Shades



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shades

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Shades   Shades Icon_minitimewo 27 aug 2014 - 23:41

Die verdomde kat moest dood, de kat die Ray vermoord had. Dood, dood. Echt dood. De kater keek met een extreem kille blik over het territorium. Ooit, ooit zou hij hem krijgen en dood ging die kater. De kater gromde, snoof eventjes en keek opnieuw woedend over het rogue territorium. De kater stond op en liep met ruime passen weg van deze plek, zijn ogen stonden kil, zijn houding was woedend, niet verslagen, nee woedend. Oh, zijn humeur was gebaseerd op het vermoorden van iemand. Hij moest wel, binnenkort. Zo snel als mogelijk. De kater liet rechtuit, alsmaar. Deze geur had hij al eens geroken, toen hij op een of andere grens liep. Maar hij negeerde de overheersende geur. Het interesseerde hem niets, hijh ging rustig zitten en keek met zijn scherpe blik rond. Wachtend. Kil stonden zijn ogen. Zo kil als bijna altijd, aangezien het amper killer kon, maar toch net iets killer. Een iets heftigere geur drong zijn neus binnen, maar hij negeerde het compleet.

+ Silvercloud


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Shades NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 0:04

Het was behoorlijk laat op de avond, het perfecte moment om er zelf eens op uit te gaan. Alleen, zonder kittens, apprentices en andere warriors die om je hoofd staan te zagen. Ze hield van het clanleven, daar had ze niets op tegen, maar soms waren er toch wel nadelen aan. Ze sprong van de ene boomstam naar de andere en vervolgens terug op de bosgrond. Als haar vier poten de grond raken, richtte ze zich direct terug op. Een geur kwam haar tegemoet. Geen clangeur, geen geur dat leek op iets van de twolegs, nee, rogue. De zilvere poes is direct alert en opende zachtjes haar mond om de geur duidelijker te proeven. De rustige wandeling veranderde al snel in het opsporen en wegjagen van een indringer. Een kleine grijns stond op haar gezicht bij het vooruit zicht. Het was al even geleden dat ze nog eens echt iets gedaan had. Ze deed geen moeite om zich te verbergen. Waarom zou ze? Al snel kon ze de contouren van de indringer zien. 'Wel, wel, wat hebben we hier?' Een lichtelijk geamuseerde grijns stond op haar gezicht, maar verbergde niet de afschuw naar de rogue toe. Dit was Riverclan territory. Silver had zich altijd vastgeklampt aan de warriorcode en was een zeer loyale kat, als het op het clanleven aankwam, maar ze had soms ook haar pleziertjes. Op éé of andere manier keek ze er altijd naar uit om te vechten. Het gaf haar een kick. Niet alleen dat ze haar tegenstander verwondde, maar ook als ze zelf geraakt werd. Er was dus geen reden om gewoon weg te lopen.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 19:33

'Wel, wel, wat hebben we hier?' sprak een poezenstem. Wat? Okay serieus? De kater keek zich om en fronste. "Een kat, zoals je zelf wel ziet," merkte hij droogjes op, met een kleine frons. De kater stond op en duwde zijn nagel in de grond, maar zag er extreem ontspannen uit. Een poes. Van een kattengroep. Kan toch gewoon? Hij keek haar even onderzoekend aan, afschuw stond op haar gelaat. "Afschuw? Waarvoor, je kent me niet eens," miauwde hij rustig, zoals altijd. Zijn ogen stonden ook heel kalm. Hij had ook geen oordeel over de poes voor hem. "Of heb je de speciale gaven om dingen aan te voelen..?" zo ja, dan heb je het recht om afschuw te laten zien, voegde hij mentaal toe.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Shades NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 19:55

"Afschuw? Waarvoor, je kent me niet eens," Silvercloud richtte haar ene oor even kort op, maar legde deze al snel terug in haar nek. Als clankat was ze niet zo voor rogue's. In haar ogen waren het zelfs gewoon afgedankte kittypets. Waarom zou ze er ook anders over denken. Allemaal waren ze op het zelfde uit, het stelen van prooi en vaak kwam er dan ook nog eens moord aan te pas. Er was geen reden om hem niet uit haar territorium te jagen. "Of heb je de speciale gaven om dingen aan te voelen..?" Een korte grom ontsnapte langs haar lippen. 'Ik heb mijn redenen om rogue's te verafschuwen.' Ze had een héél goede reden, maar die zou ze niet tegen hem zeggen.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 22:09

De poes was niet echt.. Ja, hoe heette het eigenlijk. De kater keek haar rustig aan. Ze was wel grappig eigenlijk. 'Ik heb mijn redenen om rogue's te verafschuwen.' gromde de poes toen, met haar oren in haar nek. Heel even ging de wenkbrauw van de kater omhoog, maar hij keek algauw weer rustig. "Aha," zei hij enkel, met een kleine zwiep met zijn staart. "Niet alle rogue's zijn hetzelfde lieve schat," sprak hij rustig. "En wat ben jij dan, als je geen 'rogue' bent, zoals jij dat noemt," vroeg hij kalm, hij snoof eventjes en zijn oren bewogen wat. Okay ergens vond hij de poes ook niet aardig. Ze irriteerde hem, maar hij stond niet op want hij wilde eerst weten wat hij zojuist fout gedaan had. Hij snoof eventjes. Als ze hem ging aanvallen mocht ze dat zelf weten. Dat was hij inmiddels wel gewend.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Shades NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 18:28

De zilveren poes hield haar houding voor wat het was. Ze zou zich niet snel ontspannen in het bijzijn van een rogue, vijandig of niet. 'Ik ben een clankat, Riverclan.' beantwoorde ze simpel zijn vraag. Had deze kater nog nooit van clans gehoord? Domme kater. Er liepen vreemde rogue's door het bos, veel verschillende types, maar ze waren allemaal op hetzelfde uit. Dat idee kon je niet snel uit haar hoofd krijgen. 'En aangezien je op òns territorium bent, ben ik verplicht om je er uit te jagen.' Bij dat laatste zette ze een klein stapje naar voren. Ze dachten ook dat ze alles mogen.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 23:19

'Ik ben een clankat, Riverclan.' sprak de poes. Clankat? Kan het nog vreemder worden zeg. BloodClan, RiverClan. Wat zou er nog meer zijn? Hij had iets gehoord over ShadowClan. "RiverClan.." herhaalde hij haar, waarna hij het opsloeg. RiverClan. Vreemde katten die bijzonder verdedigend reageren. 'En aangezien je op òns territorium bent, ben ik verplicht om je er uit te jagen.' sprak ze toen. Dit liet de kater fronsen. Hij rolde vervolgens met zijn ogen. "Ik zit verdomme waar ik zelf zitten wil," sprak hij simpel, al klonk het even kalm als alle andere woorden die hij gezegd had. Wat territorium. Wat gaan hun territorium claimen. Hij had nu al een hekel aan de poes. Hij had een hekel aan alle poezen. Allemaal irritante dingen. Net als katers. En BloodClanners. En clankatten dus ook. De kater snoof opnieuw. "Problemen schat? En trouwens, ik weet je naam niet eens, dus je heet vanaf nu Nameless," siste hij simpel.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Shades NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 21:52

De poes hield de rogue goed in de gaten, elke beweging die hij maakte zag ze. Eigenlijk was ze een beetje zenuwachtig. Dit was pas de tweede keer dat ze alleen een andere, vijandige, kat op hùn territorium betrapt. "Ik zit verdomme waar ik zelf zitten wil," De zilvere poes kneep haar oogjes iets dichter bij de woorden van de zwarte kat. "Problemen schat? En trouwens, ik weet je naam niet eens, dus je heet vanaf nu Nameless," Deze kater had zo'n geluk dat ze niet zo snel uitvloog, al stond ze nu wel op het randje van haar geduld. Een kleine grijns vormde zich om haar lippen, waarna ze zich wegduwde van de grond en tegen de kater opspring. Haar ogen fonkelden niet mee, maar keken de kater kil aan. 'Mijn naam is Silvercloud, kater.' siste ze en hield de kater tegen zijn schouder, tegen de grond gedrukt.


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 0:58

De poes duwde de kater tegen de grond, die grijnzend naar haar keek. Ze duwde haar poot tegen zijn schouder. 'Mijn naam is Silvercloud, kater.' siste de poes. De kater duwde haar met zijn achterpoten in haar buik en wurmde zich los uit haar greep. Hij duwde haar tegen de grond en drukte zijn nagels tegen haar keel. Hij siste eventjes, maar een geamuseerde grijns lag rondom zijn lippen. "Verbazingwekkend poesje," grinnikte hij, waarna hij van de poes weg sprong, zodat ze op kon staan. "Maar ik heb hetzelfde geleerd, zoals je net zag, alleen niet in een clan," sprak hij op een kalme toon, hij had zichzelf weer herpakt en keek haar weer kil aan. Die agressie moest nog eventjes verdwijnen, dan had hij gewoon weer de oude hij terug. Niet dat hij dat perse wilde, hij vond zichzelf prima zoals hij was, maar dat maakte niet uit. "Dus, vertel eens wat over jezelf, of over de clan, anders ga ik wel van mezelf jou territorium af," snoof hij toen.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercloud
Member
Shades NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Age: 52moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 22:46

Silver kneep haar oogjes tot spleetjes toen de kater zich wist lost te wurmen en vervolgens haar tegen de grond duwde.Verbazingwekkend poesje," Een korte grom ontsnapte uit haar keel toen de kater dat zei. '"Beter dat, dan een zwakke hé." Siste ze met een lichtelijk uitdagende grijns, maar liet de grijns al direct vervagen bij het zien van de kille blik van de kater. "Dus, vertel eens wat over jezelf, of over de clan, anders ga ik wel van mezelf jou territorium af," De poes kneep haar ogen bedenkelijk dicht en schudde haar kopje. "Jij hoeft niets te weten van onze clan, laat staan dat je iets van mij moet weten," Snauwde ze en haalde kort haar lip op. "Het enige dat jij moet weten zijn onze grenzen, en dat je er niet over mag gaan." 


"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Shades DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Shades   Shades Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 9:20

'"Beter dat, dan een zwakke hé." siste de poes toen. De kater keek haar met een kille, ongeïnteresseerde blik aan. "Eigenlijk valt dat flink tegen, poes," snoof hij vervolgens, aangezien hij het ook weer niet zo interessant vond dat de poes dat nog eens aan het moest vertellen ook. Of misschien ook wel, aangezien hij het zelf vergeten was. Naja. Het was in elk geval niet heel interessant. "Jij hoeft niets te weten van onze clan, laat staan dat je iets van mij moet weten. Het enige dat jij moet weten zijn onze grenzen, en dat je er niet over mag gaan." grauwde de poes toen woedend. De kater snoof opnieuw, maar er was geen beweging in hem te zetten. "Dan niet poes, dan zoek in mijn informatie zelf wel," snoof hij toen verachtend. "Maar, jij moet wel je bek dicht houden, anders zorg ik de volgende keer wel dat je je bek dicht houdt, voor altijd dan wel hé," snoof hij toen. Nu mochten de clans nog niet alles over hem weten. Dat kwam later wel.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Shades K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shades
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: