The mess you made - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The mess you made

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Whitelion
Dark forest
The mess you made - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 19:30

"Ik snap dan je agressie wat meer, denk ik.. Voor zover ik me iets kan voorstellen bij wat je hebt meegemaakt. Maar waarom haat je zo erg de kittens die je krijgt? Degenen die niet in de Windclan zitten." Plotseling woedend sprong hij terug. Zijn blauw en groen oog boorden zich in die van Nimblepaw. "Omdat zij niet gewild zou hebben dat ik me zo liet gaan!", blafte hij, ietwat wanhopig. De grote witte kater ademde zwaar en ontblootte zijn tanden in een grauw. "Ik moet het bewijs uitwissen, snap je dat dan niet?" Hij klonk bijna smekend, en de woede verzwakte weer een beetje. Maar de vlammen in zijn ogen flakkerden weer op bij zijn volgende woorden. "Jij bent een bewijs van mijn ontrouwheid, dus je moet WEG!" Dat laatste woord schreeuwde hij, al kon hij haar niet aanvallen. Hij kòn het gewoon niet. Ze.. Ze bleef zijn dochter.. Plotseling verdrietig draaide hij zich om. Hij mocht niet zwak zijn in het bijzijn van anderen, maar hij kon zich niet bedwingen. Hij kon het niet langer opkroppen! Maar hij fluisterde zachtjes: "Ga weg", al leek het niet overtuigd. Hij zakte ineen en kon zich niet meer beheersen. Zachtjes begon Whitelion te snikken, voor de eerste keer sinds zijn kittentijd.

~En zo is de grote, sterke kater aan het huilen x'D


The mess you made - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:52

Ik moet het bewijs uitwissen. Sukkel dat hij was! Eén fout, zij, had kunnen gebeuren. Maar had hij niet net zijn, wat was het, derde nestje gekregen? Dat maakte haar slechtst de eerste fout in een rij van vele. Ze wilde roepen dat hij een eikel was, háár vermoorden om zijn fout. En dat ze er nu achter was gekomen dat hij ook nog eens dom was, te dom om te leren van zijn eerdere fouten. Maar ze kreeg de woorden niet over haar tong toen ze zag hoe hij ineen dook. Hij begon te snikken. Ongemakkelijk en verstijfd bleef Nimblepaw staan. Wat moest ze doen? Ze had nog nooit iemand hoeven troosten, al helemaal niet haar vader, en al helemaal niet iemand die haar had willen vermoorden. Moest ze nu niet gelukkig zijn? Whitelion lag huilend aan haar voeten, zwakker en meer gebroken dan zij ooit was geweest. Overwinning! Maar nee, zo voelde het niet. Maar iets anders kon ze ook niet voelen.
Ze ging zitten, stond weer op en ging weer zitten. Ze sloeg haar staart om haar poten. "Of je accepteert je fouten en gaat ze opvoeden als een vader. Een échte vader. Want ik denk niet dat ze blij zou zijn als ze zou zien wat voor een vader jij bent."



The mess you made - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 19:49

Hij merkte dat ze niet weggegaan was, want haar stem klonk nog steeds. De woorden die ze zei deden pijn, en hij wou dat ze stopte. "Of je accepteert je fouten en gaat ze opvoeden als een vader. Een échte vader. Want ik denk niet dat ze blij zou zijn als ze zou zien wat voor een vader jij bent." Woedend sprong hij recht, zijn ogen priemden in die van Nimblepaw. "Praat niet zo!", krijste de witte kater. Zijn staart sloeg waarschuwend heen en weer en een woedend gesis ontsnapte tussen zijn tanden.


The mess you made - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:23

Op het ene moment was Whitelion een emotioneel wrak geweest, huilend voor haar voeten. Maar het volgende moment was hij opgesprongen en stond recht voor haar te tieren. Geschrokken sprong ze naar achter, maar ze herstelde zich. Ze bleef wel staan, toch nog bang voor de kracht waarvan ze wist dat het in Whitelion zat. Ze beet twijfelend op haar wang, maar besloot het te zeggen. "Maar denk je niet dat het waar is?" Ze klonk nog steeds bang, maar voorzichtig. Ze zocht de grenzen op en dat wist ze. Maar ze hoopte dat door haar kalmte en toch ook wat begrip, Whitelion rustig zou blijven. 



The mess you made - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
The mess you made - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 12:53

"Maar denk je niet dat het waar is?", ging Nimblepaw verder. Whitelion gromde, wou op haar afspringen. Maar de wonde op zijn zij prikte en herinnerde hem dat hij nog niet helemaal genezen was. In plaats daarvan gromde hij nog een keer, waarna de grote kater zich omdraaide. "Rot op!", gilde hij, waarna hij in volle sprint naar het Windclan gebied rende, de pijn in zijn zei negerend.

~Topic uit >3


The mess you made - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
The mess you made - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: The mess you made   The mess you made - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 13:39

Rot op!
En dat was het einde van het gesprek waarbij ze Whitelion eindelijk als een persoon had gezien, en het einde van haar hoop dat ze misschien toch ooit nog een band met hem op zou bouwen. Hij rende weg, strompelend, duidelijk nog pijn lijdend. Hij was weg voordat ze nog wat tegen hem had kunnen zeggen, al had ze niet geweten wat ze nog tegen hem had moeten zeggen. Ze liet haar kop en oren hangen. Ze gromde. Wat kon ze hier kwaad om worden! En ze was nu ook nog eens kwaad op zichzelf dat ze zich week had laten worden door de zwakheid van Whitelion, en dat ze de hoop had gehad dat hij misschien toch wat om haar gaf.

~ Als iemand nog wil binnenvallen, vind ik dat alleen maar leuk! Very Happy 



The mess you made - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

The mess you made - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The mess you made
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: