Reasons to be happy [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Reasons to be happy [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mr. Tips
Member
Reasons to be happy [open] 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Reasons to be happy [open]   Reasons to be happy [open] Icon_minitimema 4 aug 2014 - 22:46

Oswald Tips zat op het muurtje, maar stond toen op en sprong naar beneden om naast het muurtje te gaan zitten. Hij ontdekte echter dat daar alleen schaduw was, dus sprong hij toch maar weer omhoog. Hij hoopte dat niemand zijn besluiteloosheid had gezien. Besluiteloosheid paste niet bij een heer, die maakte altijd meteen de juiste keuzes. Ook over wat de beste plek was om te zitten. De reden van Tips' twijfel: zonneschijn en een koude wind. Op het muurtje zat hij in de zon, maar had ook de wind vrij spel. Onderaanhet muurtje zat hij beschut, maar ook beschut tegen de zon, waardoor het daar toch kouder was. Hij was blij met zijn zwarte vacht, die, naast dat hij prachtig kon glanzen, ook fijn snel opwarmde in de zon, zelfs al scheen die niet zo sterk. Hij was blij dat het tenminste niet bewolkt was, zoals gisteren en eergisteren en de dag daarvoor. Tips keek naar beneden en zag Berry Jones de merel over het tuinpad rondscharrelen, op zoek naar... wat hij ook at. Wormen, of zoiets. Tips was blij dat hij geen merel was, maar een kat met Beth Pendle als baasje. Al met al had hij dus heel wat redenen om blij te zijn. Het enige minpuntje was dus die wind, maar daar kon hij zich nog wel overheen zetten. Hij was tenminste blij dat het geen bladkaal meer was. Hij knipperde loom met zijn ogen en zag toen een kat door zijn straat lopen. Rustig stond hij op en liep met toch wel enigszins statige passen (al zei hij het zelf) naar het uiteinde van het muurtje. Hij hoopte dat de kat ook een reden zou zijn om blij te zijn, en niet zo'n onvriendelijke boskat. Niet dat alle boskatten onvriendelijk waren, hij kende genoeg aardige eenlingen en er was zelfs een Elitekat waar hij nog steeds over twijfelde. Maar er waren er ook genoeg die weinig beleefd waren tegen oude huiskatten.


Reasons to be happy [open] 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermione
Member
Reasons to be happy [open] DPKsfdL
31
Actief
Hermione
BerichtOnderwerp: Re: Reasons to be happy [open]   Reasons to be happy [open] Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 19:25

Hermione liep rustig door een onbekend gebied heen. Ach, onbekend, wat kon er nog onbekend zijn? Ze wist toch zeker álles? Ze had over van alles gehoord en zelfs een beetje gezien, ook al was het zien meestal op de kijkdoos van haar tweebenen. Ze zag een wat oudere kater op een hekje zitten en besloot om bij hem te gaan staan, voor een praatje. "Hallo! Mijn naam is Hermione Granger. En jij bent?" Ze schrok eventjes en verbeterde haarzelf toen. "Oh, sorry! U! Wie bent u?" Ze moest niet vergeten dat deze kater vast veel meer van de wereld afwist! Nou ja... Veel meer? "Weet u dingen die u aan mij kunt vertellen? Ik hou van nieuwe dingen leren, ziet u!"


Reasons to be happy [open] 6ymv81
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Reasons to be happy [open] 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Reasons to be happy [open]   Reasons to be happy [open] Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 19:29

Het was een jonge poes die aan kwam wandelen. Hij schatte dat ze twee seizoenen geleden was geboren, meer dan zes manen kon ze toch nog niet tellen. Ze vertoonde de verzorgde vacht van een huiskat. "Hallo! Mijn naam is Hermione Granger. En jij bent?" begroette ze hem toen ze bij hem aankwam. Jij? Jij? Hij was vele seizoenen ouder dan zij! Gelukkig had het poesje haar eigen fout al opgemerkt en ze verbeterde zich gauw, dus Mr. Tips kon het haar deze keer wel vergeven. "Oh, sorry! U! Wie bent u?" "Mijn naam is Meneer Tips," antwoorde Mr. Tips rustig. "Weet u dingen die u aan mij kunt vertellen? Ik hou van nieuwe dingen leren, ziet u!" riep de poes, hem half onderbrekend. "en met wie heb ik het genoegen?" ging Tips op dezelfde kalme toon verder. Hij ging geen vragen beantwoorden voor hij wist met wie hij praatte.


Reasons to be happy [open] 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Reasons to be happy [open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Reasons to be happy [open]   Reasons to be happy [open] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:05

Vanuit de schaduwen staarde hij naar de twee katten. Smalend luisterde hij naar de conversatie tussen de twee kittypets. Algauw had hij een aardig idee van hun persoonlijkheden. Hermione een jonge poes die te nieuwsgierig was en de grote Mr. Tips. Tss, afkeurend siste en trok zo de aandacht van beide katten. Met een elegante tred kwam de zwart witte kater uit de schaduwen tevoorschijn. Om zijn nek hang een glinsterende zilveren halsband met een gouden slang. Zijn spieren waren duidelijk zichtbaar onder zijn glanzende vacht en de paar littekens die hij had staken af op het zwart van zijn vacht. 'Goedemiddag' sprak hij beleefd, maar met een arrogante ondertoon. Snake liet zich naast de poes neerzakken en zijn schaduw viel op haar bruine vacht. Voor ze vragen konden stellen antwoordde hij al op de vraag die ieder kat stelde. 'Mijn naam doet er niet toe, het feit dat ik dit gebied zojuist tot mijn gebied heb verklaard wel.' De zwart witte kater genoot van de macht die hij over beide katten had. Hermione was te jong om hem aan te vallen, Mr. Tips te oud. Zijn staart streelde over de vacht en de poes en maakte aan beide katten duidelijk dat hij de baas was.


Reasons to be happy [open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reasons to be happy [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: