Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Moonwhite
Member
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]   Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 22:53

Moonwhite bleef in stilte liggen waar ze lag en hield haar blik gericht op Claw toen hij zich in jachthouding liet zakken. Haar oren spitste ze automatisch ook, maar zelf deed ze geen moeite om zichzelf recht te trekken. Ze zichtte haar blik terug voor haar en richtte verrast haar oortjes op toen Claw plots een muis voor haar neer gooide. Een geamuseerde grijns verscheen op haar gezicht bij wat hij zei. 'Ik zit er niet mee in.' grinnikte ze kort en richtte haar blik vervolgens op de muis voor haar. Ze trok zichzelf rechter en liet haar blik nog even vluchtig naar de kater gaan, voordat ze haar tanden in de prooi zette. Feitelijk was dit haar oude territorium, maar na verloop van tijd zou ze hier toch terug komen. Als de honden permanent verdwijnen, zou ze die stap nemen.


Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]   Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 12:21

'Mooi zo,' antwoordde hij op haar woorden. Hij zette zijn tanden in het tere huidje van het muisje en nam een grote hap. Hij legde zijn poot op het muisje zodat hij de stukjes er makkelijker af kon scheuren, maar de aanwezigheid van Moon bleef hem maar opvallen. Hij voelde zijn vacht warm worden terwijl hij dacht aan zijn gevoelens. Hij had net meer tijd gevraagd, maar zou ze hem die tijd gunnen? Zou ze zolang kunnen wachten tot zijn gevoel zei dat hij er klaar voor was? Wie weet stonden er nog meer katers voor haar in de rij en zou ze zo naar iemand anders toegaan. De onzekerheid nam het opeens van hem over en gefrustreerd staarde Claw naar zijn poten. Wat als hij niet goed genoeg was? Tja... dan hield het ook op, maar dan kon hij in elk geval wel verder gaan met zijn leven zonder die irritante gevoelens. Een stemmetje in zijn hoofd bleef irritant roepen dat hij niet verder wilde gaan met zijn leven zonder Moon aan zijn zijde. 'Ik denk...' Zijn stem sloeg over, wat de kater alleen maar meer frustreerde. Nonchalant probeerde hij zijn keel te schrapen. 'Ik denk dat ik maar eens ga. Ik moet het beste plekje in het kamp van de BloodClan nog weten te bemachtigen voor een goede nachtrust en ik heb nog een appeltje te schillen met een kater daar.' Hij grijnsde vals. Nu hij weer wat meer naar zijn oude 'ik' begon te gaan, voelde hij zich al iets meer op zijn gemak. Hij wachtte op wat de poes zou gaan zeggen.




Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Eki8z
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 ZrDY9U2Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]   Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 23:18

Na enkele happen muis tilde Moon haar kopje op naar Claw. 'Ik denk dat ik maar eens ga. Ik moet het beste plekje in het kamp van de BloodClan nog weten te bemachtigen voor een goede nachtrust en ik heb nog een appeltje te schillen met een kater daar.' De witte poes nam nog een laatste hap van de muis en verborg de resten onder wat zand, waarna ze zich naar Claw begaf. 'Als je me nog eens nodig hebt, kan je me altijd hier vinden.' Een geamuseerd glimlachje stond op haar gezicht bij het zien van de zelfverzekerde grijns om de lippen van de kater. Dat was de grijns die ze gewend was van hem, zo had ze hem ook voor het eerst ontmoet.


Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]   Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 23:50

De kater keek naar de poes die al snel naar hem toe kwam. Hij torende slechts een klein beetje boven haar uit. Zijn grijns lag nog steeds om zijn lippen, maar het was vooral niet spottend bedoeld. Hij zat nog steeds enorm in de knoop met zijn gevoelens en hij moest er eerst even goed over nadenken voordat hij een beslissing zou nemen. Hij zou zich een beetje uit haar buurt moeten verwijderen zodat hij een beslissing kon maken en later kon terugkomen, want hij vond het alleen maar vervelend om te doen alsof er niets aan de hand was. 'Zo snel zal ik je niet nodig hebben,' grinnikte hij naar haar, waarna hij voorover boog en zijn mond vlakbij haar oortje liet zakken. 'Maar je ziet me gauw genoeg.' Zijn diepe stem was weer teruggekeerd, onbewust. Hij gaf haar een knipoog en twijfelde of hij haar een lik zou geven, maar hij wilde niet te veel affectie tonen naar haar. Dadelijk zou hij al zijn woorden van daarnet door de wind slaan door haar een simpele lik te geven. Nee, dat was niet goed. Opnieuw met een beetje frustratie draaide de kater zich op. Zijn staartpunt bewoog als groet slechts twee keer heen en weer, waarna hij naar zijn eigen territorium begon te lopen, zich verder verwijderend van Moon en daarbij ook weglopend voor zijn eigen gevoelens.

OOC: Einde topic, I guess Razz




Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 Eki8z
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 ZrDY9U2Back in the old territory [CLAW] [FINISHED] - Pagina 2 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Back in the old territory [CLAW] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: