Sorry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Sorry   Sorry Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 11:22

Dit soort gesprekken maakten hem altijd zenuwachtig, hem was gezegd dat de kater ergens in het Territorium was, en dus was hij op zoek gegaan maar eigenlijk wist hij niet of hij hem wel wilde vinden. Nee dus, eigenlijk niet, maar het moest wel. Hij wilde sorry zeggen, hij had fout gezeten, hij wilde niet dat de kater nog boos op hem zou zijn. Dus liep hij door, en vond hem uiteindelijk. Alleen. Tot zijn grote geluk. "Ashdrizzle?" Zijn stem klonk wat onzeker, maar al snel schudde de jonge kater dat van zich af, en stapte naar de warrior toe. Wel beleefd wachten tot die antwoord gaf, maar dan kon hij beginnen.

- Ashdrizzle 1ste post


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 11:34

Met zijn achterpoten schopte hij een laag aarde over zijn gevangen houtduif. En nu? Verder jagen leek moeilijk te gaan, omdat hij niets anders rook dan ShadowClan en het echt muisstil was. Totdat.. "Ashdrizzle?" Zijn grijze oortjes kwamen overeind en hij draaide zijn kop heel even om. "Wat is er?" Vroeg hij neutraal, zoals hij tegen een Clangenoot zou praten.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 13:42

Zoals hij wel verwacht had reageerde de warrior koeltjes, het maakte niet uit, want Tall was hier ook om te zeggen dat hij fout zat. Dat was helaas makkelijker gezegd, en gedacht, dan gedaan. Dus slikte hij nog eens, keek eens naar het gezicht van de ander, en besloot toen dat het maar gewoon moest. "Ik eh.. Wilde sorry zeggen," Zo, dat was eruit, nu was het aan de ander of hij verderging of niet. Ash was een vriend, en vrienden liet je niet stikken door een ruzie.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 13:57

"Ik eh.. Wilde sorry zeggen," De grijze kater fronste. Oh dus de edele Apprentice had eindelijk zijn foute trots opzij gelegd om sorry te zeggen? "En waar komen die woorden plots vandaan? Volgens mij wilde je me nog geen Moon geleden de oren uit mijn kop trekken."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 1:03

De kater glimlachte weemoedig, misschien was dat inderdaad zo, hij was niet echt aardig geweest toen. "Ja ehm.. Dat was eh.." Hij viel stil, wat was dat eigenlijk? De kater was er niet zo zeker van dat hij dat zelf wist, hij wist alleen dat hij fout had gezeten en dat hij onaardig was geweest. "Luister," Mauwde hij dus uiteindelijk, gewoon maar vastbesloten te zeggen wat hij dacht. "Ik was vreselijk bezig, jij was bezig met vader zijn, dat ging niet samen en ik zat fout. Dat begrijp ik, en het spijt me oprecht, ik hoop gewoon dat je me ervoor kan vergeven,"


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 12:50

De Apprentice leek niet uit zijn woorden te komen en langzaam drupte zijn interesse weg, dus had hij zich bijna omgedraaid toen Tallpaw toch begon te spreken. "Ik was vreselijk bezig, jij was bezig met vader zijn, dat ging niet samen en ik zat fout. Dat begrijp ik, en het spijt me oprecht, ik hoop gewoon dat je me ervoor kan vergeven," De grijze kater trok een wenkbrauw op. "Oké." Murmelde hij. "Ik vergeef je." Hij had geen zin meer in meer haat voor hem in deze Clan.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 17:59

Het was even stil, en de stilte was de apprentice aan het opeten. Gelukkig werd het verbroken voor zijn poten al op waren, en dus zuchtte hij opgelucht toen een 'oke' weerklonk. Meteen was zijn vrolijkheid terug, en sprong hij op om voor de ander neer te komen. "Dankje Ash, en ik beloof dat ik niet meer bij je kits in de buurt kom," Mauwde hij, terugdoelende op toen Slate aangevallen was en hij haar beschermt had. De ander had daar niet al te blij mee geleken.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 23:27

"Dankje Ash, en ik beloof dat ik niet meer bij je kits in de buurt kom," Antwoordde de Apprentice blij, maar Ashdrizzle haalde zijn schouders op. "Oh je mag gerust met elke kitten spelen die je tegenkomt, mij kan het niet zoveel meer schelen." Bromde hij zachtjes.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 10:05

Het was allemaal goed geweest, en de kater was gewoon vrolijk doorgesprongen, mits Ash dat niet gezegd had. De brom in zijn stem, en de boodschap zelf, maakte dat de kater stopte, en hem onthutst aankeek. Daarna liep hij naar hem toe en plofte recht voor hem op de grond, zodat de ander wel moest stoppen. "Wat is er?" Vroeg hij toen, met grote vragende ogen en oprecht medeleven. Hij had de ander altijd als vriend beschouwt, en ook al vond Ash hem waarschijnlijk niet meer dan irritant, hij was er voor hem. "Ruzie met Fawn? Of erger?"


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 12:23

"Wat is er?" De Apprentice ging voor hem zitten, zodat hij geen stap meer kon verzetten. Met lichte tegenzin keek hij de kater aan. "Ruzie met Fawn? Of erger?" Zijn oren bewogen wat meer naar zijn nek. "Met iedereen in die vervloekte feeksenfamilie." Grauwde hij. "Misschien nu wel met de hele Clan."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 14:14

De ander was inderdaad niet het meest blije persoon, zoveel was wel duidelijk. Niet dat het allemaal zo vrolijk moest perse, maar vrolijker dan dat hij nu was zou toch ook voor hemzelf wel fijn zijn. Dus keek Tall hem eerst alleen met een schuin hoofd aan, en knikte toen eens. "Mag ik weten waarom?" Vroeg hij toen, duidelijk was wel dat hij niet boos op hem was, dus niet quite de héle clan.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 15:52

Natuurlijk wilde hij nu ook weten waarom. Met een zucht liet Ashdrizzle zich door zijn achterpoten zakken en keek wat vaag naar een boom aan zijn rechterkant. "Ik eh.. heb een nieuwe relatie. En Fawnstep en Littlestream gunnen mij dat geluk niet, toen moest Deputy'tje Innerghost me ook nog eens de les geven hoe ik een ouder moest zijn. Alsof haar kittens StarClan katten op aarde zijn." Gromde hij zachtjes.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:04

De ander plofte neer, en dat zag Tall als een teken dat hij het hem zou zeggen. Dus sloeg de apprentice zijn staart om zijn poten en luisterde. "Ik eh.. heb een nieuwe relatie. En Fawnstep en Littlestream gunnen mij dat geluk niet, toen moest Deputy'tje Innerghost me ook nog eens de les geven hoe ik een ouder moest zijn. Alsof haar kittens StarClan katten op aarde zijn." Het bleef even stil, op het zacht na gegrom van Ash na. "Dat is inderdaad lastig," Beaamde Tall uiteindelijk, en besloot maar gewoon punt voor punt erlangs te gaan. "Kan het niet zijn dat Little het jammer vindt dat zij nog steeds geen relatie met je aan kan gaan, terwijl ze dat misschien, diep in haar hart, wel heel graag zou willen? Dan is ze dus jaloers. Fawnstep kan zich verraden voelen, maar jullie twee hebben nooit een echte relatie gehad, dus daar hoef je geen aandacht aan te besteden, en Innerghost is denk ik nog haar weg aan het vinden in het oma-schap. Het is lastig, de kittens zijn familie, maar ze mag ze niet opvoeden, dus moet ze dat nog uitvinden." Hij viel even stil, nu de hamvraag. "Fijn dat je een stabiele relatie aan bent gegaan, dat moet goed voelen na turbulente tijden.. Mag ik eh.. Vragen met wie?"


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:11

De grijze kater lachte even koud in zichzelf. Misschien Moons geleden dat Littlestream nog verliefd op hem was geweest, maar het was degene die hij nu had die ze wilde. En toen was ze veranderd in een ijskonijn, een vervloekt ijskonijn. Fawnstep kon al Moons zijn rug op, dus daar maakte hij zich geen zorgen om. Die kreeg met haar gejammer toch niemand. Maar Innerghost was degene waar hij voor uitkeek, want die leek alles beter te weten en had de macht ook nog eens om hem uit de Clan te gooien.
"Fijn dat je een stabiele relatie aan bent gegaan, dat moet goed voelen na turbulente tijden.. Mag ik eh.. Vragen met wie?" Helemaal was hij vergeten dat het toch nog een nieuwsgierig iemand was, die Tallpaw. "Erm.." Begon hij wat hakkelend. "Nightspark."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:17

De kater leek na te denken over zijn woorden, en Tall gaf hem de tijd. Dat was namelijk ook gewoon niet meer dan eerlijk. Uiteindelijk zou Ash wel antwoorden als hij alles uitgedacht had. "Erm.." Tall merkte beschaamd op dat hij iets naar voren geleund zat. Nieuwsgierigheid was op zich prima, maar het moest ook niet de overhand krijgen. Dus leunde hij iets terug, en moest zich inhouden niet aan te moedigen. "Nightspark." Oke. Verassing. Die had hij dus niet verwacht. Waarschijnlijk was de verbazing af te lezen op de kater's gezicht, en daarna zijn ogen die zochten naar enige tekenen van een grapje. Hij had ervn gehoord, dat het bestond, maar dat het in de clan zo was was anders. Uiteindelijk brak er een gigantische glimlach door op zijn gezicht en sprong de kater op. "Hij is een gelukkige kater Ash," Mauwde de apprentice. Als dit was wat zijn vriend wilde, dan zou het goed voor hem zijn. Nightspark was een aardige, respectvolle kater, en hij zou goed voor zijn buddy zorgen.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:26

Ashdrizzle had op het moment gestaan om weg te lopen toen Tallpaw hem voor een aardige tijd zo had aangestaard. "Hij is een gelukkige kater Ash," Zijn hart klopte nog nerveus in zijn keel. "Uh.. bedankt, Tall.." Murmelde hij, redelijk beschaamd. "Je.. eh.. bent een echte vriend."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:31

De ander leek niet al te goed op zijn gemak, maar dat negeerde Tall. Het compliment maakte hem warm vanbinnen, maar een al te uitgebreide reactie gaf de kater niet. "Zijn er katten geweest die dit niet kunnen accepteren dan?" Vroeg hij toen, voor de zekerheid. Vast niet toch? De katten in zijn clan waren over het algemeen best begripvol.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:38

"Zijn er katten geweest die dit niet kunnen accepteren dan?" De grijze kater haalde zijn schouders op. "Ze vinden het allemaal maar raar, waarschijnlijk roddelen ze achter onze rug eindeloos over ons. Littlestream doet alsof ze de gebeten hond is en wekt waarschijnlijk het medelijden van de hele Clan, net zoals Fawnstep, die de kittens niet eens onder haar controle kan houden." Antwoordde hij, al murmelend. "Littlestream heeft me zelfs bedreigd toen ik haar hier ergens was tegengekomen. Niet dat ze fysiek veel is, maar ze wilt ons nu het liefste mors en morsdood hebben."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Sorry 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 11:31

De ander haalde zijn schouders op, maar wel duidelijk was dat dat een bevestigend antwoord was. "Ze vinden het allemaal maar raar, waarschijnlijk roddelen ze achter onze rug eindeloos over ons. Littlestream doet alsof ze de gebeten hond is en wekt waarschijnlijk het medelijden van de hele Clan, net zoals Fawnstep, die de kittens niet eens onder haar controle kan houden." Tall knikte, maar koos geen kant. Hij was er voor zijn vriend maar zat niet in de positie om anderen te beschuldigen. "Littlestream heeft me zelfs bedreigd toen ik haar hier ergens was tegengekomen. Niet dat ze fysiek veel is, maar ze wilt ons nu het liefste mors en morsdood hebben." Dit verbaasde Tall wel even. Littlestream de lieve medicine cat? Wow. "Dat is best heftig inderdaad," Mauwde hij dus, en was even van zijn stuk gebracht door het nieuws. "Maar zij zitten fout, jullie niet," Nu had hij toch een kant gekozen. Zucht.


Sorry Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Sorry 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Sorry   Sorry Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 17:55

De grijze kater knikte, redelijk stil geworden nadat hij dit allemaal uit zijn hartje had gehaald. "Ja.." Zijn oortjes gingen wat treurig naar zijn nekje. Met Night had hij er al over gesproken en dat had hem al een beetje opgevrolijkt, maar nu leek hij weer met een sneltreinvaart in die depressie te vallen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Sorry VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: