#...Soesy...#



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 #...Soesy...#

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Soesy
Member
#...Soesy...# DPKsfdL
x
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 94 moons.(7 year and 6 month)
Gender:
Rank:
Soesy
BerichtOnderwerp: #...Soesy...#   #...Soesy...# Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 12:00

Gebasseerd op mijn kat, Soesy.
General
Name: Soesy
Nicknames: Snoes, Soepy, Snoesy, Soes, Kattenbout.xD(Yeah guys, zo noem ik mijn kat soms.)
Gender: She-cat
Age: 76 moons, 6 years.(And 4 month)
Birthday: 30 april

Outside
Build: Small
Fur length: Short
Fur color: Lapjeskat
Eyes color: Green

Inside
Likes: Haar rechtlopers, jagen, de baas zijn.
Dis likes: Andere katten, niet de baas zijn, vies eten.
Fears: Boskatten, de dood.
Soesy is niet bepaalt erg aardig tegen andere katten. Ze is wantrouwerig en agressief als er een andere kat over 'haar' terrein loopt. Ookal is ze gemeen tegen andere katten, heeft ze ook zachte kanten die ze tegen haar rechtlopers gebruikt. Ook kan ze haar emoties niet bedwingen. Soms krijg je gewoon een haal van haar, terwijl ze het eigenlijk niet zo bedoelt.

Relations
Kittypets
[Naam/Wat/Text]
Tinus/zus/Ik vind je niet bepaalt aardig, maar je bent m'n zus dus je kan er mee door.[NPC](Bestaat in real)
Goeroe/Neefje/Je bent een van de vreselijkste jochies die ik ken![NPC](Bestaat in real)
Roepie/Neefje/Je bent een verlegen doerak. Ik mag je in ieder geval niet.[NPC](Bestaat in real)
Beppie/Vriendin/Oh, lieve Beppie! Je hebt mijn vertrouwen gewonnen, en je bent de beste vriendin ooit![In RPG](Bestaat echt)
Rogues
[Naam/Wat/Text]
Cyber/Kennis/Ik haat je, en waarom schieten steeds jou rot kittens je te hulp?
Lola/Kennis/Ik haat je ook, miserabele onderkruipsel!
Vixen/Kennis/Rot joch! Je bent net zo erg als je vader!
Thunderclan
//
Shadowclan
//
Windclan
//
Riverclan
//
Bloodclan
//

History
(De echt geschiedenis van mijn kat)
Soesy was geboren op een boerderij. Ze was een verlegen poesje met zeven broertjes en zusjes. Haar moeder zorgde goed voor haar, en haar folk had een vriendelijke hond, die met de kittens speelden. Op een dag kwamen de buren van haar folk, en die namen hun nichtje mee, met haar ouders die een kitten mochten uitzoeken. Soesy werd gekozen samen met een van haar zusjes, Tinus. Ze gingen naar de boerderij van de buren van hun moeder, en daar bleven ze een paar weken. Drie weken later kwam het meisje met hun ouders weer, en namen Soesy mee, naar een hele grote stad. Ze gingen naar binnen in een groot huis, en gingen naar een kamer, en daar werd ze vrijgelaten! Ze mocht de kamer verkennen en ze vond al gouw wat leuke speeltje om mee te spelen. Toen ze een paar maanden oud was, mocht ze naar buiten. Ze terroriseerde haar tuin en vocht met de katten, die in haar buurt kwamen. Ze was niet de aardigste kat ter wereld, kan je zeggen. Toen ze net één was, moest ze naar de dierendokter, omdat ze geen kittens mocht krijgen. In de zomervakantie ging ze weer naar de plek waar ze eerst was, met haar zusje. En daar leerde ze Beppie kennen. Beppie was toen acht jaar. Eerst deed Soesy erg snauwerig, maar een paar keer met haar gepraat te hebben, werden ze vriendinnen. Soesy vond het dus ook jammer toen ze weer terug moest. Het jaar daarna, toen ze weer daar kwam, kwam ze erachter dat haar zus Tinus kittens had gekregen. Ze waren al wel erg groot, en speelden al buiten. Goeroe, de eerst geborene, begon meteen Soesy te jennen, omdat ze in de stad woonde. Roepie vond het wat enger maar begon ook meteen Soesy te jennen. Toen ze weer naar huis mocht was ze weer in haar eentje, wat ze erg fijn vond. En zo gaat haar 'rustige' leventje door, tot nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
#...Soesy...#
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Kittypets-
Ga naar: