Killer Mastermind [Victim Search]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Killer Mastermind [Victim Search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scarletbriar
Member
Killer Mastermind [Victim Search] DPKsfdL
»Quinty«
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 Mσσηѕ}
Gender:
Rank:
Scarletbriar
BerichtOnderwerp: Killer Mastermind [Victim Search]   Killer Mastermind [Victim Search] Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 21:58

Welkom en bedankt voor het klikken op dit topic.

Ik kom maar meteen ter zaken. Dit topic is voor het zoeken van 1 of meerdere apprentices óf jonge warriors die vermoord kunnen worden door Scarletbriar hier.

Scarlet is een jonge warrior van Shaduwclan, slechts 15 moons oud. Ze is zeer ambitieus en noemt zichzelf graag een Mastermind. Ze is al sinds ze warrior is geworden [op de jonge leeftijd van 11 moons door uitzonderlijk goed werk] opzoek naar een manier om de clans uit te schakelen en er voor te zorgen dat Shadowclan de enige overgebleven clan wordt, het liefst met haar als leider.

Nu zoek ik dus een apprentice of jonge warrior [rond de 12 moons dus, aangezien ik er wel een gevecht van wil maken xD], die ze perongeluk expres vermoord in het oude Skyclan gebied. Dit gevecht, in ieder geval het eerste, de rest wordt later wel gekozen, zal plaats vinden bij de Starlake waarbij Scarlet het meer rood met het bloed van haar vijanden zal kleuren.

Lijstje is niet nodig, alleen een naam, clan en eventuele motivatie waarom dat account dood zou moeten xD

xx Quinty


{Listen to my voice & hear my theme. One day, you won't here anything else anymore!}
Killer Mastermind [Victim Search] WybTjgR
"Roses are red. Violence is fun. You'll all be dead, by the time that I'm done."


Killer mastermind [search]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarletbriar
Member
Killer Mastermind [Victim Search] DPKsfdL
»Quinty«
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {15 Mσσηѕ}
Gender:
Rank:
Scarletbriar
BerichtOnderwerp: Re: Killer Mastermind [Victim Search]   Killer Mastermind [Victim Search] Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:36

*bump*


{Listen to my voice & hear my theme. One day, you won't here anything else anymore!}
Killer Mastermind [Victim Search] WybTjgR
"Roses are red. Violence is fun. You'll all be dead, by the time that I'm done."


Killer mastermind [search]
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Killer Mastermind [Victim Search] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Killer Mastermind [Victim Search]   Killer Mastermind [Victim Search] Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 18:14

ik heb Goldenpaw wel?
Hij is een apprentice uit de Windclan. Hij is erg ijdel en zou eigenlijk bij de volgende ceremonie warrior moeten worden, maar de arme stakker is inactief. Ik weet ook dat 'ie nooit meer echt actief zal worden, en ik wil je graag verder helpen met je karakter, dus daarom meld ik 'm hier ^^


Killer Mastermind [Victim Search] BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Killer Mastermind [Victim Search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: