgen hoor," sprak ze. "Ik hou me aan mijn afspraak, en zal je bij zinnen brengen als jij je zelf verliest," ze praatte niet al te hard, het ging namelijk niet heel de clan aan wat er gaande was met Nevermind. Al twijfelde ze er niet aan dat vele het al wisten. Haar ijsblauwe ogen gleden over de katten die al partners hadden. Het waren voornamelijk apprentices, op Otterflight met Ravenheart, en zij met Nevermind na. "Iedereen die al een partner heeft mag het kamp verlaten," weergalmde haar stem door het kamp heen terwijl ze naar de groep katten keek. Er mochten voor haar part nog wel wat meer warriors bij komen. Het was namelijk voor hen bedoeld, grotendeels, apprentices mochten enkel mee doen. Er dreigde van alles, dus het was gewoon belangrijk dat vooral de warriors in volledige top vorm waren.

OOC: Kom op Warriors! Het hoeft geen post te worden van een paar honderd woorden, SPT is ook goed!


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:21


Wolfpaw
Wolfpaw wierp een blik op Innerghost. Ze leek zich klaar te maken voor het vertrek. "Dat is het ook. Ik ben benieuwd naar wie ik zal mogen opleiden. Dan zal ik proberen een even goede mentor als Innerghost te worden. Ik zal de clan niet teleurstellen!" Haar aandacht werd teruggetrokken naar Slender en ze knikte. Zij zou haar clan ook nooit kunnen teleurstellen. Ze vroeg even iets over de achtervoegsel. "Ah hmm. Ik weet niet. Ik vind 'night' wel een mooi achtervoegsel. Of 'wolf'. Ik ben benieuwd wat Shrewstar me zal geven." Wolf bromde goedkeurend. "Mooi. Misschien geeft ze je het beste achtervoegsel. Vind ik persoonlijk toch. "Shadow", van ShadowClan." Ze glimlachte, nu al wat oprechter. "Iedereen die al een partner heeft mag het kamp verlaten," Wolfpaw hupte overeind. Ze keek enthousiast naar Slenderpaw.

{Tag; Slenderpaw}


Strawpaw
"Sure. Al veel getraind?" Strawpaw knikte. "Zelf. Ik geen mentor hebben.", legde ze uit.  Ze wierp een blik op Innerghost om te kijken of die al klaarstond om te vertrekken. Maar die leek gewoon nog te kletsen, of te wachten op nog meer katten. Ze focuste haar aandacht terug bij Tallpaw. "Jij?"

"Iedereen die al een partner heeft mag het kamp verlaten," Strawpaw stond op en keek nu op Tallpaw neer. Ze liep een paar stappen en wachtte dan af. Tall kon het nog altijd afblazen.

{Tag; Tallpaw}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:26

De naam werd bevestigt en daar was de kater blij mee. Kijk, zo slecht was zijn geheugen ook weer niet. Of tja, hij begon wel met Leafpaw. "En, ik heb hier met Acepaw te maken, nietwaar?" Weer grijnsde de apprentice. ‘De enige echte’ Eenmaal op de plek stonden de twee apprentice’s elkaar in zich op te nemen. Hij wist wat de ander zou zien; breed en hoog. Maar de kater had meer in zich dan alleen dat. De ander was ouder als hem en zou waarschijnlijk meer een eigen techniek hebben ontwikkelt. En Ace was oprecht benieuwt hoe de ander zijn voordeel op zou lossen. Zelf richtte hij zich op zijn zwakkere punten; hij was minder snel en behendig. Daar kwam wel bij dat hij een geweldige conditie had en een bepaald tempo langer vol kon houden. Natuurlijk kon hij ook altijd de techniek van het grensgevecht gebruiken; de ander oppakken en wegsmijten. "Ben je een vechter of een jager?" werd hem gevraagd. Tja, vechten was zijn doel en leven. Aangezien denken hem slecht afliep moest hij het van zijn vecht vermogens hebben. Maar jagen deed hij letterlijk dag en nacht. Al moest hij toegeven dat hij daar minder goed in was. ‘Beiden.’ besloot hij toen. ‘Ik jaag en ik vecht beiden veel.’ Hij ging de ander geen voordeel weggeven. ‘Maar stiekem ben ik gewoon een gezelschapsbeest’ grijnsde hij waarnaar hij de vraag teruggooide; ‘En jij?’ Ondertussen rechtte de kater zijn rug; hij was klaar met het kijken van de tijdelijke vijand. Zo draaide hij zich een kwartslag, de kant met het litteken gericht op Forest. Het was duidelijk; Ace was klaar en als Forest wou vechten moest die maar mooi naar hem toe komen.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:27

"Mijn naam is Bluepaw en mijn mentor is Nevermind." antwoordde ze al snel. Nevermind, die kende ze wel. Hij was een goede hulp tijdens het gevecht met de Terror Claws. "En wat is jouw naam en wie is je mentor?" vroeg de grijze apprentice vervolgens. "Ik heet Petalpaw, mijn mentor is Innerghost." antwoordde Petalpaw wat vluchtig. Ze was nieuwsgieriger naar hoe Nevermind als mentor was, dan hoe bijzonder het was om door de deputy getraind te worden. "En hoe is Nevermind als mentor? Hij is een goede vechter, dat heb ik wel gezien." vroeg Petalpaw vrolijk en duidelijk nieuwsgierig aan Bluepaw. Een stukje verderop hoorde ze Innerghost roepen dat ze het kamp mochten verlaten. "Wacht, vertel het maar tijdens het lopen!" riep Petalpaw over haar schouder terwijl ze een stukje vooruit trippelde.

OOC: Sorry ben een beetje laat...
TAG: Bluepaw


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Petals10
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 15:13

Icepaw liep naar de trainingsplek, toen ze aankwam waren er al veel katten bezig en ze ging even aan de rand zitten. Waren er nog katten vrij? Ze zuchtte en keek naar de groep katten, toen liep ze maar op een kat af. "Hoi," ze hoopte dat deze kat nog niet bezet was, in elk geval zag ze niet wie het was. Icepaw dacht even na, als ze zou trainen, wat zou ze dan doen? Ice zat geduldig te wachten tot de kat antwoord gaf. Zelf vroeg ze af of ze eigenlijk wel goed kon vechten en de clan verdedigen, want daar had ze nog niet veel ervaring in.


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluebell
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Bluebell
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 16:22

"Ik heet Petalpaw, mijn mentor is Innerghost." Bluepaw keek de apprentice even aan. Innerghost was haar mentor? Dan had ze ergens wel geluk. "En hoe is Nevermind als mentor? Hij is een goede vechter, dat heb ik wel gezien." Voor ze een vraag had kunnen stellen over hoe het was om door de deputy getraind te worden had ze al een vraag terug gekregen en voor ze kon antwoorden hoorde ze de stem van Innerghost zeggen dat ze mee mochten komen als ze een partner hadden gevonden. "Wacht, vertel het maar tijdens het lopen!" Ze knikte en begon de rest van de groep katten te volgen. "Nevermind is een goede mentor, hij heeft me al een aantal dingen geleerd, zodat ik me in ieder geval kan redden mocht ik een keer aangevallen worden." Zei ze. Misschien zouden andere er anders over denken, maar dat was hoe zij erover dacht.

Tag: Petalpaw


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 S3YZd1
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 18:03

De poes had dus al wel wat getraind, maar niet echt met een mentor. Tall knikte, de manier waarop ze praatte negerende. "Ik heb ook al redelijk wat getraind," Antwoordde hij, niet op willende scheppen. De kater had al de vecht technieken van een jonge warrior, dat zeker. Hoger konden ze nog, en daarvoor stond hij hier. Hij zag hoe Ace met iemand anders was en vloekte zacht, zijn PIC kon goed vechten, dat was leuk geweest. Even wierp hij een dramatische blik naar hem, en volgde toen de poes. "Let's go,"

- Tag: Strawpaw


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Improve Warriors Fighting Skills   Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 18:56

Al snel liep Bluepaw weer naast haar. "Nevermind is een goede mentor, hij heeft me al een aantal dingen geleerd, zodat ik me in ieder geval kan redden mocht ik een keer aangevallen worden." vertelde de apprentice. Petalpaw knikte, logisch ook. Verdedigingstechnieken waren altijd handig. Vooral als je nog maar net apprentice was en de grenzen nog beter moest verkennen. Dan een vijandige kat tegenkomen en je niet kunnen verdedigen was ook niet handig. "Ah dat is goed!" zei ze vrolijk tegen de andere apprentice. "Dan heb ik tenminste wat tegenstand", ging Petalpaw na een paar stappen verder. Hier bij maakte ze wel een knipoog waaruit je kon opmerken dat ze dat als grapje bedoelde.

Tag: Bluepaw


Improve Warriors Fighting Skills - Pagina 2 Petals10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Improve Warriors Fighting Skills
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: