First try



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First try

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Serenemind
Member
First try DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Serenemind
BerichtOnderwerp: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 16:01

Dit is mijn eerste post hier, ik heb een beetje mijn normale schrijfstijl aangenomen: veel te veel details XD Zeg gerust als ik iets fout doe

------------

Na een lange nacht opende Serenemind langzaam zijn felle, blauwe ogen. Hij knipperde een paar keer, voordat hij overeind kwam en zijn stijve spieren uitrekte. Hij had niet echt geweldig geslapen, de groenblad regen had hem lang wakker gehouden. Hij had al slaapproblemen, en al waren het zulke kleine geluidjes, wat voor een soort geluid er ook was, het hield hem hoe dan ook wakker.
Lenig baande hij zich een weg door de slapende katten heen, proberend niet op uitstekende poten of staarten te staan. Toen hij eindelijk de frisse ochtendlucht in stapte, nam hij zijn tijd rond te kijken. Een paar katten waren al wakker, die hem even aankeken met een groet, voordat ze terug gingen naar hun eigen bezigheden.
Serenemind draaide zijn kop naar de ingang. Hij snoof de lucht door zijn neusgaten in, om het vervolgens door zijn mond uit te zuchten. Zijn buik herinnerde hem dat hij hongerig was. Hij stond op en draaide zich sierlijk om, greep een muis van de stapel en ging die in de schaduw opeten. Hij zou wel zien wie erbij zou komen zitten.

------
Don't judge, ik heb m'n best gedaan Very Happy Ik heb veel bij andere topics ook afgekeken, dus ja... Hoop dat dit goed is?

-Maple
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
First try DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 17:06

In plaats van telkens "hij" kun je ook de lenige kater of de Warrior.


{ Memphis } { Scream }
First try 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenemind
Member
First try DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 17:22

Oh ja, zal ik op letten Smile


First try 2woje3p
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
First try MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 18:00

Om je even te helpen met het oefenen, zoals het vroeger op WC ook wel werd gedaan, zal ik op je reageren zoals in de RPG gedaan word. het spel uivoeren maakt namelijk dat je er het meeste van leert.


De jonge warrior was al vroeg wakker, dit omdat ze zich klaar moest gaan maken voor de ochtend patrouille. Ze was nog maar enkele dagen een warrior, maar was nu al helemaal gewend aan hoe het ging. Ja, het was heel anders dan het leven van een kitten of apprentice, maar ze miste het zijn van een onschuldige apprentice zeker niet. Roughflower rekte haar spieren uit en wachtte tot de rest van de patrouille wakker werd. De bruin-cyperse poes was vroeger wakker dan nodig, en dit maakte dat er nauwelijks katten wakker waren, tot ze een kater de warriors den uit zag lopen. Serenemind, was de naam. Ze kon zich niet herinneren dat hij gekozen was voor een ochtend patrouille, tenminste niet voor de patrouille waarvoor Roughflower was uitgekozen. De kater pakte een muis en ging ergens zitten. Roughflower stond op en volgde hem. Ze ging zitten en sloeg haar staart over haar poten. "Vanwaar ben jij al zo vroeg op?" Vroeg Roughflower nieuwsgierig.

Nu kan jij gewoon reageren, en zien we wel hoe het loopt (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

First try EKUWbmh
::


Laatst aangepast door Roughpaw op za 29 nov 2014 - 15:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenemind
Member
First try DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 18:43

Ok. RPG lijkt me wel wat, een verhaal creëeren met meerdere mensen Smile
-------
De kater nam een hap uit de buik van de muis, en hij sloot zijn ogen in genot toen het sappige vlees op zijn tong viel. Zijn oren trilden even toen hij pootstappen hoorde aankomen, en hij hief zijn kop. Roughflower. Een jonge poes die af en toe druk kon zijn en een grote mond kon hebben, maar wel duidelijk maakte wat ze vond en wilde. Ook al sprak Serenemind niet veel met haar, hij geloofde wel dat hij haar zou mogen. "Goedemorgen" miauwde hij. "Slaapproblemen. De regen was te luid" De jonge krijger schudde zijn smalle kop vermoeid, proberend wakker te worden. Hij staarde met zijn zeeblauwe ogen in de hare. "Wil je een hapje? Delen is misschien beter, prooi komt langzaam weer terug, maar het is misschien beter wat meer voor de Moederkatten en Oudsten over te houden" Hij verschoof zijn muis een beetje, om te benadrukken dat hij hem aanbood.


First try 2woje3p
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
First try MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 19:17


Oh. Slaapproblemen, dan verklaarde genoeg. Ja, regen was ook wel vervelend als je sliep, het getik bleef doorgaan. Persoonlijk kon Roughflower er ook slecht tegen, dit kwam door haar gevoelige oren. Ze reageerde begrijpelijk met een knikje. "Wil je een hapje? Delen is misschien beter, prooi komt langzaam weer terug, maar het is misschien beter wat meer voor de Moederkatten en Oudsten over te houden," vertelde Serenemind. Ook hij was niet één van de oudere warriors, wel ouder dan zij was. Zeker twee moons. Roughflower was ook wel op een redelijke leeftijd warrior geworden, dertien moons. Niet zo gek ook, ze was leergierig en had altijd als doel gehad om de best te worden. En deze ambities had ze nog steeds. "Oh ja, dankjewel. En daar heb je zeker gelijk in. De elders en queens gaan voor," reageerde ze instemmend. "Wat heb jij voor vandaag op de planning staan? Misschien, zodra ik op patrouille moet, kan jij mee?" Dacht ze hard op na. "Als je wilt, natuurlijk," voegde ze er vlugjes aantoe.
Je reageert goed. Ik vind dat je wel RPG klaar bent! (:


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

First try EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenemind
Member
First try DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimeza 11 okt 2014 - 20:51

Hij keek met een rustige, ironisch genoeg serene blik naar de jongere poes. Hij wist dat ze jonger was, maar veel scheelden ze zeker niet. Hij wist nog hoe het nieuws door de Nursery werd verspreidt toen de katten van haar nestje hun oogjes hadden geopend. Hij sloeg zijn staart geduldig heen en weer.
"Oh ja, dankjewel. En daar heb je zeker gelijk in. De elders en queens gaan voor," antwoordde de tabby. Serenemind knikte als antwoord. Hij wist niet veel te zeggen, hij was normaal al vrij stil. "Wat heb jij voor vandaag op de planning staan? Misschien, zodra ik op patrouille moet, kan jij mee? Als je wilt, natuurlijk," zei ze er vlug achteraan. De kater maakte een snorrend, geamuseerd geluid. Ze had manieren, dat was zeker.
"Graag zelfs. Na een paar dagen alleen maar met jachtpatrouilles meegaan is wat afwisseling ook wel eens fijn" Hij schraapte zijn roze tongetje over zijn poot


First try 2woje3p
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
First try MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 18:58

Ik vind dat je goed post! En ik zie dat je geaccepteerd bent in Shadowclan, dus als je wilt kunnen we wel in de RPG zelf een topic starten! Ik vind in ieder geval dat je er klaar voor bent.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

First try EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenemind
Member
First try DPKsfdL
Anni-Sensei
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Serenemind
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:01

Ja, is goed! Kunnen we gewoon een vervolg maken dan? Bedankt trouwens Smile


First try 2woje3p
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
First try MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: First try   First try Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 19:12

Een vervolg kan niet omdat Roughflower niet in de RPG bestaat, ja als apprentice, Roughpaw. Tevens is het de regel dat wat in de RPG training gebeurt, niet in de RPG zelf gebeurt, daarom speelde ik mijn Roughpaw ook als jonge warrior.

We kunnen wel gewoon een geheel nieuw topic beginnen, maar daar over zal ik je wel een PB sturen, omdat dat hier niet geregeld hoeft te worden.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

First try EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First try
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: