Where's the camp?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where's the camp?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamer
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 13:11

Een jonge grijze tabby liep ergens waar ze niet thuishoorde, ThunderClangebied. De tabby, Dreamer was haar naam, was op zoek, op zoek naar de plek waar haar moeder haar wel eens een verhaal over verteld had toen ze nog wat jonger was. De plek waar ze naar op zoek was werd "het kamp" genoemd door haar moeder, die ook vertelde dat ze er ooit had gewoond. Dreamer zuchtte. Waarom kan ik dat kamp niet vinden? Het zou hier toch ergens moeten zijn? Dacht ze, lichtelijk teleurgesteld. De grijze poes bleef even staan en keek naar de grond. Toen ze weer opkeek, zag ze in de verte een kat. "Hallo, meneer of mevrouw!" Riep ze richting de kat. "Kunt u mij misschien vertellen waar het kamp is?" Dreamer was niet dom, ze wist gewoon weinig over de Clans buiten LightClan, de Clan waar haar moeder vaak verhalen over vertelde, de Clan die in hun hoofden zat.


Where's the camp? VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 13:34

~ U vroeg een niet al te agressieve Thunderclankat? ^^

Het was een heerlijk zonnige dag, dus Nimblepaw was weer op pad op zoek naar een avontuur. Ze had haar kop dicht bij de grond en probeerde een onbekende geur te ontdekken, wat haar mogelijk naar dat avontuur kon leiden. Ze vond wat wormen, en boven haar vlogen wat vogels. Maar dat was niet wat haar zou vermaken.
Hallo, meneer of mevrouw!
Nimblepaw keek geschrokken op. Mevrouw? Was zij de mevrouw waar naar geroepen werd? Ze keek rond, en zag een tiental meters verderop een kat staan. Meteen prikte de onbekende geur in haar neusgaten. Dit was geen Thunderclan. Het was een indringer! Eén die zijn aanwezigheid niet geheim hield. Ze rende op de poes af en ging lichtelijk aanvallend staan en ze trok even haar lip op. Ze vroeg zich af of deze houding intussen gevaarlijk en bedreigend overkwam, of dat ze er nog steeds jong en onervaren uitzag. "Indringer, dat ga ik jou toch niet aan je neus hangen," zei ze, lichtelijk verbaasd over de vraag.



Where's the camp? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Where's the camp? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Where's the camp? UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 13:38

(was nog bezig met typen toen Eef antwoordde, daarom iets veranderd en de overgang is kinda wanky (a))

Honeydew had net het kamp verlaten met het idee om wat te gaan jagen en tegelijkertijd het territorium te controleren. Iets wat nodig was, de spanningen tussen Thunderclan en Windclan waren hoog opgelopen de laatste paar weken, er was gevochten, en het leek Honeydew niet onwaarschijnlijk dat er enkele Windclanners de grens zouden oversteken, zinnend op wraak. De grijze poes sloop net achter een muis aan toen een vreemde lucht haar neus binnendrong. Als een speer stond ze op uit haar jachtpositie - natuurlijk rende de muis meteen weg - en achtervolgde haar neus naar de vreemde kat, die niet heel ver van haar verwijderd was. Geen Clankat, dat was in ieder geval zeker, maar Honeydew was nog onzeker met wat voor clanloze kat ze te maken had.
Honeydew liep wat langzamer toen ze de bron van de vreemde geur zag. Een jonge, grijze tabby poes, die iets naar haar riep. "Hallo, meneer of mevrouw!" riep ze. "Kunt u mij misschien vertellen waar het kamp is?" Huh? Wat zou een clanloze kat zo dicht bij Thunderclan doen? Waarschijnlijk was de poes geen kittypet, aangezien ze wist dat er een kamp in de buurt was. Dan bleven nog de opties van Bloodclan of Rogue over, en aangezien Honeydew nog nooit een Bloodclankat had ontmoet en niet wist hoe zij roken, gokte ze maar op Rogue, aangezien de poes redelijk vriendelijk leek te praten.
'Rogue, wat doe je op Thunderclanterritorium?' vroeg de warrior aan haar. Haar stem was streng, maar niet agressief. Misschien wilde de onbekende rogue de Clan voor iets waarschuwen? Honey keek op toen ze daar ook Nimblepaw zag staan, iets van haar verwijderd. "Indringer, dat ga ik jou toch niet aan je neus hangen," hoorde ze haar dochter zeggen. Honeydew voelde zich stiekem toch wel trots, dat ze zo'n dochter had - ze leek wel een warrior, de manier waarop ze tegen de Rogue sprak.


Where's the camp? 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:02

De kat kwam op haar afgerend en ging uiteindelijk aanvallend staan. "Indringer, dat ga ik jou toch niet aan je neus hangen." Zei de kat, het was een poes met een rossige vacht. Even later kwam er een andere kat bij, deze was groter en had een grijze vacht. "Rogue, wat doe je op Thunderclanterritorium?" Vroeg deze kat. Dreamer slikte even, wat moest ze hiermee? "Sorry, ik wilde jullie territorium niet betreden, ik  was alleen op zoek naar het kamp, al weet ik niet precies wat het is." Zei ze. "Ik weet wel dat er veel katten zijn die voor elkaar zorgen en dat mij moeder er een lange tijd gewoond heeft. Wacht... Dacht ze. "Kennen jullie mijn moeder misschien? Haar naam was Whisperstar, ze had een grijze vacht met een paar donkerdere vlekken en groene ogen. Dreamer voelde zich een beetje ongemakkelijk om in het bijzijn van onbekenden over haar dode moeder te praten.


Where's the camp? VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:27

Even twijfelde Nimblepaw hoe ze moest reageren. Een kamp willen zoeken zonder het territorium te willen betreden? Onmogelijk. Het kamp lag in het midden van het territorium. Ze liet nog steeds haar tanden zien om duidelijk te maken dat zij degene was die hier de regels uitmaakte. Maar ze was toch blij toen ze zag dat een andere kant - hey mam! - bij haar kwam staan.
Whisperstar? Nimblepaw keek Honeydew vragend aan. Als dat ooit een clanleader van de Thunderclan was geweest, was dat ver voor haar tijd geweest. Ze had geen idee wie dat was. "Je bent een dochter van een clanleader? Die hier heeft gewoond? Waarom ben je zelf dan geen Thunderclankat?" vroeg Nimblepaw, toch wel benieuwd naar het verhaal van de poes.



Where's the camp? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Where's the camp? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Where's the camp? UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:41

Honeydew stond op scherp om aan te kunnen vallen als dat nodig was en luisterde aandachtig naar elk woord dat de Rogue vertelde. Dus ze wilde eerst het kamp vinden zonder het territorium binnen te komen? Eh. Met haar gouden ogen lichtjes samengeknepen luisterde Honeydew naar de rest van haar verhaal. Haar moeder was blijkbaar een tijd lang warrior geweest, maar waarom was ze dan weggelopen? Het hele verhaal verwarde Honeydew ontzettend. De naam die de Rogue noemde zorgde al helemaal voor onduidelijkheid. Whisperstar. Een leider.
Honeydew zag dat Nimblepaw haar vragend aankeek en ze keek al net zo vragend terug. Ze had twee leiders meegemaakt, Bluestar en Firestar, maar Whisperstar...? Die naam kwam haar totaal niet bekend voor. En als die Whisperstar al een leider was geweest en een Rogue was geworden, dan zou ze in de clan nu toch bekendstaan als een verrader of iets in die trant? De jonge rogue was duidelijk in de war of haar moeder had haar een heel verhaal voorgeslogen, dacht Honeydew. 'We kennen geen Whisperstar,' zei ze uiteindelijk, haar hoofd lichtjes schuddend.


Where's the camp? 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 21:16

"Je bent een dochter van een clanleader? Die hier heeft gewoond? Waarom ben je zelf dan geen Thunderclankat?" "ThunderClan?" Dreamer keek de rossige poes vragend aan. "Bedoel je dat er nog andere Clans bestaan dan LightClan?" "We kennen geen Whisperstar." Zei de grijze poes. Dreamer keek nu vragend naar de grijze poes. Waren de verhalen die haar moeder verteld had leugens? Bestond het kamp niet? Dat laatste leek haar niet logisch, aangezien deze twee katten de plek kenden. Toen herinnerde ze de naam die haar moeder droeg voordat ze LightClan leader werd. "Jullie zeiden dat jullie geen Whisperstar kenden, maar kent een van jullie misschien wel een Whispersong?" vroeg de grijze tabby.


Where's the camp? VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Where's the camp? DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 3:06

Bedoel je dat er nog andere clans bestaan dan Lightclan? Dit kon de poes niet serieus menen. Nimblepaw keek haar moeder verbaasd aan. Moesten ze hier antwoord op geven? Hoe kon de poes nou geloven dat er maar één clan bestond, en dan nog wel een genaamd Lightclan. "Sorry, de Lightclan bestaat hier niet," zei ze, terwijl ze de poes, maar verward aankeek. "Whispersong.. Ja, dat klinkt wel bekend," moest Nimblepaw toegeven.



Where's the camp? Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Where's the camp? FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Where's the camp? UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Where's the camp?   Where's the camp? Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:16

Lightclan? Alleen al de zekerheid waarmee de jonge Rogue de vraag stelde betekende voor Honeydew maar één ding: haar moeder had haar bijna zeker voorgelogen. 'Bedoelde je moeder niet de Lionclan of de Tigerclan of de Leopardclan? Die clans bestonden wel, maar héél lang geleden, voordat de huidige vier clans er waren?' probeerde Honeydew nog. Clanouders vertelden hun kits vaak over de oude clans en maakten er meestal een grappig en spannend verhaal van, zo wist Honeydew. Haar vader had haar en haar zusje toen ze nog kits waren verteld dat hij -als de oude clans nog bestonden- vast de Deputy van Lionclan zou zijn, omdat hij zo'n dikke vacht had, en rode manen die bijna op leken te lichten als een zonsondergang.
'Whispersong klinkt inderdaad bekend,' stemde ook Honeydew met Nimblepaw in. 'Zij is heel lang geleden uit de Thunderclan gegaan en is Rogue geworden, voor zover ik weet.'


Where's the camp? 2a5n4tt
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down


::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where's the camp?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: