Ashes ashes{Oceankit+open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ashes ashes{Oceankit+open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 21:56

Ring around the Rosy

Pocket full of Posy

Ashes, Ashes,

We all Fall Down


Silhouetteheart voelde zich nog steeds schuldig over de ruzie en wou het oplossen met Whitelion,maar na gisteren durfde hij niet meer in de buurt van de kater te komen. Nu dacht hij aan Oceankit,de kitten die hem wou helpen en troosten,familie van Whitelion,maar zo anders. Silhouetteheart werd door haar aangetrokken,hij wou graag even met haar praten. Het voelde verkeerd om de kitten voor de gek te houden,om iedereen voor de gek te houden. Calmnight,Cinderfell. Maar hij kon niet meer afwijken,want de woede was in zijn hart gekerfd. Silhouetteheart had zichzelf van verzekerd dat Whitelion op jacht was en besloot dat de kust veilig was,hij vertrok naar de Nursey toe. "Oceankit,kan ik je even spreken?"vroeg hij en zocht de kitten op, vragend keek hij haar aan.


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 22:10

"Oceankit, kan ik je even spreken?" De jonge kitten keek op vanuit het nest waarin ze lag. Haar mooie, oceaankleurige oogjes stonden helder terwijl, ze een beetje wankel opstond. De kitten knikte kort en trippelde op de zwart-witte kater af. "Okey.." Piepte ze met een vragende ondertoon. Haar blik vrolijk en nieuwsgierig. Wat wou de kater vertellen. Ze zaghem nog steeds als een vriend. Hij had haar toch niet kwaad gedaan. Toch deed het haar pijn dat Whitelion was weggerent. Het bleef haar broer. Hij had ook zijn lieve en goede kanten.


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 14:48

Silhouetteheart keek toe hoe Oceankit op hem af trippelde en knikte even kort, "Kom maar even mee naar buiten,ik wil je apart spreken"hij ging voor haar uit naar buiten toe en wachtte daar op de jonge kitten. Whitelion was nog steeds nergens te bekennen,maar toch wou de kater geen risico nemen met dat. "Hierheen"hij verdween naar de Elder Den en ging vlak erachter zitten. De Elders sliepen meestal rond deze tijd van de dag,dus hier zaten ze veilig. "Oceankit. Whitelion is dus jouw halfbroer?" hij wist het antwoord al,maar ergens wou hij een bevestiging hebben,het gewoon zeker weten, "Je ver..."hij had vertrouwd willen zeggen,maar hij slikte dat woord in, "Houdt van hem?"hij keek haar aan.


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 16:47

"Kom maar even mee naar buiten, ik wil je apart spreken." Zei Silhouetteheart na een kort knikje. Oceankit knikte weer even stilletjes en achtervolgde hem naar buiten toe. "Hierheen." De zwart-witte kater verdween in de elderden. De jonge kitten keek heel even nieuwsgierig rond. Haar oceaankleurige oogjes keken afwachtend."Oceankit. Whitelion is dus je halfbroer?" De kitten knikte verward. Waar wou de kater het over hebben met haar? Ze keek de warrior nog steeds stilletjes aan."Je ver..."De warrior stopte midden in zijn zin. De kitten begon langzaam ongeduldig te worden."Houdt van hem?" Silhouetteheart keek haar aan. Ocean zag hem als een vriend maar begreep niet waarom hij het vroeg als hij en Whitelion niet met elkaar konden opschieten."Hij, is mijn broer. Natuurlijk houd ik van hem. Ook al zie ik de rest van de clan ook als een soort van familie..."De kitten was nog te jong om te weten wat Whitelion allemaal had gedaan.


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 21:55

Silhouetteheart luisterde aandachtig naar haar antwoord;,."Hij, is mijn broer. Natuurlijk houd ik van hem. Ook al zie ik de rest van de clan ook als een soort van familie..." en knikte toen. "Ik zie het"mompelde hij en keek opzij,hij grinnikte kort en sloot zijn ogen terwijl hij zijn kopje een beetje naar beneden boog. "Wat voor familie ben ik dan voor je? Een verre rare oom?"hij glimlachte naar de kitten,blij om met iemand te kunnen praten.

-Flut-


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 12:36

Silhouetteheart knikte toen naar haar."Ik zie het." Mompelde hij voordat hij opzij keek en grinnikte. Oceankit begreep het niet helemaal waarom hij lachtte maar was al lang blij dat hij vrolijk was. De zwart-witte kater sloot zijn ogen even terwijl hij zijn kop naar beneden boog."Wat voor familie ben ik dan voor je? Een verre rare oom?" Vroeg de kater terwijl hij naar de jonge kitten glimlachtte. Oceankit giechelde zacht om hem."Nee de ondeugende verre oom."Piepte ze opgewekt. Ze zuchtte even zacht en sprong speels tegen Silhouette op. Een jonge kitten als zij was kon haar concentratie niet lang op een ding houden.

~Geeft niet


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 17:12

Hij voelde zich raar,verscheurd van binnen en een diep schuldgevoel toen hij op de kitten neerkeek. Hij hield haar voor de gek,de hele clan,enkel Whitelion had het doek even zien opgaan. "Nee de ondeugende verre oom."giechelde Oceankit. 'Ondeugend' dat was wel het minste was je kon zeggen. Silhouetteheart voelde opeens iets tegen zich opspringen en zag Oceankit in zijn hoek,weer teruggevallen in normaal kittengedrag. Hij glimlachte kort, "Hé"hij duwde zijn poot op haar en duwde hij zachtjes tegen de grond aan, "Kan je ontsnappen?"


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:00

De kater glimlachtte kort toen de jonge kit tegen hem op sprong."He"Ze voelde toen een poot op haar flank en werd naar beneden geduwd door de warrior. De kitten piepte zacht, klaar voor een nieuwe uitdaging."Kan je ontsnappen?" Vroeg hij toen. Oceankit keek hem met haar mooie heldere oceaankleurige oogjes aan en roldde op haar buik en duwde moeizaam zichzelf omhoog. Ze zat en duwde moeizaam zij poot van zich af en piepte half klagelijk half speels.


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimema 13 okt 2014 - 17:50

Oceankit rolde zich om en duwde zichzelf wat moeizaam omhoog en Silhouetteheart wou zijn poot al van haar halen,toen ze het zelf al deed. Hij knikte goedkeurend naar haar,"Je bent sterk,ik denk dat het wel wat wordt met jouw later"complimenteerde hij haar. "Oceankit,ik wil je iets laten zien"hij stond op en gebaarde dat ze hem moest volgen, "Als jij een Warrior bent,wat voor een wil je zijn?"hij keek naar twee katten die aan het bekvechten waren over een konijn, "Zal je opeisen wat je toekomt,wat je daar dan ook voor moet doen?"hij liep verder en ging richting de uitgang van het camp, "Kom maar naast me staan,maar ga niet te ver"gaf hij aan en keek opzij,een glimlach verscheen op zijn gezicht en het was een van de warmste die hij kon geven,"Kijk"hij knikte naar hun uitgestrekte territorium en liet de wind door zijn vacht waaien.


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 13:50

Silhouetteheart knikte goedkeurend naar haar."Je bent sterk, ik denk dat het wel wat word met jouw later." Complimenteerde hij. Oceankit maakte een vrolijk zacht geluidje. Ze was nu wel redelijk moe."Oceankit, ik wil je iets laten zien."De kater stond op en gebaarde dat ze hem moest volgen."Als jij later een Warrior bent, wat voor een wil je zijn?"Oceankit hoorde twee katten bekvechten en volgde de Warriors blik."Zal je opeisen wat je toekomt, wat je daar ook voor moet doen?" Hij liep verder richting de uitgang van het kamp. Oceankit twijfelde even om hem te volgen."Kom maar naast me staan, maar ga niet te ver."Gaf de zwart-witte kater aan en keek opzij naar haar. De kitten ging langzaam naast hem staan. Ze zag een warme glimlach op zijn gezicht en duwde haar kopje even tegen zijn poot aan."Kijk."Hij knikte naar het uitgestrekte territorium. Oceankit keek er met open mondje naar en zuchtte heel zacht. Het was echt heel groot. De kitten kreeg het koud van de harde wind en verborg zich in de vacht van de grote warrior en dacht na over zijn vragen."Ik weet niet wat voor een soort Warrior ik word."Zei de kitten eerlijk maar onzeker.


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 14:24

Silhouetteheart voelde tot zijn verbazing dat Oceankit zich in zijn vacht verstopte en hij glimlachte zacht. Eindelijk iemand die gewoon bij hem kwam. ."Ik weet niet wat voor een soort Warrior ik word'' Silhouetteheart zuchtte en luisterde kort naar de wind, "Oceankit,de wereld heeft het niet altijd goed voor met je, er kan zoveel gebeuren wat invloed kan hebben op de rest van je leven"hij keek haar aan,"Maar beloof me een ding;blijf wie je bent"het was raar om zo'n kat als hij dat te horen zeggen,maar hij wou niet dat deze kitten hetzelfde overkwam als hem. "Ik ben daar niet geslaagd,maar jij kan nog slagen"


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 14:30

Silhouetteheart zuchtte en luisterde kort naar de wind, "Oceankit,de wereld heeft het niet altijd goed voor met je, er kan zoveel gebeuren wat invloed kan hebben op de rest van je leven"hij keek haar aan,"Maar beloof me een ding;blijf wie je bent"het was raar om zo'n kat als hij dat te horen zeggen,maar hij wou niet dat deze kitten hetzelfde overkwam als hem. "Ik ben daar niet geslaagd,maar jij kan nog slagen" Oceankit keek hem met haar al redelijk wijze kittenoogjes aan."Jij hebt zelf de macht om je toekomst te veranderen. Ja ik snap dat er dingen zijn om boos om te worden maar jij bepaald uiteindelijk wel gedeeltelijk te afloop. Je bent een jonge warrior jij kan nog veranderen. Je hebt net als ik nog een groot deel van leven voor je. Zeg niet dat je al niet geslaagd bent.." Piepte de kitten even terwijl ze om zich heen keek. "Oke Silhouetteheart.. Ik zal niet zomaar veranderen. Denk ik.." De kitten was nog naief maar was in sommige dingen wel slim. Ze kroop in elkaar. Ze keek hem met grote ogen aan. "Het is koud..."


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Ashes ashes{Oceankit+open} DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 14:56

De wijze ogen van de kitten keken hem aan en hij luisterde naar wat ze te zeggen had. Ze was erg slim voor haar leeftijd en Silhouetteheart vroeg zich af waar ze die kennis vandaan had. "Oke Silhouetteheart.. Ik zal niet zomaar veranderen. Denk ik.."Hij knikte goedkeurend en zag toe hoe ze in elkaar kroop, "Het is koud..."de wind blies nog wat harder door hun territorium heen en Silhouetteheart begreep de kitten, "Kom maar mee"hij pakte haar op en ging weer het beschutte kamp in. Daar zette hij haar bij de Nursey neer, "Het is een stuk warmer hier". Hij dacht na over haar woorden, ze zei dat hij nog kon veranderen,misschien. Maar hij had zijn pad al gekozen.


Ashes ashes{Oceankit+open} Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Ashes ashes{Oceankit+open} 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Ashes ashes{Oceankit+open}   Ashes ashes{Oceankit+open} Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 15:12

De wind blies nog harder door haar vachtje en Silhouetteheart keek haar aan. "Kom maar mee."Hij pakte haar op en bracht haar weer het kamp in."Het is een stuk warmer hier."Oceankit keek rond ze was weer in de buurd van de Nursery eb gaf de kater een kopje. "Je kunt elk moment je pad nog veranderen."Mompelde de kitten toen ze doorhad dat hij nadacht en sprong toen speels tegen hem op.


Ashes ashes{Oceankit+open} Oceano10
Ashes ashes{Oceankit+open} LcrIgCQAshes ashes{Oceankit+open} JwNO92gAshes ashes{Oceankit+open} EjrsROFAshes ashes{Oceankit+open} UK1ajoIAshes ashes{Oceankit+open} 3qCkg2fp_oAshes ashes{Oceankit+open} 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ashes ashes{Oceankit+open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: