~Ganzenopdracht~ Lost my brains?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sid
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimedi 22 jul 2014 - 21:12

De knoppen begonnen hier en daar al wat door te breken, de geur van het natte dauw in de vroege ochtend drong Sids neus binnen. Met een glimlacht op zijn beige snoet stapte hij door het natte gras, hij was zou gevangen in het net van heerlijke geuren en mooie bloemen dat hij de rand van de klein berg waarop de kater liep niet zag. Met een koprol of twee tuimelde Sid naar beneden, pats boem. De onhandige kat was met zijn koppie tegen een steen aan gerold, met zijn ogen nog draaiend van de klap stond hij op, of tenminste dat probeerde hij. Na twee pogingen kwam de rogue wiebelend op zijn pootjes terecht. "Auch", stamelde de kat terwijl hij over zijn kop wreef. Dat was een akelige klap geweest. Verwilderd keek hij om zich heen, "huh? Waar ben ik? Ik was net nog op de schoot van mij bazin toch?" verbaast liep de rogue door het gras "Hebben ze me uit het huis gezet?!" met een verschrikt gezicht ging hij zitten, dit kon niet waar zijn! Zijn baasjes hadden altijd van hem gehouden, hij was daar opgegroeid! Hoe moest hij nu verder leven? Hij kon niet jagen hij kon niks?! En wat als hij een andere kat tegenkwam? Moest hij dan vechten? Nee, dat gaat niet gebeuren. Ik zal en ga terugkomen naar mijn warme mandje. Eens kijken waren hier huizen in de buurt? De verwarde rogue keek om zich heen, zucht de kat had geen idee wat hij moest doen nu, dus ging hij maar ongemakkelijk in een hoopje bladeren liggen, wachten op zijn niet bestaande baasjes.


I am trying to
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 20:26

Het was vroeg in de ochtend en een waterig zonnetje wekte Silverthorn, die onder een armzalige plant had liggen slapen. Ze gaapte wijds en strekte zich spinnend genietend uit. Ze voelde in al haar botten dat dit een bijzonder prettige dag zou worden. De geur die haar tegemoetkwam was niet alleen de geur van de ochtend, maar ook de geur van het stuk vlees dat naast haar lag. Ze grijnsde haar gelige tanden bloot. Afgelopen nacht had ze geluk gehad en meer prooi weten te vangen dan ze op kon en dus had ze nu nog een lekker stukje ontbijt aan haar voeten liggen.

Toen ze het laatste stukje vlees had weggewerkt, drong plots de geur van een vreemde kat haar neusgaten binnen. Op haar hoede stond Silverthorn op en liep ze voorzichtig in de richting van de geur. De wind stond haar kant op, dus de kans was klein dat de vreemde kat haar zou ruiken. Toen kreeg ze hem in het zicht. Behoedzaam bleef ze tussen de beknopte takken staan. Het was een kater, en die kater – Silverthorn kromp even in elkaar. Dat zag er niet goed uit! De kater leek te vallen, rolde naar beneden en raakte een steen. Instinctief wilde Silverthorn de kater helpen, maar ze besloot niets te doen, want wie weet wat voor kat het was. De kater bleek moeite te hebben met opstaan, maar nog steeds durfde Silverthorn niet dichterbij te komen.

‘Huh?’ hoorde ze de kater zeggen. ‘Waar ben ik? Ik was net nog op de schoot van mijn bazin toch? Hebben ze me uit huis gezet?’ Het klonk Silverthorn als wartaal in de oren. Had hij zijn kop vast heel hard gestoten. Silverthorn bleef even toekijken, ze voelde medelijden voor de verwarde kat, maar ook wantrouwen. Ze besloot echter naar hem toe te gaan toen ze zag hoe hij hopeloos op een hoopje bladeren ging liggen, misschien wel de wanhoop nabij. Langzaam liep Silverthorn naar de kater toe. ‘Hé,’ zei ze zacht en zo vriendelijk mogelijk. ‘Alles goed?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 22:18

Sid keek schitig om zich heen, hoorde hij wat? Nee, et was gewoon een vogeltje. Sid zuchtte, wilde katten konden vast vogel uit de lucht halen om vervolgens op te eten. De rogue keek naar zijn klauwen, hij kon dat niet. Hij was immers opgeroeid bij mensen. De verwarde kater krulde zichzelf op in de grote bladerhoop, morgen zou hij wel op pad gaan om te zoeken naar zijn baasjes. Hoe zagen die er eigenlijk uit? Sid fronsde zijn wenkbrauwen terwijl hij nadacht, hmm. Dit was ernstig, hij kon niet meer eens herrineren hoe zijn baasjes er uit zagen! Hoelang was hij al op dit veld geweest?! Met een grote zucht legde Sid zijn kop op zijn poten. "Hé, alles goed?" Van schrik sprong Sid op, onee een wilde kat! "Huh?! Wat? Nee blijf op afstand, doe me niks!" de kat maakte een paar sprongen achteruit om zo ver mogelijk van de poes weg te komen. auw, zijn hoofd bonkte nog van de klap die de kater zich niet meer herrinerde. Duizelig wankelde hij opzij. Waarom doet mijn hoofd zo een pijn?, Sid keek met verschrikte ogen naar de andere kat, in deze staat kon hij niks, dus legde hij zijn pootjes bang voor zijn ogen, wachtend op het noodlot.


I am trying to
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 20:42

De kater schrok van haar, en niet zo’n klein beetje ook. Silverthorn schrok er zelf ook van en stopte abrupt met lopen. Al haar spieren waren gespannen, klaar om weg te sprinten als de kater tegenover haar rare sprongen zou maken. Maar die leek niet uit op een aanvaring: ‘Blijf op afstand, doe me niks!’ riep hij, terwijl hij van haar wegsprong. Ze zag hoe hij wankelde en wilde hem instinctief opvangen, maar besefte weer dat hij jonger en sterker was dan zij en als hij haar hulp niet kon waarderen, dan moest ze op haar hoede zijn. Voor je het weet kon je een klauw in je ogen hebben. ‘Rustig, rustig!’ zei Silverthorn, in een poging de verwarde kater te kalmeren, die inmiddels zijn pootjes voor zijn ogen had geslagen. ‘Ik doe je niks, echt niet. Haal die pootjes weg en kijk me aan,’ zei ze dwingend. ‘Ik ben maar een arme oude poes, ik wil je alleen maar helpen. Kan ik je helpen?’ Ze wilde een stap naar de kater toe doen, maar bedacht zich en bleef staan, wachtend tot de kater zich had herpakt en antwoord kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimedo 24 jul 2014 - 22:31

"Haal die pootjes weg en kijk me aan!" Zei de poes op dwingende toon. Voorzichtig haalde Sid zijn pootjes voor zijn weg. "J-Ja mevrouw", heel langzaam ging hij zitten en keek de poes aan, zo zij was zeker oud! Minstens 8 jaar schatte de rogue. Even was de kat naar haar aan het staren toen de stekende pijn weer terug kwam in zijn koppie, beelden van een steen en een heuvel vlogen door zijn gedachten. steen, heuvel... Ben ik gevallen? En pats daar was zijn volle geheugen terug. Zonder iets te zeggen staarde hij met open mond de leegte in, opeens realiseerde de rogue dat hij zich net achterlijk had gedragen! Met een kop zo rood als een tomaat keek hij naar de oude poes. [/b]"E-ehm, tja ik schaam me een beetje nu..."[/b] Zei de kat terwijl hij haar blik ontweek. Zijn hoofd deed nog steeds pijn, maar hij had tenminste zijn geheugen terug. Sid zette een glimlach op en boog even met zijn kop naar beneden als teken van dank. "Sorry als ik u heb laten schrikken, maar bedankt voor ehm.. Het vinden van mijn geheugen?" wauw dat klonk wel heel raar, snel zocht hij naar woorden om het onderwerp te veranderen "De naam is Sid" Zei de kat met een grijns op zijn snoet


I am trying to
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimezo 27 jul 2014 - 23:31

Silverthorn staarde de kater aan. Ze was zich daar zelf niet heel erg bewust van, maar de kater was zich daar waarschijnlijk ook niet bewust van, want hij staarde haar ook aan en leek zich toen iets te beseffen. Silverthorn keek hem nog altijd afwachtend aan, met een vriendelijke blik op haar gezicht, die ze nog iets vriendelijker probeerde te krijgen toen ze merkte dat de kater zich wat ongemakkelijk voelde. Hij merkte op dat hij zich een beetje schaamde en Silverthorn glimlachte naar hem. De kater glimlachte ook en verontschuldigde zich. Hij stelde zichzelf voor als Sid.

‘Aangenaam Sid,’ zei Silverthorn vriendelijk. ‘Ik hoop dat je nu in orde bent, volgens mij was het een lelijke smak die je maakte. Ik heet trouwens Silverthorn, maar je mag me Silver noemen, als je dat makkelijker vindt.’ Ze ging wat ongemakkelijk zitten. Ze had het gevoel dat ze hier niet meer zoveel kon doen, maar aan de andere kant wist ze niet zeker of ze de kater hier zomaar achter kon laten. Wat als hij zo dadelijk ineens een terugval kreeg en weer zijn geheugen kwijt zou raken?

Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimema 28 jul 2014 - 15:17

Sid keek de Elder dankbaar aan. "Mevrouw? Misschien een rare vraag, maar bent u al lang een rogue?" Sid keek Thorn nieuwsgierig aan, misschien kon ze hem een beetje helpen een goede rogue te worden. Hij kwam oorspronkelijk van een huis, met zijn twee baasjes. Vandaar ook waarschijnlijk die flashback, soort van Flashback. De kater was vanuit huis uit meteen een rogue geworden. Als kittypet was die al vrij veel buiten, bijna nooit binnen, maar toch had de jonge kat het rogue leven nog niet helemaal onder de knie. "Ik wil u natuurlijk niet tot last zijn maar, zou u me wat tips kunnen geven, want als het om het rogue leven draait snap ik dat nog niet allemaal. Ik breng mezelf vooral in de problemen ziet u?"

Sorry korte post D;


I am trying to
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
~Ganzenopdracht~ Lost my brains? DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: ~Ganzenopdracht~ Lost my brains?   ~Ganzenopdracht~ Lost my brains? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 21:42

Silverthorn was opgelucht dat de kater zijn geheugen weer terug had en blijkbaar ook nog eens vriendelijk gesteld was. Hij vroeg haar of ze al lang een rogue was. ‘Ik wil u natuurlijk niet tot last zijn,’ vervolgde de kater. ‘Maar zou u me wat tips kunnen geven, want als het om het rogue leven draait snap ik dat nog niet allemaal. Ik breng mezelf vooral in de problemen, ziet u?’

Silverthorn glimlachte naar de kater. ‘Ik ben geboren als een rogue,’ antwoordde ze. ‘Ik denk niet dat ik het wilde leven opgezocht had als ik in een clan was geboren.’ Ze viel even stil en dacht na over Sids tweede vraag. ‘Ik weet niet of ik de juiste kat ben om je tips te geven, Sid,’ zei ze eerlijk en beschaamd gaf ze toe: ‘Ik ben een vrij laffe kat, niet zoals de doorsnee Rogues, die wel van een avontuur houden. Ik verberg me veel en jaag op de makkelijkste prooien.’ Ze viel weer even stil en voegde toen met een lach toe: ‘Maar hé, ik leef nog, en dat is het belangrijkste, is het niet?’
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Ganzenopdracht~ Lost my brains?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: