I don't want to meet you Dawnstar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I don't want to meet you Dawnstar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disasterpaw
Member
I don't want to meet you Dawnstar DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: I don't want to meet you Dawnstar   I don't want to meet you Dawnstar Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 19:50

Het was donker, iets volgde haar. Ze rende weg en keek achter zich, ze ging steeds harder rennen tot het haar had in gehaald. Disaster schrok zich kapot en viel naar achtere, iets pakte haar vast en wilde haar de grond ik trekken. 'Nee!! Blijf van me weg jullie morons!!!' schreeuwde ze maar zo kon zich er niet van verhouden, ze kon niks inbregen. Ze schrok wakker en schudde even haar kop, vlug staarde ze om zich heen in de Apprentices den. Disaster zuchtte van opluchtig, wat was het die laaste tijd met al die nachtmerries na al die moorden die ze had gepleegd. Ze was gespannen en keek met haar kitten ogen in het rond, die had ze gelijk opgezet nadat ze wakker schrok. Ze strijkte haar vacht goed want het was vast helemaal door dit in de war gegaan, vlug stond ze op en schaapte haar stem naar een lievere stem en wat hoger. Ze had een vreemd gevoel bij haar poten, het voelde of dat ze vast zaten in de grond. Disaster liep iets meer kalmpjes de Apprentices den uit, ze zette een vriendelijke glimlach op. Eigenlijk de ogen die ze nu had, die schattigheid was echt zo maar vaak wilde ze zo niet kijken. Ze was een moordenaar geen kitty die ze nu speelt, haar oude zelf toen ze kitten was. Vaak waren haar ogen tot spleetjes getrokken als ze moorden en had ze haar vacht helemaal door de war gemaakt, dit was erg wennen om haar oude zelf te zijn die ze altijd was want dat wilde ze niet zijn. Ze stapte door zonder dat ze het echt door had, katten liepen langs haar en ze keek ernaar en zei er ook 'hoi' of 'hey' tegen. Ze staarde op en zag dat ze in het hol van Dawnstar was getroffen! hoe kom ik hier? vroeg ze aanzicchzelf af en dook ietsjes ineen. Ik wil niet met Dawnstar spreken of wat dan ook, ik moet hier weg voor ze erachter komt. Dacht ze iets angstiger maar dat liet ze niet lijken. Ze sloop zachtjes weer naar de uitgang, alleen wel stap voor stap zette ze het neer in hoop dat Dawnstar haar niet ondekt had want dit was haar plan totaal niet.


I don't want to meet you Dawnstar 15hdw6
ACC::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't want to meet you Dawnstar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: