Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 22:50



Riverpaw trok lichtelij met zijn oren terwijl hij zich een weg baande via het gras. Hij was lichtelijk nerveus omdat hij wist dat hij hier eigenlijk niet mocht zijn, maar zijn nieuwsgierigheid had hem gewekt. Sinds dat hij Aspenpaw had ontmoet had hij steeds teruggedacht aan de plaats. Hij besefte dat dit een manier kon zijn waarop hij katten van andere Clans kon ontmoeten. Zo kon hij ook een beetje over hun leven te weten komen. Begreep hem niet verkeerd, zijn loyaliteit lag nog altijd bij zijn Clan, maar hij was zo jong en zo enthousiast dat hij gewoon nog niet begreep dat het best fout was wat hij deed. Stapje voor stapje leidde Riverpaw zich weer terug naar de plek waar hij Aspenpaw had ontmoet. Hij was echter nog niet volledig in het gebied toen hij een vreemde geur rook. Het was een geur die zich diep in zijn neusgaten drong en die zijn haren overeind lieten staan. Hij kalmeerde zichzelf en probeerde zijn nervositeit af te dwingen door een lik over zijn borst te geven. Hij wierp een blik over zijn schouder en schrok op toen hij een kat zag staan. 'Wie ben jij?' vroeg hij. De geur verraadde al waar de kat vandaan kwam. ShadowClan.





Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 22:56

Lightningpaw verveelde zich dood in het kamp dus hij was het kamp uitgegaan. Hij was nu een apprentice dus hij hoefde niet meer stiekem het kamp uit te sluipen wat hij als kitten altijd deed. Hij liep richting Fourtrees. Toen hij bij Fourtrees aankwam zag hij een andere kat staan. Ook een apprentice, de apprentice rook naar vis dus hij was vast een Rivierclankat. 'Wie ben jij?' vroeg de kater. Hij zag dat de kater geschrokken was. "Relax joh, ik ben Lightningpaw." zei Lightningpaw en hij rolde met zijn ogen. Eigenlijk vond hij het wel leuk dat hij de kater had laten schrikken.
"Wie ben jij?" vroeg hij nieuwsgierig.

Lightningpaw is nogal gemeen xD


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 10:12



Riverpaw moest moeite doen om zijn haren plat tegen zijn lijf te houden toen hij de kat zag. Hij voelde zich een tikkeltje beschaamd omdat hij alleen al schrok van de geur. Hij kon er dan ook niets aan doen. Er gingen zo'n enge verhalen rond over de ShadowClan dat hij soms niet wist wat hij echt moest geloven. De kat voor hem was echter een kop kleiner dan hemzelf en Riverpaw begon te vermoeden dat het nog maar een kitten was. Zijn ongeloof kon hij niet onderdrukken toen de kater zichzelf voorstelde als Lightningpaw. Een Apprentice dus. 'Riverpaw,' zei hij een beetje beduusd. Hij had het ergens ook kunnen weten. Als het een kitten was geweest, zou hij er nu niet zo fit uitzien na zo'n lange reis. Riverpaw vermoedde dat de kat nog maar pas een Apprentice was geworden. Als het al op een gevecht uitgedraaid zou zijn, zou hij de overhand hebben genomen. Hij was minstens twee moons ouder en hij had meer spieren. Al deze factoren lieten de kater geheel ontspannen en hij ging op zijn gemak zitten, waarna hij zich een beetje begon te wassen. 'Je bent wel ver van je kamp, hè kleintje,' zei hij, waarna hij de Apprentice met een grijns aankeek. Hij verwachtte sowieso dat de Apprentice boos zou worden. Nu waren de rollen omgedraaid. Nu was hij diegene die deze conversatie wel leuk vond. Terwijl hij zijn klauwen één voor één waste wachtte hij op wat Lightningpaw zou gaan zeggen.

OOC: Wat hij kan kan Riverpaw even goed Razz




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 13:53

De kater had moeite om zijn haren plat te houden. Lightningpaw was een kop kleiner dan de kater maar Lightningpaw liet niet over zicht heen lopen. 'Riverpaw,' zei de kater beduusd. Riverpaw ging zitten en begon zich te wassen. 'Je bent wel ver van je kamp, hè kleintje,' zei de kater met een grijns. "Het is dood saai daar, als kitten sloop ik ook altijd het kamp uit. Niemand die op me let." zei Lightningpaw kalmpjes. Als Riverpaw dacht dat hij over zich heen liet lopen had de kater het goed mis. Hij was dan misschien niet heel groot hij kon wel vechten en hij was snel. "Maar wat doe jij zo ver van je kamp vandaan reus." zei Lightningpaw spottend. Hij ging ook zitten en kneedde met zijn scherpe klauwen de grond onder zijn poten. Hij stond op en begon om de kater heen te lopen. Hij wilde zo de kater een beetje zenuwachtig maken. Toen hij een rondje om Riverpaw had gelopen ging hij weer zitten. Hij keek de kater doordringend aan met zijn kille grijze ogen.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimema 4 aug 2014 - 21:16



Riverpaw grinnikte een beetje om het antwoord van het katje. Ook al was hij gesteld op kittens, dit waren alleen de kittens van zijn Clan die hij leuk vond. Van andere Clans moest hij niks weten. Hij was loyaal aan zijn eigen Clan en als deze kitten dacht dat hij een gezellig thee-uurtje zou houden, had hij het mis. 'Oh, ik ben gewoon wat opzoek naar katten van mijn leeftijd om mee te praten.' Hij legde extra nadruk op 'mijn' en trok geïrriteerd met zijn oren toen de kater om hem heen begon te lopen. Wat dacht dat katje wel niet? Dat hij zich zou laten intimideren? In plaats daarvan ging de tabby rustig op zijn kont zitten en likte over zijn poot heen, waarna hij zijn oortjes begon te wassen. 'En het is nu de bedoeling dat ik bang word?' Riverpaws stem klonk honend. De kater besloot echter dat hij niet met Lightningpaw zou gaan vechten. Ook al was het een Apprentice, het was duidelijk dat hij juist uit zijn kitten-tijd kwam en ook al was hij niet gesteld op de kittens van andere Clans, hij zou het nog altijd niet over zijn hart durven krijgen om een Apprentice die nog maar net kitten geweest was aan te vallen. Dat was ver beneden zijn niveau.




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 13:39

'Oh, ik ben gewoon wat opzoek naar katten van mijn leeftijd om mee te praten.' zei de Rivierclan kater met nadruk op Mijn. Toen Lightningpaw om de kater heen liep ging de kater op zijn kont zitten en begon zichzelf te wassen. 'En het is nu de bedoeling dat ik bang word?' zei Rivirpaw honend. "Met mij valt ook te praten hoor." zei Lightningpaw een beetje beledigd. Hij was dan wel jonger dan Riverpaw maar praten konden ze nog steeds. Lightningpaw besloot om zichzelf ook maar een wasbeurtje te geven. Hij ging zitten en begon zichzelf te wassen. Maar hij lette nog steeds goed op Riverpaw. Want misschien ging de Rivierclan kater hem wel aanvallen. "Dus waarover wil je praten?" vroeg Lightningpaw onder het wassen. Als de kater wilde praten dan gingen ze toch praten.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:27



Riverpaw stopte even met zichzelf te wassen toen hij geen boos antwoord terug kreeg. Hij had nu echt verwacht dat Lightningpaw nijdig op hem ging zijn omwille van zijn antwoord. Hij voelde zich een beetje schuldig omdat hij de kater zo beledigd had, maar hield zichzelf voor dat de jonge kat het zelf had uitgelokt door zo tegen hem te reageren in de eerste plaats. 'Goed,' zei hij dus alleen maar op het feit dat de jonge kater vond dat met hem ook te praten viel. Het was beter dan dat ze vijandelijk tegen elkaar deden en misschien kon de kater hem wat interessante dingen vertellen van zijn Clan. 'Nou...' zei hij bedenkelijk op de vraag van het katje waarover hij wilde praten. 'Ik vroeg me eigenlijk af of ShadowClan echt zo slecht is zoals velen beweren. Alsof er daar echt veel slechte katten zijn waarover zoveel gefluisterd wordt. Want als ik dan naar jou kijk en zie hoe je tegen me doet, vind ik het nog redelijk meevallen.' Hij wilde het katje niet opnieuw beledigen en koos daarom voorzichtig zijn woorden uit terwijl hij zijn staart begon te wassen. Zijn klauw volgde direct erna en Riverpaw luisterde aandachtig naar wat Lightningpaw hem te vertellen zou hebben over zijn eigen Clan.




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:37

'Goed,' zei Riverpaw. [i'Nou...'][/i] begon Riverpaw bedenkelijk. 'Ik vroeg me eigenlijk af of ShadowClan echt zo slecht is zoals velen beweren. Alsof er daar echt veel slechte katten zijn waarover zoveel gefluisterd wordt. Want als ik dan naar jou kijk en zie hoe je tegen me doet, vind ik het nog redelijk meevallen.' vroeg Riverpaw. Lightningpaw dacht even na. Shadowclanners waren zeker niet de liefste katten. Zelf wilde hij liever vechten en was hij een beetje bloeddorstig. Als hij ouder was geweest had hij Riverpaw zeker aangevallen. "We zijn niet de liefste katten, dat klopt maar er zijn ook lieve Shadowclanners." zei Lightningpaw. "En hoe is het om een Rivierclan kat te zijn?" vroeg Lightningpaw.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 16:23



Riverpaw bewoog met zijn oortjes toen hij zag dat Lightningpaw aan het nadenken was. Het zou vast een moeilijke vraag moeten zijn, want de kater was toch wel een paar seconden bezig om het antwoord te bedenken. Het antwoord kwam niet veel later en Riverpaw luisterde aandachtig. 'Ik ben nog geen ShadowClan-cats tegengekomen behalve jou dan, dus ik kan het niet weten,' wist hij Lightningpaw eerlijk te vertellen. De volgende vraag die hem tegemoetkwam had hij eigenlijk moeten zien aankomen en de tabby gaf zichzelf een lik over zijn borst om even na te denken. 'Wij zijn cats die het territorium zo goed mogelijk verdedigen tegen indringers. We wijken niet terug voor een gevecht en onze pelzen glanzen dankzij de heerlijke prooi die we in onze Clan kunnen vangen,' meldde hij uiteindelijk trots. 'Onze Clan staat het bekendst om zijn rivier, waar heerlijke vissen in zwemmen.' Hij wierp een blik op Lightningpaw. 'Welke prooi kunnen jullie allemaal vangen? Muisjes en zo?' Hij moest moeite doen om zijn stem niet spottend te laten klinken. Een muis tegenover een vis was helemaal niks. Vissen waren de beste prooien die je kon vangen. RiverClan had het maar getroffen met hun rivier, vond hij.

OOC: River is echt zo'n opschepper, lol (:




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 14:30

'Ik ben nog geen ShadowClan-cats tegengekomen behalve jou dan, dus ik kan het niet weten,' zei Riverpaw. 'Wij zijn cats die het territorium zo goed mogelijk verdedigen tegen indringers. We wijken niet terug voor een gevecht en onze pelzen glanzen dankzij de heerlijke prooi die we in onze Clan kunnen vangen,' zei Riverpaw trots. 'Onze Clan staat het bekendst om zijn rivier, waar heerlijke vissen in zwemmen.' zei Riverpaw. Lightningpaw rolde met zijn ogen. Deze kater kon wel opscheppen zeg, dacht hij. 'Welke prooi kunnen jullie allemaal vangen? Muisjes en zo?' zei Riverpaw. Lightningpaw zag dat de kater moeite deed om niet spottend over te komen. "Wij vangen verschillende prooien. Muizen, vogels soms konijnen." vertelde Lightningpaw. "Zwemmen bleh, moet er niet aan denken." zei Lightningpaw toen.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 23:25



Ook al deed hij daarnet een beetje spottend over de prooi van de ShadowClan, hij was oprecht benieuwd naar wat de kater zou antwoorden. Het antwoord klonk echter niet zo spannend als hij verwacht had en hij draaide zijn kopje een beetje zodat hij verbaasd kon kijken. 'Konijnen?' vroeg hij vervolgens. 'Is dat niet meer de prooi van de WindClan dan?' Hij grinnikte om de opmerking van de kater. 'Zo erg is zwemmen anders niet, hoor,' miauwde hij rustig. 'Het is leuk. Zo lang je niet verdrinkt dan toch. Ik kan nog niet echt zwemmen, mijn mentor moet me dat aanleren.' Hij dacht even na. 'Hebben jullie dan niet zo van die speciale dingen die jullie moeten aanleren?'




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:20

'Konijnen? vroeg Riverpaw. 'Is dat niet meer de prooi van de WindClan dan?' vroeg Riverpaw. "Ja alleen soms zitten er ook konijnen in Shadowclan territory" antwoordde Lightningpaw. 'Zo erg is zwemmen anders niet, hoor,' zei Riverpaw. 'Het is leuk. Zo lang je niet verdrinkt dan toch. Ik kan nog niet echt zwemmen, mijn mentor moet me dat aanleren.' vertelde Riverpaw. Lightningpaw luisterde aandachtig naar Riverpaw. 'Hebben jullie dan niet zo van die speciale dingen die jullie moeten aanleren?' vroeg Riverpaw. "We leren vooral vechten maar we moeten ook goed kunnen jagen. Want Shadowclan heeft het kleinste territory van alle clans, dus moeten we zoveel mogelijk prooi verzamelen." vertelde Lightningpaw. "Ik hou mijn poten trouwens liever droog." zei Lightningpaw lachend.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 14:19

Riverpaw bewoog geamuseerd met zijn oortjes terwijl Lightningpaw over zijn Clan vertelde. Hij begon al een beetje spijt te krijgen dat hij daarnet spottend had gedaan, want de kater leek redelijk aardig te zijn als hij die boze houding maar liet varen. Riverpaw voelde zich nu ook niet meer geneigd om spottend te reageren op de kater. Hij knikte aandachtig. 'Het kleinste territory?' vroeg hij verbaasd. 'Dat wist ik niet. Maar toch weet de Clan zich wel goed te redden, want jullie zien er zo te zien wel goed gevoed uit.' Hij wierp een nadrukkende blik op Lightningpaw en grinnikte toen deze iets over zijn poten zei. 'Je moet het leren,' snorde Riverpaw. 'Eerst vond ik het ook heel erg eng, maar het valt echt mee als je er aan gewend bent!' Hij snorde zachtjes. 'En heb je trouwens ook een mentor?' vroeg Riverpaw nieuwsgierig. Hij wilde er maar niet aan denken dat hij ooit tegenover Lightningpaw zou moeten vechten als zijn Clan een probleem zou hebben met de ShadowClan. En als zijn Clan problemen zou hebben met ThunderClan en WindClan, zou hij ooit moeten vechten tegen Glowpaw en Aspenpaw. Hij schudde zijn kopje. Hij wilde er niet te veel aan denken. Hij zou zich gewoon concentreren op wat Lightningpaw hem vertelde en zou zo meer te weten komen over de ShadowClan, wat best interessant was omdat hij nieuwsgierig was naar hoe de andere Clans leefden. Wat was er immers mis met een beetje nieuwsgierigheid? Niets, toch?






Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 16:43

'Het kleinste territory?' vroeg Riverpaw verbaast. 'Dat wist ik niet. Maar toch weet de Clan zich wel goed te redden, want jullie zien er zo te zien wel goed gevoed uit.' zei Riverpaw terwijl hij een bleek op Lightningpaw wierp. 'Je moet het leren,' zei Riverpaw toen Lightningpaw had gezegd dat hij zijn poten liever droog hield. 'Eerst vond ik het ook heel erg eng, maar het valt echt mee als je er aan gewend bent!' vertelde Riverpaw snorrend. Lightningpaw luisterde aandachtig maar zijn zintuigen stonden nog steeds opscherp voor het geval de Rivierclanner hem ging aanvallen. En heb je trouwens ook een mentor?' vroeg Riverpaw. "Soort van, mijn mentor moet oudere apprentices helpen met het afronden van hun trainingen dus ik wordt nu getraind door een wat oudere apprentice." legde Lightningpaw uit. Hij had er niet zo veel problemen mee, als hij maar snel warrior kon worden. "Kan jij goed vechten?" vroeg Lightnignpaw aan Riverpaw om de stilte te verbreken.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 13:09

Riverpaw probeerde zijn verbazing te verbergen. Welke Apprentice werd er nu door een iets oudere Apprentice opgeleid tot Warrior? Uiteindelijk was een oudere Apprentice toch ook nog steeds in de leer voor een Warrior te worden en kon hij toch onmogelijk de ervaring hebben om een jongere Apprentice verder op te leiden tot Warrior? En hij vond het sowieso al vreemd dat de mentor van Lightningpaw de trainingen van zijn andere Apprentice's niet had geëindigd voor hij begon aan Lightningpaw's training, maar hij besloot om er maar niets van te zeggen. Hij wilde de jongere Apprentice zeker niet beledigen. Hij snorde opgewekt bij de vraag. 'Ik vind van wel,' antwoordde hij zelfverzekerd. 'Ik heb een paar weken geleden een Kittypet eens laten zien hoe sterk de Clans wel niet zijn!' Hij gromde opgewekt toen hij dacht aan de oudere Kittypet die hem had uitgedaagd tot een gevecht. Uiteindelijk was er geen uiteindelijke winnaar uit de strijd gekomen, maar Riverpaw had toch wel littekens achtergelaten. 'Maar ik ben ook maar een Apprentice en moet nog veel leren. Vind jij ook dat jij goed kunt vechten?' vroeg hij vervolgens nieuwsgierig. Het katertje leek zo klein, maar schijn kon immers altijd bedriegen, niet waar?




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 16:24

'Ik vind van wel,' zei Riverpaw zelfverzekerd. 'Ik heb een paar weken geleden een Kittypet eens laten zien hoe sterk de Clans wel niet zijn!' zei Riverpaw en hij gromde. "Ik haat kittypet's! Ze denken dat ze alles zijn. En dan heeft de Thunderclan nog een kittypet als leider." zei Lightningpaw. Hij had een hekel aan kittypet's. 'Maar ik ben ook maar een Apprentice en moet nog veel leren. Vind jij ook dat jij goed kunt vechten?' vroeg Riverpaw nieuwsgierig. "Ik vind van wel. iedereen denkt dat ik niet kan vechten omdat ik zo klein ben... zei Lightningpaw en hij stopte even met praten. "Maar dat Windclan mormel weet nu wel dat ik wel goed kan vechten." vervolgde Lightningpaw. Hij had laatst gevochten met een Windclan mormel. Er was geen duidelijke winnaar uit het gevecht gekomen maar Lightningpaw had dat mormel een paar grote littekens bezorgd.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 20:53

Riverpaw's kop draaide opzij toen Lightningpaw sprak. Was de leider van de ThunderClan een kittypet? Dat wist hij niet. Maar ja, hij wist ook maar bagger weinig van elke Clan. Hij wist nu dankzij Lightningpaw dat ShadowClan het kleinste territoria had van alle vier de Clans. Hij deed hier bij Foutrees echt veel kennis op over andere Clans. Tjonge, hij zou vaker moeten komen hier! 'Klein zijn zal ook wel zijn voordelen hebben,' sprak Riverpaw kalm. Hij luisterde naar Lightningpaw toen deze iets vertelde over een gevecht met een WindClan-cat. Zijn hart bonsde in zijn keel. Zou hij soms Aspenpaw bedoelen? Riverpaw voelde dat zijn poten ongerust in de aarde onder hem begonnen te kneden. Hij stelde zich de hulpeloze kater voor die aangevallen werd door een boze, kleine Apprentice. Hij probeerde het beeld van zijn netvlies te krijgen. 'Hoe heette die kat?' vroeg hij zo rustig mogelijk. Als het Aspenpaw was, dan... Tja, wat zou hij dan doen? In principe mocht hij geen partij kiezen voor een andere Clan, maar hij had Aspenpaw echt zo aardig gevonden en de kater verdiende het gewoon niet om aangevallen te worden. Hij zou eerst maar eens afwachten op wat Lightningpaw zou gaan zeggen.




Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 21:18

'Klein zijn zal ook wel zijn voordelen hebben,' zei Riverpaw kalm. Nou, dat wist Lightningpaw niet echt... Maar goed... 'Hoe heette die kat?' vroeg Riverpaw. Lightningpaw zag dat de kater onrustig de aarde onder zijn poten begon te kneden. "Weet ik niet... Het was een warrior, dat weet ik wel. Ik heb hem ook niet verslagen hoor maar ik heb hem wel een paar littekens bezorgt. Waarom wil je zijn naam eigenlijk weten?" vroeg Lightningpaw. Hij kon maar beter eerlijk zijn. Misschien kwam hij via deze kater nog wel wat geheime van de Rivierclan te weten. Maar hij wilde wel weten waarom de kater zo onrustig werd toen hij wat over een Windclanner zei. "Is er eigenlijk nog wat gebeurt in de Rivierclan?" vroeg Lightningpaw om de stilte te verbreken.


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 15:09

Opluchting was het eerste gevoel wat voor hem herkenbaar werd toen Lightningpaw duidelijk maakte dat het over een Warrior ging. Aangezien Aspenpaw een Apprentice was, kon het onmogelijk over hem gaan. De kater keek opzij toen hij de vroeg van de ShadowClan-kater hoorde. Natuurlijk, die vraag had hij kunnen verwachten. 'Oh,' deed hij luchtig. 'Dan weet ik voor wie ik de volgende keer moet uitkijken.' Hij wist dat het een zwak excuus was, maar hij wilde Aspenpaw niet verraden. Hij wilde sowieso al niet verraden dat hij hier ontmoetingen had met verschillende katten. Hij richtte zijn blik opnieuw op de kleine kater toen deze hem een vraag stelde. Meteen was Riverpaw op zijn hoede. ShadowClan-cats waren nog altijd niet te vertrouwen. Geen enkele kat wat dat betrof. Hij mocht geen zwakte laten zien aan de kater, want dat zouden ze kunnen gebruiken. 'Goed,' snorde hij. 'Gewoon zoals anders. En in de ShadowClan?' Hij keek vragend naar Lightningpaw.

OOC: Sorry voor de late reactie :O



Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']   Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 15:09

'Oh,' mompelde de kater. 'Dan weet ik voor wie ik de volgende keer moet uitkijken.' vervolgde Riverpaw. Lightningpaw geloofde hem niet, misschien had Riverpaw wel een Windclan vriendje... 'Goed,' snorde Riverpaw als antwoord op Lightningpaw's vraag hoe het ging met de Riverclan. Lightningpaw schrok op uit zijn gedachte door het antwoord van Riverpaw. 'Gewoon zoals anders. En in de ShadowClan?' vroeg Riverpaw met een vragende blik. "Ook goed, alleen is het wel een beetje saai. Maar ja, het is in alle clans wel eens saai volgens mij." zei Lightningpaw. Lightningpaw wist niet wat hij nog meer kon vragen of kon zeggen dus hij zei maar niks. Opeens kreeg hij een idee voor een vraag. "En hoe gaat het met jou liefdes leven?" vroeg Lightningpaw nieuwsgierig. Niet dat een poes zou vallen voor zo'n lelijke vis-eter als Riverpaw, dacht Lightningpaw. Lightningpaw keek de kater afwachtend aan met zijn ijs, blauwe ogen. Ondertussen dacht hij na over een antwoord, voor als Riverpaw vroeg hoe het met zijn liefdes leven ging.

*Lightning heeft nu een blauw-grijze wacht en ijs blauwe ogen. :p*


Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW'] 2hfmo0o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Encounter with ShadowClan. [&LIGHTNINGPAW']
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: