Building, Building, Building~ SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Building, Building, Building~ SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heathercloud
Member
Building, Building, Building~ SPT OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Building, Building, Building~ SPT   Building, Building, Building~ SPT Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:11


Heather liep rustig de den binnen met vers mos. Dus... hoe moest je nou een nest maken? Ze had al een mooi plekje uitgezocht voor haarzelf en ze was helemaal klaar voor haar Apprentice tijd! Met een goede mentor en een goede conditie en katten die in haar geloofden, moest het wel lukken! Maar een nest maken...? Dat zou erg lastig worden voor haar...

OOC: Sorry geen inspi voor begin post D:
OOC 2: Eerste post voor Wanderpaw, daarna open :3


Building, Building, Building~ SPT Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Building, Building, Building~ SPT DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Building, Building, Building~ SPT   Building, Building, Building~ SPT Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:28

Met een bek vol mos, takken en andere dingen, liep Wanderpaw de den binnen.Ze liet het neer ploffen, vlak naast haar zusje. Haar nest zou e er naast maken. Wander verheugde zich er op, ze hield van dingen maken en knutselen.  Met haar pootjes begon ze wat te fabriceren, maar het viel uit elkaar. Hm. Dit was moeilijker dan ze dacht. "Heather?" Ze draaide zich om. "Lukt het bij jou?" Tweede poging. Ze begon met een beetje takken, en daarna mos. Dit bleef beter zitten. Druk begon Wander haar nest zo stevig mogelijk te maken.



Building, Building, Building~ SPT K3czpSt
Acefray || Palekit || Direkit || Determind || Wanderpaw || Dovepaw
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Building, Building, Building~ SPT OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Building, Building, Building~ SPT   Building, Building, Building~ SPT Icon_minitimedi 7 okt 2014 - 21:56


Wander kwam ook de den binnen met allerlei spullen en Heather lachte even naar haar. Heather begon het mos te kneden. Het moest een soort ronde vorm krijgen, maar echt zitten bleef het niet. Heather keek verbaasd toen Wander allerlei takjes en andere dingen had. "Heather?" vroeg Wander aan haar. "Lukt het bij jou?" Heather schudde haar kopje. "Maar gaat op takken slapen wel lekker liggen? In de andere nesten zie ik geen takken, haha" zei ze met een lachje. Heather heeft altijd van haar zusjes gehouden, al stond Heather erom bekend dat ze hun vader bijna non-stop zocht, tot ergenis van de warriors. "Maar ja, hoe zouden de anderen dit nou weer doen? Ik snap er niks van!" zei ze met een lachje. Nee, Heatherkit was altijd vrolijk, optimistisch. "Waarschijnlijk hebben zij het geleerd van de warriors, maar zodra wij het weten vergeten we het nooit meer!" miauwde ze vrolijk, terwijl ze wat aan het prutsen was met het mos.


Building, Building, Building~ SPT Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Building, Building, Building~ SPT DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Building, Building, Building~ SPT   Building, Building, Building~ SPT Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 20:26

Haar zus schudde van nee. "Maar gaat op takken slapen wel lekker liggen? In de andere nesten zie ik geen takken, haha" Snel keek Wanderpaw even rond, en zag dat Heather inderdaad gelijk had. "Oeps, ja," Snel plukte Wander de takken uit het nest, en ging verder met het fabriceren. "Maar ja, hoe zouden de anderen dit nou weer doen? Ik snap er niks van!" Dat mocht ze wel van Heatherpaw. Die was altijd vrolijk, altijd zonnig. "Waarschijnlijk hebben zij het geleerd van de warriors, maar zodra wij het weten vergeten we het nooit meer!" Ze knikte heftig van ja, en wierp daarna een slinkse blik op de andere nesten. Elk was anders... Wanderpaw zuchtte licht, en ging door. Misschien als ze nou.... En dan dat stukje daar... Ja! Eindelijk had ze een soort kommetje weten te maken. Wnader ging er in liggen. Het was een beetje instabiel, maar dat kon verholpen worden! "Heather! Heather! Ik heb de basis, denk ik!" Jubelde ze enthousiast. Zo meteen moest ze ook haar trofeeën verhuizen, al haar 'geleende' prijzen zou ze niet zo maar weg gooien!



Building, Building, Building~ SPT K3czpSt
Acefray || Palekit || Direkit || Determind || Wanderpaw || Dovepaw
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Building, Building, Building~ SPT OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Building, Building, Building~ SPT   Building, Building, Building~ SPT Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 15:53

"Oeps, ja," zei ze waarop Heather een beetje moest lachen. "Heather! Heather! Ik heb de basis, denk ik!" Heather keek verbaasd naar het nest van Wander, die erg instabiel was haha. "Wow!!" bracht ze uit, terwijl ze naar haar rare ding keek. Hoe kon het zo moeilijk zijn? Want je hoefde alleen maar iets plats krijgen die niet uit elkaar viel. Zou een beetje speeksel helpen? Heather deed een beetje speeksel op twee stukken en die gingen gewoon niet meer los! "Ik heb het Wander!" sprak ze vrolijk. "Een beetje speeksel!" vervolgde ze snel.


Building, Building, Building~ SPT Kin5Nfi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Building, Building, Building~ SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: