Why do you hate me so much? {Chainpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Why do you hate me so much? {Chainpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightbreeze
Member
Why do you hate me so much? {Chainpaw} DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Why do you hate me so much? {Chainpaw}   Why do you hate me so much? {Chainpaw} Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 10:28

"Chainkit.. Alsjeblieft" Dit was de zoveelste keer dat haar dochter haar afsnauwde. Ze werd onderdrukt door haar eigen kitten, haar bloedeigen dochter. Iets wat ooit een wonder, een wens was geweest, was veranderd in een zware last. De dagen dat ze trots op haar jongen neerkeek was afgelopen. Zij waren boven haar geklommen in de rangorde. Nightbreeze was geen ouder die strenge regels had en heftige maatregelen nam als deze werden overtreden. Ze was precies het tegenovergestelde. Haar dochters en zoon leidden haar nu, de tijd van moederlijke macht en de heerlijke warmte van drie vachtjes was over. "Wat heb ik je aangedaan?" Vroeg ze zachtjes. Het enige wat ze had willen doen was Chainpaw succes wensen voor haar training, maar zelfs dat leek ze niet te accepteren..


Why do you hate me so much? {Chainpaw} X4hvs5
Why do you hate me so much? {Chainpaw} Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Chainreaction
Member
Why do you hate me so much? {Chainpaw} DPKsfdL
Bo2
165
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 16 Moons •
Gender:
Rank:
Chainreaction
BerichtOnderwerp: Re: Why do you hate me so much? {Chainpaw}   Why do you hate me so much? {Chainpaw} Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 11:48

"Chainkit.. Alsjeblieft" De apprentice lange haren rezen omhoog en ze ontblootte haar tanden. Haar klauwen zakten in de aarde onder haar poten. "Het is ChainPAW zwartkop!" Siste ze met een zwiep van haar staart. Ze waren weer eens in gesprek en meestal ging het zo wel en dat was meestal haar eigen schuld. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en bekeek de zwarte kattin goed. Een grijns gleed over haar mooie lippen heen en ze liet haar haren zakken. De jonge kattin kwam overeind en keek haar moeder recht aan. Wat een afschuwelijk beest was ze toch! "Wat heb ik je aangedaan?" De witte apprentice hield haar kopje scheef en zwiepte even met haar pluizige, nette staart. Haar groene ogen glansden verraderlijk. Ze ging rustig zitten, maar in haar ogen stond nog steeds diezelfde blik. "Alles," siste ze bijna sierlijk. "Je bent het niet waardig om mijn moeder te zijn," Siste ze vervolgens vals. "In vergelijking met papa heb je nooit jezelf bewezen, je bent een schande voor ons bloed. Mijn bloed," Ze kneep haar ogen tot spleetjes en grijnsde naar de zwarte kat.


Why do you hate me so much? {Chainpaw} K55wfjPD_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why do you hate me so much? {Chainpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: