So so.. (Old bone)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So so.. (Old bone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disasterpaw
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 19:17

Ze had al veel reputatie voor een liefde volle Riverclanner bij de Riverclanners maar buite stond ze al een moordenaar die op alles klaar stond om te vermoorden, ze wilde namelijk niet uit de clan gegooit worden maar juist Dawnstar door haar eigen Clan uit de Clan gegooit worden of juist meer ruzie met de andere Clans. Ze was uit op meer, ze had geen haat tegen Dawnstar of ieder geval niet veel maar ze zal voor elke keer dat ze Dawnstar 1 punt optellen en als ze bij de duizend is gaat ze aanvallen zo voor nu stond er maar 0 punten. Als het tot duizend is gaat ze tegen alle rechten in en valt aan, waar de hele Clan mag bij zijn. Zo ze besloot om te gaan wandelen ergens ver weg van haar eigen Clan vandaan, niet dat er iemand bij mogt komen. Steeds liep ze veder weg van haar plaats waar ze sliep, woonde en katten die haar vertrouwde. Ze vroeg zichzelf soms weleens af waarom ze dit allemaal doet, andere vermoorden. Ze schudde haar kop, ze moest de leiders naar Starclan bregen en zelf leider worden of deed ze dit allemaal voor.. Ze schudde weer haar hoofd, waarom zou ze dit doen voor iemand. Ze wilde moorden en moorden en bloed proeven van haar slachtoffers of wilde ze dat niet en was er iets gebeurd, weer schudde ze haar kop. Disaster had teveel om aan te denken misschien was het tijd voor een moord of een gewonden die ze kon maken waardoor de Bloodclan zelfs boos op Dawnstar of de andere leiders kon worden.


So so.. (Old bone) 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Old bone
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
Vos
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Old bone
BerichtOnderwerp: Re: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 21:30

Old bone was even weggegaan uit het kamp, al die katten, hij wilde een beetje rust. Al die katten. Nu zag hij nog een kat lopen, daar had hij echt geen zin in, zo chagrijnig was hij. Toch liep hij erop af. "Wat doe je hier." begon hij nijdig. Terwijl hij ging zitten en zijn staart om zijn poten sloeg. Zijn maag knorde, hij had al een paar dagen bijna niks gegeten en jagen kon hij ook nog niet. Old bone had totaal geen zin in een gesprek met deze poes dus hoopte dat het gesprek snel klaar zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 10:43

Disasterpaw keek in het rond, een mooie plek om bij de fourtrees te komen helemaal als je hier met gemak een moord kan plegen. Ze hielt er van om regels te breken en om chaos te veroorzaken en helemaal om iemands anders dag te kapot te maken, ze kreeg een grijns en staarde in het rond. Al gauw bromde een kater achter haar "Wat doe je hier." Disaster draaide haar kop en keek hem aan in de ogen, haar krankzinnige ogen merkte de rustige geïriteerde blik op van deze kater. "Ook aangenaam, morron." miauwde ze en likte haar lippen af, ze zag hoe de kater er rustig bij ging zitten en dus besloot ze om haar staart om hem heen te leggen. "maar wees gerust ik vermoord je nu nog niet of misschien wel." miauwde ze expres en een nadruk op wel, ze had haar klauwen al ontbloot want die zijn bijna elke dag al de hele dag ontbloot. "zo, zo de kater voeld zich stoer tegen over een clan kattje die hoort te komen bij de fourtrees." zei ze en keek met een zielige blik hem aan en wees ook naar zichzelf.

OCC: moest stoppen sorry als het kort is


So so.. (Old bone) 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Old bone
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
Vos
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Old bone
BerichtOnderwerp: Re: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 12:07

De poes draaide haar kop en keek Old bone aan in de ogen, "Ook aangenaam, morron." miauwde ze en likte haar lippen af, ze legde haar staart om hem heen en zei "maar wees gerust ik vermoord je nu nog niet of misschien wel." Old bone hoorde de nadruk op wel en onderdrukte een rilling. De poes had haar klauwen ontbloot maar hij week niet terug. En wierp verder veen blik op de klauwen, in plaats daarvan ontblote hij ook zijn klauwen. "zo, zo de kater voeld zich stoer tegen over een clan kattje die hoort te komen bij de fourtrees." zei de poes en keek met een zielige blik naar hem en wees ook naar zichzelf. Eerst bromde hij wat omdat hij niet wist wat hij moest zeggen, daarna kwam er iets beters uit, "Ik wil hier gewoon even zitten kittentje, als je dat niet wil moet je maar terug gaan naar je watjes vrienden." snauwde hij. Hij wist dat hij beter gewoon kon weglopen maar had geen zin om zich gewonnen te geven aan een poes. Hij bleef gewoon zitten waar hij zat. In de clan werd hij toch de heletijd afgesnauwt dan was hier nu nog beter om te zitten. "en als je niet wil dat ik hier ben moet je ook maar weg gaan." hij keek om zich heen. Het was hier wel een mooie plek, hij zou er vaker heengaan, hier zijn gedachte laten lopen, de dagen opnieuw laten gebeuren, kijken wat hij beter kon doen. Hij sloot even zijn ogen en dacht aan de clan. Liet alles opnieuw gebeuren en liet het daarna wegglijden. Zo, volgende keer beter. Ging zijn gedachte. Hij opende zijn ogen weer en wist weer waar hij was, op die mooie plek. Alleen die poes moest nog weg, dan was alles goed. "Ga je nog weg of wacht je tot ik doodval."
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 12:42

Disasterpaw staarde de kater aan met een krankzinnige glimlach haar staart zat om de kater heen, ze gleed met haar klauw over de katers rug alleen deed ze dat heel zacht. De kater klapte zijn klauwen uit, ze maakte haar ogen tot spleetjes. "Ik wil hier gewoon even zitten kittentje, als je dat niet wil moet je maar terug gaan naar je watjes vrienden." zei de bruine kater die ook gelijk zijn scherpe nagels liet zien. Ach kom op gaan we het zo spelen. dacht Disasterpaw gelijk met een grote glimlach en zette haar hoofd scheef, "Ik een kitten? Ik ben immers 7 maanden en jij onderschat veel katten maar ja dat zijn altijd Bloodclanners. Arrorgante, lelijke, lijken met een vieze geur uit hun mond en spelen een vreemd spelletje die ik door en door begrijp jij klaploper." miauwde ze rustig en sloot wijs haar ogen. Echt nooit zal ze zo reageren hoe ze daarnet heeft gereageert dat klinkt te officeel maar soms was ze dat ook, "oja vraag maar aan je vrienden hoe duivels ik ben.. Oh wacht ik heb ze al vermoord hehehehe." miauwde Disaster nogal ot. Ze was niet echt in de stemming om zichzelf te zijn of haar krankzinnige haar zo ze zat er een beetje vreemd te spelen met haar rol. "en als je niet wil dat ik hier ben moet je ook maar weg gaan." zei de kater niet echt te vrolijk. Haar grijns werd nu een duivelse grimmas, een grote grimmas die haar gezicht kleurden. "Ga je nog weg of wacht je tot ik doodval." zei de kater er vlak achter. Ze bleef rustig zitten, ze wiebelde met haar oor. "Als ik je wil opruimen zal ik je heus wel met gemak willen vermoorden zo wees stil morron, ik blijf hier want dit is een deel van mijn terrein." miauwde ze stand vast en siste het laaste stukje. Ze ontblote haar klauwen en ging recht opstaan.


So so.. (Old bone) 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
Old bone
Member
So so.. (Old bone) DPKsfdL
Vos
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Old bone
BerichtOnderwerp: Re: So so.. (Old bone)   So so.. (Old bone) Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 13:09

isasterpaw staarde de kater aan met een krankzinnige glimlach haar staart zat om de kater heen, ze gleed met haar klauw over de katers rug alleen deed ze dat heel zacht. De poes liet haar klauw over Old bone's rug glijden en miauwde rustig,"Ik een kitten? Ik ben immers 7 maanden en jij onderschat veel katten maar ja dat zijn altijd Bloodclanners. Arrorgante, lelijke, lijken met een vieze geur uit hun mond en spelen een vreemd spelletje die ik door en door begrijp jij klaploper." ze sloot even haar ogen. 7 maanden, schoot er door hem heen, en ik ben pas 6 maanden... "oja vraag maar aan je vrienden hoe duivels ik ben.. Oh wacht ik heb ze al vermoord hehehehe." miauwde de poes verder. Haar grijns werd een duivelse grimmas, een grote grimmas die haar gezicht kleurden. Ze bleef rustig zitten, ze wiebelde met haar oor. "Als ik je wil opruimen zal ik je heus wel met gemak willen vermoorden zo wees stil morron, ik blijf hier want dit is een deel van mijn terrein." miauwde ze stand vast en siste het laaste stukje. Ze ontblote haar klauwen en ging recht opstaan. "Een deel van jouw terrein? Hoe groot is die dan? Ik eis dit stuk." Old bone kon er niks aan doen maar toch werd hij een beetje bang van de poes, hoe ze daar zo stond. Toch bleef hij rustig en miauwde "Dit is dan nu mijn terrein. Dus hoepel op." hij gromde het laatste stukje van de zin en zwiepte geirriteerd met zijn staart. Hij haatte poezen, ze deden altijd gemeen tegen hem. Zeker deze. Ze leek echt niet weg te willen en Old bone wilde het ook niet opgeven, dat is slap. "Ga, weg," gromde hij en zijn staart wilde maar niet stil blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So so.. (Old bone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: