See me being tired



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 See me being tired

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: See me being tired   See me being tired Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 12:44

Haar trainingen verliepen goed. Ravenheart was een top mentor, en ze geloofde nu al beter te worden. Enkel leken haar gedachten ook een realistische draai te krijgen, alles was lang niet zo makkelijk. De zon was begonnen met haar weg naar beneden, en Roughpaw was net hat kamp binnen gedrongen. Een gaap rolde over haar lippen terwijl ze naar de prooistapel toe liep. Wat zou ze uitzoeken?

OOC: Open.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
See me being tired Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 20:00

Dromerig staarde ik voor mij uit. Ik zat aan de rand van het kamp, en mijn blik was al een tijdje gericht op de buitenwereld. Ik was al weer bijna Apprentice, en dan mocht ik eindelijk het kamp uit. Aan de ene kant leek het me geweldig, de vrijheid die je kreeg, maar aan de andere kant... Ik zou plichten krijgen, en zouden verwachtingen gesteld worden. En was als ik ze nou niet waar zou kunnen maken? Wat als ik iedereen teleur zou stellen? Papa, mama, Shrewstar... Iedereen... En wat nou als ik niet goed genoeg was? Als mijn mentor me een nietsnut vond? Ik zat al een tijdje met dit soort gedachten in mijn hoofdje, en keek even vlug rond, opzoek naar afleiding, of iemand die mijn vragen kon beantwoorden. Mijn blik viel op Roughki.. nee, Roughpaw, een poes die net Apprentice was. Misschien dat zij me zou kunnen helpen! Hoopvol stond hij op, en liep hij op haar af. 'Hoi...' Begon hij zachtjes, gewoon om haar aandacht te trekken.


See me being tired 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimedo 16 okt 2014 - 0:15

Niet te groot, niet te klein. Een volle muis, vol voor deze tijd van het jaar, was goed. Ze nam de muis in haar bek en draaide zich om. Een zachte 'hoi' trok echter haar aandacht. Roughpaw draaide zich naar de 'hoi' toe en grijnsde bij het zien van Emberkit. Bijzonder was de grijns niet door de muis in haar bek, het was eerder maf. Maar dat maakte niet uit. "Hey, Ember!" reageerde ze, waarbij de muis uit haar bek viel. Ze vouwde één oor naar achteren en tikte met haar poot tegen de muis aan. "Delen?" stelde ze maar voor. Samen eten was toch een stuk gezelliger dan alleen. En ja, de meeste vrienden sliepen nog in de nursery. Behalve Dauntpaw, en Mazepaw mocht ze ook wel.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
See me being tired Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 13:25

Roughpaw grijnsde naar me - wat er een beetje raar uitzag aangezien ze een muis in haar bekje had - en vrolijk grijnsde ik terug. "Hey, Ember!" Haar vrolijkheid was vrij aanstekelijk, en de bedompte bui waarmee ik wakker was geworden verdween als sneeuw voor de zon. Ze duidde even op de muis, en vroeg of ik hem wilde delen, en ik knikte vriendelijk. Eerlijk gezegd had ik niet super veel honger, maar ik was belegd opgevoed en wilde haar tenslotte nog iets vragen. Voorzichtig nam ik een klein hapje, waarna ik er ongemakkelijk op kauwde. Hoe moest ik beginnen? 'Eeh.. Rough? Mag ik misschien... iets vragen?' Begon ik dus maar, een beetje ongemakkelijk.


See me being tired 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimema 27 okt 2014 - 16:11

Roughpaw glimlachte toen Emberkit haar aanbod aannam en een hap van haar muis nam. Delen was tenslotte veel leuker dan alleen eten. 'Eeh.. Rough? Mag ik misschien... iets vragen?' Begon Emberkit toen. Roughpaw keek hem vragend aan en knikte. Natuurlijk mocht dat. Roughpaw boog haar kop en nam een hapje van de muis, waarna ze hem afwachtend aan keek met een nieuwsgierige gloed in haar helder blauwe ogen.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
See me being tired Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 14:43

Nadat Roughpaw had geknikt keek ik aarzelend toe terwijl ze een hapje nam van het eten. Wat was hier nou zo moeilijk aan? Waarom was het zo moeilijk om een simpele vraag te stellen? Ik moet het gewoon doen. Maar toch, op de een of andere manier was het toch veel ingewikkelder dan het leek... Wat nou als ze me zou uitlachen? Of als ze me een lafaard vond? 'Eeehm....' Stamelde ik. Kom op nou! 'Ik vroeg me af... is het moeilijk om zegmaar... Apprentice te zijn? Ik bedoel...' Mijn stem stief weg. Als ik het zo hardop zei klonk het verschrikkelijk dom. 'Ach, laat maar zitten...' Voegde ik er zachtjes aan toe. Natuurlijk was het niet moeilijk voor haar! Ze was groot, slim, sterk, goed... Alles wat ik niet was...


See me being tired 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 14:49

Emberkit was groter dan Roughpaw, maar er zat ook maar ongeveer een halve moon verschil tussen hun leeftijden. Ze was er van overtuigd dat hij bij de volgende ceremonie ook apprentice zou worden. Roughpaw zou het in ieder geval geweldig vinden... dan had ze het merendeel van haar vrienden weer bij haar in de den. Met de vraag die Emberkit stellen wou, had hij echter moeite. "Hé! Je kan het gewoon zeggen, hoor," moedigde ze hem aan. 'Ik vroeg me af... is het moeilijk om zegmaar... Apprentice te zijn? Ik bedoel...' Vervolgens wimpelde de cypers gevlekte kater zijn vraag weg. "Tegen over mij hoe jij je niet te schamen, hoor. Ik was tijdens mijn uittochtje bijna verdronken twee moons geleden, dát is pas dom," miauwde ze als eerste. "Maar om je vraag te beantwoorden... Nee, het is niet moeilijk. Als eerste krijg je het territorium te zien, en daarna begin je met basis technieken en je mag gewoon fouten maken. Vind ik fouten maken niet leuk, maar erg is het niet," was haar antwoord, hopend Emberkit hier een zekerder gevoel mee te geven. "Maar hé, kop op! Met onzekerheid kom je echt niet ver," miauwde ze met een glimlach terwijl ze hem een duwtje gaf.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
See me being tired Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 9:55

Nog steeds wat ongemakkelijk bleef ik zitten, en wachtte ik op antwoord of wat ze dan ook te zeggen had. "Tegen over mij hoe jij je niet te schamen, hoor. Ik was tijdens mijn uittochtje bijna verdronken twee moons geleden, dát is pas dom," Begon ze, en ik keek op. 'Dat is helemaal niet dom!' Protesteerde ik. 'Dat is juist heel erg stoer! Dat je toen al het kamp uit durfde bedoel ik.' Voegde ik er aan toe. Ik durfde het kamp nog niet uit, en als ik daarmee voor altijd kitten zou blijven zou ik er nooit uit hoeven ook. Natuurlijk was het idee altijd verschrikkelijk aanlokkend en wilde ik de wereld wel zien, maar ik had genoeg aan het kamp zelf. "Maar om je vraag te beantwoorden... Nee, het is niet moeilijk. Als eerste krijg je het territorium te zien, en daarna begin je met basis technieken en je mag gewoon fouten maken. Vind ik fouten maken niet leuk, maar erg is het niet," Ging Roughpaw veder. Ik knikte langzaam. Dat klonk toch niet zo erg? 'Dus... je mentor wordt niet boos als het niet lukt? En je ouders? Zijn die teleurgesteld?' Begon ik. Ik wilde nog veel meer vragen stellen, maar deze waren het belangrijkst. Ik zuchtte even van opluchting. Fouten maken was niet erg. Gelukkig maar, want ik aas er van overtuigd dat ik niets goed zou gaan doen. Zou het dan nog steeds niet erg zijn? Om mezelf af te leiden nam ik nog even een hapje van de prooi die voor ons lag. Nu maar hopen op een goed antwoord.


See me being tired 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimedi 18 nov 2014 - 13:14

"Ja... Misschien," stemde ze half met Emberkit in. Als het niet bijna haar dood was geweest. Die vos, het bijna verdrinken. Vooral dat laatste, zo stoer vond ze dat niet. Vooral nu ze besefte hoe ondiep het daar eigenlijk was. 'Dus... je mentor wordt niet boos als het niet lukt? En je ouders? Zijn die teleurgesteld?' Roughpaw grinnikte en legde vriendschappelijk haar staart ol zijn rug. "Echt, je mentor zal niet teleurgesteld zijn! 'Van fouten leer je,' zegt mijn mentor altijd. Want zonder fouten kan je jezelf ook niet verbeteren!" intussen begon dit haar nogal te vervelen. Als ze hem nu niet van zijn onzekerheid had afgeholpen wist zij het ook niet meer. "Maar goed, genoeg van dit. Zin om iets leuks te doen?" Hé, Roughpaw was nog maar net een apprentice, dus nog steeds zo speels als een kitten.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
See me being tired Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 10:01

Ik voelde hoe Rough haar staart vriendschappelijk op mijn rug legde, en dat steunde me wel degelijk. Ik was blij met de adviezen die ze me gaf, en ik voelde me al opgeluchter dan vanmorgen. "Echt, je mentor zal niet teleurgesteld zijn! 'Van fouten leer je,' zegt mijn mentor altijd. Want zonder fouten kan je jezelf ook niet verbeteren!" Ik knikte, en besefte wel degelijk dat ze gelijk had. Een glimlach verscheen op mijn gelaat, en ik voelde hoe een last van mijn schouders zakte. 'Dankjewel, Rough!' Zei ik vrolijk. Van fouten leer je. Van fouten leer je! Met vernieuwde energie sprong ik op. "Maar goed, genoeg van dit. Zin om iets leuks te doen?" Ik knikte enthousiast, maar langzaam maar zeker werd mijn blik bedachtzamer. 'Wat.. wat doen Apprentices eigenlijk?' Vroeg ik, dit maal zonder die onzeker klank ik mijn stem. 'Spelen ze eigenlijk nog wel?' Dit keer was mijn vraag eerder nieuwsgierig dan aarzelend, en ik ging weer zitten. Wat deden Apprentices nou als ze geen training hadden?


See me being tired 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
See me being tired MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: See me being tired   See me being tired Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 15:14

Éíndelijk, die onzekere toon was verdwenen uit de stem van Emberkit. Onzekerheid vond de bruin-cyperse poes zo irritant, omdat ze vond dat het nergens voor nodig was. Was Roughpaw ook geen fan van fouten maken, en werd ze ook wel beladen met onzekerheid op dat soort momenten, alleen straalde ze dat dan niet uit. Ze zette gewoon haar brutale masker op, misschien een beetje clown-gedrag, en dan was het goed. "Nou, naast dat we trainen, en deel mogen nemen in patrouilles, spelen we nogsteeds, hoor. Gewoon jaag-spelletjes, of laten we zien wat we hebben geleerd door bijvoorbeeld vecht-technieken op elkaar uit te oefenen," miauwde ze met een grijns. "En we stoeien ook nog steeds, hoor. En gewoon elkaar plagen," vertelde ze. Veel veranderde er niet, behalve bij de apprentices die bijna warrior werden. Maar die werden ook volwassener. Saai.



Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

See me being tired EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
See me being tired
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: