Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fadepaw
Member
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:04

Fadepaw liep over het lange hoe gras, ze had uitgerekend om vandaag meer te gaan verkennen. Ze was eenmaal wel slim maar niet super slim, waar was de harde wind die je omver kon duwen. Haar laaste nachte voelde verrekt, ze sliep slecht en droomde over alles en niks. Ze hoopte dat ze ergens wel een plek kon vinden waar ze zich goed voelde, misschien hier alleen waren hier wel vier bomen. Met een zucht plofde ze tegen een boom neer, ze besloot daar even te gaan liggen. Met een gaap wiebelde ze kort met haar oor, misschien hielp dit haar misschien ook niet. Meeste dromen zat ze vast mee, niemand wilde haar immers helpen. Ze voelde ook niet als zichzelf en ze had nog steed last van haar linker zij door dat ze tegen een doorn stuik lag maar vandaag zou ze misschien meer rust krijgen.

~Eerste post voor Sparrowpaw


Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) 2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 10:43

De kater was al vroeg die morgen op pad gegaan naar de Fourtrees om de kruidenvoorraad van de medicine cat den wat aan te vullen. Hij had al verschillende lessen gehad van Brindlepool, maar het grootste deel was gewoon veel ervaring opdoen. De kater hinkte zoals gewoonlijk, maar toch was hij er gewent aan geraakt dat hij een van zijn achterpoten verlamd achter hem aan sleurde. Het was niet anders. Hij had een groot eikenblad bij zich waarin hij de kruiden en bessen kon vervoeren zonder dat hij ze kapot zou bijten. Bij de Fourtrees legde hij het blad neer en begon hij rustig besjes van een struik af te halen, en die zonder ze kapot te maken op het blad naast hem neer te leggen.


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 11:00

Fadepaw wilde net even rustig gaan slapen tot er iets opdook in haar oog hoek, het liep vreemd. Langzaam stond ze op van haar plekje, haar ogen straalde even en zag daar een gkleurde kat staan. Aan de bouw te zien was het een kater, het had een blad mee net zo als de medicine cat van de shadowclan Littlestream. Langzaam liep ze op hem af en zag hoe hij een van zijn poten mee trok, ze liep steeds dichter op hem af. Geluidloos en staarde hem aan, misschien had hij haar nog niet gezien. Ze kwam op hem af en fluisterde, "Gaat het?" bijna kon je haar stem niet horen van die afstand. Ze dook op en riep keihard toen ze naast hem stond, "GAAT HET?!" Ze lachtte even naar de kater en deze keer had hij het wel gehoord had. Haar ogen stonden wijd open, "Ik... Dacht dat je doof was hehehehhe..." zei ze schaamend tegen zichzelf. Eigenlijk had ze dit willen denken maar dat was al te laat.


Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) 2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 11:34

Hij was rustig bezig met het verzamelen van de besjes en rolde die een voor een netjes in het eikenblad. Net toen hij een besje van de struik aftrok hoorde hij een kat achter hem schreeuwen. "GAAT HET?!" krijste de kat en hij sprong geschrokken een meter de lucht in, beet het besje kapot en keek geschrokken naar hetgeen wat zoveel herrie had gemaakte. Het was een kleine zwarte poes met ijsblauwe ogen die hem lachend aankeek. "Ik... Dacht dat je doof was hehehehhe..." mauwde de poes en Sparrowpaw herstelde zichzelf snel en spuwde het kapotte besje uit zijn mond. "Uhm, hallo denk ik maar?" zei hij en keek naar de ShadowClan apprentice.


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 13:43

Ze staarde de kater aan met vriendelijke ogen, hij sprong een meter de lucht in. Dat had ze nooit gezien, met een rustige blik keek ze hem aan en merkte dat hij uiteindelijk hersteld was en zei "Uhm, hallo denk ik maar?" Fadepaw legde haar kop schuin en liep een rondje om de kater heen. "Ook hallo, gaat het? Ben je gewond? Heeft de medicine cat je dat gegeven? Wat is er met je achter poot?" miauwde ze nieuwschierig en nogal druk, ze zwiepte met haar staart ovver de grond en had zoveel vragen die ze niet allemaal kon bewijzen. Ze had niet echt iemand die ze een vriend kon noemen, ze was nogal alleen. Ze spitste haar oren fel en was afgeleid, dat geluid. Het geluid, "Hoor je dat." fluisterde ze tegen de kater. Ze sloop langzaam ergens langs en klom zacht en stevig de boom in, Ze sprong de boom uit met haar poot uit gestrekt. "Lets High five the sky!!" Miauwde ze vrolijk en sprong tegen de wind in uit de boom en landde op haar vier poten, ze lachtte even en keek daarna de kater aan. "Doe je mee?" vroeg ze en staarde hem vragend aan, ze wist niet hoe hij zal antwoorden alleen vor haar draaide alles om de wind..


Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) 2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 13:52

"Ook hallo, gaat het? Ben je gewond? Heeft de medicine cat je dat gegeven? Wat is er met je achter poot?" ratelde de zwarte kattin achter elkaar door. "Hoor je dat." De kater keek haar wat verdwaasd aan, geen idee waar ze het over had. De poes klom een boom in. "Lets High five the sky!!" riep ze en sprong weer uit de boom. Oké? "Doe je mee?" vroeg ze toen. Sparrowpaw schudde zijn kop. "Ik denk niet dat dat slim is, mijn achterpoot is verlamd. Een van ShadowClans warriors viel mij een paar moons geleden aan en heeft mijn achterpoot verlamd. Ik ben nu de medicine cat apprentice van WindClan."


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadepaw
Member
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)   Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 15:59

Fadepaw keek hem aan en ging weer naast hem zitten, vriendelijk keek ze hem aan. De kater keek haar nogal verbaast aan van 'Jij bent echt totaal gestoord.' Alleen was hij wel rustig gebleven en schudde nee met zijn lieve kop en zei "Ik denk niet dat dat slim is, mijn achterpoot is verlamd. Een van ShadowClans warriors viel mij een paar moons geleden aan en heeft mijn achterpoot verlamd. Ik ben nu de medicine cat apprentice van WindClan." Fadepaw keek hem verbaast met een vriendelijke glimlach. Ze had wel een geweldig iedee in haar kop ze duwde haar lijfje tegen de zijne aan en fluisterde "Dat is echt geweldig, de medicine cat apprentices. Ik wou dat ik dat kon zijn," miauwde ze en liep onder hem door zodat ze probeerde om hem op haar rug te krijgen, ze keek hem aan. "klaar?" Ze was vanplan om met hem op haar rug van de boom af te springen en keihard te roepen 'LETS HIVE THE SKY!!!'.


Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT) 2zz8dvo
¥Thema¥
¥VOICE¥
Alleen de vrouwelijke stem
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life sometimes sucks but sometimes they bring luck (SPT)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: