Dineira's dood **(je kan sterven)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dineira's dood **(je kan sterven)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dineira
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:27

*********************


(Dineira sterft)




Dineira sloop rond gek van woede en wou de smaak van bloed proeven.
Ze keek boosaardig vanuit haar ogen en schreeuwde"De sterrenclan is zwak ik zal iedereen die ik tegenkom aan stukken scheuren!!!!!!!!!!!!!"
De dondersloeg die nach in en in het donkere moeras leek het net alsof er een schim zich voortbewoog en teerde op alles wat slecht en gevaarlijk is. Dineira vermoorde elke prooi die ze tegen kwam en haar kaken dropen van bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:36

blackpaw was de indringer al lang op het spoor ze achtervolgde haar al een tijdje wachtend op het juiste moment om aan te vallen.
ze leek een bloeddorstige poes bij wie je beter uit de buurt moest blijven maar ze was het territorium binnen gedrongen va de schaduwclan.
blackpaw wachte nog even voor ze ging aanvallen.
blackpaw sprong op die poes zette haar nagels uit en scheurde in haar vlees er kwam veel bloed uit maar dar maakte blackpaw niks uit
"maak dat je weg komt of je gaat dood" zei blackpaw bedreigend
Terug naar boven Ga naar beneden
Dineira
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 28 manen (2 1/4 jaar)
Gender:
Rank:
Dineira
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:39

"Ik neem het aan"
Ze storte zich boven op Blackpaw en nam een beet uit haar flank en liet niet los tot ze het bloed op haar gezicht had en proefde het met haar tong en werd krankzinnig."Kom dan schaduw poesiepoes." Ze krabde in blackpaw's gezicht en sprong op om haar hals door te snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:48

purplepaw was op patroue toen ze een lucht opsnoof van een onbekende kat. ze keek rond maar zag niks, tot ze verder liep. ze zag blackpaw met een kat vegten het ging er wild aan toe. ze rende op hun af.ze sprong hoog in de lucht en kwam op de rug van de zwarte poes. ze deet haar scherpe nagels in de zwarte kar en beet in haar oor. er kwam onwijs veel bloed uit haar oor. purplepaw hield vast aan do bloedende oor. de zwarte kat rukte purplepaw van haar rug af toen ze haar oor nog vast had en. krak ssssh. haar halfe oor scguurde af. purplepaw speugden het stukje uit haar mond. ''hoe durf jij hier rond te snuffelen, dit gebiet hoort toe bij de schaduwclan. als je niet weg gaat dan zal ik je doden'' en ze keek haar genadenloos aan. en ze tekkelde de poes onderuit. ze beet in de staart en slingerde haar heen en weer en ze liet los. ze kwam tegen een harden boomstam terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:52

"purplepaw ze heb al gekozen"
blackpaw sprong op de onbekende kat snee haar hals open en beet er in tot ze niet meer ademhalde.
blackpaw begroef haar nagels in haar oog kassen en door borde haar schedel en sneed in haar hersenen. ze was op slag dood "ik had je gewaarschuwt"
blackpaw liep richting purplepaw "kom we gaan help je mij even met de kat naar het kamp te brengen" blackpaw nam die kat op haar rug en wachte op purplepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 18:58

''ik zal helpen'' en ze greep de levenlose kat bij haar nekvel zo liepen ze verder richting het kamp. toen ze aankwamen keek iedereen naar de doden kat. purplepaw liet los en zij'' wij hebben een 28 manen ouden kat gedood, ze was op ons teritorium gekomen. we hebben haar gewaarschuuwt om weg te gaan maar ze vocht. uitijndelijk heeft blackpaw haar gestikt en hebben we een overwinning te vieren''
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:00

Winterpaw liep in de buurt van de grens met Shadowclan. Ze was op zoek naar wat kruiden en misschien kon ze hier wat vinden. Ze had al een paar dingen gevonden. Toen ze een gevecht hoorde. Het kwam van Shadowclan territorium, maar Winterpaw kon geen een kat dood laten gaan. Ook al was die van een andere clan. Ze keek eerst goed uit en stak daarna het donderpad over. Ze liep naar het geluid toe en zorgde ervoor dat ze niet te ruiken was. Ze ging in een bosje zitten en keek wat er gebeurde. Blackpaw was aan het vechten met een kat die haar heel bekend voorkwam, maar ze wist even niet waarvan ze haar kende. Ze keek naar het gevecht en wachtte af. Ze moest een kat helpen als die gewond raakte. Ook al kende ze de ene poes niet. Winterpaw zag dat Purplepaw nu ook Blackpaw aan het helpen was. Ze kon dit toch niet aanzien? Ze keek naar de zwarte poes ze kende haar ergens van, maar waarvan. Ze keek bezorgd naar de zwarte poes. Ze werd weggeslingerd door Purplepaw en Winterpaw keek haar na. Ze moet hier een einde aan maken voor het te laat was, maar ze zou het nooit winnen van Purplepaw en Blackpaw. Ze keek hoe de zwarte poes werd vermoord en hoe ze haar meenamen. Winterpaw kon haar ogen niet geloven. Ze besefte ineens wie de poes was. Het was de poes die ze constant in haar droom had gezien. Het was de poes van haar herinnering aan haar moeder. De poes was haar moeder! Winterpaw probeerde om niet in huilen uit te barsten. Winterpaw rende verdrietig terug naar het kamp en lette heel even op met het donderpad oversteken en rende daarna weg zonder haar kruiden mee te nemen en zonder om te kijken.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:03

blackpaw zat onder het bloed "voor dat ik iets ga vieren ga ik me eerst wassen"
blackpaw liep richting de rivier.
toen ze terug kwam was het feest al aan de gang "konden jullie niet op mij wachten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:05

(Ik ben hier om Dineira te vervangen met haar laatste woorde)

Dineira glimlachde vriendelijk en zei tijdens haar verlossing"Ik zal altijd over jullie waken,cloudkit en Winterpaw.Volg jullie hart."
De kat stierf met een glimlach terwijl het bloed uit haar droop en haar oren doorboord werden en zei een laatste maal"Ik stierf voor jullie lot,Vanaf daar boven zal ik jullie in de gaten houden."
Zij keek ver vooruit en zag Winterpaw lopen. Ookal waren haar ogen doorboord ze keek dit keer vanaf daar boven.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Dineira's dood  **(je kan sterven) Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:52

Ook Brokenstar doemde op uit zijn schaduwen. Zijn oranje ogen keken licht geïnteresseerd naar het schouwspel. 'Ik zal altijd over jullie waken, Cloudkit en Winterpaw. Volg jullie hart.' begon de poes die nu gedood werd. Wat ontzettend cliché. Hij keek naar de twee jonge Shadowclan leden en daarna weer naar de poes. 'Ik stierf voor jullie lot, vanaf daar boven zal ik jullie in de gaten houden.' hij siste zachtjes in zichzelf. Wat dacht die poes nou? Ze wist dat ze haar dood tegen moed was gekomen. Het was haar bedoeling. Zijn ogen knepen wat tot spleetjes. Hij haalde zijn kop omhoog. 'Je lijkt op een vuilnisbakkenras. Niks meer dan een verlaten, verminkte vuilnisbakje. Met een klein smaakje. De witjassen* hebben jou misschien nog wat gegeven. Maar in werkelijkheid ben je misschien net een generatie verder dan een pure mislukking.' zei hij kil, na de poes haar laatste woorden. Daarna keek hij naar de kroost van de jonge moeder, Winterpaw. Wat moest het van hem worden? Zo zonder moeder. Maar hij was een Thunderclan lid. Dit gebied niet eens waardig. 'Jonge kater. Ga terug naar je eigen gebied, naar Thunderclan. Anders wacht jou hetzelfde lot als dat van je moeder.' zei hij, nog altijd meer trots dan dat het hoorde. Zijn staart zwiepte geduldig heen en weer in de lucht, wachtend tot Winterpaw weg zou gaan.

* = Dierenarts.


Dineira's dood  **(je kan sterven) Brokenstar-1

Dineira's dood  **(je kan sterven) NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.


Laatst aangepast door Brokenstar op di 15 jun 2010 - 19:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:55

"brokenstar deze kat was ons territorium binnen gedrongen hebben wij haar lot wel goed beoordeelt" terwel blackpaw dit zei bukte ze voor haar leider en schoof die poes naar hem toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:57

(cloudkit is hier niet aanwezig)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Dineira's dood  **(je kan sterven) Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:58

(dat maakt niet uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 19:59

'' je mag haar met je eigen tanden verslinden, ze is een vuilnisbakkenras. ze is zwak geweest verslagen door twee leerlingen'' zij ze trots en ze keek brokenstar aan. ze hielp met het verplatsen van het lichaam naar brokenstar en ze boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:06

[Jongens, laten we dit via PB doen in plaats van in het topic (: Ik heb het aangepast.]

"Brokenstar, deze kat was ons territorium binnen gedrongen. Wij hebben haar lot wel goed beoordeelt." sprak de jonge Blackpaw tegen hem. Brokenstar's oranje ogen keken de jonge poes weer aan en knikte even. Ze had gelijk, dit was het lot wat de jonge moeder tegen moet was gekomen. Blackpaw bukte onderdanig voor hem en schoof het dode lijk naar hem toe. Hij hief zijn kop weer een beetje terwijl zijn blik naar beneden was gevallen. 'Goed werk, jonge strijders. Jullie begrijpen wat het is om bij Shadowclan te horen. Wij moeten vechten voor wat van ons is. Als we dat niet doen, zullen wij zeker sterven. Dit land hoort ons toe, zoals de adelaar de lucht toe komt.' sprak hij de jonge Shadowclan leden toe. Hij knikte ook even naar Purplepaw, ten teken dat hij de jonge strijder niet was vergeten. Daarna ging zijn blik weer naar Blackpaw en van deze ging zijn blik weer naar de dode poes voor hem. 'Hebben jullie nog een leuk idee voor dit lijk, aangezien jullie de jonge poes hebben gedood?' vroeg hij toen aan de jonge leden. De geur van dood kwam zijn neus binnen. Het was meer een walm dan wat anders. 'Je mag haar met je eigen tanden verslinden. Ze is een vuilnisbakkenras. Ze is zwak geweest. Verslagen door twee leerlingen.' sprak Purplepaw hem toe. Brokenstar knikte even ten teken dat het goed was, wat hij zei. Maar hij had zo zijn eigen ideeën. 'We zullen haar meenemen naar het kamp. Daar zal ze als waarschuwing en zondebok staan voor alle katten die ons territorium binnen durven te dringen.' vertelde hij aan de jonge strijders.


Dineira's dood  **(je kan sterven) Brokenstar-1

Dineira's dood  **(je kan sterven) NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:16

''dat is een uitstekent idee, brokenstar ik zal het dode levenlose kat daar heen brengen'' en ze boog voor haar grote lieder. ze pakte de staart van de kat en trok zig voord. ''niemand durft ons teritorioum binnen te dringen brokenstar'' en ze liep waardig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:22

'Dat is een uitstekend idee. Brokenstar, ik zal het dode, levenloze kat daar heen brengen.' vol respect boog Purplepaw zich voor hem. De machtige Brokenstar, leider van Shadowclan. Alias, de leider van de meest machtige Clan in de wijde omtrek. Purplepaw boog zich om het levenloze lijk en pakte de staart beet. Stevig begon ze aan deze te trekken. 'Niemand durft ons territorium nu nog binnen te dringen, Brokenstar.' sprak ze hem toe met de staart van de dode poes in haar bek. Brokenstar knikte, wetend dat niemand zou binnendringen. Hij keek weer naar de jonge Thunderclan krijger - Winterpaw - en snoof. Zijn blik ging naar Blackpaw. 'Als die Thunderclan krijger niet weggaat, mag jij er mee afrekenen.' hij knikte naar de jonge poes en ook nog een laatste keer naar Purplepaw. Daarna draaide hij zich om en begon te lopen. Zijn grijze staart had een deuk erin en dat zag je duidelijk als hij ermee over de fel afstekende ondergrond zwiepte.

[topic uit, i.v.m. geen inspiratie Laughing]


Dineira's dood  **(je kan sterven) Brokenstar-1

Dineira's dood  **(je kan sterven) NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:25

(cloudkit en winterpaw waren in het kamp)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Dineira's dood  **(je kan sterven) Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:27

"oké brokenstar, heb je hem gehoord winterpaw ik zal maar weg gaan als ik jou was of wil je het zelfde lot als je moeder"
blackpaw draaide naar winterpaw en zei "ik geef je tien seconden om weg te komen of je gaat er aan"
blackpaw telde af en ging bij elke seconde klaar staan om aan te vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Dineira's dood  **(je kan sterven) DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Dineira's dood **(je kan sterven)   Dineira's dood  **(je kan sterven) Icon_minitimedi 15 jun 2010 - 20:29

(Ik ben al weg. Mijn vorige post was dan misschien wel lang, maar lees hem helemaal door of op zijn minst het laatste stuk)


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dineira's dood **(je kan sterven)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: