She is made for me by Starclan, {+Chainpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 She is made for me by Starclan, {+Chainpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Determind
Member
She is made for me by Starclan, {+Chainpaw DPKsfdL
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: She is made for me by Starclan, {+Chainpaw   She is made for me by Starclan, {+Chainpaw Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 12:26

Deterpaws grijs groene blik steek door het kamp. Zoekend. Hij zocht naar de kattin die hij al een tijd niet gesproken had. Ze was degene waarmee hij het wel kon vinden, ze leek zijn uiterlijk en charme te waarderen en zelf was ze ook niet mis. Hij hielt ervan om aandacht te krijgen en de laatste tijd had hij daar verdomt weinig van gevoelt. Eigenlijk was het vreemd dat hij de witte kattin nog aardig vond. En waarschijnlijk zou zijn moeder en contact verbieden als ze het wist. Het was toch haar vader geweest die zijn zusje had gedood, Silverkit. Voor hem nog altijd Silverscream. Ze had die naam zelf eergedaan. En natuurlijk was hun band niet het beste was het wel van hem verwacht dat hij wrok voelde jegens de Whitelion familie. En hij voelde dat ook, al was het enkel richting de kater zelf. Chain was anders en leek voor zijn pacht op geen enkel van de ouders. Ze was voor hem gemaakt door Starclan, omdat de normale katten zijn wezen niet konden handelen. Chain was voor hem gemaakt als vriendin die hem begreep en hem ook met ontzag aan zou kunnen kijken. Die gedachte alleen al liet hem weer trots en veelzeggend grijnzen. Nogmaals keek hij even rond tot zijn blik de kattin vond. Maar hij had nog iets gevonden. Op een soepele, zoals altijd zelfingenomen tred liep hij naar de clan ingang en plukje daar een wilde roos. Grijnzend en op zijn charmant liep hij naar de witte kattin en drapeerde zijn gevlekte staart om haar heen. Voor haar legde hij de wilde roos en keek haar grijzend aan. ‘Een goede middag schone dame’ uitte hij beleefd, al stond zijn altijd trotste en zelfingenomen blik nog in zijn ogen te dansen.


She is made for me by Starclan, {+Chainpaw 2vbjxpk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
She is made for me by Starclan, {+Chainpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: