the german doezele dezelaar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 the german doezele dezelaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
the german doezele dezelaar Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 21:25


As if life was sucked out of me
thousands of hearts were broken
in the icy coat of the german doezele dezelaar.

Een geniepige grijns gleed over zijn witte snoet toen hij poot zette op dat "heilige" geblied, Fourtrees. Hij had over deze plaats, die hij eerder niet eens kende, gehoord van Applenose. De thunderclankrijger was dan ook de enige "vriend" die hij had in de clans, voor zover Rogues vrienden konden hebben. Zijn blinkende klauwen kneedde geamusserd in de "heilige grond" en trokken telkense een miniemstukje mos mee. Het rook zoet, en zuur teggelijk. Vol met geuren van alle vier de clans, de clans die hij zo haatte en verachte.


the german doezele dezelaar Adnfjathe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 2gxnp75the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Cyber_pixelthe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 34nodx3the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Teeth_dogs
the german doezele dezelaar 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
the german doezele dezelaar DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 19:06

Honeyblossom

De WindClan kattin was gaan jagen, en had besloten om haar grenzen te verleggen. Ze was in de richting van de Fourtrees getrokken, waar ze nu wat rondzwierf. Ze merkte een andere kat op, die de grond onder zich aan het kneden was. "Hoi!", miauwde ze vrolijk. Dit waren de Fourtrees, dus je moest al een echte durfal zijn om hier iemand aan te vallen. Ze was dus vrij gerust, wat betrof haar veiligheid. "Ik ben Honeyblossom, WindClan. Jij?" Ze was vrij kortaf, omdat ze nog geen 100% zeker was over het karakter van de kater.
Tag: Cyber --- Words: 096 --- Notes: Blah --- Mood: Pretty happy
© SHE MEANS WAR AT ATF


If there ever comes a day
when we can't be together
the german doezele dezelaar 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
the german doezele dezelaar Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 21:24

Met geïrriteerd opgetrokken wenkbrauwen keek de sterke Rogue kater op naar een Windclanpoesje die hem lastig ging vallen, ze zag er gelukkig en vol energie uit. Rare katten, die ClanCats.. niet om aan te zien! Toen de poes zich blij voorstelde ontlokte Cyber een breede, sierlijke grijns en gaf haar een kikje "Cyber, Wolf Of Territory. Rogue" stelde de kater zich nog steeds grijnzend voor. Zijn klauwen bleven voortdoen met het mos van de grond scheiden terwijl zijn kilgroene ogen de poes onderzochten.


the german doezele dezelaar Adnfjathe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 2gxnp75the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Cyber_pixelthe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 34nodx3the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Teeth_dogs
the german doezele dezelaar 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
the german doezele dezelaar DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 16:10

Honeyblossom

De Rogue kater zag er stoer en mannelijk uit, en had een best lage stem. Hmm, sexy! 'Cyber, Wolf Of Territory. Rogue', grijnsde hij nadat hij haar had begroet met een knikje. Wolf Of Territory, wat wilde hij daar nu weer mee zeggen? "So... You're wot", maakte de kattin een flirterig woordgrapje. Ze gunde hem kort een knipoogje. Vervolgens werd ze weer serieus, ze waren namelijk nogsteeds volwassenen onder elkaar, toch? "Dus, wat doen een knappe Rogue als jij bij de Fourtrees? En wat wilt die 'Wolf Of Territory' eigenlijk zeggen?" Ondertussen bleef Cyber, zoals hij zichzelf had voorgesteld, verder kneden in de grond bij de Fourtrees. Honey besloot om zijn voorbeeld te negeren, en vriendelijk te gaan zitten. Ze plooide haar staart over haar voorpoten en hield haar hoofdje wat scheef. Ze zat nu zo'n 5 vossenlengtes van de kater verwijderd; Ze wilde niet met vuur gaan spelen en vlak naast een onbekende en vijandige kat gaan zitten...
Tag: Cyber --- Words: 159 --- Notes: / --- Mood: Voorzichtig & flirterig
© SHE MEANS WAR AT ATF



If there ever comes a day
when we can't be together
the german doezele dezelaar 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
the german doezele dezelaar Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 18:47

Cyber liet een charmant grijnsje zien bij de woordgrapje en sloeg verleidenlijk zijn zwart-witte dikke staart tegen haar schouder. Bij haar vorige vraag liet hij een geamusseerd mrauwww-auw grapje klinken en vernauwde even zijn kilgroene ogen en bewoog met zijn rechteroor "Ik ben eens op bezoek bij deze 'heilige' grond omdat ik erover had gehoord" verklaarde hij terwijl hij een raspige tong over zijn sterke poot haalde "Wolf Of Territory, mijn bijnaam wegens dat ik het grote territorium van een andere Rogue had afgepakt en vervolgens telkens had uitgebreid. Niemand waagt het op mijn territorium te komen of het af te proberen te pakken, dan spelen ze verschrikkenlijk riskant met de dood" mauwde hij terwijl de kater opstond, trots zijn borst opstak en een poot vooruit op de grond dreunde, zijn nagels uitsloeg en vervolgens zijn poot opheft. Wat aan zijn witte poot hing was een grote gras- en mospol die een enkele bruine vlek in de grond had achtergelaten. "Wat is jouw naam Miss?" vroeg hij met één opgetrokken wenkbrauw.


the german doezele dezelaar Adnfjathe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 2gxnp75the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Cyber_pixelthe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 34nodx3the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Teeth_dogs
the german doezele dezelaar 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyblossom
Member
the german doezele dezelaar DPKsfdL
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○25 moons
Gender:
Rank:
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 10:55

Er speelde een charmante grijns op het gezicht van de zwart-witte kater. Hij beviel haar wel, alleen zat hij iets té vol met lof van zichzelf... 'Ik ben eens op bezoek bij deze 'heilige' grond omdat ik erover had gehoord', was zijn antwoord op haar vraag. Honeyblossom begon zich plots wat af te vragen; Hoe was de kater hier gekomen? De Fourtrees grensden aan alle Clans, dus moest hij.. door het Clangebied zijn gekomen! 'Wolf Of Territory, mijn bijnaam wegens dat ik het grote territorium van een andere Rogue had afgepakt en vervolgens telkens had uitgebreid. Niemand waagt het op mijn territorium te komen of het af te proberen te pakken, dan spelen ze verschrikkenlijk riskant met de dood', ging Cyber verder. Echter luisterde de kattin nu nog maar half naar zijn uitleg; Ze zat met haar gedachten bij het feit hoe hij hier was gekomen. De kater nam een trotse houding aan, waardoor de bruine, kale plek in de aarde tevoorschijn kwam. 'Wat is jouw naam Miss?' De Rogue had één wenkbrauw opgetrokken, en keek haar vragend aan. "Honeyblossom." Was het enige dat ze uit te brengen had. "Maar euh, Mister WOT? Hoe ben jij hier gekomen zonder Clangebied te betreden? Want euh, je gaat me toch niet vertellen dat je een van de Clanterritoria betreden hebt hé? Of wel soms..?" Nu klonk er zelfs een schijn van achterdocht in haar stem. Dit mocht hij niet doen! Hij mocht hier eigenlijk gewoon helemaal niet komen... Honey begon stilaan op te staan uit haar gedachten waarin ze de hele reis verzonken was, en begon in het besef te raken van de ernst van de zaak!


If there ever comes a day
when we can't be together
the german doezele dezelaar 15gxdo2
keep me in you're heart
I'll stay there forever

                   - Winnie the Pooh
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
the german doezele dezelaar Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: the german doezele dezelaar   the german doezele dezelaar Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 12:11

"Noem me anders maar Cyber" gromde de zwart-witte kater gniffelend van amusement. De poes leek even in de war rond te kijken en Cyber volgde kalmpjes haar groenige ogen die over de territoria gleden. Toen de poes sprak ontstond er een grote grijns rond Cybers lippen en met evenwichtige passen liep hij tot achter de poes. "Ik ben eerst vandaag wat in de Shadowclan territoria gaan jagen, vervolgens Fadedpaw in de Windclan nog wat gaan pesten en stalken en vervolgens hier nog een muisje of twee opgesmikkeld en een dutje gedaan op de zonnerotsen." zei hij met een spottende grijns. In een flits hief hij zijn witte poot op met uitgeslagen klauwen en plante die op de rug van de jonge poes, nog geen seconde later zette hij zijn hele gewicht erop om de poes met een smak op de grond te duwen. "Hoe dacht je anders dat ik hier was gekomen Honey?" fluisterde de sterke, grote kater op charmant en liefelijk toontje in het oor van de poes, terwijl zijn poot nog steeds op haar rug drukte om haar op de grond te houden.


the german doezele dezelaar Adnfjathe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 2gxnp75the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Cyber_pixelthe german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar 34nodx3the german doezele dezelaar 10pvxmwthe german doezele dezelaar Teeth_dogs
the german doezele dezelaar 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
the german doezele dezelaar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: