Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Train me, quickly! (+Shellblade)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Salmonleap
Member
Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Train me, quickly! (+Shellblade)   Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 20:36

Hij had er wél aan gedacht. Shellblade sprong onmiddellijk weer naar voren. Salmonpaw schrok ervan, maar ze bedacht zich dat ze dat ook wel had kunnen verwachten. Ze sprong opnieuw achteruit en voelde hoe de voorpoot van haar mentor langs haar snorharen streek, maar haar neus net niet raakte. Weer was ze net buiten zijn bereik, maar toen ze nog een stap achteruit zette, struikelde ze over de rand van de zandkuil en plofte neer. Ze keek even een beetje verbaasd door dit gevaar dat niet van voren, maar van achteren was gekomen, maar schudde daarna haar kopje en stond weer op.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shellblade
Member
Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Shellblade
BerichtOnderwerp: Re: Train me, quickly! (+Shellblade)   Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 15:03

Hij voelde hoe zijn poot haar nauwelijks raakte en ze weer een stap achteruit had gedaan. Alleen toen hij weer naar voren wilde gaan, keek hij toe hoe Salmonpaw over de rand van de zandkuil heen struikelde en neerplofte. Hij hield zich even in, want het zou nu ergens oneerlijk zijn om door te gaan, ook al zou ze dat misschien wel merken. Zodra ze dan ook weer was opgestaan ging hij weer verder. Als ze zou willen stoppen zou ze het namelijk vast wel zeggen. Hij zette zich deze keer af van de grond en sprong zo de lucht in, waarna hij vlak naast haar probeerde te landen en dan uit te halen naar haar flank.


Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 2lwouq0

Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 W0qAlxRTrain me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 MKN7vHETrain me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 7iLZ7FITrain me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 BYQi8BZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: Train me, quickly! (+Shellblade)   Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 19:18

Tot haar verbazing maakte Shellblade geen gebruik van Salmons onhandige moment. Salmonpaw zou dat zelf wel gedaan hebben, maar haar mentor was daar misschien te nobel voor. Zelf hoefde ze niet zo nodig nobel te zijn, als ze maar won. Pas toen ze weer opgestaan was, ging Shellblade verder. Hij maakte een enorme sprong en landde vlak naast haar. In een reflex sprong Salmonpaw opzij. Haar mentors poot raakte haar opnieuw maar heel licht, maar Salmonpaws sprong was scheef en onhandig en ze struikelde. Het wegspringen en -duiken vermoeide haar. Bovendien kon ze nooit een gevecht winnen door alleen maar te ontwijken. Het was misschien een leuk idee, ontwijken tot je tegenstander moe is en dan pas zelf aanvallen, maar als je zelf eerder moe werd dan je tegenstander had je er bar weinig aan. Ondanks dat ze zich dit allemaal bedacht, krabbelde ze weer overeind zonder een woord te zeggen. Ze gaf niet op!


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

Train me, quickly! (+Shellblade) - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Train me, quickly! (+Shellblade)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: