S-shadowclan?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 S-shadowclan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 0:52

TAG: Ashdrizzle

WORDS:x

NOTES:Hij is aangevallen door Searock daardoor bang voor SC
















GLOWPAW

Letterlijk elke stap van de kater was meters ver te horen, maar dat boeite hem echter niets. Want stel er kwam iemand op hem af, dan zou hij het gewoon goedmaken, en dan had hij er weer een vriend bij! Toch? Nouja, hopelijk werkte het zo. En anders, pech. Met een luide zucht ging hij zitten voor de Vierboom, uitvogelend hoe hij er ooit in zou komen. Hij sloot zijn ogen om nog een zucht te laten varen, en liep toen wat naar achter. "Op geluk!" Sprak, bijna riep hij. Daarbij begon hij te rennen en zette hij zijn klauwen diep in de schors van de boom na een nette afzet, om hier nerveus omhoog te klauteren en eindelijk bij een tak te komen. Blij dat hij er was, ging hij zitten, om nogmaals een zucht te laten horen. Alhoewel, dit keer van blijdschap dat hij er was. Hij hield zijn kopje schuin toen hij een geur rook, S-shadowclan? You've got to be kidding me! Nerveus schudde hij heen en weer met zijn kop, zichzelf het onduidelijk makende waar de geur was. Shadowclan was gemeen, niet zo heel lang geleden zette er een zelfs klauwen in zijn buik en tanden in zijn nek! Wat moest hij er anders van vinden? De liefste katten van alle clans? No way!


♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 0:57

Rust dat was hetgeen dat hij zo dringend zocht. In het territorium kreeg hij het maar niet, alle Clangenoten van hem die hem beoordeelden op zijn daden, daar had hij genoeg van. Met haastige passen hupte hij over het Thunderpath en betrad het gebied van vrede; Fourtrees. Zonder zich zorgen te maken daalde hij af in het dal en liet zich in het lange, bedauwde gras zakken, waarbij hij zijn blauwe ogen sloot en een zucht slaakte.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 1:20

I heb misschien een idee? Glowpaw tript hem en wil zo snel mogelijk weg zien te komen, dus misschien dat Ash chaggie word door t lawaai en Glow iets interessesants aan hem vind en een gesprek begint?

De geur werd alleen maar sterker en sterker, het werd gewoon niet te harden. Zonder na te denken sprong hij uit de boom, en voelde toch een dreun in zijn knieën, al varen katten hier zogenaamd handig in. Zijn poten gaven een harde dreun die ook nog zijn kop pijn wisten te doen, fijn. Hij was even vergeten waarom hij überhaupt uit de boom was gesprongen en haalde zijn pootje over zijn kop, hopend de pijn 'weg te vrijven'


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:12

Een plotseling gebonk klonk op uit de verte en licht geschrokken hief hij zijn kop razendsnel op uit het gras, waarbij zij blauwe ogen een rossig figuur opmerkten. Gelukkig geen Clangenoot en het leek hem geen Warrior. "Gaat het?" Voor de zekerheid krabbelde hij in een zittende positie en behield zijn afstand, wie weet was deze Apprentice wel snel boos ofzo.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:14

Hij schrok weer toen hij de Shadowclan geur erg sterk rook, sterker nog, de Shadowclan geur was voor hem. Automatisch nam hij een paar passen terug en knikte. "J-ja, het g-gaat... w-wat wil je van me?" Vroeg hij zenuwachtig, bijna jankend.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:19

De kater sprak met een zenuwachtige toon en deed Ashdrizzle licht fronzen. "Euh.. niets. Ik ben hier gewoon voor een beetje rust gekomen, meer niet." Alsof hij zo dom was om op deze plek een ruzie te veroorzaken. Nee, hij was hier eindelijk gekomen voor stilte.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:27

Zijn kopje werd gelijk schuin en zijn nieuwsgierigheid won van zijn bangheid. "D-dus, je wil me niet vermoorden?" Vroeg hij, een beetje in de war. Dus niet alle Shadowclan katter waren gemeen? Of wel? Was het weer een act?


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:31

Licht beledigd keek hij de rossige apprentice aan. Hij had nog nooit zijn klauwen tot zo'n daad gezet, nee. De grijze kater schudde zijn hoofd. "Leren ze je dat in je Clan? Nou.. zo zijn niet alle ShadowClan katten." Mompelde hij, nog steeds beledigd. Dus hij werd nu ook nog eens aangezien voor een moordmachine? Leuk.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 0:39

"Uhm... nee... eigenlijk niet..." Hij voelde zich nu best rot voor de warrior, hij zelf zou ook niet als moordenaar aangezien willen worden. "Maar ik heb het wel gevoeld, van een shadowclan kat. Als een clangenoot van mij er niet was was ik dood!" De pijn in zijn nek en buik kwam gelijk terug toen hij het erover had, die dag was afschuwelijk.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 1:05

Oh dan kon hij het ergens wel.. begrijpen. "Het eh.. spijt me voor je." Mompelde hij maar, geen idee hebbende wat hij anders moest zeggen. Hij kon zijn Clangenoot niet echt gaan beledigen nu, maar het zou weer vervelend zijn als hij het ventje boos zou maken. "Je eh.. staat er nu gelukkig nog wel?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 11:52

Zijn blik dwaalde af naar de grond en hij knikte licht. Een kleine zucht verliet zijn mond, om daarna even goed te ruiken. Mooi. Er waren Thunderclan kaatten in de buurt, dus als deze kater iets van plan zou zijn zou hij wel iemand achter hem hebben staan, toch? "Ja, dat klopt... Het spijt me dat ik je een moordenaar noemde, misschien was het gewoon net de verkeerde Shadowclanner?" Gelijk toen hij wat gekalmeerd was had hij duizenden vragen in zijn kop, maar liet deze even zitten. "Laten we opnieuw begginen. Hallo, ik ben Glowpaw." Zei hij met een vriendelijk glimlach, nog steeds ietwat zenuwachtig.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 20:07

Het katertje leek alles weer wat opzij te zetten en voor nu was Ashdrizzle daar wel dankbaar voor. het laatste wat hij wilde was een bange ThunderClan Apprentice om zich heen, op de enige plek waar hij wel rust leek te hebben. "Ik denk het. Maar aangenaam Glowpaw, ik ben Ashdrizzle." Glimlachte hij, wat vriendelijker. Oké het was nu goed en het was altijd beter dan in het ShadowClan kamp rondhangen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 20:26

"Ash.. drizzle.." Herhaalde hij zacht om het goed uit te spreken. "Mooie naam! Ik vraag me echt af wat mijn warriornaam word. Ik heb al vaak wat bedacht maar niets kwam mooi uit... Echt heel vervelend!" De leukste die hij bedacht was Glowstar... Dat klonk gewoon super, toch? Even keek hij recht in de blauwe ogen van de warrior, ze waren heel opvallend en mooi. "Dus.., Ashdrizzle, wat bracht je op het idee om gezellig naar de Fourtrees te gaan?"


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
S-shadowclan? 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 15:48

Zijn mondhoeken krulden wat omhoog bij het compliment, al had hij zijn eigen naam natuurlijk niet zelf bedacht. "Tja, moet je aan Firestar vragen, niet?" Glimlachte hij naar Glowpaw. "Ik kwam hier voor wat rust, dat krijg ik niet in mijn Clan." Murmelde hij met een schouderophaal.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
S-shadowclan? VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
S-shadowclan? GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: S-shadowclan?   S-shadowclan? Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 15:56

"Vaak genoeg gevraagd! Maar hij wil het maar niet zeggen, hij vind het een 'verrassing'" Zei hij met een expres licht geirriteerde toon erachter. Geen rust? Hoezo dat dan? "Uhm, mag ik vragen waarom je dan geen rust krijgt? Is er iets ergs in de Shadowclan?" Zonder dat hij iets wist kreeg hij een rot gevoel voor de kater. Stel Shadowclan was onvredig? Of er was steeds oorlog?


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.S-shadowclan? 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
S-shadowclan?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: