Bring me peace



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bring me peace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Riverspring
Member
Bring me peace DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Riverspring
BerichtOnderwerp: Bring me peace   Bring me peace Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 15:51

De zwarte poes liep sloom door alle struiken en takken heen, sneller wilde ze niet gaan. Ze was moe, moe van wat? Van alles. Ja ze wilde dat Rivervlan Sunningrocks te pakken kreeg, maar aan de andere kant, konden ze het gebied niet gewoon met rust laten? Het eten was misschien soms schaars, maar meestal kreeg ze genoeg op een dag. Ze was in ieder geval niet te mager, dat was goed. Riversrping nieste toen met haar pootjes op een uitgebloeide paardenbloem stapte, de zaadje vlogen overal heen zo ook haar neusje in. Na drie keer geniest te hebben stond ze even stil om de natuur op haar in te laten spelen. Hier en daar floten wat vogels, merels, als ze goed luisterde. Ook sommige krekels waren al vrij actief, het getjirp verblijden het pad dat Riverspring nam om bij Fourtrees uit te komen. Langzaam en moe zette ze haar pootjes weer in het gras en begon weer te lopen. Gewoon lopen, de poes had geen zin om te rennen. Al snel zag ze in de verte één van de vier machtige bomen staan, Riversrping wilde er al een sprintje heen trekken maar bedacht zich. Ze had hier afgesproken met Ravenfeather, ja, maar zou ze dit nu wel doen? Ze moest haar clan toch trouw zijn? En dat Riverclan ook al Sunningrocks terug wilde hebben deed er ook een schepje boven op...River en Thunder ging niet samen. Waarom kon zij het dan zo goed vinden met de warrior die ze 3 dagen geleden hier had ontmoet? De zwarte kattin schudde haar kopje, nee! Ze had afgesproken hem hier te zien dus wilde ze hem ook zien! Een beetje twijfelend stapte de poes richting de vier bomen. Het was stil..Té stil. Riverspring spitste haar oortje om enige geluiden op te vangen, maar het enige wat ze kon horen was het geruis van de wind, verder helemaal niks. Ze besloot te zitten, omdat ze zich nogal ongemakkelijk voelde bij de stilte, lopen leek haar nu niet het beste ding om te doen. Net toen de kattin dacht dat dit een teken van Starclan was hoorde ze geritsel. Eerst heel zacht, maar al snel kwam het dichterbij steeds sneller. Voordat Riverspring er erg in had stond er al een grote rode vos voor haar neus, als eerste reactie sloeg ze haar klauwen uit en sneed met haar nagels door de huid van de vos, zijn neus scheurde open en begon te bloeden. De grote rode kaken klapte op elkaar toen Riverspring net de scherpe tanden ontweek. Met een luid gesis en miauw sprong ze op, rennen! Behendig probeerde ze over een tak heen te klimmen, maar uit paniek draaide ze haar lichaam verkeerd en kwam ze met haar rug op de boomstam terecht, de vos die ondertussen allang door had dat hij mis had gehapt richtte zich nu op de hopeloze poes. Haar ogen straalde paniek uit en knepen zich samen toen ze de tanden in haar been voelde snijden. De vos, die ondertussen bij haar was, had haar been te pakken gekregen en hees haar omhoog. Sissend en bijtend probeerde Riverspring zich los te wurmen, maar de sterke kaken waren te groot, te sterk. Haar achterpoot was ondertussen verbrijzeld en ze gilde het uit van de pijn, tranen stroomde over haar zwarte vacht en langzaam gaf ze op, als de pijn maar op houd dacht ze. PATS. Een enorme boomstam viel op het kop van de vos, deze viel neer op de grond en verslapte zijn greep op haar achterpoot. Hijgend wurmde Riverspring zich uit de kaken en keek hulpeloos om zich heen. Waar was die tak vandaan gekomen? Hoe? Starclan. bedacht ze zich. Half glimlachend kroop ze naar één van de grote bomen, ze kon niet staan, laat staan lopen. Nog kermend van de pijn plofte ze neer tegen de boom. Het bloed liep in een klein spoor over haar achterpoot op het gras. Drup Drup. Ze kon niet teveel bloed verliezen! Riverspring probeerde het op te likken maar het was al te laat, langzaam begon het zwart te worden voor haar ogen, ze kon niet flauwvallen, niet nu. Maar het was al gedaan, het zwart nam de kleur over en voor ze het wist was ze weg in een wereld van kolkend zwart.

{RAVENFEATHER}

OOC: ze is flauwgevallen niet dood CX.

Words: 714


Bring me peace 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
Bring me peace DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Bring me peace   Bring me peace Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 14:36

Riverspring, Riverspring, come to me and say something..

Vandaag hadden de katten weer afgesproken, bij Fourtrees, hun eerste ontmoetingsplek. Ravenfeather trippelde door het bos. Haast had hij niet, ze zouden elkaar ontmoeten bij Sunhigh en dat was het nog niet. Vrolijk dacht hij aan de zwarte poes die daar zou zijn. Hij had het erg goed kunnen vinden met Riverspring. Ja, ze was van RiverClan. De banden tussen River en Thunder waren niet erg soepel, door die Sunningrocks. De Sunningrocks waren van ThunderClan, vond Ravenfeather. Ze stonden immers op hun territorium, achter de rivier. De RiverClan had dus geen ene reden om daarover te gaan klagen. Maar of dat zijn band met Riverspring zou verpesten? Tuurlijk niet. De kater grijnsde en liep opgewekt verder.
Het was iets na Sunhigh toen Ravenfeather een verschrikkelijk geluid hoorde. Een kat, nee toch? Van welke Clan? Ravenfeather had Fourtrees bijna bereikt en sprintte er naartoe. Bij de eerste enorme boom kwam hij glijdend tot stilstand en stak nerveus zijn neus in de lucht. Hij rook een erg onaangename, stinkende geur. Vos! Met een schok besefte Ravenfeather dat de geur helemaal niet oud was. De vos moest nog ergens in de buurt zijn, dus was het hier niet veilig. Als Riverspring er nu nog maar niet was...
Ravenfeather kwam vanachter de boom vandaan en wilde net naar de open plek toelopen, toen hij het verschrikkelijke schouwspel zag. Bij de derde boom, die de richting van de WindClan markeerde, tegenover boom nummer een, lag een hoop rode vacht. Daarbovenop lag een enorme tak. Waar kwam die nou weer vandaan? De boom scheen nog goed in orde te zijn. Ravenfeather kon het niet helpen, zijn poten brachten hem naar de tak. De vos, die hij zojuist geroken had, lag eronder, zo goed als dood. Gelukkig maar, die was dan dood. Maar hoe kon die tak op hem zijn gevallen? Dat moest echt een daad met opzet zijn. Was het StarClan? Nee, dat kan niet, bedacht Ravenfeather. Als StarClan dat zou hebben gedaan, zou er een kat in nood zijn geweest. Maar misschien was dat ook wel zo! Ravenfeather stak opnieuw zijn neus in de lucht. Hij viel bijna flauw toen hij de geur heel goed herkende, de geur die hij nou juist niet had willen ruiken, maar juist iets later. Riverspring. En nog het allerergste was dat de geur verser dan vers was, wat zou betekenen dat de poes hier ergens zou zijn, en de geur was vermengd met een sterke geur van kattenbloed. Nee, dat kon niet. Vol angst klom Ravenfeather over de enorme tak. Zijn angst werd de waarheid, tegen de boomstam lag Riverspring. Waarom zij? 'Riverspring!' bracht Ravenfeather uit. Was ze dood? Nee toch? Dat kon niet, ze was nog jong, misschien ouder dan hij maar nog niet zó oud... Haar achterpoot zag er afschuwelijk uit. Met tranen in zijn ogen stond de kater daar. Hij móest iets doen. Maar hoe? Hij zou wel een Medicine Cat willen halen, maar dan moest hij óf naar ThunderClan óf naar RiverClan. Als hij naar RiverClan zou gaan, zou hij er misschien niet levend vandaan komen. Hoewel, Dawnstar was niet heel erg streng. Maar het is wel een vreemde Clan, en bovendien zou Riverspring misschien problemen krijgen. Als hij naar zijn eigen Clan zou gaan, zou hij waarschijnlijk ook problemen krijgen. En misschien wil Maskheart Riverspring niet helpen, omdat zij van een andere Clan is. Hoe zou Silverstar als Leader zijn, het was niet lang geleden dat Firestar overleed en dat hij zijn negen levens kreeg. Ravenfeather dacht diep na. Hij moest sowieso iets doen, Riverspring was zijn vriendin en hij zou het zich nooit vergeven als hij haar zou laten doodbloeden. Hij drukte zijn voorpoot tegen haar verbrijzelde been. Ravenfeather had geen idee welke kruiden of welke plant het bloeden kon laten stoppen. Umm, blaadjes? Ravenfeather maakte zich klaar om weg te sprinten, om blaadjes te zoeken, zodat hij snel weer terug was bij de zwarte poes. 'Be right back' mompelde hij tegen het hoopje zwarte vacht. Hij rende weg. Jammer genoeg waren er niet meer zulke goede bladeren te vinden. De meesten lagen wel op de grond, maar die waren dor en niet meer zo vers. De groene kleur in de wereld was al bijna overal verdwenen, afgezien van het doffe gras. Uiteindelijk vond Ravenfeather een hoopje groene, vrij verse bladeren. Ze waren best stevig, hopelijk zouden ze bloed kunnen absorberen. Met het bundeltje in zijn bek rende Ravenfeather terug naar Riverspring. Zou dit helpen? De kater ging naast de poes zitten en drukte met zijn voorpoot een blad tegen de wond. Hij had geen idee of het hielp, hij zou moeten wachten totdat ze weer bij zou komen. Want dood was ze gelukkig niet. Hij zou haar nu niet alleen laten. De kater ging op zijn buik liggen, hij legde zijn kop op het zwarte kopje van Riverspring en drukte het blad iets dichter tegen de wond. Zo lagen ze daar, wachtend op een seintje leven van de poes. 'Ik lijk wel een Medicine Cat', mompelde Ravenfeather zachtjes in haar oor.

WORDS: 847


Bring me peace 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bring me peace
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: