A half circle in the sky



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A half circle in the sky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 12:57

De rode kitten die intussen alweer bijna de leeftijd van drie moons had bereikt lag rustig in zijn nest, tegen zijn moeder Softvoice aan. Het was nacht, maar hij voelde zich onrustig en kon dus niet slapen. Dazzlekit stond op en liep naar de rand van de nursery waar hij zitten ging, en zijn felle geel gekleurde ogen naar buiten richtte. Hoog in de lucht scheen een grote halve cirkel, hij was zilver en viel zeker op in de lucht. Een halve maan, Oh wat mooi. Daar omheen zaten allemaal zilveren lichtjes, dat waren de sterren dus de overleden warriors. Keken ze echt op hen neer?

OOC: Open


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 13:18

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU

Hm. Er was weer zo'n vervelend verveel moment voor de she-kit. Ze wist dat ze moest slapen, maar ze had echt geen zin. Bah! Slapen was voor kleine kittens! Ze vond, zoals de meeste jonge kittens, dat zij te oud was. Hallo, zij was wel al één hele moon oud! En dus struikelde ze in het halfdonker haar nestje uit. Helemaal toen ze een andere kitten naar buiten zag glippen werd ze enthousiast. Ze volgde hem op de voet, haar staartje nieusgierig wippend op en neer. Het was een kleine rode kater, toch ouder dan zij. Hij liep naar buiten, waar de maan en de Silverpelt de nursery prachtig verlichtten. Ze liep op hem toe. "Hoi," miauwde ze voorzichtig. De naam van de kitten vloog haar niet zomaar te binnen. "Hoe heet jij?"
tag: Dazzlekit - words: 133 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:


Laatst aangepast door Flashkit~ op do 18 sep 2014 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 13:26

Een maan kon echt fascinerend zijn. De licht dat het afstraalde, de kleur dat het had, en dan alle lichtjes om heen, ofwel de sterren. Het was prachtig, en als hij er naar keek werd hij helemaal rustig. Het was gewoon zo mooi. Helemaal in gedachten verzonken bleef de kitten van bijna drie moons er naar kijken. "Hoi," hoorde hij plots. Dazzlekit schrok op en keek om. "Hoe heet jij?" Vroeg de kitten. De kitten was ongeveer anderhalve moon jonger dan hij was. Dazzlekit glimlachte, "Oh, hey Flashkkt," miauwde hij vriendelijk. "Ik ben Dazzlekit," stelde hij zichzelf voor. Het was normaal dat jonge kittens de anderen nog niet zo goed kende. Maar de oudere kittens kende de nieuwe kittens vaak wel al. "Kon jij ook niet slapen?"


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 17:31

Flashkit~ schreef:
THIS ANIMAL INSIDE OF YOU

Ze zag de kleine glimlach die op het snuitje van de rossige kitten verscheen. "Oh, hey Flashkit," groette hij terug. Hij had wel haar naam onthouden. "Ik ben Dazzlekit." sprak hij toen. Zijn stemmetje klonk vriendelijk. Begrijpend knikte de grijze tabby haar kopje op een neer. "Oh ja." miauwde ze. Wist ze dat wel? Hmm... Misschien wel... Ze wist het niet zeker meer. In ieder geval hoefde ze daar niet langer over in te zitten, want het oudere katertje kwam met een vraag voor haar. "Kon jij ook niet slapen?" vroeg hij. Met een trots gezicht schudde ze haar kopje. "Neh. Ik had deze middag al 'eslapen. En ik dacht dat er misschien nog wat leuks was inne donker," Een paar woordjes klonken nog ietwat vervormd, maar een goed spreken zat er nu aan te komen. Ze wierp een groene blik achterover, om te zien of haar moeder wakker was. "Ik mag eigenlijk niet naar buiten, snappie?" Haar kopje stond lichtelijk schuin terwijl ze de bevestigingsvraag aan de andere kitten stelde.
tag: Dazzlekit - words: 171 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 18:26

Dazzlekit glimlachte, mooi het poesje wist zijn naam weer. Vervolgens vroeg Dazzlekit of ze ook niet slapen kon. Kittens, ook hij, mochten niet in de het donker buiten zijn, in ieder geval niet zonder begeleiding van een warrior of queen. Sowieso moest de moeder queen er toestemming voor geven. "Neh. Ik had deze middag al 'eslapen. En ik dacht dat er misschien nog wat leuks was inne donker," reageerde Flashkit. Dazzlekit glimlachte naar de andere kitten. "Eigenlijk is er niet zoveel te doen in het donker, alle katten slapen, op enkele na. Een grote warrior heeft mij verteld dat er 's avonds toezicht gehouden word door katten die in de nacht op wacht staan," vertelde Dazzlekit. Omdat hij intussen al anderhalve moon de nursery uit mocht, kon hij veel leren door opa mede katten af te stappen, zoals de elders en de warriors. "Ik mag eigenlijk niet naar buiten, snappie?" Dazzlekit haalde zijn schouders op. "Ik mag eigenlijk ook niet, hoor. Normaal hou ik me wel aan de regels, en als ik straf krijg accepteer ik het ook wel... Maar ik kon niet slapen en wou naar de maan kijken," piepte Dazzlekit toen.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 18 sep 2014 - 18:38

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU

Wauw! Hij wist echt heel veel! Hij wist heel veel uit te leggen over katten in het donker, en Flash luisterde aandachtig naar zijn woorden. Ondanks hun minimaal verschil in leeftijd - nu ja, als je een moon oud was besefte je je zoiets nog niet zo erg - had hij toch al veel mee ervaring en sociaal contact gehad met anderen. Op haar vraag antwoordde hij: "Ik mag eigenlijk ook niet, hoor. Normaal hou ik me wel aan de regels, en als ik straf krijg accepteer ik het ook wel... Maar ik kon niet slapen en wou naar de maan kijken." Flashkit knikte in begrip voor zijn woorden. Ja, de maan. Bijzonder en mooi als hij was, zo was hij zeker de moeite waard om een regeltje te breken. En dan nog? Ze wilde zo graag meer van de wereld zien, en hier moest het dan maar beginnen. Ja, ze had wel wat gezien, maar buiten de nursery had ze nog nooit gezeten. Laat staan s'nachts. "De maan... De maan is zo mooi en wit." verklaarde het tabby poesje tegen hem. Plots herdacht ze aan zijn uitleg. "Heb je veel warriors ontmoet?" Haar kittenstemmetje klonk heel nieuwsgierig naar meer dingen die nieuw en leuk waren. "Ik word ook een warrior later. En jij?" Als dat zo was, dan werden ze samen warriors! Dat zou leuk zijn!
tag: Dazzlekit - words: 227 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 0:05

Het gevoel dat Flashkit bewondering voor hem toonde streelde zijn ego zeker. Hij werd er blij van, en dat liet hem Flashkit ook extra graag mogen. Hij mocht elke kitten wel, behalve als ze gemeen of slechte tekens vertoonde, gelukkig had hij zulke kittens of katten nog niet ontmoet. "De maan... De maan is zo mooi en wit." Dazzlekit keek even met een kritische blik naar de maan. "Nee, ik vind de maan toch echt zilver van kleur," reageerde hij. vervolgens kreeg hij de vraag of hij veel warriors had ontmoet. "Ehm, jawel, ik heb best wel veel warriors ontmoet, maar ik heb het meeste geleerd van mijn vader, Rushleap," piepte hij enthousiast. Zijn vader was geweldig, loyaal en sterk. "Ik word ook een warrior later. En jij?" De rode kitten grijnsde. "Ik ook, en daarna Deputy, en daarna Leader! Dan zal ik Dazzlestar heten, verblindende ster," grijnsde hij, ondanks dat zijn houding nog steeds vriendelijk.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 9:18

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU

Oh, ja. Van haar papa had Flashkit ook wel wat geleerd. Een boel, in feite. Nu ja, genoeg. Op haar vraag werd er breed gegrijnsd door de ander. "Ik ook, en daarna Deputy, en daarna Leader! Dan zal ik Dazzlestar heten, verblindende ster." Oh! Leader, ja, dat wilde zij ook wel zijn! Haar broertje had ze wel horen praten over medicine cat zijn, maar leader was nog veel cooler! "Kan er maar één de leader zijn?" vroeg ze toen. Misschien, als er twee konden zijn, dan was zij Flashstar, flitsende ster! "En anders ben ik Flashflight, en dan wordt ik deputy!" Haar gifgroene oogjes staarden vol glinstertjes naar de maan. Oh jawel, ze had al wel diep nagedacht over een mooie naam. Ze wilde Flashflight of Flashfang heten. Dat waren de mooiste, was ze van mening. Maar als Dazzlekit echt leader werd zou hij zeker wel wat moois voor haar bedenken, bedacht ze. En als haar moeder voor haar zou kiezen zou ze aan mama kunnen vertellen dat ze het liefst zo zou willen heten. Dan zou ze de mooiste naam hebben in de hele Clan!
tag: Dazzlekit - words: 186 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 12:01

"Kan er maar één de leader zijn?" Vroeg Flashkit. Spijtig knikte Dazzlekit met zijn kop, natuurlijk gunde hij Flashkit het om ook een leader te zijn, maar dat kon niet. En Dazzlekit was toch wel ouder en ook al groter, dus was het logisch dat hij de leader titel kreeg. "En anders ben ik Flashflight, en dan wordt ik deputy!" Zei Flashkit uiteindelijk. Dazzlekit knikte met zijn kop. "Ja, dat kan wel ja," piepte hij enthousiast. "Dan benoem ik, Dazzlestar jou in de naam van Starclan tot Deputy!" Sprak hij zo officieel mogelijk met zijn kopje geheven. "Maar wil je echt Flashflight heten? Vind me Flashflare of Flashgaze niet veel mooier?" Vroeg Dazzlekit. Flare betekende gloed, flitsende gloed, en gaze betekende blik, een flitsende blik. Dat vond hij veel beter dan flitsende vlucht.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 14:44

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Oeh! Flashflare, dat was ook een gave naam. Dazzlekit had haar de deputy laten worden, in de naam van StarClan. Dat was toch de Clan van de dode katten? Flash keek nieuwsgierig naar boven. Woonden ze daar? Op de sterren? Ook mama's mama? En haar papa? Opeens schoot een nieuwe naam haar tebinnen. "Flashflower." besloot ze tevreden. Flitsende bloem. Niet zo'n mooie betekenis, maar de naam was gaaf. Toen dacht ze opeens aan haar broertje en zusje. Fluffykit mocht wel warrior zijn. Mallowkit wilde de medicine cat worden. Medicine cat! Die hadden ze nog niet! "En wie is dan de medicine cat? Of hoeven we die niet?" vroeg ze daarna, haar kopje scheef gehouden. "Mallowkit wilde dat worden." vulde ze haar eigen vraag in, terwijl ze haar kleine staartje schudde. Een lief glimlachje vormde zich op haar snuit. "En jouw siblings? Worden die ook warriors?" Haar gedachten schoten alle kanten op. Ze gingen samen een hele nieuwe Clan beginnen!
tag: Dazzlekit - words: 159 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 15:33

Oke, Flashflower, dat was ook wel een goede naam. Maar een naam voor een Deputy? Nou ja, als zei het wou, dan moest het wel goed zijn. Flashkit was tenslotte een poes, geen kater. "En wie is dan de medicine cat? Of hoeven we die niet?" Vroeg Flashkit, nog voor Dazzlekit antwoorden kon ging Flashkit al verder. "Mallowkit wilde dat worden." Dazzlekit keek bedenkend, maar knikte vervolgens goedkeurend. Zo goed kende hij Mallowkit niet, maar het zou wel goed zijn. "Oke, dat vind ik goed," reageerde hij met een glimlach. "En jouw siblings? Worden die ook warriors?". Vroeg Flashkit toen. Dazzlekit knikte zonder enkele aarzeling. "Maar natuurlijk, minnsiblings zijn fantastisch, zij zullen gerespecteerde warriors zijn!" Grijnsde hij. Ja, nu was hij officieel leader van de kittens.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 18:42

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


En ja hoor, hij besloot na enige aarzeling dat Mallowkit de medicine cat mocht zijn. En op haar vraag knikte hij hevig. "Maar natuurlijk, mijn siblings zijn fantastisch, zij zullen gerespecteerde warriors zijn!" Flashkit werd dolenthousiast over alle nieuwe ideeën die het tweetal zojuist had opgebouwd. "Gaaf! En dan wordt Fluffykit ook een geresteerde warrior!" Dat ze het niet goed uitsprak maakte haar niets uit; gerespecteerde was gewoon een te moeilijk woord, vond ze. Welke namen zouden hun warriors dan hebben? Voor Mallowkit bedacht ze eerst Mallowbreeze, maar dat vond ze toch meer een poezennaam. Mallowshade, of Mallowdive, die waren beter. Voor Fluffykit... Daar moest ze wat langer bij stilstaan. Even zweeg ze terwijl ze diep nadacht. Maar dat was te moeilijk. Ze besloot het aan het oudere katertje te vragen. "Weet jij een naam voor Fluffykit?" vroeg ze eerst. En zijn siblings dan, hoe zat het daar eigenlijk mee? "En hoe heten jouw broertjes en zusjes eigenlijk?"
tag: Dazzlekit - words: 158 - notes: here

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 22:47

"Gaaf! En dan wordt Fluffykit ook een geresteerde warrior!" Dazzlekit fronste even niet begrijpend, maar al snel viel het kwartje. Ze bedoelde 'gerespecteerde'. "Weet jij een naam voor Fluffykit?" Vroeg Flashkit vervolgens. Dazzlekit sloot zijn oogjes even terwijl hij nadacht en op zijn onderlip beet. Hij dacht nog even na, een goede warrior naam voor het voorvoegsel 'Fluffy', het was wel een moeilijke vond hij. "Fluffy... Fluffybite? Fluffypelt... Ja, Fluffypelt... Dat klopt het meeste in mijn kopje," sprak Dazzlekit uiteindelijk met een lachje rond zijn lippen. "En hoe heten jouw broertjes en zusjes eigenlijk?" Vroeg Flashkit toen. "Leafkit, Silentkit, Tansykit, Dawnkit en Lockkit," vertelde Dazzlekit. Ja, en nu moesten zei ook nog warrior namen hebben. "Ik benoem ze tot... Leafspark, Silentsong, Tansyleaf, Dawnrise, en Locksoul," sprak hij met een grote lach op zijn gelaat.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimema 22 sep 2014 - 15:32

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Fluffypelt, dat was inderdaad mooi voor haar. Hij schonk haar een klein lachje voor zij haar vraag stelde. "Leafkit, Silentkit, Tansykit, Dawnkit en Lockkit." antwoordde Dazzlekit. Ook bedacht hij meteen de namen voor als ze warriors zouden zijn "Ik benoem ze tot... Leafspark, Silentsong, Tansyleaf, Dawnrise, en Locksoul." Zomaar uit zijn hoofd, alle vijf. "Mooi." snorde Flash tevreden tegen hem. Ze had besloten dat ze hem tot haar officiele eerste vriend zou benoemen. "Wij worden de coolste Clan in altijd!" Het was oprechte blijdschap. Dazzlestar, en Flashflower, en Fluffypelt, en Mallowdive, en dan Leafspark, Silentsong, Tansyleaf, Dawnrise en Locksoul... Hun Clan zou zo leuk zijn dat iedereen erbij wilde. Ook ShadowClan, WindClan en RiverClan! Maar dat mocht niet, die waren slecht. Hun Clan was alleen voor ThunderClankatten.
tag: Dazzlekit - words: 127 - notes: kort /:

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 8:51

Dazzlekit vond het fijn hoe hij zo goed vrienden maken kon. Hij haatte het om te zien hoe andere kittens soms alleen waren, en dat wou hij dus niet. En hij gunde het de anderen ook niet. Hij was er dus ook voor iedereen, een echte goedzak dus. Maar zeker niet in het overdreven of dat hij dan dus ook alleen maar goed en braaf was. "Wij worden de coolste Clan in altijd!" Kwam er blij uit Flashkit's bekje. Dazzlekit lachte even en raakte de schouder van Flashkit aan met zijn staartje. "De sterkste en moedigste!" Hij grijnsde en hief zijn kop trots op. Zijn ogen sprankelden van blijdschap, hij vond dit echt leuk. "Maar, Flashflower, mijn Deputy, wat vind jij de beste Clan naam voor onze Clan?" Vroeg hij toen. Ja, van Thunderclan wou Dazzlekit uiteindelijk leader zijn, omdat dat ook echt zijn clan was, maar dat was nu nog niet mogelijk, dus moesten ze een eigen clan hebben, tot Dazzlekit er klaar voor was.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 9:17

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Ze voelde zijn staart even op haar schouder, en stoote een kort gesnor uit. "De sterkste en de moedigste." stemde Dazzlekit in met haar. Ook zij hief haar kop trots op, maar niet uit arrogantie naar hem, meer rechtuit terwijl ze naast hem stond, als een trotse leader en deputy. "Maar, Flashflower, mijn Deputy, wat vind jij de beste Clan naam voor onze Clan?" klonk zijn vraag. Hm. Daar moest de kleine tabby even over nadenken. Want ja, hij had wel gelijk. In ThunderClan konden ze nog niet de leader en deputy bepalen. Dat waren Firestar en Silverfang al. Ze moesten dus wel een eigen Clan stichten. Hoe zou de Clan heten? Ze keek even om zich heen, op zoek naar iets waar ze het naar kon vernoemen. ThunderClan, ShadowClan, WindClan en RiverClan. En SkyClan natuurlijk, maar daar wist Flash nog niets van. AirClan? Of TreeClan? LightningClan? Ja, dat leek wel een beetje op ThunderClan. "LightningClan. De Clan van de bliksem." besloot ze tevreden.
OOC: Ze hebben precies dezelfde vachten als de hoge rangen nu O.o Dazzlekit is een rode tabby, Flashkit een donkergrijze tabby en Mallowkit zwart met wit ;D
tag: Dazzlekit - words: 127

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 19:42

Dazzlekit was een gezonde, vriendelijke, gelukkig kitten vol met zelfvertrouwen. Hij was een vriend voor iedereen, en zo voelde hij zig ook. Maar wie echt zijn beste vrienden waren? Op dit moment voelde Flashkit als een beste vriendin, en dat deed het katertje goed. "LightningClan. De Clan van de bliksem." Dazzlekits oortjes schoten enthousiast naar voren, en zijn staartje zwaaide even een paar keer terwijl zijn lippen breder opkrulden. "Dat klinkt echt vet!Reageerde hij. "Een clan zonder aarzeling vol met kracht! Dat vond hij wel passend. Wat gaaf! Nu hadden ze hun clan zo goed als compleet. Een leader, een Deputy, een medicine cat, en een hoop warriors!


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimedo 25 sep 2014 - 18:57

THIS ANIMAL INSIDE OF YOU


Een brede glimlach toverde zichzelf op haar vrolijke grijze snuitje toen hij een enthousiaste reactie liet horen. "Dat klinkt echt vet!" sprak hij vrolijk. Ze voelde zijn kleine staatje kort op haar schoudertje. "Een Clan zonder aarzeling, vol met kracht!" Als instemming gaf Flashkit ook een paar enthousiaste en wilde zwiepen aan haar pluizige staartje. Ze had het nu helemaal goed in beeld. Zo sprak ze het ook uit tegen hem. "Dazzlestar, de machtige leader van LightningClan!" Ja, het klonk echt supergoed in haar oortjes. Perfect, in werkelijkheid. "We zullen een supergoeie Clan zijn!" voegde ze eraan toe, maar plots schoot haar iets tebinnen. Hun camp. ThunderClan had toch zeker ook een camp! "Waar is ons camp dan? Hier ergens?" Ze keek zoekend om zich heen met haar gifgroene lampjes.
tag: Dazzlekit - words: ###

APOLLYMI @ SHINE


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazzlestrike
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 13:30

De Lightningclan, tot het zijn beurt was om de leiding van Thunderclan opzich te nemen. Zijn zijn bleek oranje oogjes sprankelden van plezier. De woorden van Flashkit deden hem dus ook goed. "We zullen een supergoeie Clan zijn!" Klonk haar stemmetje. "Riverclan, Windclan en Shadowclan zullen ons respecteren, en niet lastig vallen!" Hij noemde Thunderclan niet, want Thunderclan hoorde bij de Lightningclan, of Lightningclan hoorde bij de Thunderclan..? "Waar is ons camp dan? Hier ergens?" Vroeg Flashkit. "Gewoon de nursery? Want al onze clan genoten wonen daar nog.." reageerde hij bedenkelijk. Het leek hem het meest logisch.


“Lιfє ιѕ α cнαƖƖєηgє, мєєт ιт.
Life is a game, play it.

A half circle in the sky 74NqWYQ
Life is an adventure, dare it.
Life is life, fight for it.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashkit~
Member
A half circle in the sky DPKsfdL
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oн, σн, тσσ уσυηg fσя уσυ!
Gender:
Rank:
Flashkit~
BerichtOnderwerp: Re: A half circle in the sky   A half circle in the sky Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 11:54

Op haar vraag dacht hij even na. Met haar kopje schuin wachtte ze op zijn antwoord. Toen zei hij: "Gewoon de nursery? Want al onze Clangenoten wonen daar nog.." Oh ja. Hij had gelijk, dat was de handigste plek voor hun mooie LightningClan. Iedereen zou hen eren, en StarClan zou zo erg van hen houden dat ze zouden zorgen dat het altijd Greenleaf was. "Goed idee," snorde ze tevreden. Ze zocht naar nog een vraag die ze nodig hadden voor hun Clan. Wat hadden ze in ThunderClan nog meer wat ze konden bedenken? Ze dacht aan het gevecht waar haar mama over had verteld. "Maar... Als de andere Clans ons gewoon respecteren... Dan hoeven we ook niet te vechten, wel dan?" Ze glimlachte. Ja, volgens haar had ze het helemaal goed uitgesproken.


A half circle in the sky 2iw8576
:u L O V E u:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A half circle in the sky
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: