Give me something to do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me something to do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Give me something to do DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:37

Verveeld door het eentonige clanleven liep Nimblepaw rond. Ze schopte tegen wat steentjes aan, gooide wat bergen bladeren en takjes omver, klom in wat bomen en bracht een gevangen konijntje naar de prooistapel. Ze rende rond en oefende haar schijnbewegingen, maar niks kon haar uit haar verveeldheid halen. Ze had wat nieuws nodig. Een avontuur, of een buddy waar ze alles mee kon doen! Ze wilde het territorium weer uit, nieuwe katten ontmoeten, en het liefst had ze iemand waar ze dat mee wilde doen. Ze wilde iemand ontmoeten waarmee ze rond kon lopen, buiten de grenzen van de clan, en samen avonturen konden beleven. Ze wilde iets te doen hebben.
Ze zette haar nagels in een boom en klom soepel omhoog. Ook dat had ze intussen al volledig onder de knie; boomklimmen. Ze liet haar staart langs de tak naar beneden vallen en ging liggen. Verveeld keek ze voor zich uit.

~ Snowpaw



Give me something to do Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Give me something to do FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Give me something to do 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 2:21


Met haastige stappen vloog de beige poes zowat over het terretorium. Onder de bosjes door duikend en soepel voor de bomen weg springen om ze te ontwijken. Ze trainde haar snelheid vaak. Dit was haar sterke punt, rennen en ze hield ervan. Alleen deze keer was het niet voor de lol. Haastig en enigzins angstig flitste haar ogen rond de omgeving terwijl ze haar poten niet stil zette. Niet slim, echt niet slim om een dassen hol in te gaan. Ookal dacht ze dat hij uit was. Ruiken was echt haar vlak niet. Had ze hem afgeschut. Langzaam vertraagde ze haar passen terwijl ze zoekend om zich heen keek. Waar zat dat beest. Lichtelijk hijgde ze. Tot ze iets in haar ooghoeken zag. Ze keek er al naar voor ze zich kon bedenken dat het van boven was. Verbaast keek ze om, naar een poes. Die had ze eerder gezien, wat was haar naam nou. Ni...Ni...Nimblepaw dat was hem. "Wat doe je daar Nimble?" vroeg ze tot ze gesis achter zich hoorde. Meteen keek ze om. Damn die das, hoe had die haar kunnen volgen. Haastig stond Snow op en dook naar de boom toe, erin klimmend, best moeilijk. Ze trok haar staart op. Hopelijk zat ze om de onderste stevige tak hoog genoeg.
~Oops hij viel groter uit~


Give me something to do 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Give me something to do DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 11:21

Onder zich hoorde Nimble heftig geritsel, dus ze druk zich met haar voorpoten omhoog en keek naar beneden. Ze zag een jonge, witte apprentice. "Hey Snowpaw!" Ze had de poes nog nooit gesproken, maar ze wist haar naam. Net toen ze antwoord wilde geven op haar vraag, sprong er een das uit de bosjes en rende op Snow af. Voordat Nimble naam beneden kon gaan om haar te helpen, wist Snowpaw het zelf al op te lossen door een beetje onhandig dezelfde boom in te klimmen. Mooi, ze was veilig.
Nimble stond op en klom naar beneden, zodat ze op dezelfde tak zat als Snowpaw. "Hopelijk gaat 'ie snel weg." Ze had niet zo'n zin om de hele dag in een boom te hangen, wachtend tot het veilig was om naar beneden te gaan. "Ik verveel me een beetje. De laatste tijd gebeurt er zo weinig in de clan, en mijn mentor is nog steeds gewond, dus ik vermaak mezelf door een beetje te trainen."



Give me something to do Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Give me something to do FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Give me something to do 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 12:16


Nope, bomenklimmen was niets voor haar. Snowpaw hijgde een beetje terwijl ze op de tak haar evenwicht hield. Ze keek naar beneden, die das was zeker niet blij. Maar alle spanning vloeide al uit Snow's lichaam, ze begon zelfs te lachen. Okey, dat was een domme fout, maar was best leuk geweest om te doen. Ze keek op naar Nimblepaw die nu bij haar zat. "Als hij neit weggaat pakken we hem toch, jagen we hem weg, 2 tegen 1 moet lukken" lachtte ze en keek op. Er gebeurde genoeg in de clan, best wel, maar inderdaad, voor apprentice's kon het best saai worden. "Strawberry lijkt ook een beetje...afwezig" andtwoorde ze en keek haar aan. "We kunnen anders samen wel trainen, en een beetje spelen natuurlijk" lachtte ze en keek toen weer naar beneden. Ga weg rotbeest.


Give me something to do 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Give me something to do DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 12:30

Nimble knikte. "Dat klinkt goed," stemde ze in. Haar oren sprongen opgewekt omhoog toen Snowpaw zei dat Strawberry haar mentor was. "Wat leuk! Ik ken Strawberry. Ik ken haar niet heel goed, maar ik ben haar voor eeuwig dankbaar. Zonder haar.." Ze dacht even terug aan die afschuwelijke avond. "Zonder haar zou ik hier niet geweest zijn." Ze kon het hele verhaal vertellen, over hoe ze geen ouders had gehad, hoe ze niemand had gehad in de clan en hoe Strawberry haar een plaats in haar nest had aangeboden. Dat was het begin geweest van haar leven in de clan. "Maar goed idee! Ik vind het altijd leuk om samen te trainen met iemand. Misschien kunnen we een warrior vinden die ons iets wil leren?" Een andere warrior had haar geleerd hoe ze moest boomklimmen, en.. Een Shadowclanapprentice had haar een beetje leren vechten. Maar dat moet geheim blijven. "Zullen we de das dan maar meteen wegjagen? Ik wil graag beginnen!" lachte ze.



Give me something to do Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Give me something to do FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Give me something to do 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 13:24


Nieuwsgierig hield Snowpaw haar oren op Nimble gericht toen die vrolijk leek te worden toen Snowpaw vertelde dat Strawberry haar mentor was. Ze luisterde naar Nimble en wou vragen wat ze bedoelde, maar dat leek haar niet slim om te vragen. Ze zou het er vast wel moeilijk mee hebben. Ze knikte even en glimachtte toen weer. Altijd blijven lachen, dat was haar motto. "Ja, er zijn genoeg warriors die ook niets te doen hebben" lachtte ze en sprong op. Niet slim voor iemand die slecht was in bomen, gelukkig kon ze haar evenwicht behouden. "Laten we het doen" zei ze terwijl ze soepel uit de boom sprong. Netjes kwam ze op haar vier poten op de grond terecht. Ze draaide zich meteen naar de das en maakte zich groot. Ze zette haar haren voor zover ging met haar dikke vacht overeind en siste naar haar beest. Hier had ze toch echt nimble's hulp bij nodig.


Give me something to do 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Give me something to do DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 13:30

Zodra Snow uit de boom sprong, sprong Nimble achter haar aan. Ze krabbelde overeind en maakte zich groot. Gelukkig had ze een volle, lange vacht die ze overeind kon zetten, want verder was Nimble en klein poesje. Ze zette haar poten ver uit elkaar en maakte een sissend geluid. Ze had dit nog nooit gedaan, maar gevoelsmatig had ze een idee hoe ze dit aan moest pakken. Ze hoopte dat, als het op een gevecht zou uitlopen, ze genoeg had aan haar vechtkennis die Ravenheart haar geleerd had. Maar het leek nu al te werken! Blijkbaar was de das onder de indruk van de twee grootmakende katten, en langzaam zette hij een paar stappen naar achter. Nimble sprong op, siste nog eens hard, en maakte een bijtbeweging.



Give me something to do Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Give me something to do FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
Give me something to do DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 13:37


Hij stond niet echt stevig op zijn poten, het wankelde allemaal een beetje en hij had moeite met zijn evenwicht te bewaren. Niet zo gek natuurlijk, als je de dunne tak zag waarop de kater stond. Gelukkig was hij niet zo heel erg groot, maar zijn lange pluizige vacht zat hem in de weg. Uiteindelijk had de zwaartekracht toch te veel grip op zijn magere lichaam en viel hij naar beneden toe.
Gelukkig wist een hoop bladeren zijn val grotendeels te breken en klonk er niet meer dan een plof, toen hij op de grond terecht kwam. Lostpath keek eventjes omhoog en zuchtte, dat was wel weer genoeg oefening voor vandaag, het was beter als hij nu nog wat zou gaan jagen.

Net toen de kater achter een muis aan wilde gaan, rook hij twee apprentices in de buurt. Hij keek om zich heen en al snel vond hij de twee, even rossige, katten en kwam met een glimlach dichterbij. "Nimblepaw, Snowpaw. Hoe staat het ermee?" vroeg hij vriendelijk. Lostpath had zichzelf een aantal manen op de kop gegeven omdat hij altijd somber over kwam, dus nu probeerde hij zijn depressiviteit de kop in te drukken door vriendelijk, en iets wat vrolijker, te doen. Pas toen hij dichterbij kwam, merkte hij de geur van de das op en direct stond zijn pluizige vacht overeind. Hij draaide zich om en gebaarde met zijn staart dat de twee apprentices achter hem moesten blijven. Niet dat Lostpath veel groter was dan een uit de kluiten gegroeide apprentice, maar hij had wel meer ervaring dan de twee jongere katten. Hij siste luid en gromde zachtjes, terwijl hij dreigend op de das af liep. Hopelijk zou hij het hier alleen weg kunnen jagen, want een gevecht zou hij waarschijnlijk niet overleven.

[Ik merkte de das later pas op, vandaar een beetje rommelige post Xd]


Give me something to do Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
Give me something to do 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 13:57


Nimblepaw kwam gelukkig snel genoeg achter haar gesprongen. Ze siste naar de das en sloeg haar klauw naar het beest. Hopend het niet te raken en zo een gevecht te starten, enkel laten schrikken. Gelukkig raakte ze het beest net niet. Nimble zag er pluizig uit met haar vacht rechtop. Als ze niet bezig waren iets weg te jagen was Snow waarschijnlijk in lachen uitgebarst. Vooral omdat zij zelf er waarschijnlijk precies hetzelfde uitzag. Ze keek meteen naar de das die achteruit begon te lopen. Maar toen klonk er een stem. Even was Snow afgeleid en keek achter zich naar de kater. Ze wist zo snel zijn aam niet maar dat maakte niet uit, ze waren bezig met de das. En de kater leek hem nu ook door te hebben. Toen de kater met zijn staart een beweging maakte dat ze achter hem moesten gaan staan stapte ze iets dichterbij hem. Naast hem best, maar niet achter hem. Als het beest wel iets zou uithalen was dit een gevecht van hun. Daarbij was het haar schuld dat de das voor ze stond. Ze siste nogsteeds en hield zich groot.


Give me something to do 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Give me something to do DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give me something to do   Give me something to do Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 14:31

Nimble deed haar uiterste best om het dier weg te jagen, en samen met Snowdrop lukte het goed. En toen ook nog eens de grote, leeuw-achtige Lostpath bij hen kwam staan, was de das het zat en rende weg. "MWUAH!" riep Nimble, trots dat het ze gelukt was.
Daarna keek ze om, en begroette Lostpath. "Hey!" zei ze vrolijk. Ze had de warrior vaak rond zien lopen, vaak nogal bedroefd, maar vandaag leek hij een goede dag te hebben. "Gaat goed! Ik verveelde me nogal, maar toen kwam deze lieve poes me bezoeken, en ik heb voor het eerst een das weggejaagd. Dus m'n dag is weer goed," lachte ze.



Give me something to do Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Give me something to do FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me something to do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: