JUST LET ME DIE



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 JUST LET ME DIE

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slatebreath
Member
JUST LET ME DIE Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: JUST LET ME DIE   JUST LET ME DIE Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:34

When the end is getting closer
And the earth has burned the sky
Now repent 'cause it's all over
Just let me die
As my body lies here broken
And I'm carried to the light
Now my heart is finally open
Just let me die!


Ze had nooit gedacht dat haar leven zo kon lopen. Ze had nooit gedacht dat ze zou vallen voor die ene kater die haar clan leidde en ze had nooit gedacht dat die kater juist degene zou zijn die zou sterven.. Een trieste blik lag rond haar ogen terwijl ze zich zo dicht mogelijk opkrulde bibberend van de kou. Misschien was het maar beter om te sterven? Liefde zou ze niet meer vinden in haar leven. De liefde die ze had gehad was gestorven. Niemand had het geweten, zelfs haar eigen clangenoten niet. De enige die het wist was Duststar en zij wist het van Duststar, ze hoorde bij elkaar maar nu was hij verdwenen en had haar alleen gelaten. Hoe veel moeite was he dan om te vragen of ze kon sterven..

In stilte bleef ze voor zich uit sstaren met haar groene oogjes in het niets. Ze haatte het. Ze wou gewoon bij hem zijn. Sterven.. Het zou zon schitterend avontuur zijn. Een avontuur dat ze alleen maar wou.. Hoewel ze zich bij Windclan had gevoegd was ze haast niet in het kamp. Alsof iemand het merkte.. Ze sliep nachten lang ver buiten het kamp en bracht alleen elke dag wat prooi naar hun toe. Maar niemand zou haar ooit opmerken.. Niemand..

The innocent can cry without the guilty getting hurt.
You ask who you love and you don't know, no, do you?
The spirit of God just passes right through you.
You gave away heaven handed right to you
And I can see it all. Tell me, is it true?
Kiss me, my darling. Darling, I need you.



JUST LET ME DIE 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackbird
Member
JUST LET ME DIE DPKsfdL
........Jojo...
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:14 painful and bloody moons
Gender:
Rank:
Blackbird
BerichtOnderwerp: Re: JUST LET ME DIE   JUST LET ME DIE Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 21:32

De zwart-witte kater stapte met brede passen door zijn territorium. Niet echt zíjn territorium, maar tja... Hij had geen zin om aan zichzelf toe te geven dat hij geleid werd door die nietsnut van een Everstar. Hij gromde bij die gedachte, en hield halt om zijn gedachten tot rust te laten komen. De stemmen die tegen hem zeiden wat hij zou moeten doen waren sterker geworden de laatste tijd, wat voornamelijk kwam door de eeuwige verveling. Hij kon het gewoon niet aan, de vreselijke sleur van het Clanleven. Hij kende een paar katten die hij als zijn vrienden kon beschouwen, maar zijn sociale en vriendelijke kant was enkel een masker. Hij had geen behoefte aan teveel irritante Windclanners om zich heen. Zelfs de SkyClan katten die zich bij de Clan hadden gevoegd vond hij nog beter dan de katten met wie hij met bloed verbonden was. En hij haatte SkyClan al, kan je nagaan wat hij van zijn eigen Clan dacht. Hij schudde langzaam zijn pijnlijke kop, en zijn gifgele ogen die door de vele slapeloze nachten een dof oranje waren gekleurd staarden levensloos naar de horizon. Opeens zag hij een andere zwart-witte gedaante zitten, ineengedoken. Hij vervolgde zijn tocht naar de horizon, maar toen hij in de buurt van de kat kwam gingen zijn nekharen onwillekeurig omhoog staan. Hij wierp haar kort een vermoeide blik toe. 'Goededag' mompelde hij, zich realiserend dat hij deze kat eigenlijk nog nooit eerder had gezien.

{Can I join? c:}




[-Fernkit-Fluffykit--Blackbird--Miki Takamura--Tunapaw-]
JUST LET ME DIE Snk


Andere os::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
JUST LET ME DIE Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: JUST LET ME DIE   JUST LET ME DIE Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 17:42

-course ya can c:-

Verdwaald was ze in haar gedachtes en haar ogen staarde doods voor zich uit. Zand onder haar poten opgegraven en omgegooid. Ze kon niet meer zonder hem. Zelfs zijn kitten liet haar niet de warmte voelen die ze ooit gevoeld had. Langzaam maar zeker dreef ze weg in het niets. Maar niemand zou het opmerken. Niet dat ze dat wou.. Ze wou alleen sterven zoals ze altijd al geleefd had. Alleen..

Een stem liet haar hoofd opschieten en ze staarde recht naar de zwart witte kater die haar maar wat vermoeid aankeek. "Het loopt al richting de avond.." Mompelde ze alleen maar en keek naar de ondergaande zon. Weer een nacht alleen. Weer een nacht zonder warmte. Ze zuchtte zacht en keek naar de kater. "Heb ik iets verkeerd gedaan?" Mompelde ze zacht dat als enige rede verwachten vdat iemand tegen haar sprak.



JUST LET ME DIE 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackbird
Member
JUST LET ME DIE DPKsfdL
........Jojo...
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:14 painful and bloody moons
Gender:
Rank:
Blackbird
BerichtOnderwerp: Re: JUST LET ME DIE   JUST LET ME DIE Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 19:01

Blackbird kater hield halt, zijn doffe ogen nog steeds naar de horizon gericht. "Het loopt al richting de avond.." mauwde de poes zachtjes. Blackbird knikte enkel kortaf. "Heb ik iets verkeerd gedaan?" Blackbird was verbaasd bij het horen van deze woorden. Meestal moest hij zeggen wat de anderen verkeerd deden -de zeurpiet die hij was- maar deze keer was dit kennelijk niet nodig. Niet dat hij er behoefte tot voelde. 'Niet dat ik weet, hoezo?' sprak hij rustig met zijn schorre stem. De poes had wel gelijk, de zon kleurde het helmgras dat verder weg, bij het einde van zijn gezichtsveld was een warm rood - oranje. De kater keek langzaam naar zijn clangenoot en bestudeerde haar kort. Ze rook een beetje apart, niet echt naar het kamp. En... Nog een andere geur was er vermengd. Was zij soms van de SkyClan gekomen? Dat zou de reden kunnen zijn dat hij haar nog nooit eerder had gezien. Hij vroeg zich af of hij zou vragen wat haar naam was. Het maakte hem niet zo veel uit, maar het leek normaal te zijn om iemands naam te vragen. En vijanden had hij al genoeg.



[-Fernkit-Fluffykit--Blackbird--Miki Takamura--Tunapaw-]
JUST LET ME DIE Snk


Andere os::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
JUST LET ME DIE Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: JUST LET ME DIE   JUST LET ME DIE Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:24



Ze keek naar de kater het liefst gewoon willen omdraaien en weglopen maar zelfs zij wist dat dat gewoonweg belachelijk zou overkomen. Dus er zat niets anders op dan blijven zitten en aanhoren wat de windclanner van haar moest. "Oh." Mompelde ze zacht op zijn woorden en keek even weg van de kater. LEUGENS. Het schoot door haar hoofd en ze sloot haar zacht groene ogen. "Waarom ben je dan hier?" Mompelde ze zichzelf uitrekkend en keek even omhoog. Ze vond het fijn om alleen te zijn. Zeker 's nachts het leek haar even dichter bij haar Duststar te brengen. Hij die haar leven maar even zo warm en gelukkig had gemaakt..

I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much




JUST LET ME DIE 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
JUST LET ME DIE
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: