I see the lights



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I see the lights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: I see the lights   I see the lights Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 19:59


Strawpaw zette haar pas richting Fourtrees. Ze had rust nodig en dat kon ze alleen als ze helemaal alleen was. Het was net volle maan geweest. Daarom waren alleen de sterren aanwezig. De rosse poes keek omhoog en hijgde goedkeurend. De leden van de StarClan zouden altijd waken over haar.

{Eerste post voor Breezetail}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 20:44

Breezetail trippelde door het woud. Al zijn trucjes om in slaap te raken hielpen niet, dus had hij besloten een wandeling te maken.  Hopelijk was dit wel een goede oplossing. Voor hij het wist was de kater bij de Fourtrees aangekomen. Meteen snoof hij de geur op van een vreemde kat. Een van de Shadowclan om juist te zijn. Breeze sloop voorzichtig verder zodat hij de poes kon zien zitten. Ze keek omhoog naar de sterren. Zou ze iets van plan zijn? Vroeg hij zich af. De kater sloop nog wat dichter. “Goedenavond dame, wat doe jij hier zo laat nog?” Al leek deze poes niet erg gevaarlijk, toch hield de kater zich klaar voor een mogelijke aanval. Met de Shadowclan weet je nooit…


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:40


“Goedenavond dame, wat doe jij hier zo laat nog?” Strawpaw keek om. Ze had een milde, kalme blik in haar ogen. Haar haren rezen omhoog en ze drukte haar oren plat in haar nek. Ze keek even naar de sterren voor ze zich stram omdraaide. Eenmaal ze voor de kater stond ging ze zitten. Haar spieren bolden zichtbaar op onder haar rosse vacht. Ze kneep haar ogen tot spleetjes. Uit haar mond kwam een hijgend antwoord. Het was onverstaanbaar. Straw schudde grommend haar kop. "Weg." Haar stem was hoog als splinterend ijs, maar zacht en er zat een hijgende ondertoon in. Alle woorden die ze uitsprak kwamen met moeite. Al klonk ze niet zoals een elder.


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 22:19

De poes draaide zich meteen om bij het horen van Breezetails stem en ging voor hem zitten. De kater had geen idee of deze poes slechte bedoelingen had of niet. "Weg." Gromde ze. De manier waarop ze het zei was angstaanjagend. Breezetail trok zijn nagels in om wat minder uitdagend over te komen, maar ondanks zijn vermoeidheid bleef hij erg alert.  Hij bekeek de poes eens goed: Haar rosse vacht was helderder geworden nu ze in het sterrenlicht zat, ook leek ze niet erg oud, nog maar pas apprentice. “Luister, ik ben hier niet gekomen om ruzie te zoeken” zei de kater op een rustige toon. “Trouwens, Fourtrees behoort tot de Starclan dus we gaan hier niet vechten, toch?” zei hij met een vragende blik. Hij probeerde er zo ontspannen mogelijk uit te zien, ook al bonkte zijn hart sneller dan normaal.


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimema 7 jul 2014 - 10:54


“Luister, ik ben hier niet gekomen om ruzie te zoeken” zei de kater op een rustige toon. “Trouwens, Fourtrees behoort tot de Starclan dus we gaan hier niet vechten, toch?” Strawpaw gromde. Er zat precies een kitten voor haar. Ze wees met haar staart omhoog naar de hemel. "Maan weg." Het was eigenlijk nog niet zo slecht om kennis te maken met deze kat. Maar vrienden worden dat nooit. Ze schudde haar kop en liet haar haren zakken. Haar oren bleven op haar kop liggen, maar haar gezicht had geen boze uitdrukking meer. Haar staart tikte even op haar borst. "Strawpaw." Nu liet ze haar staart naar de kater gaan en tikte op de schouder. "Jij?", miauwde ze.


::Stuff::


Laatst aangepast door .Strawpaw op di 8 jul 2014 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:05

"Maan weg." Zei de poes met haar staart omhoog wijzend. Breezetail keek naar de hemel, de maan was inderdaad nergens te bespeuren en het maakte de nacht extra donker. De kater schrok lichtjes toen de poes even met haar hoofd schudde, maar zag meteen dat ze niets van plan was en het viel hem op dat de rosse poes minder boos leek. "Strawpaw." Mauwde ze met een bijna onverstaanbare stem. Haar staart tikte even op zijn schouder.  "Jij?" vroeg ze. “Ik ben Breezetail” antwoordde de warrior terwijl hij even in haar groene ogen keek, maar hij wendde zijn blik meteen weer af. “Kan je ook niet slapen?” vroeg Breeze om het gesprek op gang te laten komen. Hij besefte dat het geen goed idee was om ‘vrienden’ te worden met een Shadowclankat, maar zijn hoofd stond nu echt niet naar een discussie of ruzie… “Prachtig hé, zo’n sterrenhemel?” voegde hij er nog snel aan toe. Hopelijk zei hij hier niets verkeerd mee.


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 10:25


“Ik ben Breezetail” antwoordde de warrior. “Kan je ook niet slapen?” Strawpaw trok een wenkbrauw op. "Nee, wil alleen zijn." Misschien was ze zo duidelijk genoeg. “Prachtig hé, zo’n sterrenhemel?” Ze zuchtte. Oké, deze kat was dus van plan om te blijven. "Ja beetje.", mompelde ze omhoog kijkend. Ze liet haar groene ogen over de kater glijden. "Jij niet kunnen slapen?"


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 13:17

Deze Shadowclanner kwam hier blijkbaar om alleen te zijn. Ze mompelde even iets, maar de kater kon het niet verstaan. “Jij niet kunnen slapen?” vroeg ze daarna. “Nee, ik lag al een tijd in mijn nest en geraakte maar niet in slaap, dus ik besloot even een wandeling te maken” mauwde hij. Breezetail stond op het punt te vertrekken en haar de eenzaamheid te geven die ze wilde, maar besliste toch nog een laatste vraag te stellen. “Hoe is het in de Shadowclan?” flapte hij eruit. “Ik bedoel, gaat alles er goed of zijn er wat problemen? Wilde je daarom even alleen zijn?” vroeg Breeze en hij keek haar vragend aan. Hij wist dat deze vraag behoorlijk gevaarlijk kon zijn, maar nu had hij de kans om wat te weten te komen over deze vijandige clan.


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 16:52


“Nee, ik lag al een tijd in mijn nest en geraakte maar niet in slaap, dus ik besloot even een wandeling te maken” Strawpaw knikte ongeïnteresseerd. Wat kon het haar eigenlijk schelen waarom een kater niet kon slapen. Als dat met alle ThunderClanners zou gebeuren zal het niet moeilijk zijn om ze aan te vallen. Straw wist het niet zeker of er een aanval zat aan te komen, maar daar leek het wel op. “Hoe is het in de Shadowclan?” Ze keek met een ruk op. Haar haren rezen terug omhoog. Hoe kon hij dat vragen? “Ik bedoel, gaat alles er goed of zijn er wat problemen? Wilde je daarom even alleen zijn?” Ze gromde maar besloot een antwoord te geven. "Alles goed. Ik alleen zijn voor stem. Ik gepest worden om mijn stem.", miauwde ze simpelweg. Het kon haar eigenlijk niet zoveel schelen. Dat groepje zou wel eens op hun kop krijgen daar zal ze voor zorgen. Maar nu de clan bevriend houden.


::Stuff::


Laatst aangepast door .Strawpaw op di 8 jul 2014 - 17:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:17

"Alles goed. Ik alleen zijn voor stem. Ik gepest worden om mijn stem." Was haar antwoord. Zoals de kater al verwachtte verklapte de poes niets over de toestand in haar clan, maar hij had het geprobeerd.  Wat hij niet kon begrijpen was dat de poes gepest werd door haar stem. Kennen die Shadowclanners dan echt geen respect?  Dacht hij. Nee natuurlijk niet, daarom zijn het Shadowclan katten… Breezetail toont zelf veel respect voor katten met een handicap, of voor elders. Ze verdienen het gewoon vindt hij. Punt. “Wat erg voor je” was het enige dat hij kon zeggen op dat moment. Hoe erg het ook was, Strawpaw behoorde tot een vijandige clan, medelijden kon hij nu dus niet gebruiken. “Het komt allemaal wel goed” God waar was hij toch mee bezig… Een kat van een andere clan proberen te troosten? Dat deed zelfs de grootste gek van het woud niet…


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 17:23


“Wat erg voor je” Ze kon zijn medelijden niet hebben, maar het was leuk dat hij wel iemand was die iemand niet kleineerde voor een handicap. “Het komt allemaal wel goed” Straw staarde hem een tijdje aan. "Hmmm...", bromde ze uiteindelijk. In haar starende oren twinkelde nu een klein lichtje. "Zij zullen leren. Ooit."

~Wil je eens een topicje met Lockkit? {TC ofcourse}


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezetail
Member
I see the lights DPKsfdL
Ine
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Breezetail
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:33

"Hmmm... Zij zullen leren. Ooit." Mauwde Strawpaw en de  kater kon kleine lichtjes in haar ogen zien twinkelen en glimlachte zelf even. “Het word behoorlijk laat, ik denk dat ik terug naar het kamp ga” zei de tabby kater, “Dan kan je nog even alleen zijn” Breezetail stond op, knikte lichtjes naar de poes om afscheid te nemen en stapte richting het woud. “En laat die pesters er maar spijt van krijgen!” riep hij over zijn schouder. Breezetail trippelde verder tot hij uit het zicht van de poes was, hopelijk kon hij nu wel slapen.

~ Ja tuurlijk ^^ Met Breeze of Snow?


I see the lights Ru5xdk
Breezetail || .Snowkit || Applekit || Miley || Fruitypaw

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Strawpaw
Member
I see the lights DPKsfdL
Lilith.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ∞ 8 moons
Gender:
Rank:
.Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I see the lights   I see the lights Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:44


Strawpaw zag hem glimlachen en het ijs brak een beetje. “Het word behoorlijk laat, ik denk dat ik terug naar het kamp ga” zei de tabby kater, “Dan kan je nog even alleen zijn” Breezetail stond op en knikte haar toe. Ze knikte ook, maar bleef wel zitten. “En laat die pesters er maar spijt van krijgen!” Ze lachte zachtjes. "Komt inorde. Leuk je te ontmoeten.", miauwde ze nog. Ze stond op en wandelde weg. Niet alle katten waren zo slecht.

Topic uit~
Ik stuur je een pm!~


::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I see the lights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: