Ghost.. what?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ghost.. what?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimema 4 aug 2014 - 23:55

Ghostpaw' eerste post


De nacht ervoor had het geregent. De regendruppels stonden nog op de bladeren en drupten af en toe naar beneden. Haar poten lieten kleine druppeltjes uit het gras opspringen. Het ochtenddUw was niet goed te onderscheiden van de regendruppels. Maar dat maakte haar bijzonder weinig zorgen. Ze had de den deze ochtend vroeg verlaten om op pad te trekken. Het territorium lag er rustig bij in de ochtend. Dat was een reden waarom ze vaak op dit moment op pad trok. Ze genoot van de rust. Ademde de frisse ochtendlucht in en hield even halt. De zon piepte boven de horizon uit en kleurde de hemel van roze tot oranje.

Ghostpaw ademde diep in en keek toen voor zich uit.
Een gedaante op had territorium van Riverclan verscheen op haar netvlies. Onzeker sloeg ze haar staart beschermend om haar lichaam heen en bleef de gedaante nauwlettend in de gaten houden.

Srry voor flut


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 14:39

Fourtrees. Ja, daar ging ze heen. Andere clans leren kennen, nieuwe dingen leren. Misschien wel een eekhoornjager, een ThunderClanner dus, of een kat die bekend staat onder de naam 'slecht en koud', ShadowClan dus. Ghost vroeg zich af of echt alle ShadowClanners zo waren, vast niet toch? De ShadowClan leek haar wel wat, daar paste ze waarschijnlijk beter dan in de RiverClan. Ze haatte water, maar de clan was prima, de dikke vissen waren heerlijk, dus ze kon er prima meeleven. Ze zat tenminste niet in vies blubber of in een bos waar allemaal prikkende naalden op de bodem lagen. Maar weinig mensen wisten iets over de poes, aangezien ze heel weinig over zichzelf losliet. Haar naam raden was niet moeilijk, met haar karakter, maar toch wisten weinig katten haar naam. Zelfs de meeste clangenoten vertelde ze niets. Het was een soort spelletje.

Haar slanke schouders bewogen rustig heen en weer, de vacht van de poes wat netjes in model gebracht zoals de poes elke ochtend deed. Haar lichtblauwe ogen keken nieuwsgierig rond. Fourtree, was ze nog nooit geweest. Ook niet voor een Gathering. Ze hoopte ooit mee te mogen. Ze zou nog jagen jagen deze dag, maar dat kon wel op de weg terug naar huis. Ze keek nieuwsgierig rond, haar blik keek naar de vier bomen, waarvan er elke bezit is van een van de vier clans. Haar blik viel op een andere kat, die niet van de RiverClan leek. Al wist misschien bijna niemand haar naam, zij kende de clan goed. Je kon het leveloosheid noemen, te veel vrije tijd of lui, maar Ghost zelf noemde het observeren voor een goed doel. Nieuwsgierig keek ze naar de kat. Een jonge kat, leek het haar. Of een kleine warrior. Een kleine grijns sierde haar gelaat. Dat niemand haar naam wist, betekende niet dat ze niet sociaal aangelegd was. "Hello~" sprak ze rustig. De poes leek wat onzeker, of bang? De poes ging rustig zitten en keek de poes kalm aan. "ShadowClanner ea?" vroeg ze kalm. "Interesting," mompelde ze rustig, kijkend naar de omgeving.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 23:00

Even haalde ze opgelucht adem toen de poes dichter kwam en een apprentice bleek te zijn. Ze had niets tegen warriors of kittens maar vond het vaak fijn om met anderen te praten over dingen waar ze misschien zelf mee bezig waren. Ghost knipperde lichtjes met haar ogen tegen de opkomende zon en knikte ter bevestiging. "Heey." Kuch. Ze glimlachte flauwtjes met wat pretlichtjes in haar ogen. "Eeh.. yup. Jij moet vast Riverclanner zijn." Ze wees met haar snuit naar hun territorium. Wat best logisch was, maar toch stelde ze de vraag uit beleefdheid. "Ghost is de naam. Ik bedoel.. Ghostpaw." Ze kon wel begrijpen waarom haar ouders haar zo genoemd hadden. Maar ze had zich nooit echt de vraag gesteld hoe ze anders had geheten.


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 1:51

"Heey." sprak de poes. Een vriendelijke glimlach lag op de lippen van de poes, al keek ze haar nog wat fronsend aan. Ze was natuurlijk ook wel zo een eng en onbetrouwbaar en gevaarlijk gezelschap, die natuurlijk elk moment om kon slaan naar een psychopaat. "Eeh.. yup. Jij moet vast Riverclanner zijn." sprak de poes toen. Ghostpaw knikte. “Yush, RiverClanner!” sprak ze toen rustig, waarna ze eventjes naar de poes keek. "Ghost is de naam. Ik bedoel.. Ghostpaw." had deze toen gezegd. Ze knikte, keek de poes even onderzoekend aan en het puntje van haar staart tikte tegen de grond. Ze onthield de naam met het uiterlijk. “Aangenaam Ghostpaw,” sprak ze met een kleine glimlach. Toevallig. Ze zei verder niets, een kleine grijns sierde haar gelaat. Ze was benieuwd of dat de poes ooit ging vragen naar haar naam. Zo niet, was deze poes wel cool. Eigenlijk vond ze zichzelf verschrikkelijk kinderachtig, maar ze had een standpunt en ze bleef zichzelf eraan houden.
“Hoe is het in de ShadowClan?” vroeg ze rustig, met een kleine glimlach. “Niet dat ik een of andere apprentice spion ben ofzo, als je niet wilt antwoorden vind ik het ook prima,” vertelde ze toen kalmpjes. Een koele bries gleed langs de lange vacht van de poes, die haar vacht snel weer in model likte. Ze vond het echt grappig. RiverClan spion. Sowieso haar toekomstlot, haar droom. Of ooit in een andere clan komen, en dan weer terug switchen. Echt cool.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 3:12

Haar spieren spanden zich minder aan en iets opgelucht pufte ze. Ze was allang blij dat ze niet aangevallen of uitgescholden werd. Haar blik ging naar haar licht gekleurde poten en ze grinnikte zacht naar de poes. Ze keek haar vragend aan toen ze haar naam niet liet vielen. Maar haalde toen haar schouders op. Haar blik onderzocht de poes. Haar houding die ze aan am toen ze de vraag stelde. Maar ze kon niets verdachts zien. Haar blik wierp zich op het territorium. "Mm. Ja. Valt best mee." In haar ogen een onschuldige opmerking. "Jij komt uit Riverclan. Is je ooit al eens de naam Whitelion horen vallen?" Ze sloeg onmiddellijk haar poten voor haar mond. "S..sorry. Hij blijkt uit Windclan te komen. Er zouden wat onenigheden geweest zijn met hem en Shadowclan." Nog steeds hield ze wijselijk haar mond. Ze wilde niet teveel kwetsbare informatie aan andere clans door spelen.


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:26

"Mm. Ja. Valt best mee." sprak de poes, die toevallig dezelfde naam als haar droeg. Het verbaasde Ghostpaw dat ze niet naar haar naam vroeg, maar luchtte haar op. "Jij komt uit Riverclan. Is je ooit al eens de naam Whitelion horen vallen?" vroeg de poes toen. Een kleine frons ontstond op het gelaat van de poes. Whitelion.. Whitelion.. Hmm.. WindClan toch? "WindClanner, right?" vroeg ze fronsend. Whitelion.. Nee, verder dan 'WindClan' kwam ze niet. Alleen dat hij niet erg geliefd was, wist ze ook. "S..sorry. Hij blijkt uit Windclan te komen. Er zouden wat onenigheden geweest zijn met hem en Shadowclan." sprak de poes toen. Aha. Dat moest ze onthouden. "Oh, dat is rot. Heb je zelf problemen met hem?" vroeg ze, aangezien de poes er wat gespannen bijzat. "Voor zo ver ik weet zijn er niet echt problemen met hem en de RiverClan, al kan ik me ook geheel vergissen. Voor zo ver ik weet heb ik zijn naam niet horen vallen," sprak ze toen rustig. Nee, niets bekends. Ze fronste. Even keek ze naar achteren. Cool. Interesse had ze nu zeker. "Oh, en mijn naam is dezelfde als die van jou, toevallig," sprak ze rustig, want ja. Deze kat leek al wat gespannen - of Ghost kon het mis hebben - dus misschien maakte deze hint het wel beter. Het was lastig om je naam niet te zeggen. Her vergde veel mentale energie. Zie je wel, de poes deed heel veel.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimema 11 aug 2014 - 0:11

Ze vroeg zich af hoe ze nu moest overkomen voor de poes. Ze was al meer ontspannen als eerst, maar het viel haar op dat ze nog steeds erg gestressd was. Waarom? Haar vraag over ene Whitelion werd beantwoord zonder dat ze het besefte. Ghost schudde haar kop. "Ooh. Eum neen. Hij eh. Was ter sprake gekomen bij de ceremonie." Ze sloeg haar poot voor haar mond alsof ze de naam van de duivel had uitgesproken. "Da's eum. Fijn voor jullie." Ze had niet alles verstaan van wat Shrewstar toen over hem gezegd had maar er was wel iets geweest met hem en Fallentear als ze zich niet vergiste. Ze wist dat Fallentear de zus van Innerghost was. 'Oh, en mijn naam is dezelfde als die van jou, toevallig,' Ghost keek op en lachte. "Oh da's fijn. Toevallig ja." Ze ademde rustig uit en ontspande al wat meer. Waarom was ze altijd zo nerveus bij anderen?

Zo slecht ><


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:42

"Ooh. Eum neen. Hij eh. Was ter sprake gekomen bij de ceremonie." sprak de poes toen. Whut? De wenkbrauw van de poes ging even vragend omhoog. Had ze het verkeerd begrepen? Ja zeker. Vast niet dat hij tijdens de ceremonie gesproken had. Ze dacht nog even na, maar snapte pas later de zin goed. "Wat had hij gedaan dan?" vroeg ze toen. Ze werd nu echt nieuwsgierig. Misschien kende haar leader de kater wel. Of was het een poes? "Is die Whitelion een kater?" vroeg ze toen, al leek het haar logischer van wel. In haar stem was ook te horen dat ze dacht van wel, maar het niet zeker wist. Het was niet helemaal vragend, meer van 'hij is een kater, right?'. "Da's eum. Fijn voor jullie." had de poes gezegd, toen Ghostpaw vertelde dat de RiverClan tot nu toe geen problemen met hem had. "Hmm.." sprak ze alleen. "Oh da's fijn. Toevallig ja." sprak Ghostpaw toen lachend. Een kleine glimlach kwam op het gelaat van de poes. "Echt awesome dat ik een ShadowClanner ken nu," sprak ze met een grijns. "Ooit ga ik een BloodClanner tegen komen, want die zijn awesome denk ik," ging ze rustig door, haar oortjes trilden wat. "Ja, behalve als ze op ons territorium komen, dan moet die weg, maar dan ben ik er nog steeds een tegengekomen!"


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 2:08

Ghost krabde zich achter haar oren toen de riverclanner haar iets nieuws vroeg. 'Wat had hij gedaan dan?' Ze schudde zacht even haar kopje. "Niet gehoord. Ik luisterde naar mijn mentor toen." Ze schaamde zich wel een beetje. Dat ze niet precies wist wat er gebeurd was. Maar dat zou ze ook niet aan iedereen door vertellen. Het was iets tussen hem en Shadowclan. 'Is die Whitelion een kater?' Onderbrak ze haar gedachten. Ghost schudde haar kop. "Ik neem aan van wel." Ze grinnikte even. Het zou wel logisch zijn. Aan zijn naam te horen in ieder geval.

'Echt awesome dat ik een ShadowClanner ken nu.' Ghost knikte. "En ik een riverclanner. Met dezelfde naam." Ze vond het wel 'es leuk om iemand met dezelfde naam te ontmoeten. 'Ooit ga ik een BloodClanner tegen komen, want die zijn awesome denk ik.' Ze keek haar wat vreemd aan. "B..ben je dat zeker? Ik zou niet graag met hen vechten." Wat ze dan zei kon ze wel inkomen. Ze zou ook wel het kamp beschermen tegen indringers. "En wat als je leider in problemen komt met een Bloodclanner? Wie zou je dan helpen?" Het was een nogal abnormale vraag in haar ogen die haar plots te binnen schoot. Als Shrewstar ooit in problemen zou komen wist zij wie ze zou helpen. Zou dat bij haar ook zo zijn?



I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 16:45

"Niet gehoord. Ik luisterde naar mijn mentor toen." sprak Ghostpaw toen, die achter haar oor gekrabd had. "Ah, okay," sprak ze toen. Ergens was het wel jammer dat ze het niet wist, maar ach, je kon niet alles hebben. En zelf zou ze helemaal niets weten over hem, behalve zijn clan en zijn naam, zelfs over het geslacht was ze niet helemaal zeker. "Ik neem aan van wel."  sprak de ShadowClan poes toen grinnikend. "Klinkt wel zo logisch," grijnsde ze. "Whitelion.. Anders zou het vast Whitelioness zijn, anders had ze een mannennaam," grinnikte ze toen. Whitelioness klonk alleen wat vreemd..
Toen schakelde het gesprek om naar een heel ander onderwerp. Ghostpaw had opgemerkt dat ze het awesome vond dat ze een ShadowClanner tegengekomen was. "En ik een riverclanner. Met dezelfde naam." merkte de poes voor haar op. Ghostpaw knikte enthousiast. Ja, dat was wel heel cool. "Ghostpaw is gewoon een coole naam," sprak ze grijnzend. "B..ben je dat zeker? Ik zou niet graag met hen vechten." sprak Ghostpaw. De andere Ghostpaw haalde haar schouders op. "We hoeven niet perse te vechten.." sprak ze toen simpel. "Maar als ik er een tegenkom die wilt vechten, vecht ik zeker terug!" sprak ze toen weer, een heel stuk enthousiaster. Vechten met een BloodClanner. Dan moest ze wel winnen. Hoopte ze. "En wat als je leider in problemen komt met een Bloodclanner? Wie zou je dan helpen?" vroeg de poes voor haar toen. "Mijn leider natuurlijk," sprak ze toen met een kleine glimlach. "Wat zou jij doen? Vechten of hulp halen?" vroeg ze nieuwsgierig. Zijzelf was altijd een poes van vechten.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 19:50

Ghost keek de Riverclanner bedenkelijk aan. "Ja. Die naam is zo lelijk. Whitelioness." Ze grinnikte. Maar gauw sloeg ze haar poten voor haar mond toen ze besefte dat ze iemand anders uitlachte. Wat haar betrof was Whitelion ook een lelijke naam. Maar dat kwam door het feit dat hij iets had gedaan wat uit ten boze was. Ghost schudde haar kop. Niet aan denken. Hij was het niet waard.

'Ghostpaw is gewoon een coole naam,' Ghost glimlachte. 'We hoeven niet perse te vechten..' Ze keek de andere Ghost tevreden aan. 'Maar als ik er een tegenkom die wilt vechten, vecht ik zeker terug!' Ze knikte. "Dat is slim als hij de indringer op het territorium is. Ik zou hem met alle geweld wegjagen." Een zwakzinnig glimlachje lag op haar snoet. Ze weet ook wel dat ze niet de sterkste apprentice is, en liever een gevecht links laat liggen, maar om een indringer van het territorium te jagen had ze geen probleem. Ze gehoorzaamde aan de Warriorcode. 'Wat zou jij doen? Vechten of hulp halen?' Ghost dacht even na. "Ik denk mijn leider helpen. Samen sta je sterker." Ze hief fier haar kopje in de lucht. Ze zou haar leider altijd helpen. In welke situatie dan ook.



I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 22:17

"Ja. Die naam is zo lelijk. Whitelioness." sprak Ghostpaw en de grijze poes knikte grinnikend. "Zielig als je leader je Whitelioness genoemd heeft," sprak ze toen rustig, met een grijns. Whitelion kwam sowieso wat beter uit. "Ik ben benieuwd wat ik voor een warriornaam krijg," sprak ze rustig. Ghost.. Wat zou kunnen? Ghostpelt, Ghostnose. Ja sowieso Ghostnose. Nee. Dat was stom. Geestneus. Wat voor een leader had je dan? "Bijna alles behalve Ghostnose en Ghostlioness," sprak ze fronsend. Nou ja. Ze zou het wel zien. Dawnstar zou haar toch niet zo erg haten om haar een van die twee namen te geven?
"Dat is slim als hij de indringer op het territorium is. Ik zou hem met alle geweld wegjagen." sprak Ghostpaw, die van de ShadowClan. De poes knikte. "Ja inderdaad!" sprak ze toen. "Maar jij mag niet op het RiverClan territorium komen," sprak ze toen rustig. "Want zelfs jou, mijn coole naamgenoot, zou ik dan wegjagen," sprak ze toen met een kleine glimlach. Tjah. Toen vroeg de poes wat de ShadowClanner zou doen als haar leader in problemen kwam. Die zei dat ze deze zou helpen, omdat je samen sterker stond. Ghostpaw knikte. "Maar de leaders zijn vast sterk genoeg om een BloodClanner aan te kunnen," sprak ze toen. "Alsnog zou ik deze helpen hoor!"


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 19:54

Ghost knikte toen de poes haar gedachten weer herhaalde. Toen ze iets zei over haar toekomstige na keek Ghost even bedachtzaam omhoog. Ze was ook wel eens benieuwd wat voor warriornaam Shrewstar haar zou geven. 'Bijna alles behalve Ghostnose en Ghostlioness,' Ghost grinnikte even. Dat hoopte ze ook niet. "Ghostlight is mooi." Ze keek de andere Ghost weer aan. "Ik ben ook benieuwd wat voor naam Shrewstar me zal geven." 'Maar jij mag niet op het RiverClan territorium komen,' Ghost keek de poes aan. "Ik? Ik zou nooit de Warriorcode overtreden. Ik ben trouw aan mijn clan en leidster." Trots stak ze haar kopje de lucht in. Ze zou later vast een heel trouwe en loyale warrior worden. Iemand waar Shadowclan trots op kan zijn.


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimema 18 aug 2014 - 19:51

"Ghostlight is mooi." sprak de ShadowClan Ghostpaw, waarna de poes knikte. "Wow, ja inderdaad!" sprak ze glimlachend, denkend over eventueel andere mooie namen, niet mooie namen wist ze nu inmiddels wel. "Ghostfrost is ook mooi," sprak ze toen met een kleine glimlach, maar hoezo zou Dawnstar haar Ghostfrost noemen? Dat had geen tot weinig nut, aangezien ze niet echt heel 'frosty' was. "Ik ben ook benieuwd wat voor naam Shrewstar me zal geven." sprak de poes toen. Ghostpaw knikte met een glimlach. "Ik hoop dat we elkaar zodra we warrior zijn nog eens tegen komen om onze namen te vertellen!" sprak ze toen vriendelijk. Toen wisselde het gesprek naar territoriale zooi, ze hoorde de warrior code eens voorbij komen en knikte naar de poes. "Daar zal Shrewstar dan heel blij mee zijn!" sprak ze vriendelijk en ze keek eventjes over haar schouder naar het RiverClan gebied. "Het lijkt me echt grappig als andere katten verward worden omdat ze niet weten over welke Ghostpaw het gaat," grinnikte ze toen, want tjah, dat kwam ineens in haar op.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 12:36

Deze keer sloeg haar staartje tevreden heen en weer. Vast één van de eerste keren dat iemand haar woorden apprecieërd. 'Ghostfrost is ook mooi,' Ghost giechelde. "Ja dat ook." Ze vroeg zich dan af wat voor reden een leider moet hebben als ze het woord 'frost' gebruiken. Behalve voor katten met een natuurlijk koele indruk, of iemand die van bladkaal houdt. Misschien zij wel vanwege haar zachte koele kleuren. Ze schudde haar kop. "Dat moeten we zeker doen!" Ze grinnikte even. Als één van hen nu Ghostlioness zou heten.

'Het lijkt me echt grappig als andere katten verward worden omdat ze niet weten over welke Ghostpaw het gaat,' Ghost volgde haar voorbeeld en keek ook naar hun territorium. "Ik geloof niet dat iemand in de buurt is." Het kon altijd dat ze eventuele luistervinken niet gehoord of gezien had. "Da's inderdaad grappig." Ze keek even naar de andere twee territoria. Die van Windclan lag jammer genoeg te dicht bij hun territorium. Ze hoopte maar om op haar terugweg die Whitelion niet tegen te komen. "Ken je ook de andere clans al?" Duidend dat de Riverclan Ghost de eerste buitenstaander was die ze al ontmoet had.


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Ghost.. what? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 13:20

~Hope you don't mind >3 En anders negeer je deze post maar (a)

Twee schimmen stonden tegen elkaar te praten bij fourtrees. Eentje rook duidelijk naar Shadowclan, de andere was Riverclan. Whitelion stapte op hen af. Het leek niet alsof ze hem opgemerkt hadden. "Ken je ook de andere clans al?", vroeg de Shadowclan apprentice. Nu stapte de grote kater uit de struiken. "Hier is in ieder geval Windclan, op deze kleine vergadering.", zei hij nonchalant, zijn ogen tot spleetjes geknepen. "En ik denk dat het wel zo handig is als we elkaars namen dan kennen. Ik ben Whitelion." Zijn stem was lichtjes dreigend, al waren zijn lippen tot een glimlach geplooid.


Ghost.. what? BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 14:52

"Dat moeten we zeker doen!" grinnikte Ghostpaw en de grijze poes knikte, met een kleine glimlach. "Okay! Dat is dan afgesproken, ik ben over 4 manen hier!" glimlachte ze naar Ghostpaw, waarna ze eventjes naar het territorium keek. "Ik geloof niet dat iemand in de buurt is." sprak de poes toen en Ghostpaw knikte. "En zowel, wij hebben niets fout gedaan," glimlachte ze toen naar de poes. "Ken je ook de andere clans al?" vroeg de poes toen. Ehm.. "Ja, ik ben eens de ThunderClan tegengekomen," sprak ze toen rustig, met een glimlach. "Maar verder niet, jij?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Ineens rook de poes een WindClangeur en hoorde ze geluiden. Oh okay. Ze draaide zich om en zag het gedaante van een grote kater. Awesome. "Hier is in ieder geval Windclan, op deze kleine vergadering.", zei de kater toen. Ze keek hem eventjes aan, onderzoekend. "Haal jij de ThunderClan dan nog eventjes?" vroeg ze fronsend, want tjah, wat was dat voor een opmerking? "En ik denk dat het wel zo handig is als we elkaars namen dan kennen. Ik ben Whitelion." sprak de kater. Oh god. Whitelion. Nee. "Whitelion, er wordt veel over je gesproken," sprak ze rustig, waarna ze eventjes naar de andere Ghostpaw keek. Ze had een vreemd gevoel bij de kater. Zo van: Hij is een vijand, wij wilt iets. "Ik ben Ghostpaw, van de RiverClan." de poes ging zitten en keek de kater aan. Was dit Whitelion? Die was niet zo bijzonder, leek haar.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 9:44


Pretlichtjes staken op in haar ogen. Ze probeerde haar enthousiasme een beetje te verbergen maar mislukte daar nogal in. Ze keek de andere kant uit waarbij ze haar poot over haar ogen heen legde en ze even sloot. 'Okay! Dat is dan afgesproken, ik ben over 4 manen hier!' Ghost richte haar kop weer naar de andere Ghostpaw.
Op haar vraag over de andere clans reageerde ze nogal verwacht. Dat zij bang was om anderen te ontmoeten was wel duidelijk. Maar dat iemand anders misschien wel graag anderen ontmoete was ook wel logisch. Bij de weervraag schudde ze haar kopje. "Nog niet. Maar dat komt nog wel."
Ze keek geschrokken op naar de struiken toen er een grote witte kater uitstapte. Haar grote ogen en bibberend lichaam zeiden genoeg dat ze geschrokken was. Maar toen hij zijn naam zei bleef die schrik even groot, maar liet ze het niet meer blijken. 'Ik ben Ghostpaw, van de RiverClan,' Ok fijn nu zei ze ook nog haar echte naam. Ghost schudde haar kop en probeerde haar stem niet te laten trillen. "I..Ik ben Whitepaw. Van Shadowclan." Goed bezig Ghost. Stotteren. Ze zuchtte nogal gefrustreerd en liet haar kop toen hangen.

OOC; Ghostie hier komt 8 in september c:


I am weak and helpless
Ghost.. what? 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Ghost.. what? DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Ghost.. what?   Ghost.. what? Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:06

"Nog niet. Maar dat komt nog wel." sprak Ghostpaw voor haar. De poes knikte vrolijk. "Ik hoop wel nog aardig wat katten tegen te komen, in de clan kennen ze me denk ik wel een beetje, maar buiten de clan niet zo.." sprak de poes met een glimlach. Ja, een reputatie was wel leuk, soms. Maar niet zo een reputatie als de kater die plotseling uit de struiken gekomen was. Nee, dat hoefde nou ook weer niet. "I..Ik ben Whitepaw. Van Shadowclan." sprak Ghostpaw. Eh.. wat? Algauw begon de poes te snappen dat ze niet haar echte naam wilde zeggen. Hoezo niet dan? Ze keek naar Whitelion. Nou, zo eng was die toch niet? "Als er nu nog een Whitepaw van de RiverClan en de ThunderClan komt is er een White-gathering," sprak ze met een kleine grijns, al was het echt een mislukte opmerking, maar in de buurt van deze kater wist ze niet goed wat ze moest zeggen, zonder dat het tegen haar gebruikt kon worden.


Ghost.. what? Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ghost.. what?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: