I am NOT a kitten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am NOT a kitten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Barksound
Member
I am NOT a kitten JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 19:39

Barkpaw sprong tussen het gras door naar zijn favoriet plekje om te jagen. Het enige nadeel van dat stukje land, was dat hij eerst helemaal door het lange gras moest ploeteren. Iets wat behoorlijk vermoeiend was, als je zo klein was al hem. Barkpaw hield even halt en ging een kort moment op zijn achterste poten staan om boven het gras uit te kijken. Alleen jagen was altijd spannend, maar iets zei hem toch dat het gemakkelijker was als er iemand anders bij was. Nu moest hij zowel letten op prooigeur als op mogelijke gevaren. Hij opende kort zijn mond, de lucht afgaand op nieuwe en onbekende geuren. Het katertje liet zijn puntje van z'n staart zenuwachtig heen en weer gaan. Hij haalde zijn neus op bij de scherpe geur van de schaduwclangrens. Misschien kon hij nu toch beter een andere plek zoeken om te jagen. Hij legde zijn oren plat op zijn hoofd en maakte al aanstalten om terug dieper het windclanterritorium in te gaan.

~OPEN~


:..:


Laatst aangepast door Barkpaw op za 2 aug 2014 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
I am NOT a kitten DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 20:39

‘Wiiiieeehoooooeee!’ vrolijk rende Carrotpaw achter een felgekleurde vlinder aan. Ze moest eigenlijk op kleine prooi jagen om zichzelf te bewijzen, maar ja, toen was ze die vlinder tegengekomen. En ach, ze moesten niet zeuren, een vlinder was toch ook een kleine prooi? Probleem was alleen dat Carrotpaw deze vlinder niet te pakken kreeg. Ze sprong, huppelde en sloeg, maar de vlinder bleef veilig bij haar uit de buurt. Toch leek de vlinder het spelletje wel mee te spelen, want hij kwam steeds terug naar de kleine kat. In al haar enthousiasme had Carrotpaw niet door dat ze al vlak bij de grens van het Windclanterritorium was. Toegegeven, dat probleem had ze wel vaker: dat ze niet wist waar ze heen ging. Het drong echter plots tot haar door dat ze niet ver meer van de grens af was en met dat besef, raakte ze ook de vlinder kwijt. Ze wilde de vlinder weer aanvallen, toen ze teleurgesteld merkte dat hij weggevlogen was.

Die teleurstelling duurde ongeveer een seconde. Toen haalde ze haar schouders op en bedacht ze zich dat er nog genoeg andere dingen te doen waren. Zo zag ze een kat in de verte. Haar hart maakte een sprongetje. Was het een Windclankat? Of iemand van een andere clan? Nieuwsgierig huppelde ze naar de kat toe, zich niet in het minst bewust van het mogelijke gevaar dat vreemde katten met zich mee konden brengen (puh, het was een veel te mooie dag om gevaarlijk te zijn!).

Toen ze dichterbij kwam herkende ze de geur. Die had ze weleens eerder geroken in het kamp! ‘Hé!’ riep ze, niet bepaald zacht, naar de kat. En toen herkende ze hem, hoewel ze de kat niet persoonlijk kende. Het was Barkpaw. ‘Hé Barkpaw!’ riep ze nog eens en vrolijk huppelend kwam ze op de semi-vreemde afgestormd.



Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
I am NOT a kitten JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 18:36

De jonge kater spitste zijn oren toen hij eerst wat geritsel hoorde en vervolgens zijn naam. Even hield hij zijn kopje wat schuin toen hij Carrotpaw zag. 'Carrotpaw. Mauwde hij met een glimlachje en zette zichzelf maar neer in het lange gras. Gelukkig bood dat gras hen toch wat beschutting. Barkpaw hield zijn oren recht, zodat hij nog elk ander geluid zou kunnen opvangen. 'Op jacht gestuurd?' Vroeg hij vervolgens, niet wetend wat anders te zeggen. De leerling was vaker op zichzelf dan dat hij zich bezig hield met andere leerlingen. Hij was dan ook niet bepaald op de hoogste van alle kleine dingetjes. Roddels kwamen wel door, daar waren de andere te luid voor. Zoals Carrotpaw, die net zijn naam door de hele omgeving had geroepen. Niet dat hij daar zo'n groot probleem van maakte, maar toch.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
I am NOT a kitten DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:07

Carrotpaw kwam tot stilstand toen ze vlak bij Barkpaw was. Die glimlachte rustig en groette haar. ‘Op jacht gestuurd?’ vroeg hij. Carrotpaw ging ook zitten, bedacht zich toen en ging weer staan. ‘Nee! Eh... Ja... Eigenlijk wel...’ Ze grinnikte verontschuldigend en rolde met haar ogen terwijl ze zei: ‘Ik moest een kleine prooi zoeken geloof ik.’ Zoals bijna altijd had ze veel te veel energie om stil te blijven zitten en daarom hupte ze op en neer en draaide ze af en toe een rondje of sprong ze op een vliegje af. Het was om nerveus van te worden, echt waar. ‘En wat ben jij hier aan het doen Bark? Ook aan het...,’ Carrotpaw grinnikte en maakte haar zin af: ‘”jagen”?’



Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
I am NOT a kitten JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 21:26

De jonge kater haalde even zijn wenkbrauw op bij het zien van de actieve poes. Ze kon geen moment stilzitten. ‘Ik moest een kleine prooi zoeken geloof ik.’ Barkpaw zette zich iets rechter toen ze dat zei. 'Je moet het wel zeker weten hé.' miauwde hij met een klein glimlachje. Ze was nog iets jonger als hem, dus ze leek het apprentice zijn niet helemaal serieus te nemen. Zo kwam het toch in zijn ogen over. Hij schudde zijn kopje bij haar volgende vraag. 'Ik ben net begonnen.'


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
I am NOT a kitten DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 21:07

‘Ah... Net begonnen...’ zei Carrotpaw, toen Barkpaw haar vraag had beantwoord. ‘Tsja... Weet je, ik hoef gewoon niet zo veel te doen voor dat hele jaag gebeuren, want ik ben de dochter van Lionroar en hij is een deputy en sterk en snel en zo. En ik weet zeker dat ik dat allemaal van hem geërfd heb. Dus als ik later groot ben, ben ik ook sterk en snel.’ Ze knikte heftig, overtuigd van haar eigen gelijk. ‘Alleen vindt mijn mentor dat onzin. Ze zegt soms dat ik me beter moet concentreren, maar ik denk dat ze me gewoon onderschat. Of ze probeert me uit te dagen. Maar ik zal zo vast wel wat vangen waar ze blij mee is, dan hoeft ze ook niet meer zo te zeuren.’ Ook dat zei de kleine poes vol overtuiging, maar ze moest vanbinnen toegeven dat ze wel een beetje loog: het zou haar waarschijnlijk niet meer lukken vandaag een prooi te vangen, tenzij ze heel, heel, héél erg haar best ging doen.



Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
I am NOT a kitten JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimedo 11 sep 2014 - 21:19

Barkpaw knikte kort ter bevestiging op wat de apprentice zei en hield even zijn kopje schuin bij haar volgende woorden. ‘Tsja... Weet je, ik hoef gewoon niet zo veel te doen voor dat hele jaag gebeuren, want ik ben de dochter van Lionroar en hij is een deputy en sterk en snel en zo. En ik weet zeker dat ik dat allemaal van hem geërfd heb. Dus als ik later groot ben, ben ik ook sterk en snel.’ Barkpaw haalde verrast zijn wenkbrauw op toen ze dat zei. Dacht ze nu echt dat het zo in elkaar zat? 'Goed voor je, Carrot.' Mompelde hij sarcastisch en sloeg een beetje geïrriteerd met het puntje van zijn staart. Hij was iemand die normaal aan elke poes zijn pootjes zat, maar bij haar was het toch net iets anders. Zij was té actief voor hem en gedraagde zich nog te veel als een halfwasse kitten. In zijn ogen kwam dat toch zo over.

OOC: omg, sorry voor de late reactie. Kwas deze een beetje uit het oog verloren c:


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrottail
Member
I am NOT a kitten DPKsfdL
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Carrottail
BerichtOnderwerp: Re: I am NOT a kitten   I am NOT a kitten Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 11:10

‘Goed voor je, Carrot,’ mompelde Barkpaw. Hij klonk heel kortaf, iets wat Carrot verbaasde. Hoorde hij niet blij of trots op haar te zijn ofzo? Of op z’n minst jaloers... Oh, misschien was dat het! Hij was waarschijnlijk jaloers. Hoewel ze dat idee wel leuk vond, besefte ze ook dat het misschien niet zo aardig was om hem jaloers te maken. Per slot van rekening kon Bark er niets aan doen dat hij niet in hetzelfde nestje als zij was geboren. ‘Ben je jaloers?’ vroeg ze dus. ‘Dat hoeft echt niet hoor. Jij wordt vast ook een hele goede warrior. Ik wil je wel helpen leren jagen anders hoor, als je dat leuk vind.’ Ze ratelde door, op een iets nederigere toon: ‘Maar ik ben nog geen warrior, dus ik ben nog niet zo goed in jagen als dat ik later zal zijn. Ik denk dat ik ook nog wat moet leren voordat ik een warrior zal worden, maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk echt warrior ben!’ Ze stopte even met praten en ging toen opbiechtend verder: ‘Maar mijn mentor beweert dat ik beter mijn best moet doen als ik een warrior wil worden... Kun je je dat voorstellen?’

OOC: No problem! En ik hoop dat je wat met mijn post kunt =)



Silverthorn • Carrotpaw • Blackhole
(PM's met haast graag naar Silverthorn sturen, dan zie ik ze eerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am NOT a kitten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: