Ceremonie 1-4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 1-4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Duststar
StarClan
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
177

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender:
Rank:
Duststar
BerichtOnderwerp: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 0:02

Met moeite had Duststar mentors gekozen. Hij had niet gedacht dat het zo moeilijk kon zijn. De juiste leerling bij de juiste mentor. Er was nog genoeg dat hij niet wist. Hopelijk was iedereen tevreden wanneer ze de resultaten hoorden. Waarschijnlijk zouden er een aantal teleurgesteld zijn omdat ze geen mentor waren, maar hopelijk hadden ze begrip dat er gewoon niet genoeg Apprentices waren. Of er moest massaal gedekt worden zodat de Nursery vol kwam te zitten met Queens. Zachtjes grinnikte hij de spanning weg. Het voelde net alsof hij zelf een kitten was die Apprentice werd. De kater vond zijn rust terug en stapten naar buiten. Vanaf de richel had hij goed zicht op alles en iedereen. Het was nog vroeg maar niet te vroeg. Vroeg genoeg zodat nog niemand was vertrokken voor een patrouille.
'Laat alle katten die uit genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!' Zijn mauw galmde over het kamp, misschien over het hele territorium. Toen alle katten zich verzamelden voelde hij zich toch wel een beetje trots. Hij hief zijn kop op naar de helder blauwe lucht. Zou de oude leider nu kijken? Duststar hoopte van wel. Onde rhem hoorde hij wat gesmoes maar hij maande hen tot stilte.
'Zoals iedereen helaas weet is onze leider gestorven, met onze Medicine Cat aan zijn zijden zitten ze nu bij StarClan. Nu kan ik de nieuwe Deputy en Medicine Cat officieel benoemen.' Sprak hij luid. 'Silverfang, StarClan is met me eens dat jij onze Deputy nieuwe Deputy zal zijn.' De kater voelde zich warm van vreugde. Hij was blij als leider om zo'n goede en trouwe Warrior te hebben aan zijn zijden, maar hij was nog blijer als vriend. Silverfang en hij waren al snel onafscheidelijk van elkaar. Hij en zijn broer Cindersoul waren degene om wie hij het nog meest gaf naast de Clan. Daarom juigte hij ook enthousiast mee tot het gejuich af zou sterven. Er moest nog veel gemeld worden. 'StarClan heeft de poes gevonden waardig en geleerd genoeg om haar rol te vervullen. Ik weet zeker dat ze vele levens red in Skyclan. Dreamwave SkyClan rekent op je.' Even hard als bij Silverfang juigte Duststar opnieuw mee. Dit was het begin van een nieuwe SkyClan met een nieuwe generatie katten.

Nu was het tijd voor de Apprentices. Die zaten natuurlijk te trappelen tot ze hun eigen mentor kregen.
'Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Naturepaw, Crowpaw, Whitepaw* kom naar voren. Vandaag krijgen jullie je te horen wie jullie mentor is geworden.
Purplepaw jouw mentor zal Flashcoat zijn. Flashcoat ik vertrouw erop dat je Purplepaw leert wat je weet en meer.' Hij stopten even en wachtte tot Purplepaw en Flashcoat bij elkaar waren. 'Haypaw jouw mentor is Moonclaw. Moonclaw, je bent nog jong maar ik ben er zeker van dat je een goede mentor zal zijn.' Warm sprak hij verder maar eerst wachtte hij op Haypaw zoals hij deed bij Purplepaw en Flashcoat.
'Featherpaw degene die jou mentor word is Autumnbreeze. Autumnbreeze leer ik heb alle vertrouwen in je dat je Featherpaw het nodige bijbrengt.' Hij glimlachte en keek het publiek in. Er waren behoorlijk wat Warriors geweest die mentor wouden worden. Jammer genoeg kwam niet iedereen aan bod.
'Snowpaw* je mentor zal Redrose zijn. Redrose, ik weet zeker dat je vol enthousiasme deze Apprentice tot Warrior zal trainen.
Ivypaw, ik weet zeker dat Windflare een goede mentor voor je is. Windflare ik weet dat je Ivypaw alles zal bijbrengen.' Hij glimlachte kort en haalde een nieuwe teug lucht. Veel Apprentices te benoemen en veel mededelingen. Hij was al op de helft.
'Naturepaw, ik heb gezien dat het tussen jou en Paintedclaw goed klikten, ik ben ervan overtuigd dat jullie twee een goed duo vormen.
Crowpaw, jou mentor zal cindersoul zijn. Cindersoul, leer hem wat je weet.' Hij grijnsde met een waarschuwende twinkel in zijn ogen naar zijn broer. Ik-weet-je-te-vinden zeiden ze.
'Whitepaw*, jij zal getraind worden door Blossempelt. Blossempelt, maak een een goede Warrior van hem.'

Opgelucht haalde hij adem. De vergadering was voorbij maar het rumoer was nog duidelijk te horen. De eerste ceremonie zat erop.

[Ergens niet mee eens? Gewoon pben!]


Ceremonie 1-4 Looob
When the world will turn into dust, I'll be there to save it «
Terug naar boven Ga naar beneden
Paintedclaw
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Age: 20moons
Gender:
Rank:
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 7:26

Hij was nog maar net op, Vandaag was het 1 april. De dag waarop de ceremonie plaats zou vinden, Daarom bleef hij ook in het kamp. Hij wou niks, Maar dan ook niks, missen. Opeens hoorde hij een stem, Die zeker van Duststar afwezig was. Jep, Ze moesten zich verzamelen. Snel sprong hij op en liep hij naar de den van de leider. Iets voor deze den stopte hij, Netzoals alle anderen dat deden. Duststar sprak verder, Hij had nog iets gezegd over de overleden leider en medicine cat. Ook had hij vertelt wie de nieuwe deputy werd. Dit was Silverfang. Silverfang was een trouwe warrior, Dat wist iedereen. Hij verdiende het om Deputy te worden. Ook hij juigde het uit en knikte even naar Silverfang. Daarna werd Dreamwave's naam genoemd, Ze werd vandaag officieel een medicine cat. Een glimlach verscheen op zijn gezicht, Ook nu juigde hij. Hierna begon Duststar alle Apprentices een mentor te geven. 'Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Hadden allemaal al een mentor gekregen. Hierna zou Naturepaw komen, De kater waarmee hij al snel een goede band had gekregen. Hij hoopte erop dat Duststar dat ook gezien had en Naturepaw zijn Apprentice zou worden. "Naturepaw, ik heb gezien dat het tussen jou en Paintedclaw goed klikten, ik ben ervan overtuigd dat jullie twee een goed duo vormen." Yes! Hij werd een mentor! Blij stapte hij naar voren, Hij voelde zich net een enthousiaste apprentice. Even knikte hij vol respect naar Duststar, Daarna liep hij naar Naturepaw en keek even aan en sprak toen zacht uit. "Dit gaat leuk worden" Vriendelijk keek hij zijn Apprentice aan. Vanaf vandaag ging hij dus..Naturepaw opleiden tot een warrior. Duststar sprak door en zodra iedere apprentice een mentor had stopte hij en slaakte hij een opgeluchte zucht. Het liefst wou hij Naturepaw nu alles tegelijk leren! Maar..Dat zal niet gaan. Hij moet beurt voor beurt haar alles leren. Eerst zou hij beginnen met boomklimmen. Dat was altijd een leuke les, Naturepaw zal het vast en zeker niet saai vinden. Want hij maakte overal natuurlijk altijd een spel van. Dan leerde je het sneller. Even keek hij naar beneden. Naar de Warriors zonder Apprentice. Het was toch erg als je daar nog stond, maarja, volgende keer beter toch? DItkeer stond hij hier. En daar moest hij even van genieten. Weer keek hij trots opzij naar zijn Apprentice. Naturepaw was erg leergierig, Dat wist hij nog van hun vorige ontmoeting. Toen had hij deze over zijn mentor vertelt en deze nog iets geleerd over hoe je een rogue uit het gebied verjaagd.


''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Terug naar boven Ga naar beneden
Redrose
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
22

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Redrose
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 8:20

'Laat alle katten die uit genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!' Riep Duststar. Redrose liep de den uit naar. 'Zoals iedereen helaas weet is onze leider gestorven, met onze Medicine Cat aan zijn zijden zitten ze nu bij StarClan. Nu kan ik de nieuwe Deputy en Medicine Cat officieel benoemen.' Zei Duststar. Redrose liet haar kop hangen voor de oude leider. 'Silverfang, StarClan is met me eens dat jij onze Deputy nieuwe Deputy zal zijn.' Zei Duststar. Redrose was blij voor Silverfang maar nog een beetje verdrietig over de leider. Redrose juigde hard mee. 'StarClan heeft de poes gevonden waardig en geleerd genoeg om haar rol te vervullen. Ik weet zeker dat ze vele levens red in Skyclan. Dreamwave SkyClan rekent op je.' Redrose juigde weer hard. 'Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Naturepaw, Crowpaw, Whitepaw* kom naar voren. Vandaag krijgen jullie je te horen wie jullie mentor is geworden.
Purplepaw jouw mentor zal Flashcoat zijn. Flashcoat ik vertrouw erop dat je Purplepaw leert wat je weet en meer.' Redrose wou ook mentor worden maar als het niet gebeurt dan is ze niet extreem verdrietig de volgende keer beter dan. Redrose luisterde weer veder. 'Haypaw jouw mentor is Moonclaw. Moonclaw, je bent nog jong maar ik ben er zeker van dat je een goede mentor zal zijn.' Redrose was blij voor hun maar erwaren nog meer leerlingen. 'Featherpaw degene die jou mentor word is Autumnbreeze. Autumnbreeze leer ik heb alle vertrouwen in je dat je Featherpaw het nodige bijbrengt.' Zei Duststar. 'Snowpaw* je mentor zal Redrose zijn. Redrose, ik weet zeker dat je vol enthousiasme deze Apprentice tot Warrior zal trainen.
Ivypaw, ik weet zeker dat Windflare een goede mentor voor je is. Windflare ik weet dat je Ivypaw alles zal bijbrengen.'Naturepaw, ik heb gezien dat het tussen jou en Paintedclaw goed klikten, ik ben ervan overtuigd dat jullie twee een goed duo vormen.
Crowpaw, jou mentor zal cindersoul zijn. Cindersoul, leer hem wat je weet. Whitepaw*, jij zal getraind worden door Blossempelt. Blossempelt, maak een een goede Warrior van hem.'Zei Duststar. Redrose was superblij dat ze mentor was. Ze liep naar Snowpaw. Redrose raakte de neus van Snowpaw's neus aan. Redrose lachte vriendelijk naar Snowrose. Dit was het mooiste moment van haar leven!!! De zon scheen fel op het kamp. Ze keek rond en liep naar Paintedclaw. 'Gefeli!' Zei Redrose. Paintedclaw was vast net zo blij als haar! Het gras aan haar poten kriebelde maar dat gevoel negeerde ze. Ze was nog nooit zo blij geweest!
De zon was helder blauw met een enkel vaag wolkje die de hemel bijna verliet.


Ceremonie 1-4 Redrosed
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnbreeze
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
Cynthia
27

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Autumnbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 13:52

Autumnbreeze lag lekker in haar nest te slapen. Ze wilde er nog niet echt uit, want het was nog redelijk vroeg, maar ergens wist ze dat het zo tijd was om op te staan, want er was weer genoeg te doen deze dag. Langzaam opende ze één oog en daarna de andere. Ze had echt nog geen zin om op te staan, dus sloot ze beide ogen weer. Misschien had niemand het gemerkt dat ze al wakker was, want straks zou er iemand alsnog naar haar toekomen om haar mee te nemen als ze wisten dat ze wakker was en dat was nou net iets dat ze niet wilde. Ze was alweer een beetje aan het indommelen en het voelde eigenlijk nog wel goed om even wat meer slaap te krijgen. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen!" Blijkbaar zou ze nog wat langer moeten wachten voor ze rust zou krijgen, want Duststar wilde duidelijk dat iedereen zich kwam verzamelen. Langzaam opende ze haar ogen weer en plaatste ze haar poten onder haar, zodat ze in een vloeiende beweging op kon staan. Ze strekte haar lichaam even uit, want ze had niet echt zin om haast te maken, maar straks was er toch iets belangrijks, dus kon ze maar beter toch een beetje opschieten. Ze liep de den uit en zocht een plaatsje uit waar ze ko ngaan zitten. Ze liet haar ogen even langs de clan gaan. Het werd namelijk steeds drukker met katten van de clan en ze besefte dat er misschien toch iets moest zijn dat redelijk belangrijk was. Natuurlijk was elke clanmeeting belangrijk, dus ze begreep niet waarom ze zo raar aan het denken was, waarschijnlijk was ze nog niet echt goed wakker. Straks zou ze dus beter het kamp uit kunnen gaan en iets gaan doen om zichzelf wakker te maken.
"Zoals iedereen helaas weet is onze leider gestorven, met onze Medicine Cat aan zijn zijde zitten ze nu bij StarClan. Nu kan ik de nieuwe Deputy en Medicine Cat officieel benoemen." Miauwde Duststar, dit was dus inderdaad belangrijk voor de clan, dus waarom was ze zo raar aan het doen. Ze schudde haar hoofd even een keer om het helder te maken. Ze kon hier niet zo blijven zitten met allemaal gedachtes die er op dit moment niet bij hoorden. Ze richtte haar blik weer op Duststar, afwachtend wie hij zou gaan kiezen, ze had al wel een klein vermoeden, maar ze wilde het bevestigd hebben. "Silverfang, StarClan is met me eens dat jij onze Deputy nieuwe Deputy zal zijn." Miauwde Duststar. Ze richtte haar blik op haar nieuwe deputy. Hij verdiende het echt, dus dat was een wijze beslissing van Duststar geweest. Ze knikte even naar Silverfang voor ze haar aandacht weer op Duststar richtte. Hij had blijkbaar nog meer te vertellen, dus moest ze even geduld hebben. "StarClan heeft de poes gevonden waardig en geleerd genoeg om haar rol te vervullen. Ik weet zeker dat ze vele levens red in Skyclan. Dreamwave SkyClan rekent op je." Ze liet haar blik naar de medicine cat gaan. Ze was degene met de meeste kennis erover geweest en dat was dus ook alweer een wijze beslissing. Ze gunde het beide katten echt en het maakte haar dus ook niet uit wat er nog verder zou gebeuren, ook al had ze zo'n gevoel dat de meeting nog niet over was, misschien zouden er nog wat kittens apprentices worden, maar dan moest ze luisteren en niet weer met haar gedachtes afdwalen, want dan kwam er niet veel goeds van.
"Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Naturepaw, Crowpaw, Whitepaw* kom naar voren. Vandaag krijgen jullie je te horen wie jullie mentor is geworden." Zei Duststar. Dat waren een hoop apprentices, maar dat betekende dat Skyclan sterk was en dus ook een hoop nieuwe warriors binnenkort zou hebben. Ze hadden alleen nog niet zoveel kittens, maar die zouden ook nog wel komen en dan hadden ze elke keer zoveel apprentices. "Purplepaw jouw mentor zal Flashcoat zijn. Flashcoat ik vertrouw erop dat je Purplepaw leert wat je weet en meer." Purplepaw had dus Flashcoat als mentor. "Haypaw jouw mentor is Moonclaw. Moonclaw, je bent nog jong maar ik ben er zeker van dat je een goede mentor zal zijn." Haypaw had dus Moonclaw als mentor. "Featherpaw degene die jou mentor word is Autumnbreeze. Autumnbreeze ik heb alle vertrouwen in je dat je Featherpaw het nodige bijbrengt." Zei Duststar. Ze keek even naar haar leider. Featherpaw was dus haar apprentice. Ze liep naar Featherpaw toe en drukte haar neus tegen die van de apprentice. "Zal ik je maar meteen leren hoe je moet zwemmen?" Zei ze uit de gein. Ze had Featherpaw een keer uit het sterrenmeer moeten redden, maar misschien was het ook wel een beetje flauw om er nu over te beginnen. "Sorry, zal ik je eerst wat van het territorium laten zien of wil je gaan jagen?" Vroeg ze hem. Ze gaf hem de keuze, omdat ze niet goed wist wat Featherpaw nou leuker vond, dus ze wachtte het gewoon af. Er was een hoop dat ze hem had te leren, maar ze zou haar uiterste best doen om hem alles te leren. Ze ging zitten en luisterde nog even naar de rest van de ceremonie, want straks wist ze niet eens wie de andere apprentices als mentor hadden gekregen. "Snowpaw* je mentor zal Redrose zijn. Redrose, ik weet zeker dat je vol enthousiasme deze Apprentice tot Warrior zal trainen. Ivypaw, ik weet zeker dat Windflare een goede mentor voor je is. Windflare ik weet dat je Ivypaw alles zal bijbrengen." Snowpaw* had dus Redrose als mentor en Ivypaw Windflare. "Naturepaw, ik heb gezien dat het tussen jou en Paintedclaw goed klikten, ik ben ervan overtuigd dat jullie twee een goed duo vormen. Crowpaw, jou mentor zal cindersoul zijn. Cindersoul, leer hem wat je weet." Naturepaw had Paintedclaw als mentor en Crowpaw had Cindersoul als mentor. Nu was er als het goed is nog één apprentice over. "Whitepaw*, jij zal getraind worden door Blossempelt. Blossempelt, maak een een goede Warrior van hem." En Whitepaw* had Blossempelt als mentor. Na de ceremonie richtte ze haar aandacht weer op Featherpaw. Eigenlijk nog steeds een beetje afwachtend op wat de apprentice zou kiezen, maar dat was nog afwachten.


Ceremonie 1-4 2419r1s

Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 14:20

Haar hoofd zat vol drukke gedachten, haar kitten tijd zat erop, nu werd ze een echte Apprentice! Een paar geluiden kwamen van de open plek af en daarna volgde de oproep van Duststar. Crowpaws ogen werden groter van blijdschap en ze stoof de Nursery uit. Duststar stond op zijn plek en riep iedereen bij elkaar. Overal in het kamp kwamen de katten naar de open plek. Toen Crowpaw haar naam hoorde keek ze naar haar leider, snel trippelde ze naar de andere Apprentices. "Spannend he?" Fluisterde ze, ze zou binnen een paar seconden haar mentor krijger! Haar staart zwiepte blij heen en weer, verschillende katten keken naar het groepje, maar daar trok ze zich niets vanaan. Vanaf vandaag zou ze in opleiding zijn om een krijger te worden en zou ze haar Clan verdedigen. Ze zou de beste krijger worden! Haar gedachten werden onderbroken door Duststars stem, beschamend wierp ze haar oren naar achter en luisterde weer naar hem. Nog steeds zoefden de gedachten door haar hoofd en was ze bijna weer van plan om te dromen, maar ze hoorde dat haar mentor Cindersoul werd. Zonder het te weten zweefden haar poten weg van het groepje Appentices en stond ze voor Cindersoul. Hij leek bijna als twee druppels water op Duststar, straks zou ze aan Duststar gaan vragen of ze gingen trainen. Ze schudde haar kop en keek de kater aan, hij was best wel groot en zijn vacht was goed verzorgd. Een beetje onhandig raakte ze zijn neus aan en zei: "Ik ben Crowpaw, zullen we gaan traien?" Vroeg ze een betje arrogant, haar oren stonden een beetje ongemakkelijk, want misschien zou deze kater streng zijn.. Meteen vermande ze zich en keek de kater doordringend aan. Misschien was een Apprentice zijn toch niet zo leuk of misschien kon ze het helemaal niet. De wind liet haar vacht ribbelen en ze keek naar haar pootjes. Misschien ben ik helemaal niet zo'n goede Apprentice. Misschien ben ik beter af bij de Ouderen.. Meestal was Crowpaw niet zo negatief, maar iets in haar deed die gedachte door haar hoofd. Maar nu moest ze een goede indruk maken op haar mentor! Het kon moeilijk zijn, maar ze zou nooit laten merken dat ze het niet kon! Ik ga ervoor!


Ceremonie 1-4 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: Ceremonie 1-4 Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Ceremonie 1-4 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 15:35

Ochtendlicht viel in het hol van de medicijn kat. Versuft hees Silverfang zijn kop op en knipperde hij verwoed met zijn ogen tegen het felle licht. Buiten klonk het al vroege gezang van de vogels, die met hun lied de ochtend aankondigde. Silverfang schudde zacht met zijn kop om helder te worden, en begon toen met zijn tong over zijn wonden te strijken. Dit was een dagelijks ritueel geworden, meer kon hij ook niet doen. De laatste twee weken hadden alleen maar bestaan uit liggen, slapen, eten en - met hulp van Dreamwave - beetje bij beetje genezen. Silverfang haatte dit, haatte het hol waar hij in moest liggen, de hulpeloosheid waarbij hij niet eens zijn eigen prooi kon vangen, maar dit voorgeschoteld moest krijgen van de andere krijgers, en bovenal de pijn en zwakte die al zijn handelingen belemmerden. Het had dagen geduurd voordat hij ook maar een beetje fatsoenlijk op zijn poten had kunnen staan, laat staan iets voor de clan te kunnen beteken. Maar, hoe erg het ook was, het was het allemaal waard geweest. De drie Rogue's hadden Duststar met geen poot kunnen aanraken, en ze hadden hun welverdiende loon gekregen door nog ergere wonden op te lopen dan Silverfang. Of ze in die toestand wel konden overleven kon hem niks schelen, waarschijnlijk niet.
Zo kalm mogelijk, om de andere clankatten niet te wekken met zijn pijnlijke gekrijs, waste hij zijn wonden. Gelukkig waren de meeste al dichtgegroeid - waar hij Dreamwave enorm dankbaar voor was-, maar sommige waren zo diep geweest dat een infectie nog steeds niet uit te sluiten was. Echter kon hij niet voorkomen dat het littekens werden, net zoals de kleine scheur in zijn zilvere oor, die zou ook altijd een merkteken blijven. Voorzichtig likte Silverfang nog eenmaal over de grote wond op zijn schouder, waarbij hij zijn nek volledig moest buigen, en legde toen vermoeid zijn kop weer op zijn voorpoten. Hij luisterde naar de geluiden die het woud met zich meebracht en verlangde ernaar om weer tussen de beschutting van de bomen te lopen en niet meer in dit benauwde hol te hoeven liggen. Morgen, hield hij zichzelf voor. Het kon hem niet schelen wie hem tegenhield, hij zou morgen weer in zijn vertrouwde boom slapen.

'Laat alle katten die uit genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!' De stem van Duststar miauwde luid en duidelijk over het kamp. Silverfang trok met zijn oren en tilde zijn kop op. Moeizaam kwam hij overeind, de pijn zoveel mogelijk verbijtend. Hij zou Duststar bijstaan in zijn toespraak, al moest hij daarvoor het hele territorium doortrekken. Langzaam, maar koppig, hinkte Silverfang het hol uit. De meeste katten hadden al plaatsgemaakt voor de richel, en Silverfang voegde zich bij hem. In plaats van te zitten liet hij zijn gehele lichaam op de grond vallen, moe van de paar meter die hij met zijn manke poten had moeten afleggen. Hij liet zijn lichtgroene kijkers op Duststar vallen en grijnsde om hem te laten weten dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. De jonge leider had al genoeg aan zijn kop, daar kon hij de zorg over Silverfang niet bij hebben.
'Zoals iedereen helaas weet is onze leider gestorven, met onze Medicine Cat aan zijn zijden zitten ze nu bij StarClan,' begon Duststar plechtig. Silverfang rouwde even in stilte, terwijl hij dacht aan de twee nobele katten die ze hadden verloren. Het was een zwaar verlies voor de Skyclan, maar Duststar en Dreamwave zouden hun plaats innemen, en ze zouden het goed doen, dat kon Silverfang zeggen met dezelfde zekerheid dat hij een staart had. 'Nu kan ik de nieuwe Deputy en Medicine Cat officieel benoemen,' vervolgde Duststar. Even trok Silverfang nieuwsgierig met zijn snorharen. Wie de Medicine Cat zou worden was al bekend, Dreamwave was ten slotte één van de beste leerlingen geweest die een Medicine cat ooit had kunnen hebben. Met de Deputy was wat anders, die zou worden uitgekozen door Duststar persoonlijk. Er waren grote krijgers in de clan, krijgers die zeker deze belangrijke taak op zich konden nemen. 'Silverfang, StarClan is met me eens dat jij onze nieuwe Deputy zal zijn.' De zilvere kater keek op van verbazing. Zijn groene ogen werden groot, hij? Een golf van trots en warmte overstroomde zijn lichaam, en het was dat hij zo toegetakeld was, anders was hij fier omhoog gesprongen. In plaats hiervan knikte hij kalm, met dezelfde grijns die hij altijd opzette bij Duststar. Een nieuwe zekerheid nam zich van hem meester, de zekerheid dat hij zo goed als hij kon zijn best zou doen voor deze taak. Het was inmiddels al bekend geworden dat hij Duststar met zijn leven beschermde, maar die trouw en loyaliteit zou hij ook altijd voor de clan hebben. Silverfang zwiepte trots met zijn staart en was Duststar en Starclan dankbaar voor het vertrouwen dat ze in hem hadden geschonken. Hij zou ze zeker niet teleurstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haypaw
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
41

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Haypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 16:40

'Laat alle katten die uit genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!' Duststar's stem galmde door het kamp en Haypaw stond op en liep samen met de andere apprentice's naar de brote rots toe, ze zou een mentor krijgen!
'Zoals iedereen helaas weet is onze leider gestorven, met onze Medicine Cat aan zijn zijden zitten ze nu bij StarClan. Nu kan ik de nieuwe Deputy en Medicine Cat officieel benoemen.' Sprak Duststar luid 'Silverfang, StarClan is met me eens dat jij onze Deputy nieuwe Deputy zal zijn.' En de hele clan juigde luid en Haypaw juichde al even hard mee, Duststar was een goeie leider en Haypaw was er dus van onvertuigd dat hij ook een goeie Deputy en goeie mentor uit zou kiezen. De clan werd weer stil toen Duststar verderging 'StarClan heeft de poes gevonden waardig en geleerd genoeg om haar rol te vervullen. Ik weet zeker dat ze vele levens red in Skyclan. Dreamwave SkyClan rekent op je.' En opnieuw klonk er gejuig.
Daarna kwamen zoals Haypaw verwachtte de apprentice's. 'Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Naturepaw, Crowpaw, Whitepaw* kom naar voren. Vandaag krijgen jullie je te horen wie jullie mentor is geworden' en blij dartelde Haypaw naar voren samen met haar broers en de andere apprentice's 'Purplepaw jouw mentor zal Flashcoat zijn. Flashcoat ik vertrouw erop dat je Purplepaw leert wat je weet en meer.'Haypaw jouw mentor is Moonclaw. Moonclaw, je bent nog jong maar ik ben er zeker van dat je een goede mentor zal zijn.' En Haypaw liep naar haar oudere zus en nu ook mentor toe en ging blij naast har staan, kwam dat eiegenlijk vaker voor dat apprentice's gertrained werden door oudere broers en zussen? Maar haar maakte het niks uit, ze vond het alleen maar gezellig.'Featherpaw degene die jou mentor word is Autumnbreeze. Autumnbreeze leer ik heb alle vertrouwen in je dat je Featherpaw het nodige bijbrengt. Snowpaw* je mentor zal Redrose zijn. Redrose, ik weet zeker dat je vol enthousiasme deze Apprentice tot Warrior zal trainen. Ivypaw, ik weet zeker dat Windflare een goede mentor voor je is. Windflare ik weet dat je Ivypaw alles zal bijbrengen. Naturepaw, ik heb gezien dat het tussen jou en Paintedclaw goed klikten, ik ben ervan overtuigd dat jullie twee een goed duo vormen. Crowpaw, jou mentor zal cindersoul zijn. Cindersoul, leer hem wat je weet. Whitepaw*, jij zal getraind worden door Blossempelt. Blossempelt, maak een een goede Warrior van hem.'
Als in een droom vlogen alle apprentice's voorbij, stuk voor stuk hadden ze nu een eiegen mentor. Vlug liep Haypaw naar haar broers toe en zei ze vrolijk tegen hun 'Zijn jullie blij met je mentor? Ik in ieder geval wel' En Haypaw wierp een blik op haar oudere zus en hoopte dat zer snel zpuden gaan trainen.


Ceremonie 1-4 Haypaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherpaw*
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
Gaby/Gabs
31

CAT'S PROFILE
Age: ~ 10 moons~
Gender:
Rank:
Featherpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 17:13

Het was tijd. Het zonlicht dat die ochtend in zijn ogen geprikt had, had hem niet geïrriteerd. Het was zover. Hij zou een mentor krijgen. Samen met heel wat andere Apprentice's, maar dat deed er niet toe. Vandaag ging ook om hem en dat maakte hem zowel zenuwachtig als mateloos enthousiast. Als één van de eersten was hij opgestaan en hij bleef in het kamp rondhangen tot hij eindelijk Duststar zag en hoorde. Zijn zware stem bereikte hem al snel en Featherpaw zorgde dat hij vooraan zat; hij wilde niets missen. Zijn hart klopte in zijn keel en zijn pootjes trilden lichtjes, iets wat hij probeerde te onderdrukken. Haypaw en Whitepaw zouden nu ook een mentor krijgen, misschien kreeg Moonclaw zelfs wel een Apprentice! En Redrose kon er ook één krijgen.. Featherpaw liep nu met een bredere lach rond als normaal en hij was ontzettend druk geweest. Deze ochtend had hij bijna niet uit kunnen zitten, maar Apprentice's behoorden meer geduld te hebben dan kits. Featherkit, dat was hij nog, tot hij een echte mentor had. Hij slikte en hield zijn blik strak op Duststar gericht. Wie zou hem onder zijn of haar hoede nemen? De kater begon echter eerst met vertellen dat Silverfang de nieuwe Deputy werd. Natuurlijk was Featherpaw blij voor hem; hij juichte ook blij mee, maar hij wilde zo graag weten wie hem als Apprentice zou krijgen.. Ook voor Dreamwave, de nieuwe Medicine Cat, juichte hij. Ze verdiende het, ze zorgde zo goed voor iedereen van Skyclan. Iedereen verdiende het. Wat als hij nu geen mentor verdiende? Featherpaw slikte. Eerst kwamen Purplepaw en Haypaw. Bij Haypaw lette hij extra goed op, om haar later te kunnen feliciteren. Moonclaw! Featherpaw grijnsde naar allebei de katten. Zijn familie werd toch wel een beetje bij elkaar gehouden. Na Haypaw was hij aan de beurt. De witte kater slikte opnieuw, zo zenuwachtig was hij. Wie.. Autumnbreeze? Hij keek met grote ogen en een blije blik om zich heen, probeerde haar te vinden tussen al die katten. Hij grinnikte bij haar opmerking en knikte. 'Ja, dat kunnen we maar beter aanhouden. Ik wil het territorium wel verder verkennen!' riep hij enthousiast. Dan wist hij in ieder geval waar hij moest jagen. Daarna zocht hij Whitepaw, Haypaw, Moonclaw en Redrose op. 'Leuk dat je Haypaw traint, Moonclaw,' lachte Featherpaw. 'Gefeliciteerd trouwens, Redrose! Snowpaw heeft vast veel aan je!' Hij keek even naar Whitepaw toen hij hem gevonden had. 'En jij ook gefeliciteerd! Blossompelt schijnt echt goed te zijn.' Hij richtte zijn aandacht weer op Haypaw toen ze wat vroeg en hij knikte enthousiast. 'Ja, echt wel!' riep hij blij uit. Hij keek weer op naar Autumnbreeze. Ze zouden vast snel beginnen. Hij had hier echt zo'n zin in! Misschien kon hij morgen al vertrekken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplepaw
Member
Ceremonie 1-4 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Purplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 1-4   Ceremonie 1-4 Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 19:51

'Laat alle katten die uit genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!' De vertrouwde roep van Duststar galmde door het camp , Purplepaw was op van de zenuwen dit was het moment dat ze een mentor zou krijgen . Purplepaw trippelde opgewonden naar de hogerots en ging zitten . Eerst benoemde Duskstar de nieuwe deputy en medicine cat, en Purplepaw juigte voor Silverfang en Dreamwave . Daarna was het de uitdeling van de mentors ,"Purplepaw, Haypaw, Featherpaw, Snowpaw*, Ivypaw, Naturepaw, Crowpaw, Whitepaw* kom naar voren. Vandaag krijgen jullie je te horen wie jullie mentor is geworden."mauwde Duststar en hij richtte zijn blik naar Purplepaw :"Purplepaw jouw mentor zal Flashcoat zijn. Flashcoat ik vertrouw erop dat je Purplepaw leert wat je weet en meer." Purplepaw lichtte op van trots , haar eigen moeder was haar mentor ! Purplepaw stapte naar Flashcoat en raakte onhandig haar neus aan met de hare ," Je zult een fantastische mentor zijn" mauwde Purplepaw tegen flashcoat . Ze hoopte dat haar moeder haar niet te zacht aan ging pakken want zo zou ze het niet leren , maar toch wist ze zeker dat ze een hele goede mentor zou zijn .


Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 1-4
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: