Tell me, why?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me, why?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackgaze
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 19:39

De grijze kater bromde bij iedere stap die zijn massieve poten zette. Waarom had hij zich ook alweer opgegeven voor mentor? Zo vroeg opstaan in de ochtend was niet echt zijn ding, het hielp ook niet met zijn humeur. Met een zucht liet hij zich neerploffen op het natte gras. Hij liet zijn staart naast zich opkrullen en keek glazig voor zich uit. Bij de ceremonie had hij Leopardpaw vertelt dat ze hier heen moest komen. De kater wierp een blik naar de zon en rolde met zijn groene ogen, waar geen twinkeling in te vinden was. De zon stond nog niet vrij hoog, maar hoog genoeg om de wereld te verlichten. Genietend van de zon vergat de kater dat hij hier was om een jonge poes te trainen. Nogmaals slaakte de warrior een zucht toen de herinnering van zijn taak vandaag hem weer te binnen schoot. Hij had hier echt, echt geen zin in.

+Leopardpaw.


Tell me, why?  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 20:05

Leopardpaw rende naar Owltree toe. Niet omdat ze te laat was, nee ze had gewoon zin om te rennen. Leopardpaw had heel de nacht wakker gelegen en liggen piekeren. Ze kende haar mentor niet goed. Wat als hij heel streng was? En ze alles fout deed... Leopardpaw schudde haar kop. Ze moest niet zo negatief denken. Ze begon nog wat sneller te rennen. Toen ze bijna bij Owltree was stopte ze met rennen. Ze trippelde rustig veder naar Owltree. Daar lag haar mentor in het gras. Het leek alsof hij er weinig zin in had, maar ja wie wilt er nou zo'n mislukkeling als mij trainen?, dacht Leopardpaw. "Hoi Blackgaze, ik ben er." zei Leopardpaw. Ze liep naar haar mentor toe en ging naast hem zitten. Ze was benieuwd naar wat ze gingen doen vandaag. "Wat gaan we doen vandaag?" vroeg ze nieuwsgierig aan Blackgaze.

*Leopardpaw zit in een soort van depressie dus ze zal denken dat ze alles fout doen*


Tell me, why?  21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 21:59

"Hoi Blackgaze ik ben er." De kater keek op en toverde een scheve glimlach op zijn gelaat. "Well, well well. Je bent er! Mooi! Kunnen we eens beginnen met die verdomde training van jou." Grinnikte hij. De poes plaatste zichzelf naast hem neer. "Wat gaan we doen vandaag?" Blackgaze snoof en likte zijn bek af. "Nah, niet veel. Daarvoor ben ik te lui. Voor jou jonge poes, begin ik bij het begin. Het territorium van Thunderclan!" trots hief hij zijn poot op en sprong op. "Kom kom. Dat ik lui ben betekent niet dat jij dat ook kan zijn eh" De kater gaf haar en knipoog en wachtte op de poes om hem te volgen.

OOC: Black lijkt een beetj nors, maar hij bedoelt het allemaal goed! Hij kan het niet aanzien om een poes of kat te zien leiden. Laat staan zijn eigen apprentice


Tell me, why?  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimeza 27 sep 2014 - 13:34

"Well, well well. Je bent er! Mooi! Kunnen we eens beginnen met die verdomde training van jou." zei Blackgaze grinnekend. Leopardpaw grinnekte ook. Nah, niet veel. Daarvoor ben ik te lui. Voor jou jonge poes, begin ik bij het begin. Het territorium van Thunderclan!" antwoordde Blackgaze op haar vraag en trots hief hij zijn poot op en sprong op. Leopardpaw sprong ook op. "Kom kom. Dat ik lui ben betekent niet dat jij dat ook kan zijn eh" zei Blackgaze en knipoogte. "Eh... Blackgaze... Ik weet niet of je het weet maar ik ben al 7 moons. Ondertussen heb ik het territorium dus wel gezien." zei Leopardpaw zachtjes. Ze hoopte dat Blackgaze niet boos werd, omdat hij nu iets anders moest gaan verzinnen om te gaan doen. Maar om nou een rondje door het territorium te gaan lopen terwijl ze dat al lang gezien had was ook tijd verspilling. Ze keek Blackgaze afwachtend aan met haar heldere, blauwe ogen.


Tell me, why?  21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 17:31

"Eh... Blackgaze... Ik weet niet of je het weet maar ik ben al 7 moons. Ondertussen heb ik het territorium dus wel gezien." Blackgaze trok zijn wenkbrauwen omhoog en grinnikte. 'Excuse moi.' Miauwde hij beleefd. Hij ging weer zitten en keek de poes vriendelijk aan. 'Weetje, dat komt eigenlijk perfect uit aangezien dat territorium me neus uit komt.' Hij stak verwaand zijn tong uit en plofte weer neer in het gras. 'Wil je een paar vechttrainingen doen?' Als ze ja zou zeggen zou hij het niet doen, net zoals ze nee zou zeggen. Hij wilde haar eerst vertellen hoe je met je tegenstander om moest gaan, dat je iedereen met respect moest behandelen. Niet alles kon opgelost worden met vechten, dat wat zijn moeder hem geleerd had. Blackgaze was liefdevol opgevoed, en zo was hij nu dan ook. Een grote lieve brombeer, precies zoals hij het wilde.


Tell me, why?  Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Tell me, why?  DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me, why?    Tell me, why?  Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 15:54

'Excuse moi.' zei Blackgaze beleefd. 'Weetje, dat komt eigenlijk perfect uit aangezien dat territorium me neus uit komt.' zei Blackgaze en hij stak verwaand zijn tong uit en plofte weer neer in he gras. Leopardpaw moest lachen om wat Blackgaze zei. 'Wil je een paar vechttrainingen doen?' vroeg Blackgaze. Leopardpaw dacht na, als ze ja zei dan moest ze gaan vechten en dat kon ze niet... En dan zou Blackgaze haar vast niet meer willen trainen... "Kunnen we anders eerst wat gaan rennen?" vroeg ze. "Als warming-up." vervolgde ze snel haar zin. Ze wist dat ze ooit moest gaan vechten, maar ze kon het nog wel even uitstellen. Ondertussen was ze ook neer geploft in het gras en wachtte rustig op een antwoord van haar mentor.


Tell me, why?  21evn1w


Mijn Accounts  I love you:
Leopardpaw-Applenose-Lightningpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me, why?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: