H-hello...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 H-hello...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shademind
Member
H-hello... DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: H-hello...   H-hello... Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 17:15

Shadepaw keek slaperig om zich heen. Het was rustig aan de fourtrees, de wind was gaan liggen, maar zachte miezerregen baande zich nu een weg naar beneden. De geur van een onbekende Riverclankat drong zijn neus binnen. Shadepaw had nog nooit een riverclankat ontmoet, maar dat betekende niet dat hij hun zoute, visachtige geur niet meteen zou herkennen. De grijze apprentice draaide zijn kop in de richting van de geur, en zag de kat staan. "Euh, H-hallo...", de woorden kwamen trillend over zijn lippen, zoals altijd.

-eerste post voor Riverpaw


H-hello... Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

H-hello... LcrIgCQ H-hello... R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
H-hello... DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: H-hello...   H-hello... Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 19:32



Riverpaw was druk aan het jagen voor de Clan, zoals het hoorde. Hij had, om precies te zijn, drie muizen verjaagd en eentje gevangen. Drie voor de prijs van één, als je het maar zo kon zeggen. In het kamp zouden ze minder grappig vinden als ze het zouden horen. Riverpaw besloot dan ook er alleen maar eerlijk over te zijn als Secretvoice hem vroeg waarom hij zo weinig had gevangen. Het zat namelijk zo: hij bevond zich weer eens te dicht in de buurt van de Four Trees en had een geur opgevangen van de WindClan. Door die geur moest hij steeds denken aan Aspenpaw en daardoor had hij zijn pas versneld, waarbij hij drie muizen per ongeluk had verjaagd. Hij wist dat het een stomme smoes was, maar het was een schrale troost dat ze de rivier hadden waarin veel prooi opgejaagd kon worden en dat was dan wel een goedmakertje. Hij draaide zich op toen hij de geur nogmaals rook, maar besefte dat het niet Aspenpaw was. Hij stond oog in oog met een onbekende kater. 'Hallo,' zei Riverpaw vriendelijk tegen hem. 'Ik dacht dat je iemand anders was van de WindClan, sorry. Mijn naam is Riverpaw. Wie ben jij?

OOC: Beetje afgeraffeld, maar ik moet gaan, sorry xD Hoop dat je er iets mee kan en anders PM je me maar :3




H-hello... 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
H-hello... DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: H-hello...   H-hello... Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 20:23

Niet veel later stond de grijze tabby oog in oog met een onbekende Riverclan apprentice. "Hallo", begon de kater. "Ik dacht dat je iemand anders was van de WindClan, sorry. Mijn naam is Riverpaw. Wie ben jij?", Shadepaw knikte. "Ik ben Shadep-paw", stotterde de grijze tabby. "M-maar ik word b-binnenk-kort w-warrior", De andere kater leek niet erg vijandig, of onvriendelijk, naar Shadepaws mening. Hij kende niet veel katten buiten de clan, sommige waren vriendelijk en anderen werden door hem zo goed als vijanden bestempeld.

-flutpost..


H-hello... Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

H-hello... LcrIgCQ H-hello... R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
H-hello... DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: H-hello...   H-hello... Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 21:14



Riverpaw trok met zijn oortjes toen hij merkte dat de kater nog steeds zenuwachtig reageerde. Hij stotterde nogal en Riverpaw moest moeite doen om hem te verstaan. Misschien was Shadepaw wel zo'n kat zoals Glowpaw. Hoewel, dat leek hem niet waarschijnlijk, want Glowpaw was dankzij een traumatische ervaring zo geworden en dat leek bij Shadepaw niet het geval te zijn. De kater reageerde toch niet erg bang of getraumatiseerd op hem, hij stotterde gewoon heel veel. Riverpaw trok zijn klauwen in toen hij zich besefte dat hij deze had uitgeklapt bij het idee dat Glowpaw getraumatiseerd was door een andere poes van ShadowClan. Als hij die ooit eens zou tegenkomen, zou ze er écht niet goed van zijn. Riverpaw draaide zijn kop naar Shadepaw toe. 'Dat is leuk voor je,' zei hij vriendelijk. 'Ik ben nog maar twee à drie moons Apprentice en heb nog veel te leren, dus voor mij zit het Warriorschap er nog niet in.' Hij grinnikte even. 'Je hebt trouwens een mooie naam. Waar is-ie afkomstig van? Is het een verwijzing naar iets speciaal?' Hij was vernoemd naar de rivier en Glowpaw was vernoemd naar het licht omdat hij volgens zijn ouders het licht in ieders leven was, maar hij was wel benieuwd waarom Shadepaw juist die naam had gekregen.




H-hello... 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
H-hello... DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: H-hello...   H-hello... Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 21:42

"Dat is leuk voor je", antwoorde Riverpaw vriendelijk. Shadepaw voelde een glimlach op zijn gezicht groeien. "Ik ben nog maar twee à drie moons Apprentice en heb nog veel te leren, dus voor mij zit het Warriorschap er nog niet in." grinnikte de Riverclan apprentice. "Ach, je ger-rak-kt er w-wel", Op Shadepaws gezicht was nog steeds dezelfde, oprecht vriendelijke glimlach vindbaar. Hij mocht deze kat wel. "Je hebt trouwens een mooie naam. Waar is-ie afkomstig van? Is het een verwijzing naar iets speciaal?", De grijze tabby kon zich nog goed herrinerendat hij zo'n acht moons geleden zijn moeder precies dezelfde vraag had gesteld. "D-dat is omd-dat m-mijn moeder me n-nooit t-terug kon vinden wan-neer ik als k-k-kitten in d-de schad-duwen speelde",


H-hello... Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

H-hello... LcrIgCQ H-hello... R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
H-hello... DPKsfdL
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 12 moons
Gender:
Rank:
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: H-hello...   H-hello... Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 13:42



Riverpaw hield zijn kopje een beetje schuin toen er een vriendelijke glimlach verscheen, maar de kater alsnog stotterde. Oké, misschien kon het ook gewoon een tik van hem zijn die hij ook gewoon had als hij niet nerveus was. Of misschien was hij, ondanks dat hij ouder was, toch nog steeds een beetje bang voor Riverpaw. Het kon allemaal. Riverpaw luisterde aandachtig en grinnikte. 'Dat moet lastig voor haar geweest zijn,' lachte hij. Ondanks het stotteren van de kater kon hij hem alsnog goed verstaan. 'Ik denk dat het bij mijn naam niet zo moeilijk is om te weten waar hij naar vernoemd is, gezien mijn Clan,' lachte hij vrolijk. 'Maar vertel eens, Shadepaw,' begon Riverpaw nieuwsgierig, 'wat doe je hier zo ver van je Clangrens vandaan? Was je ook gewoon nieuwsgierig?' Hij keek nieuwsgierig en totaal niet verwijtend, want hij was een stuk jonger en hij bevond zich hier ook gewoon omdat hij wilde zien welke katten zich nog meer hier bevonden. En stiekem ook omdat hij dacht dat hij Aspenpaw weer zou tegenkomen, de vriendelijke kater die ook afkomstig was uit de WindClan, net zoals Shadepaw.




H-hello... 2j35htw

Rivernight:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
H-hello...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: