.: Pain :.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .: Pain :.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 19:12

De rosse vacht van de kater woei zachtjes in de warme bries. Zijn vacht, die nu gelukkig droog was. De wind speelde met zijn pels, want zelf zat de Warrior stil, zelfs met zijn ogen gesloten. Een triestig gevoel stak in zijn hart, maar een gelukkig gevoel ook. Lostdream wist niet waarom het leven zo gemeen deed. Hij was doodgelukkig voor Softvoice, die de enige leek die nog om hem gaf, voor haar was hij gelukkig, voor Rushleap en hen kittens die zo prachtig waren. Maar een steek van teleurstelling en woede stak nog altijd, voor Nimblepaw. Ze waren toch vrienden? Waarom had ze dan zitten grinniken terwijl hij half verdronk? Plus .. Ze stnd wel degenlijk in RiverClan Territory. De gedachte aan Frostfang die hem zo bruut in het water had geduwd deed hem grommen van haat. Waarom deed het leven zo gemeen? Lostdream opende zijn ogen één voor één en langzaam, en zuchtte daarna diep. "Als je van de Duivel spreekt zie je zijn staart. Haar staart, in dit geval .." Een al te bekende rosse vacht was in zijn gezichtveld verschenen, en kortaf draaide Lostdream zijn ogen een andere kant op. "Nimblepaw." zei hij kort, en knikte. Woede ..

+Liefst alleen Nimblepaw, maar zowieso open (Nimble eerste post) c;


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 20:18

 
Een beetje doelloos was Nimblepaw rond aan het lopen. Het voorval met Lostdream die in het water viel en bijna was verdronken - iets wat zij niet gezien had - zat nog steeds in haar hoofd. Lostdream was kwaad op haar geworden, maar door de situatie die er ontstond, had ze besloten later met hem te praten. Ze had hem alleen niet meer gezien, en nu was het al een paar dagen later.
Maar nu zag ze hem. Zijn houding was nog steeds gespannen, maar hij zei haar wel gedag. Zou zijn woede wat gezakt zijn? Ze hoopte het. Ze zou nooit gelachen hebben als ze had geweten dat hij bijna was verdronken.
"Hey," zei Nimble en ze glimlachte. Ze ging voor hem zitten, zo'n meter van hem vandaan. "Hoe is het?"



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 20:41

Bij haar glimlach keek hij haar gewoon kil aan, zelfs geen gemaakte glimlach kon ervan af. "Hoe denk je dat het is?" antwoorde hij wat bot, en keek haar aan, met een erg slecht humeur. Toen ze haar mond open had gedaan, had de Warrior zijn 'goed' deeltje humeur weg voelen gaan. "Hoe zou het met jou gaan," begon Lostdream op aanvallende toon. "Als je bijna verdronk terwi- .. ?" Eigenlijk had hij nog terwijl je dacht dat je iemand kende die je dan zit uit te lachen en ook dan nog eens op het verkeerd Territory stond waar ze niet thuishoorde willen toevoegen aan zijn zin, maar dat had hij dan maar niet gedaan.?Nimble zat maar een meter van hem vandaan, maar dat was een meter te kort. Liefst wou hij dat ze ophoeplde om te beseffen waarom hij lastig was. Maar nee.

+Niets persoonlijks naar jou hé, Eef, just saying x'D


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 21:26

~ Hahaha, het zou wat zijn als het wel persoonlijk was geweest x

Nimble schrok van zijn kwade reactie en deinsde een beetje achteruit. Ze haalde diep adem en sloeg even haar ogen neer. Ze werd niet kwaad door zijn reactie; ze snapte waarom hij boos was. Zelf zou ze ook kwaad geweest zijn als ze dacht dat een vriend lachte terwijl zij verdronk. Ze was vastberaden kalm te blijven en het uit te leggen. Lostdream was een slimme, redelijke kater. Ze wist zeker dat hij alles zou begrijpen als ze uit zou leggen dat ze het niet had geweten.
"Lost, luister asjeblieft," begon ze. Ze glimlachte nog steeds, want ze zag nog steeds een van haar beste vrienden tegenover haar zitten. "Ik stond een heel eind verderop toen je in het water werd geduwd. Ik had niet gezien dat je net uit het water was geklommen, en dat je bijna was verdronken. Ik dacht dat jullie aan het spelen waren. Ik wilde zelfs graag meedoen." Ze sloeg haar staart om haar poten. "Natuurlijk zou ik niet lachen als ik me had gerealiseerd dat je bijna was verdronken. Natuurlijk niet gek! Je bent een van m'n beste maatjes hier."



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:15

"Ik stond een heel eind verderop toen je in het water werd geduwd. Ik had niet gezien dat je net uit het water was geklommen, en dat je bijna was verdronken. Ik dacht dat jullie aan het spelen waren. Ik wilde zelfs graag meedoen." Lost glimlachte pijnlijk, en keek in de rosse poes' ogen. "Natuurlijk zou ik niet lachen als ik me had gerealiseerd dat je bijna was verdronken. Natuurlijk niet gek! Je bent een van m'n beste maatjes hier." Ja. Uh. "Beste maatje." Het klonk smalend, en de kter schudde zijn hoofd. Als het echt zo was, zoals de poes zei, dan was hij egoïstisch. Maar hij was kwaad, gekwets en teleurgesteld. Lostdream richtte zijn blik op de grond, en staarde ernaar. "Achwat Nimble." Hij richtte zijn blik, en er stonden zoveel gevoelens in zijn ogen te lezen, vooral verwarring. "Ik weet niet of ik je geloof." Zijn oranje ogen boorde zich in hare. "En jij stond in RiverClan Territory."


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:30

"Je weet niet of je me gelooft?" herhaalde Nimble verbaasd. "Waarom zou je me niet geloven? Is het niet logischer dat ik de situatie verkeerd inschatte en daardoor lachte, dan dat ik een vriendschap heb gefaked en het leuk vond je te zien verdrinken?" Dit sloeg nergens op, en Nimble raakte een beetje geërgerd.
Maar ja, Lost had gelijk dat ze in Riverclan gebied stond. Ze had verderop bij de rivier een boom gevonden die over het water was gevallen. Ze had makkelijk naar de overkant kunnen lopen, en haar nieuwsgierigheid had natuurlijk weer gewonnen van haar verstand. Maar ze was al die tijd dicht bij de rivier gebleven, en was niet in de problemen gekomen. Maar dat wilde ze Lost nu niet vertellen. Wat ze had gedaan was verboden, en dat zou ze niet delen met iemand die aan haar twijfelde.



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:41

Dat de poes geïrriteerd werd, klonk door in haar stem, en Lostdream legde zijn oren plat. Een kwade blik drong zijn ogen binnen. "Kom op!" riep hij uit. "Zelfs van honderd meter ver had ik het verschil gezien tussen een zwemende en een verdrinkende kat! En spelen, hoe oud ben ik, ik ben geen Apprentice meer, Nimblepaw. Ik speel niet." De Warrior dacht terug aan Nimble die aan de overkant van de rivier stond. Ze was wel de rivier overgestoken voor hem, right? En ze had de moed gehad en Warrior te bevelen. "Ik weet het niet, Nimble, ik weet het gewoon niet." Lostdream mompelde wat voor zich uit, en een trieste blik in zijn ogen verdrong de woedende blik, maar hij wou geen gevoelens tonen aan de poes. "Ik kan er gewoon niet bij hoe je het verschil niet zien kan zussne zwemmende en verdrinkende katten." Ach nee, mousedung gevoelens .. Met tranen in zijn ogen keek hij naar zijn "buddy". Zij was de eerste die tenminste vriendelijk deed. Waar hij alles tegen kon vertellen. Eigenlijki s ze meer dan juist.
Hij had haar in de steek gelaten. Het was allemaal zijn fout. Lost was degene die Nimble aan de kant zette voor Softvoice. Een Warrior die hem minstens zo goed begreep als de Apprentice. Het was gewoon zijn fout. "Het spijt me dat ik je aan de kant zette voor Soft. Het spijt me zo, ik ben gewoon een mislukkig." De Warrior stond op en wou weglopen, maar keek twijfelend naar de poes.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:51

De warrior begon tegen haar te schreeuwen, en geschrokken deinsde Nimble achteruit. Maar ze voelde woede in zich borrelen. Normaal voelde ze dit als ze aan haar vader dacht, die afschuwelijke kwal, maar verder had ze dit bij niemand gevoeld. Zelfs bij haar mede-leerling, Starlingpaw, voelde ze  niet dit soort woede. En nu voelde ze het bij een vriend. Ze haatte het. "Nee!" riep ze kwaad. "Ik zag het verschil niet! En misschien hád ik het kunnen zien als er niet gewoon vanuit ging dat een andere Thunderkat jou niet terug de rivier in zou duwen als je net bijna was verdronken. En sorry dat mijn gedachte nog naar spelen staat omdat ik nog wel een apprentice ben. Sorry dat ik vergeleken met jou een jong ding ben." Ze hapte naar adem en duwde haar nagels in de grond.
Maar toen begon Lostdream over Soft. Ging dat over Softvoice? "Wat heeft zij hier mee te maken? En je hebt me toch niet aan de kant gezet?" Nimble klonk in de war. Waar kwam dit opeens vandaan? Ze had nooit het gevoel gehad dat ze aan de kant was gezet.



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 13:07

Het geschreeuw van de poes maakte hem ook weer woedend. "Dus je blijtk ook nog doof dat je de geme toon in haar stem niet hoorde? Dear StarClan, zo jong ben je niet, Nimble! Je bent net iets meer als de helft zo jong als mij!" Zijn klauwen schoten in en uit hen hulzen, en zijn tanden drukte fel in zijn onderlip. "Wat zij ermee te maken heeft? Zij ziet tenminste het verschil tussen zwemmen en sterven. En euh, niet dan .. Maar Softvoice .. Ik .." Wohw. Hij was verward. En hij wist niet wat te zeggen. "Maar Softvoice helpt me en ik dacht dat je je misschien aan de kant gezet voelde doordat ik de laatste tijd," De kater haalde diep adem, zijn hoofd tolde. "De laatste tijd heel veel met haar opschiet, in plaats van met jou."


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 15:23

"Ik hoorde haar helemaal niet praten! Ik stond tientallen meters verder naast een snelstromende rivier. Ik hoorde helemaal niks!" Ze kon niet begrijpen dat Lostdream haar niet gewoon geloofde. Waarom zou ze liegen? Kende hij haar dan lang niet zo goed als ze had gedacht? Waarom in godsnaam zou Nimble lachen als een vriend van haar zou verdrinken. Dat was zo niks voor haar!
"Nee, ik voel me niet aan de kant gezet," zei ze kort. "Als je je fijn voelt bij haar, dan moet je vooral met haar omgaan. Ik snap niet zo goed waar dit vandaan komt." Nimble had nooit verwacht dat zij Lostdream's enige vriend zou zijn. Als hij zich prettig bij haar voelde, dan moest hij toch vooral met haar omgaan? "Het klinkt eerder alsof jij er meer mee bedoelt, alsof jij voelt dat je mij aan de kant zet."



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 18:38




Lost's haren kwamen overeind, en een licht grommend geluid verliet zijn keel. "Oh het spijt me, Nimble!" Zijn oren lagen plat in zijn nek, en zijn bovenlip was licht gekruld. "Het spijt me, want ik weet niet hoe het is om aan de verkeerde kant van een rivier te staan en iemand te zien spelen in zijn eentje in een rivier." Hij spoog het bijna in haar gezicht, en zeker omwat de poes zei over zijn gevoel. "Oke, dan voel je je lekker niet aan de kant gezet, ook goed! Sorry dat ik dat dacht en om je gaf!" Het spreken was in schreeuwen veranderd, en het woedende gevoel kroop zijn hart weer in. Woest likte hij langs zijn lip, en staarde in de ogen van de poes die hij als beste vriendin gezien had. Nimble had haar verhaal omgekeerd in de goede vorm. Maar hij kon het zo omzetten naar een slecht verhaal. En het slechte einde, nou dat was zonet begonnen. Lost staarde de Apprentice aan, en kwaad staarde hij haar aan. "Wat is er mis met jou!" Zijn hoofd begon opnieuw te tollen. "Wat is er mis met mij?" Hij fluisterde dit meer. "Wat is er mis met de hele ThunderClan. En wat is er vooral mis met ons .."



Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 17:46

Nimble besloot niet te reageren op wat hij zei. "Ik zie niet waarom je me niet gewoon vertrouwd dat ik de waarheid spreek. Waarom, in godsnaam, zou ik blij zijn je te zien verdrinken." Ze slikte. Ze sprak weer rustig en sloeg haar ogen neer. "Ik vind het jammer dat je me blijkbaar niet zo goed kent, want ik zou  nooit, nooit, lachen om een vriend die verdrinkt. Als ik het goed had ingeschat, dan had ik je geholpen. En ik had verwacht dat je dat wel had geweten van me." En ook reageerde ze niet toen hij begon over dat hij nadacht over haar gevoelens. Natuurlijk was dat lief! En dat verwachte ze ook van een vriend. Maar ze snapte niet waarom hij dat nu naar voren bracht. Wat had de vriendschap met Softvoice te maken met hun vriendschap? "Denk je soms dat ik blij was je te zien verdrinken, omdat ik jaloers was dat je meer met Softvoice omging dan met mij?" Dat zou een verklaring zijn, maar ze had nog nooit over zoiets nagedacht. Het maakte haar echt niks uit dat hij met haar omging; ze had niet niet eens doorgehad! Elke keer dat ze Lost had willen spreken, had ze dat kunnen doen. Ze zag hem niet als een slechte vriend, alleen omdat hij nog een vriendin gemaakt had.



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 17:58

Lostdream slikte, en boog beschaamd zijn hoofd. "Ja .." Dat was inderdaad wat hij dacht. Dat Nimble kwaad op hem was, dat ze het niet leuk vond dat hij meer omging met Soft. Lost had gewoon het gevoel gehad dat hij Nimble aan de kant had gezet, maar je kunt moeilijk op iemand afgaan "He, lijkt het alsof ik je te veel aan de kant zet, ben je kwaad dat ik meer omga met 'n ander?". De kater keek beschaamd naar zijn poten, en besefte dat hij gek was geworden door zijn eigen gedachten, en dat hij dit zichzelf had wijsgemaakt. "Het spijt me Nimble .. Ik, jij .. Ik heb me vergist, .." Een zucht verliet zijn mond, hij keek niet naar haar. "Ik heb mezelf mijn eigen waanideeën doen geloven, denk ik .." Hij hief zijn kop, en keek in Nimbles ogen. "Het spijt me zo .." Lost beet op zijn lip. "Nimble, kan je me vergeven?"


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 18:16

Blijkbaar was haar laatste zin datgene wat nodig was om Lostdream rustig te krijgen. "Echt? Dacht je dat echt?" Nimble werd er even stil van. "Gek, zelfs al zou ik het je kwalijk nemen, dan zou ik je toch niet doodwensen! Ik ben toch beter dan dat." Ze kon er best om lachen dat Lost zich zo door zijn eigen gedachtes had mee laten slepen, maar ze was nog steeds gekwetst dat hij zich blijkbaar zo in haar had vergist. "We zijn toch gewoon vrienden? Het is niet zo dat we partners zijn, waar je er maar één van mag hebben. We zijn vrienden, daar mag je er toch meer van?" 



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:23

Ja natuurlijk waren ze gewoon vrienden. "Ik weet het, but still, het voelde niet goed, ik had het gevoel dat ik enkel nog met haar omging en jou links liet liggen," zuchtte de kater, nog steeds naar de Apprentice kijkend. "I drowned in my own mousedunged mind." Opnieuw keek hij naar de lucht zodat hij even zijn ogen kon afwenden voor hij weer naar haar keek. "Het spijt me dat ik je onschuldigheid in twijfel trok." Zo, punt, dat was wat hij op dat moment voelde, en zeggen wou.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:46

~ Oke oke nog even snel een postje dan (a)

Nimble schudde haar kop. "Nee, het is oke. Ik kon je altijd spreken wanneer ik wilde, dus ik heb er geen last van." En ze glimlachte toen Lostdream zijn excuses aanbood. "Excuses geaccepteerd." En nu wilde ze over wat leukers praten. "Dusssssss, vertel eens," begon ze met een wenkbrauwwiebel. "Is dat wat tussen jou en Soft?" 



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 10:51

Goed, een dankbare glimlach verscheen op zijn gezicht, al veranderde die al snel in een grijns. "Rushleap en haar kittens nemen haar hart in," De wenkbrauwwiebel van de poes had hem laten lachen. "Nee, er is helemaal niets tussen ons." Hij stak zijn tong uit naar haar, en rolde lachend met zijn ogen. Ze had zijn excuses geaccepteerd, dus nu zag de kater geen reden meer tot serieus doen.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 11:08

"Hmm...." zei Nimble nadenkend en ze bekeek hem onderzoekend. "Nee?" Ze grinnikte. Ze stak haar tong terug uit, en rende een meter weg, waarna ze hem weer speels aankeek. "Ach, dat komt nog wel met iemand." Ze wist nog hoe ze Lostdream had ontmoet toen ze in de war was door Tallpaw, maar intussen had ze dat allang achter zich gelaten. En of er een nieuwe kater was die ze wel zag zitten? Ze wist het niet. Maar het zou komen, vanzelf, op een dag.



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 11:20


Grinnikend had de poes haar tong naar hem uitgestoken, en hoofdschuddend keek hij hoe de Apprentice wegliep. Met een grote pas stond hij langs haar, en gaf haar -opnieuw- hoofdschuddend een duw. "Ach, jij eerder als ik, I guess," Nu stak hij plagend zijn tong uit, en grijnsde breed. Achwat, op het moment voelde hij nog niets voor iemand. Of toch? Uh, het maakte niet uit, daar kwam hij wle achter, ooit, als hij zin had erover na te denken.


Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
.: Pain :. DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: .: Pain :.   .: Pain :. Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 14:00

Nimble had de duw niet aan zien komen, dus ze rolde op haar zij. Ze vond het wel lekker zo, dus ze rolde zichzelf door op haar rug en stak haar poten in de lucht. De zon voelde lekker op haar buikje. "Há, ben jij gek. Ik ben niet echt geïnteresseerd in iemand. Veel katers zijn zo... saai. En bovendien," grijnsde ze, "voor zo ver ik weet is er ook niemand geïnteresseerd in mij. Dus daar houdt het ook op."



.: Pain :. Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

.: Pain :. FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
.: Pain :.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: