Hate. What a name.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hate. What a name.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 19:13


Go to sleep



De donkere ogen van de grijs/zwarte kater speurde lanzaam de horizon af, terwijl de maan een felwit licht over het terrein wierp. De vacht van de kater werd zilververlicht, en dat maakte zijn uiterlijk nog wat meer spooky. De littekens aan zijn mond voelde hij zachtjes terwijl hij zijn poot er zacht overheen wreef. Hij rook stank. BloodClan. Alles wat eindigde op -Clan stonk. Jeff's vacht prikte even, uit plezier. BloodClanners waren meestal niet op hun mondje gevallen, en een woordengevecht zou dus sneller plaatsvinden als met een zeurende Clankat uit het woud. Maar vanavond had hij geen zin in vechten ofzo, dus besliste de kater niet uit te dagen. Woordengevecht? Graag. Maar klauwen gebruiken, nah, niet vannacht. De kater wierp zijn blik op, en zag de zwarte vacht van een kat. "Hello, black cat." Zijn koude stem klonk fel, maar dat was typisch Jeffrey. "How are you tonight?"





Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimema 7 jul 2014 - 9:26


Vermoeid plofte de zwarte kater neer op de grond. Hij had uit verveling een rondje gelopen door heel het BloodClan gebied. Nooit geweten dat dat zo groot is. Ja, zelfs KittyPets en Clankatten pesten had zijn verveling niet weggenomen. Een rondje lopen trouwens ook niet, maar hij kon wel wat lichamelijke beweging gebruiken.
'Hello, black cat.' Er was een kat. Hoe had hij die niet kunnen ruiken?! Je verzwakt, Hate. Niet jezelf mee laten slepen. Hij keek op en speurde zijn omgeving af. Bijna had hij de andere zwarte kat gemist. Bijna. Zijn ogen bleven rusten op de kat. Die lieten hem tenminste niet in de steek. Nog niet. 'How are you tonight?' Wilde die kat daar serieus antwoord op? 'En wat maakt dat jou uit?' antwoordde Hate kil. 'I'm just a black cat.'



Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimema 7 jul 2014 - 10:44


Go to sleep



Hij grinnikte. "You're right. I actually don't even care about how you are, how you feel." Met lange, schrapende likken bewoog Jeff's tong langs zijn poot af. Lichte streepjes vormde zich over de poot, waar zijn tong lijnen had getrokken. Oh. Gewoon een zwarte kat. Met zijn ogen rollend keek hij de BloodClanner aan. "You got to be kidding me."
antwoorde hij smalend, en liet zijn ogen dwalen over de kater. Diens zwarte vacht was best lastig te zien in het donker, maar Jeff had het toch. De gele ogen van de kater vielen wel op, terwijl zijn duisterzwarte blik amper zichtbaar was. "I heard you are Hate, right."




Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 10:11


'You got to be kidding me,' antwoordde de andere kat smalend. Hate keek hem nauwkeurig aan, zijn ogen tot spleetjes geknepen. Wat wilde die kat? 'I heard you are Hate, right.' Hij kreunde inwendig. Oké, dit was niet de bedoeling. 'So what?' antwoordde hij. Ja, hij begon pissig te worden. En pissig zijn leidde al snel naar boos zijn en boos zijn leidde al snel tot een gevecht. Misschien kan ik die stomme kat dan eens een lesje leren. 'Donder gewoon op, oké.' Er klonk woede in zijn stem. Hate liep een pas naar de andere kat toe. 'Ga!'




Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 11:04


Go to sleep






De grote kater schudde zijn hoofd, en werd zelfs niet bng toen de kwade BloodClanner op hem af liep. "Nope." Jeff grijnsde zijn eeuwige grijns, die altijd op zijn gezicht stond. "This is not your place. Neither mine. But we both may be here." BloodClanners waren dus echt stom, lijk serieus. "Donder gewoon op". Hij zal niet "Gewoon opdonderen." Jeff keek kil op de kater, en schudde zijn hoofd. "I won't leave. Just saying."







Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 11:28


De kater keek Hate kil aan en schudde zijn kop. 'I won't leave. Just saying,' zei hij. Hate keek boos terug. Waarom ging die vervloekte kat niet gewoon weg?! Rustig. Die stomme kat probeert je aan de praat te houden. Langzaam ging hij zitten. 'Dan niet.' Hij kreeg de woorden moeizaam over zijn lippen, maar het lukte. Het lukte. 'So... What's your name?' vroeg Hate na een korte stilte. Hij bekeek de kat voor hem nog eens onderzoekend. Van dichtbij zag hij dat de kat littekens bij zijn bek had. Hoe the hell heeft hij dat voor elkaar gekregen?




Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 11:35


Go to sleep






Vanbinnen moest de kater grinniken. I won. De Rogue beet even op zijn onderlip, en bekeek even de zwarte kater voor hem. "My name doesn't matter. But if you really want to know; Jeffrey Woods. Don't you dare to call me like that. Call me Jeff." Zijn staart krulde zich om zijn donkere poten heen.

+Kort, sorry :$







Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 12:08


'My name doesn't matter. But if you really want to know; Jeffrey Woods. Don't you dare to call me like that. Call me Jeff.' Jeffrey Woods? Hate was bijna in lachen uitgebarsten. Bijna. Hij vertrok zijn gezicht en het was duidelijk dat hij zijn lachen niet goed in kon houden. 'En wat wilde je doen als ik het wel deed, Jeffrey?' Hij legde nadruk op de naam om de andere kat te pesten. Het was toch dom om je hele naam te noemen als je niet wilde dat je zo genoemd werd? 'Nog plannen voor vanavond, Jeffrey?' Met hernieuwde energie ging Hate verder met het gesprek. Zijn woede was voor een groot deel opgelost. Speels sloeg hij met zijn staart heen en weer.




Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 18:22


Gø Tø Sleeρ



De kater zei met opzet dus wel Jeffrey. Woede flakkerde op in zijn ogen, maar hij had it verwacht. Wat hij ging doen als hij het wel deed en bleef doen? En wat hij vanavond nog doen ging? "What I am going to do? And my plans for tonight? Well, for both; The same. Hurt or kill you." Voila. Rechtuit de waarheid. Als Hate hem Jeffrey ging blijven noemen, kreeg hij een paar klauwen in zijn lichaam. De woede in zijn ogen richtte zich op de speels heen en weer slaande staart van de zwarte BloodClanner. De Rogue voelde aan dat de kater dat ook niet erg serieus ging nemen, maar Jeff meende het wél. Hate werd verwond als hij nog meer verkeerd deed.





Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 18:15


'What I am going to do? And my plans for tonight? Well, for both; The same. Hurt or kill you.' Hate was niet onder de indruk. 'Well, oh well,' zei hij neerbuigend. 'I'm not impressed, Jeffrey.' Er groeide een grijns op zijn gezicht en zijn staart bleef heen en weer slaan. Heen en weer, heen en weer. Het werkte bijna hypnotiserend. Bijna. De woede in de ogen van de andere kat waren op zijn staart gericht. Het leek bijna alsof hij Hates staart de schuld gaf van dit alles. Daardoor bleef hij oplettend. Of nou ja, wel oké oplettend. Volgens zichzelf.




Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 11:30

Hoofdschuddend keek Jeff de domme BloodClanner aan, en zuchtte diep. De woede in zijn ogen zat er nog steeds, en de staart van Hate mepte irritant heen en weer. Hier had hij géén zin in. De zwarte kater hees zich recht, en keek neerbuigend op de ander neer. "Boring nobody." mopperde hij, en keerde zich om. Nee, hij was níét zwak, nee, hij liep níét weg. Maar hij was in een vreselijk humeur gekomen, en als die kater zijn mond niet houding ging, nou dan ging er bloed vloeien. "Goodbye, I hope I never meet you again." Bij deze woorden liep,hij weg, nog steeds een oog houdend op de BloodClanner.

~Jeff uit.



Hate. What a name. 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Hate. What a name. DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Hate. What a name.   Hate. What a name. Icon_minitimema 21 jul 2014 - 16:15


Hate keek toe terwijl de andere kat ging staan. 'Boring nobody,' hoorde hij zeggen, maar hij reageerde er niet op. Het was waarschijnlijk niet op hem gericht. De andere kat draaide zich om en zei: 'Goodbye, I hope I never meet you again.' Hate keek hem met een scheve grijns aan toen hij zag dat hij wegliep. 'Insgelijks, Jeffrey,' antwoordde hij. Met een geeuw rekte hij zich nog eens uit. 'Nooit gedacht dat je zo'n watje was dat je weg loopt van je problemen.' Hij rolde zich op zijn rug en sloot zijn ogen. Na een paar seconden opende hij er één half, om te kijken hoe de andere kat zou reageren. Neh, laat deze maar, zei een stemmetje in zijn hoofd en de zwarte kat draaide zich om.




Hate. What a name. EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hate. What a name.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: