Rainy Days



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rainy Days

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vulture
Member
Rainy Days SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 13:56

Regendruppels kletterde eindeloos neer op de straten van het twoleg dorp. De twolegs hielden blijkbaar ook niet van water want ze waren erg snel verdwenen toen het begon te regenen. Veel hadden iets vreemds in hun klauwen wat de regen boven hem leek te stoppen. Het was erg handig, moest Vulture toegeven. Hij had dekking gezocht in een omgevallen ton die naar verrotte groente stonk. Maar hij kon er niet door gestoord worden. Alles wat droog en warm was voldeed voor hem. Zijn vacht was nu wilder geworden en wat sneller vies als toen hij in de clan had geleefd. Het was nu bijna twee manen geleden en hij had nog steeds geen spijt. Soms zat hij eindeloos naar de sterren te staren als het eindelijk droog werd, en dan vroeg hij zichzelf af hoe zijn leven er uit had gezien als hij niet weggegaan was. Vulture wist dat het waarschijnlijk minder voldaan zou voelen als nu. Hij zuchtte diep. Zijn oogleden vielen langzaam dicht van de vermoeidheid. Langzaam maar zeker dommelde hij in ..

Eerste post voor Dot.


Rainy Days Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Rainy Days DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 17:21

Dot liep rond en had elke dag een drukte dag door Miles trainigs proces, ook miste ze Harpus die nu voor altijd verdwenen was. Het voelde vreemd zonder die stem in haar kop en helemaal wat ze gehoord had, ze wilde haar beschermen voor de andere stemmen en had verteld dat ze haar broer had gered. Mijn broer leeft nog, het klonk ongelovig maar hij leefde. Ze liep door de regen en wist dat ze wel tegen een klein beetje water kon en helemaal tegen regen, vaak regende het maar moest zij trainen nu was ze dus uiteindelijk een dag vrij. Een zucht verlied haar mond en ze liep weer veder over de koude straten, de vorige keer dat ze hier was ontmoete ze Vulture maar had zij het weer verpest. Nu wist ze het antwoord en had een van haar stemmen verloren, ze keek naar de grond. Waarom? Hoe kon ze dit laten gebeuren? Draco stond paal naast haar, het was wel haar mooiste dag van haar leven. Alleen verloor ze iemand waarvan ze toch stiekem van hield als vrienden, dus ik en Draco tegen Foollin, Hydra en Alice... dacht ze moeilijk. Ze moest zo ver mogelijk van Draco vandaan blijven anders viel ze hem aan zonder enige reden en kon ze zichzelf niet stoppen, ze moesten samen op een oplossing komen van deze hel. Ze schudde haar kopje en liep lang de straten en merkte een omgevallen ton op, ze keek er even naar en liep daarna door. Door deze regen die hard neer kwam met harde regen druppels raakte het de grond, waardoor de oppervlakte ook nat werd.


Rainy Days 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Rainy Days SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 17:28

Op het randje van dromenland, werd Vulture zich vaag bewust van een schaduw die langs hem ging. Zijn groene ogen gingen meteen open en hij keek op. Hij verwachtte half dat er gevaar dreigde. Dat viel vies tegen omdat de kleine gedaante die langs de ton liep, alles behalve gevaarlijk was. Vulture keek zonder een vin te verroeren toe hoe ze langs hem liep. Hoe kon het toch dat ze hem altijd vond? Of .. hij haar? Hij kuchte luid om haar aandacht te trekken en stak zijn kop uit de ton om haar blik te ontmoeten. "Hey" Groette hij afwachtend.


Rainy Days Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Rainy Days DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 13:01

Dot liep langs de vochtige natten straten, ze zuchtte diep. Ze had echt angsten op gelopen door dit alles, ze staarde stilltejes naar voren en liep stap voor stap veder door deze harde regen. Haar poten waren nar maar zo kon ze wel even door deze regen heen, ze sloot haar ogen en keek in stilte naar de lucht. Deze lucht die zo vaak met haar broer had gezien, die nog leefde. Hij leefde nog maar toch voelde ze zich rot en dood, ze had al zoveel verkeerde dingen gedaan en had haar broer aangevallen en zelfs haar liefje Draco. Wat als ze Vulture aan viel wat als ze hem zou vermoorden, ze hoorde gehoest achter zich. Ze wilde omdraaien maar in plaats daarvan ging ze zitten, ze moest weg blijven bij Draco anders zouden haar andere stemmen hem vermoorden. Dat had Harpus haar verteld en dat ze moest oppassen voor Alice, Hydra en Foollin hun hadden een plan in gedachten maar wist niet wat voor plan en dat bleef dus een geheim die ze zelf moest ontrafelen. Dot keek om en zag een ton, dezelfde ton die omgevallen was. Er stak een hoofd uit die sprak "Hey" aan zijn stem te horen wist Dot in een keer wie het was. "Hey Vulture, hoe gaat het met je?" zei ze liefjes ter wel ze voor hem kwam zitten. Ze glimlachtte naar hem en wachtte rustig af, "Wat heb je gedaan in de tijd toen ik weg was? Iets leuks?" vroeg ze even. Ze sloeg haar warme natte staart om haar poten heen, de regen bleef steeds harder vallen. Ze staarde naar de lucht en sloot haar ogen en kreeg een warme glimlach, ze had zo'n mooi leven maar ook zo'n slecht leven maar het mooiste was. Was dat haar broer nog steeds in leven was, waar wist ze niet. "ummm Vulture zou ik misschien bij je in de ton mogen zitten?" lachtte Dot vriendelijk en vond het echt helemaal geweldig, het leven viel de laaste tijd wel mee.


Rainy Days 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Rainy Days SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 13:42

Vulture was opgelucht toen Dot normaal antwoord gaf en er vrolijk uitzag. Hij begon zelf ook meteen te grijnzen. "Met mij gaat het goed hoor" Hij schoof een eindje op. "Natuurlijk- kom er maar bij" wie was hij om haar een droge en beschutte plek te misgunnen. Ongemakkelijk maakte hij zichzelf zo klein mogelijk zodat Dot alle ruimte had. "Ik heb niet veel gedaan sinds onze laatste ontmoeting, moet ik bekennen.. jij wel?" Miauwde hij oprecht geïnteresseerd naar Dot.


Rainy Days Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Rainy Days DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 13:55

Dot voelde de natte regen op haar natte vacht, ze staarde naar Vulture die fijn in een stinkende bak lag. Ze sloot voorzichtig haar ogen en nam even een tijdje rust, ze wist nog goed van de andere twee keren die ze samen met Vulture had beleefd en dat kon ze nooit meer vergeten. Het waren geweldige dagen vol rust maar ook met problemen maar nu was ze vrij voor nu dan, ze schudde even haar vacht uit en staarde de gestreepte kater aan. "Met mij gaat het goed hoor" zei Vulture ter wel hij een stukje op schoof, ze knikte even naar hem. "Natuurlijk- kom er maar bij" zei Vulture die al een heel stuk had op geschoven, "bedankt." antwoorde ze liefjes. Ze keek even naar de luct om aan Harpus nog te denken, ze had haar beschermd en andersom ook maar nu was ze weg net als haar broers. Ze begon bij Vulture te krijpen en zat krapjes tegen hem aan, er was weinig plek in deze bak. Ze merkte dat Vulture helemaal indook en ineen kromp, "Is er iets?" vroeg ze en sloeg haar staart om de gestreepte kater heen. Ze spinde even en kroop tegen de kater aan als of zij een kitten was en hij de vader er van was maar dat was niet zo, ze glimlachte naar hem en wiebelde even kort met haar oor. "Ik heb niet veel gedaan sinds onze laatste ontmoeting, moet ik bekennen.. jij wel?" vroeg Vulture, ze knikte maar keek ook naar de grond. "ja, ik heb genoeg gedaan," begon ze maar kreeg direct een glimlach toen ze aan Draco dacht hoe hun ontmoeting midde in de nacht hadden. "Ik heb geleeft zonder mijn Clan en met, ik heb een mentor gekregen en een geweldige dag gehad." lachte ze en sloot haar ogen, ze gaf Vulture een duwtje. "Ik ben ook bij een rouger Fammilie geweest en de Bloodclan leider leren kennen alleen was dat niet zo vrolijk." zei ze en staarde naar een van haar poten waar onder haar vacht nog een litteken zad die je niet kon zien. Ze schudde haar kop en staarde naar Vulture, die ze altijd echt vertrouwde. "Maar wat heb jij gedaan? Niet weinig of zo zeggen maar gewoon een uitleg." glimlachte ze naar hem en gaf Vulture de ruimte om na te denken.


Rainy Days 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Rainy Days SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 19:27

Vulture keek strak voor zich uit toen Dot tegen hem aan kroop en zich het gemakkelijk ervan maakte. Hij wierp haar weer een blik toen ze uitlegde wat haar in de tussentijd was voorgevallen. Bij haar was het niet stil gebleven bleek het. Bij het idee dat ze de BloodClan leider had leren kennen wist hij niet echt wat hij moest voelen. Hij wist niets af van de zo geheten Lítill. Voor zover hij wist kon het een gigantische, gespierde kater zijn of een klein, slim katertje. Hij merkte dat hij een beetje lang stil was geweest. Hij kuchte weer even en maakte het zich ook gemakkelijker. "Oh ja .. nou, ik heb mijn nichtje leren kennen! Uit de ShadowClan! Ze heet Buzzard en is iets ouder dan mij. Ze ligt net tussen jou en mij in qua leeftijd" Hij vroeg zich af waar ze op dit moment was. "Ze heeft een rode vacht maar haar ogen zijn hetzelfde als de mijne" Vertrouwde hij haar toe. Dot zou haar vast wel herkennen als ze Buzzard tegen zou komen en haar in de ogen zou kijken. Ze waren bijna identiek. "Verder heb ik ook weer een ontmoeting gehad met een ThunderClan apprentice die mij heeft geholpen toen ik net de clan uit was" .. en dat was het wel zo'n beetje, toch?


Rainy Days Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
Rainy Days DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Dot
BerichtOnderwerp: Re: Rainy Days   Rainy Days Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 17:43

Dot zat samen met Vulture in een vies blik, dit had wel iets te betekenen. Het was nogal stil, te stil. Ze keek naar de grond, "alleen toen ik Lítill ontmoeten viel ik hem aan en hij mij." miauwde ze stilletjes. Ze dook ineen en bleef stil zitten, het getik van de regen kon je horen en helemaal in zo'n ijzere bak als deze. Er was een nadeel er zat veel afal in en er zat veel stank in waarschijnlijk zouden de Bloodclanners haar zouden uitlachen, om deze stank. Ze sloeg haar staart om haar poten heen en zat tegen Vulture aan net zo hoe ze tegen Thor aan zat, dit voelde fijn en helemaal toen ze aan het moment dacht met Thor. Het bleef nogal stil maar ook als of er een geheim was die net was verteld maar dat was niet zo, ze staarde hem aan. Vulture had prachtige ogen die haar ziel konden lezen, of zo leek het dan. Stiekem blooste ze maar liet het niet merken, ze draaide zich om waardoor ze tegen Vulture aan viel en een klein lachje verscheen op haar gezicht. "Oh ja .. nou, ik heb mijn nichtje leren kennen! Uit de ShadowClan! Ze heet Buzzard en is iets ouder dan mij. Ze ligt net tussen jou en mij in qua leeftijd" zei Vulture blij, "mag ik haar ontmoetten en wanneer? Het lijkt me zo geweldig." miauwde ze vrolijk met een kort likje over Vulture's zijn wang maar eigenlijk wilde ze dat inhouden maar alweer verziekte ze het. Een zucht gleed haar mond uit, ze had al zoveel mee gemaakt en nu verziekte ze het weer. "Ze heeft een rode vacht maar haar ogen zijn hetzelfde als de mijne" zei Vulture er vlak na. Dot knikte en keek hem aan, zijn ogen waren zo prachtig alleen was er dus nog iemand met zulke ogen. Even was ze weg, ze hield van Vulture. Zo hij heeft dus veel meegemaakt, mijn leven is nog steeds niet met draaien gestopt. dacht ze met een zucht en staarde hem weer aan met een lieve blik. "Verder heb ik ook weer een ontmoeting gehad met een ThunderClan apprentice die mij heeft geholpen toen ik net de clan uit was" vertelde hij, "goed zo en nu help je mij toch?" miauwde Dot liefjes. "Ik heb in mijn tijd een mentor gekregen genaamt Miles die niet echt lief is maar meer streng, ik probeer hem namelijk te ontvluchten." miauwde ze op een zachtere toon.


Rainy Days 2r6llc1
Online stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rainy Days
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: