Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14 - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Berrypaw.
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Loïs
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons!
Gender:
Rank:
Berrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 10:45

Oké, ik zal het tegen m'n ouders zeggen! "Mammm, ik moet wel gaan, anders komt Cyber me lsstigvallen en krijgt Berrypaw NOOIT rust" Razz


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 33v2is7
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:06

Iciclespirit schreef:
Nath, Waz, Noa, Kiki en Jutte zijn ook heel knap <3
Ik stel voor dat we op de eerstevolgende meeting een gek-smoel-contest houden (:
Voorbeeldje:
Perfect idee, dan doe ik mee >3
als ik mag komen, maar het ziet er positief uit :')



Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 jul 2014 - 17:42

Ik wou ook zo graag komen.Ik had het niet gevraagd omdat ik wist dat het niet mocht van mijn moeder.
Als ik het vraag dan zou ze zeggen: Seg Zoé,dat zijn allemaal vreemde.En tot daar rijden doe ik niet hoor.Nee,dat mag niet.
hopelijk volgende keer.


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 21:17

Frostpaw. schreef:
Haha, ik zal ervoor zorgen dat ik er bij de volgende meeting ook ben, voor een recentere update ;D Maar aangezien ik in België woon en m'n moeder het niet echt zag zitten om helemaal tot daar te rijden, mocht ik niet.. x$ Volgende keer beter! (':

*Kuchkuch* Eindhoven *Kuch*


 
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 12:58

Ja ik woon ook voorbij Antwerpen in België dus voor mij was het ook on binnen 3 uur rijden :-)  maar k ben wel ge komen! En de volgende keer kom ik weer om mijn "mensjes terroriseren" voort te zetten >:3


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 AdnfjaFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 10pvxmwFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 2gxnp75Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 10pvxmwFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Cyber_pixelFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 10pvxmwFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 34nodx3Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 10pvxmwFototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Teeth_dogs
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 11:52

Ik wil zoooo graag komen!! maar mijn moeder zegt dat ze het niet vertrouwt met al die 'mensen van op internet...die zijn misschien wel gevaarlijk' pfff


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadysedge
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Shadysedge
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 14:40

Wij hebben tot nu toe geen gevaarlijke mensen gezien hoor! Misschien helpt het als je foto's van de meeting laat zien aan je moeder, dan kan ze zien hoe het er aan toe gaat. Ik of Waz of Maaike willen ook altijd wel een persoonlijk bericht sturen hoor. En ze kan zelf mee, er zijn vaak ouders die wat anders gaan doen zelf!


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 ZWZ21nN
Bluewisp || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:20

Ìk snap het wel hoor, ik zou ook niet snel mensen van het internet vertrouwen xD
Maar als je haar foto's van de meeting laat zien en vertelt dat je deze mensen al erg lang kent misschien snapt ze het dan? En je kunt haar altijd meenemen.

Mijn moeder zei nee omdat ze zelf geen zin had of zo om te rijden. Maar ik mag mee naar de volgende heeft ze beloofd ^^
Ik wil ook graag mee, t ziet er geweldig uit ;D


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:25

Het is echt geweldig ja!
En ik snap je moeder heel goed hoor. De eerste meeting heeft mijn moeder mij ook gebracht om te kijken of ik wel goed terecht kwam en heeft uiteindelijk een leuk dagje uit gehad terwijl ik op de meeting was c:


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:36

Als ik kom ben ik waarschijnlijk wel de jongste daar xDD *Is 13 en vet klein*
Ik krijg een wolvenmuts van me moeder dus die zal ik sowieso meenemen >Very Happy


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:44

@Marijn, Nope, want ik kom waarschijnlijk ook en ik ben 12.*Muhahah>)*


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:48

Thymewillow schreef:
@Marijn, Nope, want ik kom waarschijnlijk ook en ik ben 12.*Muhahah>)*

Well dit jaar ben ik al jarig geweest xD dus ik word ook geen 14 of so xD
Yay!! Im not the youngest!!

Stiekem wil ik dat de volgende meeting snel komt D:


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:49

Hehe ik zal een van de ouderen zijn denk ik c:
met m'n bijna 18 xd


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 17:58

Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 18:25

Flashkit~ schreef:
Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd

Let's hope our moms do >:3

Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 18:38

Brightkit. schreef:
Flashkit~ schreef:
Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd

Let's hope our moms do >:3

Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3
--
Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a)


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 18:55

Whitelion schreef:
Brightkit. schreef:
Flashkit~ schreef:
Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd

Let's hope our moms do >:3

Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3
--
Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a)

Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD
Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz.
--
Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother*


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 19:03

Brightkit. schreef:
Whitelion schreef:
Brightkit. schreef:
Flashkit~ schreef:
Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd

Let's hope our moms do >:3

Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3
--
Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a)

Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD
Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz.
--
Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother*
Ik denk het wel, aangezien de ouders ook meemogen? Waarschijnlijk gaat mijn broer ook mee willen als ik zou mogen gaan, ben niet zeker though x'D We gaan moeten zien~
eerst de datum weten, dan kunnen we het voorzichtig vragen aan mijn vader (a)



Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 19:10

Lostpaw. schreef:
Brightkit. schreef:
Whitelion schreef:
Brightkit. schreef:
Flashkit~ schreef:
Ik ben ook dertien Marijn c: Ik kom ook als mijn moeder zich aan haar belofte houdt xd

Let's hope our moms do >:3

Volgend jaar word ik pas 14 ! En mijn broer 15!(hijs oud)
ik word volgend jaar ook 15 hoor >3
--
Ik blijf bij mijn moeder vooral het onderwerp steeds naar voren brengen, en elke keer is ze ietsje positiever dus laten we hopen (a)

Ik ook xD Mijn moeder is er ook positief over, ze weet heus wel dat ik nie met een stel moordenaars ga hangen of zo xD
Haar probleem is meer dat ze niet van rijden houd, en dan moeten we iemand anders regelen, enz enz.
--
Heb by the way nog een vraag over de meeting, zou je iemand mee mogen nemen die niet op deze site zit? *Points to mah brother*
Ik denk het wel, aangezien de ouders ook meemogen? Waarschijnlijk gaat mijn broer ook mee willen als ik zou mogen gaan, ben niet zeker though x'D We gaan moeten zien~
eerst de datum weten, dan kunnen we het voorzichtig vragen aan mijn vader (a)
Ik denk dat ik dan mijn broer ook meeneem ;a
Hij word dan een van de weinige jongens daar. Mijn moeder vroeg al 'Is het een meiden meeting?' xD


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14    Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 19:12

https://www.warriorcatsnl.com/t8529-meeting-faq

Ik heb zelfs een keer een moeder aan de telefoon gehad om uit te leggen wat we allemaal gingen doen etc.


Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14   - Pagina 4 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fototopic; Meeting Berg en Bos 29/06/14
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Verslagen-
Ga naar: