I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breakingdawn
StarClan
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimema 11 aug 2014 - 14:27



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


Haar gezondheid was in de afgelopen tijd sterk achteruit gegaan. Haar eens zo schijnende vacht was nu opnieuw niets meer dan een hoopje stof dat.. voor nu vast zat aan haar lichaam al was het duidelijk te merken dat zelfs dat niet lang meer zou duren. Met elke wasbeurt die ze zichzelf nog durfde te geven trok ze de haren zo weg wat rare dun behaarde plekken overhield. Ze wist niet meer wat ze moest doen maar hielt alsnog tegen iedereen vol dat het goed met haar ging. Ze was al eens behandeld als een hopeloze zieke kitten en dat zou niet opnieuw gebeuren, niet nu ze een moeder was niet nu ze een senior warrior was.

Ze kwam langzaam overeind en zuchtte. Ze had twee apprentices onder haar staan. Ze moest Bunnypaw en Symphonypaw leren. Langzaam liep ze haar den uit en sloot haar ogen naar de apprentice den lopend. "Bunnypaw? Symphonypaw?" Haar stem was zwak en ze zuchtte achteruit stappend. "Trainingstijd..'



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:14

"Bunnypaw? Symphonypaw? Trainingstijd.." zei een zwakke stem. Bunnypaw stond op, haar poten tintelden van opwinding. Vandaag zou de eerste dag zijn, haar allereerste trainingsdag! De allereerste speciale supergeweldige dag dat ze opgeleid zou worden tot warrior! Ze kon haast niet wachten. 
Bunnypaw keek omhoog. Daar zag ze Breakingdawn, haar nieuwe mentor, staan. Ze schrok heel even erg van de geur die de warrior meedroeg, zwakte en ziekte, en haar vacht was niet zoals het ooit geweest was. Bunnypaw voelde een golf van medelijden voor de oudere poes, maar ze wilde het niet tonen, aangezien ze weet dat sommige zwakke, zieke katten geen medelijden van andere katten willen. Bunnypaw rende naar boven en tikte Breakingdawn's vacht even aan. Enthousiast sprong ze zachtjes op en neer, om de tinteling in haar poten te onderdrukken. De zon scheen lichtelijk op haar vacht en haar groene ogen glansden door de twinkeling van de lichtstralen. "Kom op Symphonypaw", riep Bunnypaw opgewekt naar beneden. "Het is tijd voor onze eerste training!"


I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 16:00



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


De bruine kattin gaapte en keek op naar de jonge poes die naar buiten kwam. Een glimlach gleed over haar magere gestalte en ze begroette Bunnypaw met een zacht neusje voor ze zacht grinnikte. "Laat Symphony nog maar even slapen, dan neem ik jou alvast mee oke?" Grinnikte ze en kwam omhoog zichzelf uitrekkend haar botten negerend en liep richting de ingang van hun kamp. Haar ogen vlogen even naar Dawnstar en pijn schoot door haar hart als de kaken van een vos. "gomen.." Mompelde ze allee haar ogen even ten hemel slaan en schudde haar kopje om vervolgens het kamp uit te trippelen en wachtte op Bunnypaw.



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 20:24

'Laat Symphony nog maar even slapen, dan neem ik jou alvast mee, oké?' miauwde Breakingdawn. 'Is goed' antwoordde Bunnypaw opgewekt. Ze trippelde achter haar mentor aan. Waar zouden ze naartoe gaan? Ze liepen samen het kamp uit, terwijl Breakingdawn iets onverstaanbaars mompelde. Verder liepen ze, totdat Bunnypaw een kabbelend geluid hoorde. De River? Wauw, wat leuk! Zou ze leren vissen? Bunnypaw was niet erg vaak bij de River geweest, maar ze was wel een stout katje en als kitten heel soms het kamp uitgeslopen. Maar nu ging ze er naartoe met haar mentor. Wees braaf! 'Wat gaan we precies leren?' vroeg Bunnypaw nieuwsgierig aan Breakingdawn. Ze kon niet wachten om echt te beginnen!


I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 21:20


De oudere kat schudde half glimlachtend haar pluizige kopje bij het horen van de stem van de apprentice en draaide half gapend haar hoofd om. "Wat wil je als eerste leren dat is een betere vraag." Mompelde ze zachtjes en duwde haar neusje de lucht in de geuren rondom hen opdrinkend met haar mond open. Haar ogen waren gesloten in concentratie en uiteindelijk glimlachte ze. "Laten we maar beginnen met bosdieren? Vis is te makkelijk voor jou dat weet ik zeker." Spinde ze warm het puntje van haar staart tegen het neusje van de rode apprentice duwend voor ze van de rivier vandaan liep.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 14:46

'Wat wil je als eerste leren, dat is een betere vraag.' mompelde Breakingdawn zachtjes. Bunnypaw glimlachtte. Tja, wat zou ze als eerste willen leren? Ze was slim en leergierig, ze kende al wel wat dingen. 'Laten we maar beginnen met bosdieren? Vis is te makkelijk voor jou, dat weet ik zeker.' spinde haar mentor. Ze drukte het puntje van haar staart tegen Bunnypaw's neusje. De rode apprentice niesde even, de staart kietelde haar neus. 'Dat kietelt' miauwde ze lachend. Ze liepen van de River vandaan. 'Ik denk dat we inderdaad kunnen beginnen met bosdieren' miauwde Bunnypaw wijs tegen Breakingdawn. Ze ging zitten. 'Wat moet ik allemaal weten?' vroeg ze enthousiast. Ze keek de warrior blij aan.


I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 21:48


Zacht snorde ze bij de woorden en liep het kleine overdekte bos in dat onder hun territorium viel en spitste haar oren. "Wat je allemaal moet weten hmm." Gaapte ze en keek haar aan. "Wat denk je dat je moet weten Bunnypaw. Mompelde ze haar aankijkend. "ER zijn veel verschillende dieren in het bos. Noem er eens een paar."


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 11:59

Tja, wat zou ze moeten weten? Welke dieren er zijn, hoe je ze het best kunt vangen... Nog meer? Vast wel. Maar Bunnypaw durfde niets te zeggen. Straks was het fout! Zwijgend keek ze Breakingdawn aan. 'Er zijn veel verschillende dieren in het bos. Noem er eens een paar.' Bunnypaw dacht diep na. Ze had er veel gezien, als prooi natuurlijk, maar soms ook wel eens wild. Met Dewpaw had ze er ook wat gezien. 'Er zijn vogels,' miauwde ze terwijl ze naar boven keek. 'Die komen in vele soorten. Er zijn ook muizen en eekhoorns, en ook konijnen, zijn er ook egels? Die heb ik volgens mij wel eens gezien. En er zijn ook een boel insecten.' Zo, dat was een hele mond vol. Ze wist meer dan ze dacht!


I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zy816q

.:Bunnypaw:.:
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw GYQUp2
 

Bunnypaw-Ravenfeather-JeiaClouddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw   I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw Icon_minitimema 27 okt 2014 - 16:31


Zachtjes spinde Breaking bij het antwoord van Bunnypaw en knikte. "Er zijn ook egels ja maar die zijn niet echt eetbaar." Grinnikte ze en gaapte. "Wat voor soort vogels zijn er. Welke vogels zijn vangbaar en welke niet? Voor welke moeten we oppassen." Glimlachte ze en likte over haar schouder. "Bovendien zijn er nog meer bosdieren de dieren waar wij voor moeten oppassen noem die dieren eens?"


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll teach you all he thought me ~ Bunnypaw & Symphonypaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: