Live your Life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Live your Life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firework
StarClan
Live your Life DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Live your Life   Live your Life Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 12:07

Het was redelijk stil in het kamp, en het was wel fijn dat dat zo was want de kater wilde eens ongestoord met een van zijn zoons praten. Hoe zijn kijk op dingen was, en hoe de trainingen gingen. Twee prooi werden door de oudere kater van de stapel gehaald, en hij liep er mee naar een apprentice die rustig in een hoek zat. "Faded," Mauwde hij met een knikje naar zijn zoon, en gaf hem de keuze tussen de muis en het baby konijn. "Hoe was de dag?"

- Alleen Fadedpaw


Live your Life 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadedpaw
Member
Live your Life DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fadedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 18:21

Onderhand was het wel een gewoonte geworden voor hem, weggedoken in een hoekje van het kamp zitten, elke keer wegduikend als de taken werden verdeeld. Maar zijn vader had hem weten te vinden. Stilletjes vervloekte hij zichzelf, hij had zich buiten gewoon in een konijnenhol moeten wurmen, want zo klein was hij na negen hele Moons nog steeds. Tranen verschenen in zijn heldere blauwe ogen toen zijn vader hem iets te eten aanbood en zwijgend schudde hij zijn kopje. "Papa.." Murmelde hij, op het punt staande om te gaan huilen. "Ik kan het niet." Snikte hij al, terwijl een heldere traan over zijn wang liep.


Live your Life 20uddp4
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Live your Life DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 19:07

Zijn zoon leek niet uiterst blij te zijn met het feit dat Fire erbij was komen zitten, maar dat was de kater wel van zijn zoon gewend. Zo nu en dan moest hij echter een vader zoon talk hebben, en dat was toevallig nu. "Papa.." Met een ruk draaide de kater zijn kop de kant van zijn zoon op, en zag de tranen opwellen. "Ik kan het niet." De kater was nu oprecht in de war, maar sloeg als reactie zijn staart om de apprentice heen, en drukte hem tegen zich aan. Zijn kop legde hij op die van hem. "Rustig maar jochie," Mauwde hij sussend, "Wat is er dan precies? Leg eens rustig uit,"


Live your Life 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadedpaw
Member
Live your Life DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fadedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 18:02

Hij liet de sluizen volledig open staan nu en snikte harder dan daarnet. Zijn vader drukte hem tegen zich aan en Fadedpaw drukte zijn kopje tegen de warme vacht van zijn papa. "Het lukt me niet..." Snikte hij luid. "Ik kan niet jagen.. ik kan niet vechten. Glacialvoice denkt vast precies hetzelfde." Jammerde hij, niet bang dat anderen het zouden horen. Nog nooit had hij een prooi naar binnen gebracht en kwam hij alleen maar met vuil in zijn vacht het kamp in. "Ik word nooit Warrior.." Die gedachte had hem al een tijdje achtervolgd en bijna had hij er vrede mee gesloten ook. Voorzichtig draaide hij zijn kopje omhoog. "De Clan is beter af zonder mij.."


Live your Life 20uddp4
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Live your Life DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:10

Zijn zoon klapte niet dicht, zoals Fire ergens verwacht had. Hij praatte gewoon, en de kater luisterde zoals het een vader betaamde. Zo nu en dan schudde hij zijn hoofd in ongeloof, maar daar bleef het bij, en bij een troostend wrijven met zijn staart over de rug van de kater naast hem die zo van streek was. "Dat is niet waar," Sprak hij uiteindelijk, na een korte stilte. "Ik heb je zien jagen, je bent goed, ik heb je zien vechten, je bent goed," Hij keek Faded in de ogen. "Waarom zie je het zelf niet? De clan is nooit beter af zonder iemand, en al helemaal niet zonder jou," Mauwde hij toen wat strenger. Nooit zelfmoordneigingen voor zijn zoons, nooit.


Live your Life 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadedpaw
Member
Live your Life DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fadedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 11:31

Het kleine katertje fronste diep. Hoe kon zijn vader dat gezien hebben? In zijn negen Moons had hij nog nooit een prooi te pakken gekregen en bij het grote ThunderClan gevecht had hij zich als een lafaard verstopt. Een nieuwe golf van tranen stroomde over zijn gezicht en gestresst kwam hij overeind. "Je liegt tegen me!" Piepte hij, angst gemengd met woede weerspiegelde in zijn blauwe ogen en zijn vacht kwam deels overeind. "Je hebt het nu over Flash! Je hoeft niet te doen alsof ik zo'n goede Apprentice ben!" Jammerde hij, luider dan daarnet en deed trillend een paar pasjes naar achteren.


Live your Life 20uddp4
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Live your Life DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 15:02

Zijn zoon was niet blij met zijn antwoord, en even was de kater van zijn stuk gebracht door de felle reactie. Toen herpakte hij zich, en zette een streng gezicht op. Hij was er niet van gediend als zijn zoon zo tegen hem schreeuwde. "Stop met schreeuwen," Mauwde hij dus ook, als een echte vader. "Het is al erg genoeg dat je je vader beschuldigd van dingen die niet waar zijn, maar dan ook zelfmedelijden daarom hebben kan ik niet tolereren Fadedpaw," Hij was streng, maar eerlijk. Als zijn zoon nu weg zou lopen wist die ook wel dat hij fout zat, en niet Firework. "Flashpaw en jij hebben andere kwaliteiten, maar beiden zijn jullie mijn zoons, en nooit zal ik een van jullie voortrekken. Dat is ook niet nodig, want geloof me nou maar, jullie zijn even goed," Zijn blik verzachtte en zijn stem werd weer medelevender. "Vertel me nou rustig waarom je ooit zou denken dat de clan beter af zou zijn zonder jou,"


Live your Life 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadedpaw
Member
Live your Life DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fadedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 12:45

De Apprentice begon wild met zijn kopje te schudden toen zijn vader begon met spreken. Hij begreep hem niet! Hij begreep hem ook nooit! "Vertel me nou rustig waarom je ooit zou denken dat de clan beter af zou zijn zonder jou," Zijn borstkas ging wild op en neer door de paniek die door zijn lijfje stroomde. "Jij begrijpt me ook nooit! Ik ga naar mama, die leeft tenminste mee!" Hij draaide zich om en rende het kamp uit. Nee, papa dacht alleen maar aan stomme Warrior dingen, dingen die hij nooit zou begrijpen.


Live your Life 20uddp4
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Live your Life DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Live your Life   Live your Life Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 19:50

En zijn zoon ging er weer eens vandoor. Na een reeks beledigingen naar zijn vader gesleurd te hebben rende hij zomaar weg. Een zucht wist zich te vormen, en terwijl de kater de ogen rolde sprong hij op, en rende hij rustig achter zijn zoon aan. "Ik kan je alleen begrijpen als je het me wilt uitleggen Faded," Mauwde hij, "En medeleven kom je niet verder mee, ik probeer je sterk te maken, ik ben er altijd voor je, maar niet op de manieren die je altijd verwacht of wilt omdat ik taken heb als een vader," Probeerde hij rustig uit te leggen. Soms waren kinderen lastig.


Live your Life 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Live your Life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: