Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:53

Winterpaw had nu iets minder last van de wind en ze liep nu ook iets sneller, maar nog steeds niet zo snel als ze ooit had gedaan. "Ik ben ook teleurgesteld, maar het is gewoon niet anders." Zei Winterpaw en liep verder. Na een lange reis kwamen de vier eiken eindelijk in zicht. Ze was ondertussen doodop en wilde het liefst nu al rusten, maar ze liep door tot aan de vier eiken. "Vanaf hier redden we ons wel." Zei ze tegen Emberstorm en Mintwhisker. "Bedank voor het brengen." Zei ze als laatste en liep door naar vierboom. Daar ging ze liggen en wachtte totdat Steelpaw er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:55

Steelpaw strompelde vooruit door dat waaien was zijn poot weer open en hij strompelde moeizaam en toen er bomen in het zicht kwamen sneldde hij ervandoor naar Winterpaw en zei"Het laatste stuk ren ik maar eerst even uit rusten."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 17:59

Winterpaw ging naast hem liggen. Haar poot deed pijn, maar in het kamp zouden medicijnen zijn om dat te verhelpen. Na een tijdje voelde ze dat ze weer wat meer kracht had en stond op. Ze liep verder en kwam nu in Thunderclan territorium. Ze voelde zich hier op haar gemak en ging wat rustiger lopen. Ze snoof de lucht in en rook een prooi. Ze had eigenlijk wel honger gekregen. Ze sloop ernaartoe en sprong. Ze pakte de muis snel en beet hem dood. Ze liep ermee terug naar Steelpaw. "Dit is voorlopig wel genoeg voor ons tweeën." Ze begon van de muis te eten. Zo meteen in het kamp was er wel meer prooi om te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:03

Steelpaw weigerde te eten tot hij in het kamp was en daar had hij een oplossing voor.
Hij trok winterpaw op zijn rug en sprong de boom in hij sprong van tak naar tak(wat sneller gaat bij Steelpaw dan rennen) na een tijd kwamen de bekende geuren van het kamp hun tegemoed. Hij gebruikte zijn laatstekracht en ze gingen heel snel.
Bomen,struiken en planten schooten voorbij.
Steelpaw kreeg het gevoel dat hij op deze snelheid een monster zou kunnen inhalen.
Steelpaw zette zich nog verder in en rendde zo hard dat hij nog net kon remmen toenhij door de ingang schoot.
Met een klap kwam hij tegen een boom terecht en Steelpaw viel weg hij zag alles om zich heen vervagen en het werd zwart.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:19

Winterpaw viel van Steelpaw af en kwam op haar poot terecht. Het deed veel pijn, maar Steelpaw had nu eerst haar hulp nodig. Ze stond met veel moeite op en liep naar hem toe. "Steelpaw wordt wakker! Laat Sunpaw niet alleen!" Zei Winterpaw. Ze wist dat dit misschien wel zou werken. Steelpaw hield zielsveel van Sunpaw, dus misschien werd hij hierdoor wakker. Waarom wist ze ook te weinig. Ze had geleerd dat als iemand buiten bewustzijn was ze gewoon moest wachten totdat degene bij bewustzijn kwam. Behalve als het echt lang zou gaan duren. Ze bleef dus naar Steelpaw kijken en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:36

Steelpaw deed zijn ogen open en zag een witte kat hem aanstaren maar het was niet Winterpaw deze kat was spierwit en had groene ogen en sprak"Het is nog niet jouw tijd en duwde met haar voorpoot tegen Steelpaw's hoofd en hij zag zwart.
Hij deed zijn ogen open en zag Winterpaw.
Steelpaw schreeuwde"Waar is ze!!! Hoe is ze zo snel weggekomen!!! Wie was dat!!!"
Maar op het laatste wist hij het antwoord al.
Hij had zojuist in een soort van halfdode situatie beland want hij merkte dat er bloed uit zijn neus, oren en mond kwam.
Hij schreeuwde nogmaals"Waar is ze!!! Hoe is ze zo snel weggekomen!!"
Hij zei toen"Heb je iets tegen al dat bloed"?"
Het bloed uit zijn oren blokkeerde zijn zicht, het bloed uit zijn neus vulde zijn reuk en het bloed in zijn mond werd een rode klodder slijm die hij uit spuugde.
Steelpaw zei"Gek genoeg gaat het wel."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:40

Winterpaw keek hem aan. Dit had ze nog nooit meegemaakt. Ze schrok heel erg van zijn reactie. "Over wie heb je het. Ik heb niemand gezien en ik ben de enige hier." Winterpaw keek even om haar heen, maar zag niks. "Dat bloeden kan niet gestopt worden door spinrag, dus ik heb geen idee hoe ik het moet verzorgen." Ze keek naar de grond. Ze had het misschien wel geweten als ze met Forestlight had gepraat, maar dat had ze niet, dus ze wist er ook niet vanaf. Ze keek daarna weer naar Steelpaw ze had nog geen antwoord op haar vraag gehad, dus ze keek nu vragend naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:46

Het bloed was snel opgedroogt en het bloeden was sneller gestopt dan normaal.
Hij keek haar aan en zei"Wij hadden zo'n gesprek over een witte kat die me had neergelegd, vanacht zag ik dezelfde die zei"Het is jouw tijd nog niet" en duwde me en toen werd ik wakker. Jij bent een soort van medicijn kat wat betekent dat?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 18:50

Winterpaw keek naar hem. Ze wist wel een beetje wat het kon betekenen. "De kat die je zag was dan sowieso dood. Anders kan ze je niet terug sturen. Het kan iemand uit het verleden zijn die nu nog over je waakt." Winterpaw keek hem aan. Ze had de kat zelf nog nooit gezien, maar was er wel benieuwd naar. Het was een kat van Starclan. Anders kon ze hem nooit terug sturen, Ze dacht diep na. Winterpaw kende geen witte kat die er zo uitzag. Zelf was ze het ook niet, want Winterpaw heeft een andere kleur ogen. "Meer weet ik niet." Ze staarde vooruit en wachtte totdat ze de poes misschien zou zien, maar ze zag haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 20:37

Steelpaw zei"Dus ik ben al die tijd beschermd door iemand uit de Sterrenclan?"
Hij keek gelijk naar de sterren en dacht"Daar zit je ergens, kon ik maar met je praten."
Steelpaw keek naar Winterpaw en zei"Zou je een prooi voor me kunnen halen, ik ben te duizellig om te jagen"
Hij keek haar aan en hoopte dat ze de vragen zou beantwoorden.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 20:42

"Dat zou goed kunnen. De sterrenclan kijkt altijd op ons neer, maar met sommige hebben we een speciale band waardoor deze even sterk blijft als er eentje dood gaat of iemand voelt zich verplicht om over jou te waken en te zorgen dat je niks overkomt." Zei Winterpaw. "Ik ga wel een prooi voor je vangen." Winterpaw sprintte weg en kwam na een tijdje met twee muizen terug. De grootste gaf ze aan Steelpaw en de andere nam ze zelf. Ze begon van haar muis te eten en dacht na. Zou er ook iemand over haar waken? Ze heeft niet echt iemand verloren die haar dierbaar was, maar ze wist ook niet of haar ouders nog leefden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 20:49

Steelpaw vroeg"Is er een manier om naar het verleden te kunnen of kijken het klinkt gek maar gewoon een vraag want ik had gehoord dat medicijn katten dat kunnen zien dus kan dat?"
Hij keek haar aan met vragende ogen.
Hij at met genot van zijn muis en bedankte haar daar voor.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 20:53

"Medicijnkatten kunnen inderdaad dromen samen met starclan, maar dat gebeurd niet zo snel. Alleen als het echt nodig is en elke halve maan gaan de medicijnkatten naar de maansteen om daar een nacht met starclan door te brengen, maar voor de rest niet." Zei Winterpaw. Ze at snel de laatste restjes van haar muis op. Het begon al laat te worden. "Ik ga naar mijn nest. Ik weet niet of jij mee gaat en of je ondersteuning nodig hebt." Ze keek Steelpaw vragend aan. Ze stond alvast op en likte de laatste restjes van haar lippen. Wachtend op een antwoord van Steelpaw keek ze om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:01

"Ik heb geen hulp nodig en je hoeft me niet op te zoeken als ik er niet ben."
Steelpaw liep weg en tolde van duizeligheid.
Eenmaal hij rustig kon lopen was hij weg.
Na een tijd lopen kwam hij aan bij een grote en lange boom en sprak tegen de sterrenclan en hoopte dat ze hem hoorde "Sterrenclan geef antwoord kom tot mij, kom tot mij. Ik zie je soms laat je nu een keer zien zonder te verdwijnen! Als jij het bent moeder kom tot mij en laat je zien en spreek waarom je me alleen had gelaten bij deze vierboom.
Laat je eenmaal zien alsjeblieft!"
Hij bleef de hele nacht praten en rechtop staan.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:11

Winterpaw vond het niet erg en liep richting het kamp. Het boeide haar toch niet waar hij uithing. Ook al had ze zo'n vermoeden. Ze liep langzaam naar haar nest toe. Eigenlijk wilde zij ook wel met een starclankat in aanraking komen. Winterpaw ging in haar nest liggen en viel al snel in slaap. Winterpaw deed haar ogen open. Ze lag niet meer in haar nest, maar was bij vierboom. Ze keek om zich heen, maar zag niemand. Ineens verscheen er een gestalte voor haar. Wie was dat? Dacht ze. "Ik weet wat je denkt Winterpaw." Zei de kat en keek haar aan. "Ik ben Cloudspots een vroegere medicijnkat van Thunderclan." De kat keek haar aan en ging verder. "Ik weet dat je reis tevergeefs was, maar ik zal je helpen de medicijnen te leren. De belangrijkste dingen weet je al en de volgende keer dat ik je zie zal ik je wat andere dingen leren." Cloudspots stopte met praten en verdween langzaam. "Cloudspots, maar hoe moet ik het dan nu redden als er iets gebeurd waar ik niks voor weet?" Vroeg Winterpaw, maar Cloudspots was al weg. Alles werd weer zwart om Winterpaw heen. Winterpaw schrok wakker. Ze lag in haar eigen nest. Ze was niet bij vierboom. Het was een bericht van Starclan aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:28

Het was middernacht en een ster in de zilverpels scheen heel sterk maar Steelpaw zag het niet hij zei"Als u daar bent verschijn en geef antwoord."
De laatste zin kwam er uit alsof hij zat te leiden en als reactie daarop verscheen een vaag gestalte voor hem in de boom.
Het gestalte zei"Ik ben Greenheart en ik ben inderdaad je ouder"
De gestalte zweefde laag en keek hem aan met groene ogen die vol trots zaten.
Greenheart zei"Ik heb je geholpen omdat ik jou bescherm sindsdien je een kitten was we moesten je hier wel neerleggen, we werden aangevallen door een vos we moesten jouw beshermen dus lieten we je hier achter. Het gevecht met de vos liep ons slecht en in mijn laatste kreten smeekte ik de sterrenclan je te beschermen en dat lieten ze me toe totdat je een warrior zou worden. Ik heb toestemming om 3 vragen van je te beantwoorden.

Steelpaw keek naar de verschijning en vroeg"Is moonpaw een familie lid van ons al is het een verre.
Greenheart antwoorde"Nee Moonpaw leek er gewoon op."
Steelpaw vroeg"Van welke clan waren wij"
Greenheart zei"Wij waren van de donderclan."
Steelpaw stond voor een keuze het laatste van zijn verleden weten of iets goeds doen, Steelpaw zei"Mijn laatste vraag is, Waarom had Moonpaw Sunpaw alleen gelaten.
Greenheart antwoorde"Je kiest de vraag van je hart en het antwoord luid, Moonpaw werd door een Roque geconfronteerd of ze werden beide veraden of ze moest Sunpaw niet meer helpen. Moonpaw heeft het haar proberen uit te leggen alleen wij van de sterrenclan mogen alleen spreken tegen verwanten, leiders of medicijn katen.

Het gestalte verdween en in het bos weergalmde een vrouwelijke stem "Ik hou van je"

Steelpaw was blij hij wist eindelijk iets over zijn verleden en hij kon Sunpaw helpen.
Hij rende terug naar het kamp , schudde winterpaw wakker en zei"Ze is tot mij gekomen!"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:35

Winterpaw keek naar Steelpaw. Ze was nog steeds doodmoe dat kwam door de droom met starclan. "Wie is tot je gekomen?" Vroeg Winterpaw slaperig. "Sorry, maar ik ben gewoon heel erg moe." Winterpaw keek hem met slaperige ogen aan en ineens kwam er iets helders in haar. "De witte kat is naar je toe gekomen." Winterpaw keek hem aan met een vragende blik of ze gelijk had. Zou ze Steelpaw ook wat over haar droom vertellen? Ze wist het niet. Het was namelijk een droom van Starclan en niet zomaar een, een hele belangrijke. Cloudspots zou haar gaan helpen. Alleen ze vroeg zich af hoe. Hij kon alleen in haar dromen verschijnen of ook gewoon hier? Ze wist het niet, maar ze zou er nog wel achter komen. Nu eerst Steelpaw's verhaal horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:39

"Ja, ze was mijn moeder en ik weet nu 2 dingen. 1. Ik ben alleen achtergelaten omdat ze stierven in gevecht met een vos voor mij. 2. Daardoor en doordat ze de sterrenclan om een gunst vroeg kan ze mij zien en tegenkomen tot ik een warrior ben. Ze zei ook iets voor me over Sunpaw. In iedergeval de sterrenclan heeft tegen mij gesproken! Al die tijd dat ik snel genas of niet stierf kwam door de sterrenclan. Ze hebben me 3 keer mijn leven gered en 4 keer mijn wonden sneller genezen dan normaal."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw   Reis naar kennis    Winterpaw en Steelpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 21:42

Winterpaw keek naar hem. Ze wist at zoiets kon, maar dat de sterrenclan ook echt zoiets kon doen. Dat wist ze nooit zeker. Ze gaapte een keer. Het was al licht, maar ze was nog doodmoe. "Ik wist dat de sterrenclan zoiets kon, maar ik had nog nooit gezien dat ze het ook echt deden." Zei Winterpaw. Ze keek naar hem. "Ik zie ook wel eens katten van Starclan, maar dat is dan meestal in een vage schim en dan weet ik niet wie het is." Ze wilde er eigenlijk achteraan vertellen over haar droom, maar dat deed ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reis naar kennis Winterpaw en Steelpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: