Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Windclan needs some sexyness like me { Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Whitelion
Dark forest
Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Windclan needs some sexyness like me { Open   Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 18:03

De grote witte kater lette neit echt mee rop het gesprek, en zijn gedachten dwaalden af. Naar zijn eigen tijd als apprentice, toen hij nooit een regel zou willen overtreden. Die Whitepaw was ver weg, begraven en vergeten. Het waren die idioten geweest, die zijn partner vermoord hadden, die zijn leven geruïneerd hadden. Zijn kans om gelukkig te zijn, zijn kans om normaal te zijn. Sinds hij hen vermoord had was hij er alleen maar op achteruit gegaan, trok hij zich niets meer aan van de regels. het leven was nutteloos, dus waarom zou je dan iets proberen te doen. Toch was er de ambitie om de clans te leiden, om toch nog iets te kunnen betekenen. Hij werd weer uit zijn gedachten gehaald toen de shadowclankatten weggingen. Hij haalde zijn schouders op en riep hen nog achterna; "Zie dat ik jullie hier niet meer weerzie, want dan zal het je beste dag nog niet zijn", waarna hij zich met en vriendelijk knikje naar de andere twee windclan katten afwendde en verder van de grens liep.

~topic uit


Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Windclan needs some sexyness like me { Open   Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 13:50

Hij kon niet lang blijven, zijn opdracht was om met Slender terug te keren, vandaar dat hij zijn vragen vroeg, diep treurig keek. Al had hij dat niet door. Waarna de kater zich omdraaide en wegstuifde. Tall was nooit goed geweest met diepe gevoelens, dit diepe verdriet, en de onwetendheid deden hem pijn. Nog eens keek hij achterom, maar vond toen Slender, en viel in de pas naast haar, zijn blik naar beneden. Inner was trots op hem, maar zijn vriend duidelijk teleurgesteld. Waarom kon niets nou eens helemaal goed gaan?


Windclan needs some sexyness like me { Open - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windclan needs some sexyness like me { Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: