Gathering Maart 2011 - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Gathering Maart 2011

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Crookedstar
StarClan
Gathering Maart 2011 - Pagina 4 DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Maart 2011   Gathering Maart 2011 - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 maa 2011 - 22:18

"Hoe gaat het met RiverClan?" vroeg Brokenstar. Crookedstar dacht fel 'wil jij wel wetren...' Hij zei daarintegen hardop "De vis blijft zwemmen door de rivieren. Zo te zien is Bluestar er nog niet". Hij had iets opgevangen over vreemde katten. Hij keek naar Brokenstar "toevallig heeft de rivierclan daar ook last van, van vreemde katten." Het was duidelijk geweest die donderclan kat bij het slachtoffer langs de rivier. De schaduwclan geur die hun territorium in liep. Verassend genoeg waren er veel andere clan geuren langs de grenzen. Crookedstar keek naar Brokenstar en Tallstar. Het viel vast wel te zien, zijn wond. Alsnog zou hij niet vertellen dat hij een leven was verloren dat zouden hun misschien wel al te graag willen weten. Hij was stil en bleef kijken. Blijkbaar was er ook lichte spanning tussen hun. Er was een stilte tussen hun drie, de clans waren aan het praten maar hier en daar viel er ook soms een stilte. Hij hoorde licht Beetlewhiskers stem iets luider en keek voorzichtig. Beetlewhisker en Swiftpaw waren bij een Schaduwclankat. Als er maar niks zou gebeuren. "zo waarom zou Bluestar zo laat zijn," vroeg hij licht sarcastisch. Hij wou hier echt meer over weten. Wat in sterrenclans naam een donderclankat doet bij een dooie kat op rivierclan gebied. In een woord gewoon weg schandelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Gathering Maart 2011 - Pagina 4 DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Maart 2011   Gathering Maart 2011 - Pagina 4 Icon_minitimevr 25 maa 2011 - 19:53

Foxpaw kende de Warrior. Ze snoof de lucht diep in, pikte er zo die van Riverclan uit omdat die zo sterk was. Er stonden dan ook twee Riverclan katten voor haar, dus moest dat wel. Zou dit dan de Warrior zijn geweest waar Foxpaw naar opzoek was? Ze keek op naar de oranje kater wanneer deze haar naam liet horen. Aan ze kon al gelijk aan zijn stem horen dat hij niet had verwacht dat ze hem zou volgen. Waarschijnlijk omdat hij geen eigendunk had, of… Niet zo veel. Daarom zou hij ook niet verwachten dat iemand hem zou volgen. Duskpelt was de naam van de Warrior waar ze tegenop was gebotst. Zijn mentor. Beschamend schuifelde heen en weer. Nu al zo’n eerste indruk? Wat moest ze wel niet van haar denken?... Een lachertje dat niet eens uit haar ogen kon kijken? Haar oren hingen naar onder. Foxpaw stelde haar voor, gelukkig maar… Want zij was het weer eens vergeten. Door de opwinding en het feit dat ze zich nog steeds schaamde. Ze keek langzaam op, zag hoe Foxpaw bescherming leek te zoeken bij de poot van Duskpelt. Haar blik werd warm, kwam door het kleine moederinstinct dat ze nu al had ontwikkeld, ze bleef immers een poes. Het zag er schattig uit, hoe hij zich zo tegen haar grijze poot aandrukte. Maar ze gaf hem wel gelijk; alles hier was inderdaad wel intimiderend.
Een vraag, van Duskpelt. Met grote groene ogen keek ze op naar de Warrior, vol ontzag. Enthousiast kinkte ze als antwoord op de vraag. ‘Ja! Dit is mijn eerste Gathering, ook die van Foxpaw. Dat had hij gezegd. Maar… Misschien ben ik wel beter aan de drukte gewend; het begon al met het feit dat er erg veel kittens in de Nursery waren toen ik geboren was… Dus ik ben het van nature wel al een beetje gewend,’ ratelde ze dolblij door. Ineens sloot ze haar bek, keek enkel nog met grote ogen naar de twee. ‘Sorry… Ik liet me weer een beetje gaan,’ mompelde ze terwijl ze haar blik afwendde.

{ *kucht* Sorry voor late flutpost >< }
Terug naar boven Ga naar beneden
Softbreath
Member
Gathering Maart 2011 - Pagina 4 DPKsfdL
Han
47

CAT'S PROFILE
Age: 30 Manen
Gender:
Rank:
Softbreath
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Maart 2011   Gathering Maart 2011 - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 maa 2011 - 11:57

Softbreath keek nog is goed naar de vurige pelt van Fireheart. Ze had inderdaad geruchten gehoord dat toen nog Firepaw, een Kittypet was. Toen het gerucht haar oren bereikten in de Nursery kon ze haar oren niet geloven. Een kittypet die opgenomen werd was hoogst ongebruikelijk. Soms werden er wel kittens opgenomen door een Clan. Door moederzielen die bezweken onder het jammerlijke gepiep van een hulpeloze kitten. Toch was het sowieso niet gebruikelijk om een kitten op te nemen in de Clan. Soms was er amper genoeg eten voor de Clan zelf, daarbij was er geen garantie dat een kittypet of andere kitten het zou redden in het dagelijkse Clanleven. Het was uiterst gewaagd van Thunderclan om een kittypet in hun midden te nemen. Het was vast ook niet makkelijk voor een kittypet of andere buitenstaander. Het was immers vaak zo dat ''normale'' Clankatten niet erg blij waren met buitenstaanders. Geen Warriorbloed enzo. Uitermate onzin natuurlijk maar wat deed je eraan. De volgende gathering voordat Softbreath gewond raakte had ze het gerucht in eigen ogen gezien. Een opvallende vachtkleur maar zeker niet lastig om te camoufleren. De poes had allerlei vachtkleuren en soorten gezien, niks verraste haar nog.
Fireheart leek erg in zijn nopjes toen hij vertelde dat hij Fireheart heette. Dat zal wel, iedereen was trots op zijn Warriornaam. Ze had nog nooit iemand gezien die niet blij was met zijn Warrior naam. Het was het grootste wat een normaal Clanlid kon bereiken. Soms werd je Deputy of misschien zelfs Clanleider maar dat was hoogst ongebruikelijk. Zeker met hun Tallstar. Hij was geen vechter en ondanks dat Softbreath niet wist hoeveel levens hij nog had wist ze dat het nog wel een lange tijd kon duren voordat Hollyfur zijn plaats in zal nemen. Deputy zijnde was een zware taak, het bereidde je voor op de Clanleider taken. Maar Tallstar was jong leider geworden en in vergelijking met de andere was hij nog jong en fit. Ooit zou zij sterven en zien dat Tallstar nog recht overeind stond om hun Clan de juiste weg te laten zien.
'Hollyfur is onze nieuwe Deputy. Leopardstrike, de witte kater daar verderop is onze Medicine Cat. Hij heeft al een Apprentice Breezepaw.' Ze glimlachte blij. 'Hoe gaat het bij jullie?'


Gathering Maart 2011 - Pagina 4 1iy7mr
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlewhisker
Member
Gathering Maart 2011 - Pagina 4 DPKsfdL
That epic vocabiatch~
87

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen (2 jaar)
Gender:
Rank:
Beetlewhisker
BerichtOnderwerp: Re: Gathering Maart 2011   Gathering Maart 2011 - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 maa 2011 - 8:57

Beetlewhisker keek naar de kater. Hij kon niet begrijpen dat deze kater het had gedaan uit nieuwsgierigheid, het was eerder om achter een zwak punt te komen en dan was een apprentice de makkelijkste om nieuws van te horen. “C-clan geheimen.” Hoorde hij Swiftpaw zeggen. Hij draaide zijn blik niet naar de apprentice, want ze voelde zich waarschijnlijk al slecht genoeg. “M-maar ik wist niet, ik wist niet dat het een geheim was!” Hij merkte dat Swiftpaw ineen kromp. Was hij misschien te hard geweest voor de apprentice? Hij schudde de gedachte weg, dit moest hij haar gewoon duidelijk maken, want anders kon de Shadowclan straks nog meer tegen hun gebruiken. “Ach ja, je begreep vast niet wat ik bedoelde. Natuurlijk zou ik niet tijdens een gathering vechten, dat zou een grote smet zijn voor mijn clan.” De kater keek hem nu aan met een iets minder vredige blik, maar dat maakte voor hem niet uit. Het was nou eenmaal dat deze kater meer wist dan hij zou moeten weten en dat hij het eigenlijk nooit had moeten weten. “Je gaat er niks ergs mee doen he! Want ik vertrouw je!” Miauwde Swiftpaw. Zijn hart zonk bijna, want hij moest waarschijnlijk Swiftpaw teleurstellen, omdat de kater het wel zou gaan vertellen, ongeacht hoe zij het aan hem vroeg, hij zou waarschijnlijk toch niet luisteren. Hij merkte dat de kater hem nu met ogen geknepen tot spleetjes aankeek. Hij keek terug, want hij was echt niet bang voor deze kater. “Je zag een beetje twijfelachtig toen ik het had over Silvervoice. Ik zou graag meer horen over hem in ruil daarvoor zal ik het nooit wagen om dit door te vertellen. Je hebt mijn woord, wat trouwens een van de weinige dingen is dat mij kan binden.” Zei de kater. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes, was deze kater hem nou aan het chanteren? Als hij dacht dat hij het op deze manier kon krijgen, dan had hij het goed mis! “Je mag me vertrouwen en dat respecteer ik, mijn respect is echter net iets kleiner dan mijn nieuwsgierigheid.” Zei de kater tegen Swiftpaw. Als Swiftpaw deze kater zou vertrouwen, wat moest er dan wel niet van haar worden? Je hoort warriors van een andere clan niet te vertrouwen en al helemaal niet van de Shadowclan. ”Als jij denkt dat ik je wat ga vertellen over Silvervoice in ruil dat je niks zegt dan zit je er toch echt naast, want wat zou Silvervoice jou nou aangaan? Je mag dan wel tegen Swiftpaw zeggen dat je nieuwsgierig bent, maar ik geloof je niet volledig.” Zei hij met zijn ogen geknepen tot spleetjes.


Gathering Maart 2011 - Pagina 4 640bq1

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gathering Maart 2011
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: