het begin



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 het begin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: het begin   het begin Icon_minitimema 4 apr 2011 - 20:38

Ik was helemaal alleen in het huis van mijn tweebenen . Ik was zo moe maar kon niet slapen want ik bleef maar denken aan het bos. zou ik het vandaag toch eens wagen om het bos in te gaan? De maan stond al hoog in de lucht en er was een beetje mist. Ik ging naar buiten en ging op het hek zitten. Ik keek het bos in en ik zwoor dat er iets bewoog in de verte. Ik probeerde te zien wat het was maar toen ik een beetje naar voor leunde verloor ik mijn evenwichten viel. Ik draaide mij snel om en belandde mooi op alle vier mijn poten. hij schrok en dacht diep na ."Zou dit een teken zijn"Dacht ik. hij liep zachtjes naar voren en opeens zag hij een rode staar achter de bosjes . Hij had die staart al eens eerder gezien . De staart behoorde tot een grote vos . opeens merkte de vos Kloud op en kwam grommend op hem af . Kloud schrok en rende dieper het bos in met de vos op zijn hielen . hij was bang en het enige dat hij kon denken was "rennen!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
het begin DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 17:18

[Mag ik een beetje tips geven? (: Je let goed op leestekens, maar af en toe vergeet je ze wel. Dat is op zich niet zo erg, maar voor de andere is het soms minder aangenaam om te lezen. Misschien dat je ook wat meer details kan meegeven over wat je doet, bijvoorbeeld niet alleen zeggen dat hij viel, maar hoe hij valt en wat hij erna of tijdens de val voelt. En nog een laatste tipje, gebruik één vorm. Hierin gebruik je de ik-vorm en de hij-vorm. Je zegt "ik draaide me snel om" maar je zegt ook "hij had die staart al eens eerder gezien". Voor de rest, nog een goede tekst (: ]

Langzaam maar zeker sloop hij tussen de struiken naar voren. Het kleine konijntje huppelde heen en weer en graasde af en toe eens gras. Het diertje had helemaal niks van zijn aanwezigheid in de gaten.
Ondanks de wind die tussen de takken van de bomen heen waaide, was het verdacht stil in het bos. Buiten het geluid van hier en daar een vogeltje dat zong of een eekhoorn die razendsnel over de grond schoot was er niks te zien of te horen.
Ineens werd hij het gewaar. Het geritsel van bladeren. Het knappen van twijgjes.
Langs hem heen liep een vos uit de struiken tevoorschijn. Zijn glanzende vacht was helemaal rossig, enkel zijn snuit en ogen waren pikzwart. Als een bezetene rende hij achter een jong, wit katje aan.
Lionpaw had geen seconde te verliezen en vloog recht op het tweetal af.


het begin Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 17:45

Het was niet te geloven. De vos had mij bijna te pakken tot een oranje kat tussen mij en de vos sprong. De oranje kat sprong op de vos en gaf hem een paar stevige beten en krabben. De vos jankte van de pijn en liep terug het bos in. Ik was verwonderd door de kracht die de kater had. De oranje kat vroeg:"is alles ok."Nog steeds verbaast knikte ik zachtjes met mijn hoofd. De oranje kat draaide zich om en stapte weg. Ik riep net optijd :"wacht hoe heet jij!"De kat oranje kat draaide zich om en zij:"Lionclaw."
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
het begin DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 18:51

Oke, tip tijd.

Kloudkit: Kloudkit, op dit forum is het de bedoeling dat je in de hij/zij vorm speelt. Ook moet je post minstens 5 volle regels zijn, anders valt het onder spam. Als dit 3 maal gebeurd in de echte RPG, krijg je waarschuwingsprocenten. Ook mag je niet andermans katten besturen, alleen je eigen Wink

Lionpaw: Misschien wat minder enters gebruiken? Wink

-Honeyfeather


het begin UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimedi 5 apr 2011 - 22:16

Na de vossen aanval was Kloud al een heel stuk de bossen ingerend. Hij keek om zich heen en schrok. "waar waren al de huizen naartoe."Hij keek nog eens rond zich maar het enige wat hij kon zien waren bomen. Kloud raakte nog meer in paniek wanneer hij dacht aan eten. Hij kon toch geen planten eten. Plots zag hij een kleine bosmuis tussen de bladeren. Hij kreeg een idee. Hij had een andere kat al eens horen praten over wilde katten die muizen enzo aten. Hij ging in sluiphouding zitten en ging zachtjes naar de muis toe. Voor het diertje het kon merken zat Kloud al op hem. Hij gooide het diertje de lucht in dat me een hare klap op de grond belande. Snel liep Kloud terug naar het diertje en zette zijn tanden erin het diertje piepte en spartelde tot het opeens ophield. Kloud legde het diertje neer en begon direct te eten. Tot zijn verbazing vond hij het heerlijk."Hier kan ik nog wel een tijdje blijven"dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimevr 8 apr 2011 - 11:37

(Ik weet dat dit een dubbelpost is maar niemand antwoord en ik kan niks meer doen dus hier komt het vervolg van mijn verhaal)
Het was stil in het bos.Het enige dat Kloud kon horen was zacht gepiep van vogels en het geknor van zijn eigen maag. Hij besloot nog maar eens te zoeken naar zo een sappige muis.Hij liep zachtjes de struiken door het bos in. Maar tot zijn verbazing kwam hij niet in het bos maar op een grote open plek waar tientallen katten zaten. Opeens zag hij alle katten rechtstaan en op hem afkomen. Zonder er bij na te denken liep hij terug door de struiken en keek achter zich.De katten bleven hem volgen dus Koud rende goed door. Opeens stopte hij. Hij was bij een diepe afgrond gekomen. De andere katten omsingelde hem.maar ze gingen weer opzij en rende weg want opeens stond er een hele zwerm vossen achter ze. Kloud was nog nooit zo bang geweest. Hij zette een stap naar achter,gleed uit en viel. Met een schok werd Kloud wakker."Het was maar een droom" dacht hij. Hij keek naar boven waar hij de volle maan zag. Hij rolde zich terug op en ging weer verder slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimeza 9 apr 2011 - 10:46

driedubbelpost ik weet het maar kom op. Ik zit vast alsjeblief antwoord. Ik denk zelfs dat de admins niet eens meer naar de traing kijken en zolang ik moet wachten op de riverclan kan ik niks anders doen dan dit dus pls Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
het begin Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimeza 9 apr 2011 - 12:05

Als niemand antwoord op je topic dan heb je gewoon maar even te wachten.
Niet zo ongeduldig zijn en meteen driedubbel gaan posten. Mensen reageren wel als ze daar klaar voor zijn.


het begin RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpaw***
Member
het begin DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Cloudpaw***
BerichtOnderwerp: Re: het begin   het begin Icon_minitimeza 9 apr 2011 - 12:48

sorry fireheart ik zal geduldiger zijn. o ja fireheart heb je mijn pb ontvangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
het begin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: