Hello, darling. [&AUORA]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, darling. [&AUORA]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 21:19

Een zwarte kater met gele ogen waagde zichzelf langzaam in het hoge gras. Zijn vacht verdween volledig tot alleen het puntje van zijn staart overbleef. Hij kwam langzaam zijn eigen territorium binnen: een uitstrekkend weiland met één kleine, miezerige schuur. In deze schuur zaten echter wel genoeg muizen om van te kunnen eten. Het was niet veel, maar het was tenminste iets. Nadat Dice had gejaagd op een muis, draaide hij zich om en wierp een blik op de kale, vieze houten muur van de schuur. Hij dacht aan zijn broer en keek gefrustreerd naar zijn poten. Een kat tegen meerdere katten. Een groepje vuile BloodClan-cats had het leven gekost van zijn broer nadat ze gevlucht waren van hun nieuwe eigenaren omdat hun oude eigenaren overleden waren. Toen gingen ze op hun eigen leven en wat leverde dat op? Juist, één dode. Hij stond er nu alleen voor. De jonge kater sleet zijn dagen door opzoek te gaan naar slachtoffers. Hij wilde misbruik maken van anderen, wilde hun de pijn laten voelen die hijzelf wel tien keer erger meemaakte. Vooral bij poezen had hij zo hun trucjes. Hij verleidde ze, liet ze geloven dat hij helemaal verliefd was. En daarna, als de liefde zogenaamd sterker werd, liet hij ze als een baksteen vallen. Hij vond het daarbij ook wel eens leuk als hij de poes goed kon verwonden met zijn klauwen. Nee, zijn leven was er zeker niet beter van geworden. Hij schrok op toen hij pootstappen hoorde. Langzaam gleed de kater uit het schuurtje en keek om de hoek. 'Wel wel,' sprak hij geamuseerd. 'Wie hebben we daar? Je bent in het verkeerde territorium, schatje,' sprak hij zoetjes, waarna hij langzaam dichterbij kwam en een blik wierp op de poes. Hij zou wel zien hoe dit zou gaan.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimema 6 okt 2014 - 8:11

Ze was verdwaalt! Auora was opzoek naar een slaap plek en wat te eten .Auora was een echt rugue is ging elke dag van place to place en had geen vaste ''territorium'' zo als de meeste rogue''s  auora had daar nooit een probleem mee eten zoeken .Maar de laaste paar dagen ha ze het wel moeilijk.. Na uren lopen kwam Auora bij een Weiland uit het was een best groot weiland er stond ook een soort schuurtje .Snel sprinte ze er heen in de hoop dat daar wat muizen of ratten zaten .Even latr stond ze bij de zijkant van het schuurtje Auora begon al te sluipen maar net toen ze haar hoofd wilden om draaien Verscheen er een grote zwarte kop de hoek om .De zwarte kater zag er een beetje grof maar toch ook wel knap.Hij had geele ogen die haar recht aankeken .Auora's eerst recatie was natuurlijk .Ze schork zich rot en sprong een beetje hissend achter uit. Wel Wel Sprak de zwarte kater Wie hebben we daar Je bent in het verkeerd Territoium schatje.  Schatje schatje hoe durt hij haar zo te moemen?! Auora probeerd weer wat klamer to worden en zei: Oh sorry ik..ik humm..Wist niet dat dit jouw terrirorium was ik was alleen op zoek naar een slaap plek en wat te eten en ik hoopte dat ik at hier kon vinden.Zei Auora een beetje verleiden in de hoop dat hij haar wat eten zou geven of haar hier liet slapen Ze had dit nog nooit eerder gedaan een kater verleiden en wist niet zo goed of het zou werken maar voor alles is een eerst keer toch! Dacht auora bij zich zelf .


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimema 6 okt 2014 - 17:38

Geamuseerd keek Dice naar de poes. Zo te zien had ze ondervonden dat hij knap was. Wel, dat wist hij zelf natuurlijk ook wel. De poes zelf viel nog wel mee, vond hij. Hij had lelijkere exemplaren gezien. Dit zou hij natuurlijk nooit tegen haar zeggen, want het zou beledigend overkomen en dat werkte niet in zijn plan. Hij draaide zijn kopje zogenaamd belangstellend opzij toen ze tegen hem sprak. Aha. Het doetje zocht eten. Wel, wat zou hij hier eens mee doen? Hij dacht even na. De poes deed haar best om verleidend te klinken, dat kon hij wel horen. Hij deed moeite om niet te grinniken. Dacht ze nu werkelijk dat hij zich liet verleiden? Maar goed. 'Wel,' sprak hij rustig, alsof hij een hele strijd met zichzelf voerde om deze simpele vragen op te lossen en het een heel genoegen was tegenover haar dat hij op een antwoord kwam, 'ik denk dat je hier wel één nachtje mag slapen en ook mag eten.' Hij grijnsde toegeeflijk. 'Maar deel van het Rogue zijn is dat je voor jezelf zorgt, lieverd en als je dat niet doet, overleef je niet lang.' Hij cirkelde heel even om haar heen en haalde daarbij sierlijk zijn staart onder haar kin door, waarna hij zich naar haar omdraaide en zijn blik in de hare boorde, wachtend op wat ze zou gaan zeggen.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimema 6 okt 2014 - 17:49

''Wel'' sprak de kater op een rustige toon 'ik denk dat je hier wel één nachtje mag slapen en ook mag eten. 'Maar deel van het Rogue zijn is dat je voor jezelf zorgt lieverd en als je dat niet doet, overleef je niet lang. Pff dat wist Auora zelf ook wil het enige wat ze zocht was een slaap plek en wat te eten  Gelukkig had haar charme bij deze kater gewerkt '''Dankje wel hmm... Wat is je naam? ik heet Auora '' Zei de oranje gevlekte poes glimlachend . ''Maak je geen zorgen hoor morgen vroeg ben ik hier weer weg en zal je geen last meer van me hebben'' ''Over last gesproken ik kom toch niet tot last he? .Auora loopte langzaam langs de zwarte kater heen en zwiepte met haar staart lang zijn gezicht heen Grijnsend liep ze het schuurtje binnen .Ze kon niet geloven dat haar plan had gewerkt maar toch ze moest het cool spelen.


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimema 6 okt 2014 - 19:25

Dice grijnsde vals toen het poesje meteen mee instemde, maar hij probeerde om deze te verbergen. Ze moest nu vooral niets gaan merken. Als ze soms dacht dat hij voor haar gevallen was in plaats van andersom, had ze het namelijk mis. De kater hoorde de naam wel, maar dwong deze naar ergens in zijn achterhoofd. Het was niet dat hij goed namen kon onthouden of zo. Hij had echter wel de gave om katten te herkennen aan hun geuren, dus vandaar dat hij de naam niet per se hoefde te onthouden. Hij zou aan de geur ook wel weten wie het was. 'Dice,' antwoordde hij alleen, waarna hij naar haar keek en verder luisterde naar wat ze te zeggen had. 'Last?' bracht hij zogenaamd verbaasd uit. 'Oh, beschouw jezelf niet als een last, popje. Je bent meer dan welkom.' Hij draaide zijn kopje om zijn grijns te verdoezelen. Haar staart in zijn gezicht deed hem even plagerig naar haar grijnzen, waarna hij haar achtervolgde. 'Dit is mijn paleis,' bracht hij uit, waarna hij met zijn staart wenkte alsof het een duur fort was in plaats van een zwak schuurtje. 'En daar kun je muizen genoeg vinden.' Hij wenkte achteloos met zijn staart naar een hoekje van de schuur. Daarna liep hij naar haar toe en verstrengelde zijn staart half met de hare. 'Dus, schatje, wat brengt jouw eigenlijk hier in mijn territorium? Ben je verdwaald?'


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 9:32

'Oh, beschouw jezelf niet als een last, popje. Je bent meer dan welkom.' Zei de zwarte kater vrindelijk en volgde haar het schuurtje in 'Dit is mijn paleis, Zei hij vervolgens Auora keek even rond...''What een mooi palies dacht ze bij zich zelf (scacassies)   'En daar kun je muizen genoeg vinden. hij wees naar rechter hoek van de schuur Auora snoof even in de lucht en ja het rook naar een familie muizen die in e muren wonen   'Dus, schatje, wat brengt jouw eigenlijk hier in mijn territorium? Ben je verdwaald?' Auora zuchte even "Ja een beetje welik kom van de andere kant van het bos en ja...Daar is eten ver schaars aan het worden ik heb gehoord dat hier meer eten te vinden was ik wilden eigelijk naar het dichte bos maar...Ik denk dat ik de hele verkeerd weg ben in geslagen . En een territorium? lachte auora een beetje vals ''liefe Dice? was het ik heb geen territorium nodig ik ga naar place to place en ik zie wel wat morgen brengt . En Auora stak haar kop even in de lucht ''Nog maals bedankt Dice at je me hier laat jagen en over nachten als ik een keer iets voor jouw kan doen moet je he zeggen . Auora glimlachte even naar hem.


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 7:42

Oh oh. Stel een vraag en je krijgt een heel levensverhaal te horen. Met een half oor - maar uiteraard wel voor de schijn aandachtig knikkend en hummend - luisterde Dice naar het verhaal van Auora. Het kwam er dus op neer dat ze geen prooi kon vinden in haar eigen armzalige territorium en daarom maar reisde naar het zijne en naar die van de anderen. Later bevestigde ze dat ze geen territorium had. Hij probeerde een paar opmerkingen voor zich te houden en grijnsde liefjes toen hij hoorde hoe ze hem aansprak, waarna hij goedkeurend knikte. Lieve Dice. Het begon dus wel te werken. Hij draaide zich een kwartslag om toen hij concludeerde dat ze haar lange, saaie verhaal eindelijk had afgewerkt en keek haar glimlachend aan. 'Wel,' sprak hij flirterig toen ze klaar was, waarna hij dichter naar haar toekwam, 'je kunt me eens zeggen waar je die prachtige naam en dat prachtige uiterlijk waar ik van smelt vandaan heb.' Hij drukte zijn lichaam ietsje dichter tegen haar aan. 'En je moet me beloven dat je voorzichtig bent als je andermans territorium betreedt.' Hij keek zo bezorgd mogelijk. Tenzij zij ook een spel met hem aan het spelen was, zou het echt wel grappig zijn als hij haar nu al versierd had. De kater streek met zijn staart langs haar wang en wachtte vervolgens quasi-geïnteresseerd op haar antwoord.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 8:06

Wel,' Sprak de zwarte kater  'je kunt me eens zeggen waar je die prachtige naam en dat prachtige uiterlijk waar ik van smelt vandaan heb.
Auora keek hem even verbaast en blooste en keek de andere kant op  'En je moet me beloven dat je voorzichtig bent als je andermans territorium betreedt. Dice keek Auora Erg bezorgd aan .Op een gegeven moment had Auora een raar gevoel...Misschoen was dit toch niet zoon good idee  Ze loopte van hem weg en sprong op een plank die vast gemaakt was aan een de muren van het schuurtje En probeerde zo ongeinteresseerde te klinken : Nou Hmm Dice bedankt voor je Compliment en zo en maak je geen zorgen ik heb meer levens ervaring dan je denkt...Auoar keek hem een beetje katerig aan maar lachte vriendelijk ''Maare genoeg over mij... Vertel eens iest over je zelf ik ben zo nieuwsgierig wat doet zijn knape kater hier helemaal alleen? En keek hem verleidelijk aan.


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 14:06

Het werkte. Het was niet te geloven, maar het werkte echt. De poes leek in verlegenheid te zijn gebracht door zijn woorden. Dice draaide zijn kopje toen ze van hem wegsprong en grinnikte even, waarna hij ging zitten en zijn poot begon te wassen. Hij gaf een bezorgd knikje op haar woorden, waarna hij aandachtig luisterde naar haar vraag. Het was niet dat hij er eerlijk antwoord op ging geven, maar hij kon maar beter opletten voor ze doorkreeg dat ze hem eigenlijk niks interesseerde, right? Het was een vraag waar hij moeilijk omheen kon zonder echt de waarheid te spreken en de waarheid was iets wat geen enkele van deze katten verdiende te horen. De waarheid was te pijnlijk voor zichzelf, hij moest het wegduwen of hij zou breken en zich kwetsbaar opstellen. En dat zou pas echt een flater zijn na zichzelf al zo stoer te hebben gedragen. De kater keek dus koeltjes naar Auora. 'Ach, je kent het wel,' glimlachte hij toegeeflijk, 'ouders verlaten zoon, zoon moet alleen overleven... het gebruikelijke.' Hij grinnikte even. 'En hoe komt het dat zo'n knappe poes als jij helemaal voor zichzelf moet zorgen?' vroeg hij om de aandacht van zichzelf af te leiden. Om eerlijk te zijn had hij zijn ouders nog nooit gekend, dus dat was een leugen die hij haar verteld had. Hij was van jongs af aan bij zijn eigenaren verbleven en was ontsnapt toen deze er opeens niet meer waren. Kort daarna werd zijn broer vermoord door BloodClan-cats en voor de rest moest hij het zelf doen. And that's the story.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 21:21

 'Ach, je kent het wel,' glimlachte hij toegeeflijk, 'ouders verlaten zoon, zoon moet alleen overleven... het gebruikelijke.' Hij grinnikte even. '' Auora Lachte even naar hem ze wist precies hoe hoe het ging zij haaft haar  vader en moeder ook nooit gekend en ook nooit gewild 'En hoe komt het dat zo'n knappe poes als jij helemaal voor zichzelf moet zorgen?' Auora keek hem een beetje..Geschrokken aan Ze had opeens..Zoon raar gevoel...Hij leek een aardig kater maar toch was er iets..Duisters aan hem Auora moed op haar hoeden zijn ze heeft vaak gehoord van deze...Loverboy's die een poes laten denken dat ze helemaal smoor op haar zijn en haar laten vallen als een bak steen wanneer ze hen he meest nodig hebt of die kater die kitten krijgen met een poes en haar dan helemaal alleen laat...''Nou Dice ik..Denk dat ik maar was ga slapen ik ben moe'' Dat loog Ze Ze wa niet moe maar ze wilden hier zo snel mogelijk wegkomen...Auora ging liggen en draaide de andere kant op zo at dice haar niet kon zien haar kop viel op haar poten en sloot haar ogen. Hopelijk zou ze deze nacht door komen...Snel probeerde Auora deze gedachte te vergeten en begon te lachen...Nou ja je kon het niet echt een "Lach '' noemen meer een..Duivels grinnik Misschien was Auora helemaal niet op zoek naar prooi of een slaapplek maar..Sensatie! Snel Draaide Auora zich weer eens om''Zeg eens...Dicey ik MAg je toch wel Dicy noemen? Ik..Heb hele erge honger en tja...Ik voel met te moe om te gaan jagen kan jij een muisje voor me vagen? Auora keek hem een beetje verdrietig aan maar ook heel uitdagend Ze wilden zien hoe geintereseerd Dice in haar was... En wat hij voor haar overhad..Een grinnik overspoeld haar moed ''een loverGIRL? '' Dacht Auora bij zich zelf..''Klinkt nog niet zo slecht''


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 7:48

Terwijl Dice aandachtig naar haar aan het kijken was, meende hij te zien dat hij paniek zag in haar ogen. Hij keek haar echter zo onschuldig en zo kalm mogelijk aan, niet laten merkend of hij het gezien had of niet. Zijn vraag werd tenslotte niet beantwoord en hij keek haar een beetje vreemd aan toen ze opperde dat ze ging slapen. Hij wilde net zijn mond opendoen toen ze zich omdraaide en een slaaphouding aannam. Was ze soms bang voor hem, was dat het? Tja, daar had ze eerder aan moeten denken voor ze op zijn voorstel inging. Hij besloot echter dat hij het voor deze nacht rustig zou houden en vooral niks zou uitspoken. Hij wilde zich net omdraaien om wat te gaan vangen toen hij iets hoorde en hij richtte zijn oren weer naar Auora. Schijnbaar was ze op magische wijze wakker geworden, dacht hij sarcastisch. Zijn naam werd verkleind en Dice haalde zijn schouders op. 'Je mag me noemen hoe je wilt, zolang het maar leuk klinkt,' sprak hij charmerend, waarna hij haar een vette knipoog gaf. Om eerlijk te zijn vond hij de naam Dicy nu niet echt een voorrecht om te hebben, maar oh well. Hij hoorde haar vraag aan en glimlachte naar haar. Hij stond op, liep sierlijk op haar af en gleed met zijn staart opnieuw onder haar kin door, intimiderend dichtbij haar keel. 'Natuurlijk,' sprak hij met een zware, haast sexy noemende stem. 'Maar wat staat daar tegenover? Ik krijg toch ook wel iets van jou, hè?' vroeg hij, waarna hij haar ongenadig diep in haar ogen aankeek.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 8:12

'Natuurlijk,'  Zei Dice met een zware stem een beetje sexy?  'Maar wat staat daar tegenover? Ik krijg toch ook wel iets van jou, hè? waarna hij haar ongenadig diep in haar ogen aankeek Auora keek Glimlachend in zijn ogen staren en zei" Wat wil je dat ik doe? Vroeg Auora een beetje duivels? Auora schrok van haar zelf...Deze kant heeft ze nog nooit gezien Ondertussen wist Auora een beetje van DIce's plan was ze besloot om er in mee te gaan Gewoon voor de ''Sensatie'' Met  dat mooie woord beschreef ze het ''Maare Dicey...Het moet niet te dol worden oke? Zei Auora en ze gaf hem een knip oog auora vond Dicy nou ook niet echt een mooie naam maar het ja Stelletjs hadden altijd raar nick names voor elkaar  en Auora moest klinken dat ze verlieft op hem was Auora ging staan en waste haar poten ze probeerd zich zelf nog mooier te maken...Nu wachten op het antwoord van Dicy...


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 7:39

Een lichte glimlach speelde om zijn lippen toen ze hem vroeg wat ze moest doen. 'Weet je die vraag zeker?' sprak hij zacht, haast intimiderend. Zijn intimiderende toon paste echter helemaal niet bij de vriendelijke glimlach die hij om zijn lippen had en de kater liep langzaam dichter naar haar toe, waarna hij zijn staart onder haar kin liet glijden. Dicy. Wat een vreselijke naam, zeg! Maar goed, hij moest het maar gewoon accepteren. Was de poes echter niet iets te oud voor zulke rare bijnamen? Oh well. Hij was hier niet om oordelen te hebben over de poes, hij was hier om zijn werk te doen en te zorgen dat ze hierna nooit meer bij hem zou komen. 'Wat omschrijf je met te dol?' vroeg hij plagerig, waarna hij om haar heen liep en haar ondertussen van top tot teen bestudeerde. Nee, ze zag er helemaal niet slecht uit. De kater zag dat ze zichzelf begon te wassen en wachtte geduldig tot ze klaar was, waarna hij haar zachtjes enkele kopjes begon te geven en ondertussen zijn staart sierlijk langs haar rug liet gaan, strelend op de juiste plaatsen. Zijn ogen probeerden ondertussen onophoudelijk oogcontact te maken. 'Wat wil je doen, schatje?' vroeg hij vervolgens weer met een zware stem.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 21:41

Weet je die vraag zeker? sprak hij zacht, haast intimiderend Auora keek hem even verbaasd aan ...Tuurlijk was ze het zeker wat een domme vraag ! langzaam liep de zwarte kater dicht bij waar naar hij zijn staart onder haar kin liet glijden   'Wat omschrijf je met te dol?' vroeg hij plagerig Auora keek hem even streng aan en zei: Dat weet je best. Dice bestudeerde auora van top tot teen dat had ze wel gemerkt waarna hij haar zachtjes enkele kopjes begon te geven en ondertussen zijn staart  sierlijk langs haar rug liet gaan, strelend op de juiste plaatsen.
Auora keek hem te vreden aan maar sprong van het plankje af naar de deur opening en keek hem  plagerig '' Breng me eerst wat te eten en dan bespreken we de...''prijs'' oke? dice'' en auora gaf dice een knip oog ze had ondertussen het the game van diice door maar wilden er nog even in meer gaan...Gewoon voor de ''Lol''


{sorry als het een beetje kort was!]


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 21:51

Aan de tevreden blik van Auora kon Dice zien dat hij goed bezig was. De kater wierp kalm een blik op Auora, proberend om haar zo rustig mogelijk te maken. De poes wist echter uit haar trance te ontsnappen en sprong van hem weg, wat hem lichtelijk teleurgesteld naar haar deed kijken. Hij trok een pruillipje toen hij haar hoorde spreken en draaide zich daarna zuchtend om, waarna hij om zich heen keek. Zo sierlijk mogelijk stapte hij door de ruimte en wierp een blik in de hoek. Hij zag twee muizen gauw wegschieten, maar eentje bleef - zo dom als hij was - staan en keek om zich heen, niet in de gaten hebbend dat zich op nog geen paar meter een kat bevond. Rustig dook Dice ineen, waarna hij op de muis afsloop en vervolgens een ferme sprong nam. Hij belandde recht op de muis en doodde het zo gauw mogelijk. Hij nam de muis handig in zijn bek, liep naar Auora toe en liet de muis voor haar vallen. 'En nu mijn prijs, graag,' sprak hij plagerig, waarna hij haar een knipoog gaf en naast haar sprong. Zijn staart begon weer onophoudelijk te strelen over haar rug terwijl hij wachtte op antwoord.

OOC: Ik kon er nog wat mee, hoor (: Geen verontschuldigingen nodig! Wink


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 22:09

 Rustig dook Dice ineen, waarna hij op de muis afsloop en vervolgens een ferme sprong nam. Hij belandde recht op de muis en doodde het zo gauw mogelijk. Hij nam de muis handig in zijn bek, liep naar Auora toe en liet de muis voor haar vallen. 'En nu mijn prijs, graag,' sprak hij plagerig, waarna hij haar een knipoog gaf en naast haar sprong. Zijn staart begon weer onophoudelijk te strelen over haar rug terwijl hij wachtte op antwoord. Auora keek hem geschokt aan Had hij zo snel al een prooi voor haar ? Auora had eigelijk gehoopt op een soort...Lange search maar ja Ze moest zich wel aan haar woord houden...Dus nam ze het muisje aan en begon er rustig aan te eten veel langzamer dan normaal ze wilden tijd trekken ''Nee nee nee'' Dacht Auora steeds bij haar zelf dit had ze niet gepland! maar oke. toen ze klaar was keek ze Dice aan met een Fake smile. En miauwde ''Oke Dice ik Moet me nu ook aan mijn kant van de afspraak houden wat moet ik voor je doen? Auora keek hem even streng aan...Starclan knows what he whould want from her...


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 20:04

Dice kon een valse glimlach maar met moeite verbergen toen hij zag dat Auora geschrokken was. Ach, was het arme poesje zo van hem geschrokken? Hij begon over zijn rug te likken om zijn ware gevoelens te verbergen. Hij had heus wel in de gaten dat Auora traag het muisje opat om tijd te winnen, daar had hij nu echt geen helderziend oog voor nodig. Hij wachtte echter zo geduldig mogelijk tot ze klaar was met eten en keek haar verwachtingsvol aan toen ze klaar was, waarna hij grinnikte. Ze leek eerder op een jong poesje van elf manen dan een oudere poes. Ze leek zo onervaren, zo onzeker. En ergens leek ze ook bang en zwak in zijn ogen. Precies wat hij nodig had. Zijn ogen boorden zich niet al te subtiel in de hare en hij glimlachte, waarna hij naar haar toekwam en zijn staart onder haar kin liet glijden. 'Och kom op,' sprak hij zacht in haar oortje, 'je weet best wat ik wil.' Hij grinnikte heel even. 'Ik wil plezier beleven samen, als je begrijpt wat ik bedoel.' Gewoon doen en niet nadenken over de gevolgen, dat zou vanaf nu zijn motto zijn. 'Of is mijn o zo stoere prinsesje nu opeens bang geworden en wilde ze dat ze hier nooit gekomen was?' Hij grinnikte even en gaf haar daarna een lik over haar oor, waarna hij zijn lichaam verleidelijk om de hare krulde, wachtend op antwoord.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 20:19

 'Och kom op,' sprak hij zacht in haar oortje, 'je weet best wat ik wil.' Hij grinnikte heel even. 'Ik wil plezier beleven samen, als je begrijpt wat ik bedoel.' Gewoon doen en niet nadenken over de gevolgen, dat zou vanaf nu zijn motto zijn. 'Of is mijn o zo stoere prinsesje nu opeens bang geworden en wilde ze dat ze hier nooit gekomen was?' Hij grinnikte even en gaf haar daarna een lik over haar oor, waarna hij zijn lichaam verleidelijk om de hare krulde, wachtend op antwoord. Auora wist even niet wat ze moest zeggen maar een ding wist ze Deze Kater speelt een raar spelletje met haar... Dice dacht vast de ze heel onervaren was en niet wist wat was going on .Auora keek Hem streng aan sprong weer op het plankje en zei kort af:Sorry Dice maar nu ben ik echt moe ik ga slapen ik waardeer echt alles wat je voor me gedaan hept maar ik ben echt moe hoor. Aupra Siste even naar hem en keek hem strak aan . Ergens wist ze ook dat ze voor zichtig moest zijn deze kater was gevaarlijk Auora keek hem '' Oh en nog iest ik ben niet je stoere princess''... Auora draaide zich om en zwaade even paar keer met haar staar boos heen en weer


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Marijn
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Play with me and maybe I'll tell.
Gender:
Rank:
Dice
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 20:34

Een lichte glimlach verspreidde zich om zijn lippen toen Auora aangaf dat ze te moe was. En nu was ze opeens te moe. Ja ja, hij kende dit spelletje. Het werd tijd voor de grovere maatregelen, dacht hij kalm toen haar stem boos werd. Zonder zich ook maar iets aan te trekken van haar afstandelijkheid die zij opeens had opgebouwd tegenover hem sprong hij zonder pardon naast haar op het plankje, waarna hij zijn blik in de hare boorde. 'Maar meisje toch,' sprak hij haast medelijdend, 'je gaf toch net zelf aan dat je je aan je woord wilde houden?' Zijn stem werd iets killer en zijn ogen keken nu in plaats van vriendelijk en meelevend haast dreigend naar haar. 'Of ben jij één van die poezen die katers gewoon opjutten en vervolgens in de steek laten?' Hij spande zijn spieren, klaar zijnd om aan te vallen wanneer dit nodig was. Zijn blik ontspande zich echter weer en van de kilheid van daarnet was nauwelijks nog iets te zien. Hij streek met zijn staart langs haar kin, maar drukte deze tegen haar keel aan en grijnsde lichtjes. 'Je zei dat je alles ging doen wat ik wilde. Alles.' Hij dacht even rustig na. 'Dus waarom zouden we nu geen plezier maken?' Zijn blik keek haar nu weer zo vriendelijk en verleidelijk aan als toen daarnet het geval was.


Hello, darling. [&AUORA] KHDR2qp
Stamps
Hello, darling. [&AUORA] MgLOJiUHello, darling. [&AUORA] XY0dlfTHello, darling. [&AUORA] 5O9fARnHello, darling. [&AUORA] PgKKyjMHello, darling. [&AUORA] MMAFZtmHello, darling. [&AUORA] S61vl6p
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Hello, darling. [&AUORA] DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Hello, darling. [&AUORA]   Hello, darling. [&AUORA] Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 20:40

 'je gaf toch net zelf aan dat je je aan je woord wilde houden?' Zijn stem werd iets killer en zijn ogen keken nu in plaats van vriendelijk en meelevend haast dreigend naar haar. 'Of ben jij één van die poezen die katers gewoon opjutten en vervolgens in de steek laten?' Hij spande zijn spieren, klaar zijnd om aan te vallen wanneer dit nodig was. Zijn blik ontspande zich echter weer en van de kilheid van daarnet was nauwelijks nog iets te zien. Hij streek met zijn staart langs haar kin, maar drukte deze tegen haar keel aan en grijnsde lichtjes. 'Je zei dat je alles ging doen wat ik wilde. Alles.' Hij dacht even rustig na. 'Dus waarom zouden we nu geen plezier maken?' Zijn blik keek haar nu weer zo vriendelijk en verleidelijk aan als toen daarnet het geval was. Auora zuchte even en keek hem een beetje ''Bang'"? Aan Ze geeft inderdaad gezegt dat we alles zou doen...''Ja maar Dice ik Zei ook Dat het niet te dol moest worden en als ik zou zo hoor met je plezier denk ik dat je Iets bedoelt waar ik niet Mee op ga stemmen dus...'' Dice''... Auora keek hem verdrietig aan..''Waarom do je dit.. Tegen poesen..Ik know your game dice...Just...Why?'' Auora sprong van het plankje af en keek hem recht in zijn ogen


Hello, darling. [&AUORA] 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, darling. [&AUORA]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: