Freakin' * Him!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Freakin' * Him!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:43

Hij was in een bijster slecht humeur voor zijn doen, normaal kon je hem wel weer vrolijk krijgen met een grapje of een glimlach maar nee nu niet. Zijn gezicht was een en al donder en zijn ogen werden gevuld door haat en vlammen. Die kater kwam daar een beetje aan paraderen en dacht even de held te zijn, hij had het heus wel gered zonder hem! Kwaad trapte de apprentice met verbazingwekkend veel kracht tegen de muur en gromde diep. Hij wilde hier niet zijn, maar zijn woede was ook niet eerlijk tegenover de poes die hem wilde gaan verzorgen. Ash zou er nog wel van langs krijgen.

- Littlestream


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:47

Littlestream's ogen waren op Tallpaw gericht, ook toen hij redelijk kwaad tegen de muur stampte ging haar blik geen andere kant op. Voorzichtig naderde ze de apprentice, en zonder ook maar een sprankje angst te tonen ging ze voor hem staan. Niet dat ze dacht dat de kater helemaal niet sterk was, integendeel zelfs, ze was jaloers op zijn kracht. Als zij die had dan kon ze zonder probleem warrior zijn geworden. Nee, het punt was dat ze hem vertrouwde. De medicine cat wist dat de leerling haar geen kwaad zou doen. "Alles oké?" Miauwde ze, oprecht bezorgd. Natuurlijk wist ze het antwoord al, maar alsnog vroeg ze het. Gewoon om formeel te zijn.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:58

Ze benaderde hem rustig, niet bang dat voelde hij. Misschien was het het feit dat ze rustig bleef, of het feit dat ze hem genoeg vertrouwde om dichterbij te komen. In ieder geval hielp het en kalmeerde de kater een beetje, waarna hij wegstapte van de muur. "Nee," Snauwde hij, zijn stem vol haat. Meteen had hij er spijt van en keek met grote ogen naar de poes, "Sorry," Haperde hij, en liet zijn oren hangen, dat ging weer eens lekker.


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:02

"Nee," Snauwde de kater tegen haar, waarop Littlestream reageerde met een rustig knikje. Ze begreep zijn woede ergens wel, en dat zorgde ervoor dat ze zich rustig kon houden. "Sorry," Klonk het vervolgens. Een kleine glimlach sierde haar gezicht. "Geeft niks, ik weet zelf nog dat ik vroeger ook iedereen afsnauwde als ik het eens lastig had, zelfs degene waarvan ik uiteindelijk ging houden." Miauwde ze zachtjes, waarna ze een stapje naar achteren nam en haar groene blik op de kater priemde. "Wat is er gebeurd tussen jou en Ashdrizzle?" Vroeg ze uiteindelijk, haar oren wat bezorgd naar voren spitsende. Als er iets was waaraan zij iets kon doen, dan hoorde ze het graag. Ruzie was hetgeen dat ze allesbehalve graag had, wegens oudere conflicten.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimema 7 jul 2014 - 23:50

De kater ontspande zich iets toen de poes het hem niet kwalijk nam, dat was dan in ieder geval iets wat hij weer goed had weten te maken. Tall liep heen en weer als een tijger in een kooi, schichtig keek hij zo nu en dan om zich heen of ze er nog was. De woedde bleef, en werd ook niet bepaald minder door de vraag die Little vroeg. Abrupt stond de grote kater stil en keek met zijn kwade ogen naar de grijze poes. Tegen haar kon hij niets beginnen, ze was er altijd voor hem, dan moest hij misschien eens beginnen met wat terugdoen. "Ik mocht van hem niet in de buurt van Slatekit komen totdat ze kon praten," Met een grimas ging hij zitten, de vertelde snel on ervan af te zijn. "Hij werd kwaad op me voor het verleden, en leek ineens alles wat ik voor hém had gedaan vergeten te zijn," Nu kwam er een bittere ondertoon in zijn stem, "Vandaag redde ik zijn dochter van een zekere dood, en alles wat hij kan is me aanstaren alsof ik vuil ben, fijne vriend," Tall had veel eergevoel, het was het neerbuigende en het verraad dat hem het meeste stak, die irritante muts van een Ashdrizzle zou ervan langs krijgen, dat was zeker.


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 0:12

Met gespitste oortjes volgde Littlestream zijn verhaal, de kwade blik die ze zonet nog had gekregen simpel negerende. Hij was kwaad, nee, noem het maar eerder woedend. Maar door enkel blikken op haar af te vuren kreeg je ze niet klein. Zodra de kater klaar was met praten zuchtte de grijze poes even, waarna ze opstond en troostend haar staart op zijn schouder legde. Een rustige blik stond in haar ogen te lezen en voorzichtig ging ze weer zitten, haar staart om haar lichaam krullende. "Zoals we beiden weten kan Ashdrizzle soms dingen doen waar hij later spijjt van krijgt," Begon ze kalm terwijl ze haar groene blik op Tallpaw priemde. "En zoals ik al eerder had gezegd was het heel moedig van je om Slatekit te beschermen, mijn respect." Miauwde ze vervolgens, terug denkende aan de ontmoeting met de kitten die gisteren net in dezelfde den als deze had plaats gevonden. Ze wist niet wat ze had gedaan als ze er achter was gekomen dat Slatekit was vermoord door een vogel. "Maar je moet je niet laten doen door hem, ik weet dat je veel voor hem hebt gedaan, en wat hij terugdeed hooguit ondankbaar was. Maar," De medicine cat stopte even met praten en priemde haar blik in de zijne. "Neem het hem alsjeblieft niet kwalijk, hij heeft het alles behalve makkelijk op dit moment. Dat is geen excuus voor hem om zich zo te gedragen tegenover jou, maar toch vraag ik je om dit niet persoonlijk op te nemen." De poes knipperde even met haar ogen en zuchtte zachtjes. "Iedereen weet dat jij een uitstekende krijger zult worden, het zou spijtig zijn dat je je leven laat bederven door een stomme gebeurtenis die nooit had moeten plaatsvinden." Eindigde ze uiteindelijk, waarna ze voor heel even een warme blik op de kater wierp.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 0:57

De jonge kater zuchtte zoals pubers dat soms deden en rolde met zijn ogen toen de poes de kater begon te verdedigen. Natuurlijk, ze begreep hem wel maar hij moest het de kater niet kwalijk nemen, hij had gelijk. Het was allemaal een standaard antwoord vond Tall inmiddels, iets wat katten allemaal zeiden om van je gezeur af te komen. Gelukkig bij haar plakte ze er een leuk compliment aan vast wat toch even een glimlachje kon toveren op het gefocuste en van pijn en woede vertrokken gezicht van de kater. "Thanx," mauwde hij, en keek toen even in gedachten verzonken langs de poes heen naar buiten. De grijze kater had hem heel kwaad gemaakt, maar de medicine cat wist hem weer rustig te krijgen. Was dat een teken van Starclan dat hij beter naar haar toe kon gaan? "Zeg," Mauwde hij dus na een stilte, en keek weer naar de poes door zijn ogen van richting te veranderen. "Heb je ooit iets tegen de regels gedaan, of willen doen, zonder dat je er iets aan kon doen?" Zijn blik keek vragend maar niet onzeker, onzeker in zijn eigen clan? Nooit.


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 18:55

De kater leek op het eerste zicht nog steeds onrustig te zijn, maar na verloop van tijd wist ze toch een kleine glimlach op zijn gelaat te bekennen. Een bedankje werd haar kant toegeworpen, waarna het even stil werd en ze Tallpaw erop betrapte dat hij diep in verdachten verzonken was. Voor nu zei ze niets, aangezien het wel eens goed kon zijn dat de kater gewoon op rust uit was. En als zij hem keer na keer ging onderbreken dan zou er niet veel van rust in huis komen. Echter duurde het niet lang voor ze nog een vraag kreeg. Wat verbaasd haalde ze haar wenkbrauwen op en wierp ze haar heldere groene blik op de leerling. Of zij ooit al dingen had gedaan die tegen de regels in gingen? Wel, dat waren er alvast teveel om op één hand op te tellen.. "Nu vraag je me iets," Miauwde ze zachtjes, waarna ze even naar beneden keek om vervolgens terug op te kijken. "Ik weet nog goed dat ik als apprentice, samen met Ashpaw, het Windclan gebied ben binnen gedrongen. Het was Lionroar die er ons terug afstuurde." Grijnsde ze eventjes, waarna een zachte zucht haar mond verliet en ze haar blik op de grijze hemel buiten de den wierp. "En," Vervolgde ze zachtjes, niet echt meer lettende op de bruine kater. "Ik ben als medicine cat verliefd geworden op iemand." Een ietwat droevige glimlach kwam op haar gelaat te staan toen ze dit zei. Echter schrok ze nadien even op uit haar gedachten en keek ze de kater schichtig aan. "Maar als jij dit ook maar tegen iemand zegt, wees er dan maar zeker van dat ik je vergiftig in je slaap." Miauwde ze streng, bang zijnde dat de kater misschien ooit haar geheim zou verklappen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 15:49

Het deed hem deugd dat de poes er serieus op in ging, en dus kalmeerde hij nog wat meer om zijn respect ervoor te betonen. "Ik weet nog goed dat ik als apprentice, samen met Ashpaw, het Windclan gebied ben binnen gedrongen. Het was Lionroar die er ons terug afstuurde." Dit deed hem lachen, die deputy had dus al vele katten gezien van de Shadowclan, misschien verklaarde dat zijn gedrag een beetje. Als de deputy echter Little al had gezien als apprentice, en zij was nu ongeveer vijftien moons? Dat zou betekenen dat hij op z'n minst, rekenen. Rekenen was lastig, de deputy zou dan ongeveer twintig moons minstens moeten zijn. Balen, ze zaten nog lang met hem opgescheept dus. "Ik ben als medicine cat verliefd geworden op iemand." Zijn mond viel niet open en zijn ogen bleven normaal. Alleen zijn oren bewogen even maar dat kwam door een vlieg die erop wilde gaan zitten. Alles wat Tall deed was kort knikken, het leek hem volkomen normaal, medicine katten waren ook maar gewoon katten met gevoelens, volkomen normaal dus. Haar volgende, strengere woorden deden hem in de lach schieten, "Ik beloof het," Grinnikte hij, en het was oprecht. Waarom zou hij dit ooit doorvertellen aan iemand? Daar was geen reden toe. "Maar dan weet u hoe het voelt als je dat doet," Mauwde de al gevorderde apprentice toen wat serieuzer, "U kon toch ook niets aan uw gevoelens doen toen?"


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimeza 12 jul 2014 - 0:28

"Ik beloof het," Grinnikte hij, waardoor de poes zich al iets meer begon te ontsnappen. "Maar dan weet u hoe het voelt als je dat doet," Miauwde de iets oudere apprentice vervolgens. "U kon toch ook niets aan uw gevoelens doen toen?" Littlestream zuchtte even en keek langs de kater heen, slechts een droevige glimlach op haar gelaat klevende. "Nee, ik kon ze slechts negeren en toezien hoe die kater kittens kreeg met een ander, m'n bloedeigen zus nog wel." Gaf ze zachtjes toe. Echter was het nu niet meer Ashdrizzle. Er was een tijd geweest dat ze zich vredig en wel had gevoeld, maar die tijd was tot een einde gebracht zodra Nightspark zich met het spel kwam bemoeien. Haar blik priemde zich vervolgens terug op de kater. "Waarom deze vragen eigenlijk?" Vervolgde ze nieuwsgierig.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 16:32

De kater lette goed op bij haar woorden, prentte ze in zijn hoofd en merkte dat zijn pupillen groter werden toen doordrong dat het Ashdrizzle was, aangezien Never en Aury nog geen kittens hadden. Vanuit zijn diepste wilde de kater de poes troosten, en dus werd de staart om haar heen gelegd, nu pas viel hem op dat ze er duidelijk beter uit had gezien. Er waren tijden geweest dat ze erger was dan nu, maar duidelijk was ze er nog niet helemaal bovenop, zo zag hij dat terwijl ze antwoordde op zijn vragen. De antwoorden berrusten hem, het was dus normaal dat je er niets aan kon doen. De vraag die ze op het einde stelde kwam niet als een verassing, eigenlijk was het de meest logische vraag in tijden. "Ik kan misschien hetzelfde hebben," Murmelde hij, duidelijk diep beschaamd al kon hij er niets aan doen. "Maar ik denk het niet," Zijn manier van vluchten, snel zeggen dat er geen probleem meer was, dan hoefde je het ook niet op te lossen.


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Freakin' * Him! DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 21:41

De poes was even in gedachten verzonken en dacht terug aan de tijden dat ze nog geen verantwoordelijkheden op haar schouders had liggen. De tijden dat ze nog .. wanneer had ze eigenlijk geen zorgen rond haar kopje hangen? Precies, toen ze nog niet geboren was. De poes schrok even op toen ze de kater wat hoorde zeggen en wist slechts een wat droevige glimlach op haar gelaat te plaatsen. "Ik kan misschien hetzelfde hebben," Bekende hij, waardoor de poes eventjes zachtjes zuchtte. "Maar ik denk het niet," De medicine cat haalde haar schouders op. Het lag niet aan haar om te oordelen of hij nu hetzelfde voorhad als haar of niet. "Ik kan je alleen de raad geven om te luisteren naar je hart. Je bent nog jong en moet dus plezier maken, voordat je dit niet meer kunt." Miauwde ze zachtjes, haar groene ogen op de kater gericht.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Freakin' * Him! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Freakin' * Him!   Freakin' * Him! Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 2:31

Ergens was haar antwoord alles behalve geruststellend. Hij wilde niet wat de poes zei dat hij moest doen, betekende dat dan dat in zijn hart hij het niet wilde? Of wilde hij het wel maar zat zijn verstand hem in de weg? "Ehm.." Begon hij, een beetje in de war door het antwoord dat de poes hem dus gegeven had. "Dankje," Het was het enige waar de kater op kon komen om te zeggen, wat anders? "Hoe gaat het trouwens?" Tall was oplettend, en ook hem was het wel opgevallen dat haast niemand de medicine cat vroeg hoe ze zich voelde. Let's be polite!


Freakin' * Him! Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freakin' * Him!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: